Miksi virkamies ei vastaa?

Prosessi käyntiin

Sosiaalivirasto, miksi ette vastaa puhelimeen, soittopyyntöihin, sähköpostiin...?
Muistutan arvon leidit teitä virkamiesvastuulaista ja hyvästä hallintotavasta, mitkä velvoittavat virkamiehiä.

17

321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kjäk kjäk kjää

      Aina on vastattu ja mitään ongelmaa ei ole ollut.
      Voihan olla että olet niin vmäisen ukon maineessa, että yhteydenotto ihan syystäkin viivästyy,.

    • Tarkista se...

      ... numerosi.
      Soitatko oikeaan numeroon, vai oletko sinä se muuan skitsohäirikkö joka soittelee vähän vaikka mihin, satuilee vaikutusvaltaisista ystävistään ja uhkailee rikosilmoituksilla?

    • Jatka samaa rataa

      Eihä tämä ole mikään valituskanava. Jos asia on todellinen tiedät kyllä minne valittaa, mutta täällä kannattaa yrittää mustamaalata joidenkin työtä, aina se joku pöljä menee halpaan.

      • Tallessa viestiliike

        Ei ole mustamaalaamisesta nyt kyse vaan oikeasta asiasta.


      • oikeusoppinut
        Tallessa viestiliike kirjoitti:

        Ei ole mustamaalaamisesta nyt kyse vaan oikeasta asiasta.

        Sitten ei ole ongelmaa.oikeassa asiassa ei ole valittamista,mutta vääräässä olisi.


    • loiske kuuluu

      Jaahas. Taas alkoi tuo sostoimen rakutus. Ja seuraavanako on sitten terkkari vai kela. Mahtaa olla rakuttajalla jo kengät täynnä kusta.

      • Pohjois-Korean malli

        Epäkohdista jos kertoo niin heti syytetään rakuttajaksi. Hoh hoijakkaa
        Suut yritetään tukkia, onko se sitä demarien demokratiaa??


    • sekavisio

      Ota somali puoliso niin hommat hoituu

    • Turha on nyt ainakaan minua tuosta asiasta syyttää koska vuosi on kulunut muuten yhteydenotostani ja nyt viimeisestä lautakunnan käsittelystä en ole odottanutkaan vielä käsittelyä, joten nyt on aloittajana aivan joku toinen henkilö varmaan hänellä on ihan tarvetta asialleen.

      Mutta sinansä kolmen vuoden prosessi terveydenhuollossa on käynnissä ja vihdoin pääsin tutkimuksiin ja huomenna on kontrolli PKKS ja nyt on jo lähetteestä keväältä aikaa tuhraantunut siellä mutta vamma on selvillä mutta tänäänkin esiinnyin kuin ei olisi mitään huomenna olen sitten jälleen vuotta vanhempi ja kenties sitten lasten oikeuksien päivänä myös niissä asioissa vahvempi ja siksi laulatin lastenlauluja tänään ja porukkaa oli mukavasti kymmeniä henkilöitä MK

    • Mutta kuitenkin tänään kyselin suorassa radiolähetyksessä tuosta laista PS kansanedustajalta missä mennään.
      Kyselin myös miten kuntalaki toteaa ja miten kuntalaiset voisivat vaikuttaa omiin asioihin esim hyvinvointiohjelmaan käykö sillä samalla tavalla kuin aikanaan toiselle asialle, että kuntalaiset saivat esittää valmistelijoille kysymyksiä Tein myös kysymykset mutta koskaan en ole vastausta vielä saanut kysymyksiini ja valtuusto noine nokkineen ilman kuntalaisten kysymyksiin vastaamista hyväksyi asian.
      Minusta tälläiinen toiminta on kuntalaisten mielipiteiden riistoa ja jopa joidenkin henkilöiden osalta syrjintää näennäisdemokratiaa.Täläisestä asiasta mainitsin ja sain kokolta vastauksen, että pitäisi ryhtyä heidän edustajien takapiruksi, siihen vastasin ,että yksi kuntalainen joka osaa ja taitaa voinee tehdä enenmän kuin valtuutettu johon ei sitten keskustelu jatkunut.MK

    • llllllllllllllll

      lllllllllllllllllllllllll

    • Anonyymi

      Kyllä!!!

    • Anonyymi

      Nykyään ei kukaan vastaa mihinkään eikä tee työtään. On vallalla evvk meininki. Tavan ihminen on vain se joka saa rangaistukset jos ei saa hoidettua asioita nkymättömän virkamiehen kanssa.

    • Anonyymi

      Beibe

    • Anonyymi

      Tullut huomattua et kusi noussut osalla lieksan viranhaltioista nuppiin.

    • Anonyymi

      12 vuotta on pitkä aika odottaa soittoa.

    • Anonyymi

      Ovat vapaamuurareita

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe