Rauhanaate on rappiota. Sivarit ja totaalit säälivät heikkoja ja rappeutuneita, siis spitaalisia ja kaikki muita tartuntatautisia, jotka varmasti tulevat saastuttamaan kaikki muut ihmiset omaan rappiotautiinsa. Joskus sitä saa jopa kuulla kuinka tietyt uskonnolliset lahkot Intiassa elävät täysin loan ja lian keskellä, sietäen kaikkien rottien ja muiden loiseliöiden elinkumppanuuden, koska eivät kykene tuntemansa säälin takia näitä murhaamaan! Nämä nimittäin eivät halua tuhota koskaan elämää, vaan pidättäytyvät kaikesta mikä voisi vahingossakin vahingoittaa toista ja aiheuttaa jotain kärsimystä. Tuossa intialaisessa opissa onkin koko rauhanaate pähkinänkuoressa, se on piilotettua murhaa, kielletään elämä, joka voi vahingoittaa toisia! Loppuen lopuksi ei uskalleta tehdä mitään elämää kumoaville voimille ja sitä kautta se johtaa rodun lopulliseen perikatoon! Terveys tarkoittaa kykyä sietää kipua ja kärsimystä, nyt tarvitaan aatteita, jotka kieltävät tämän rumentavan ympärileikkauksen ja katkovat elinedellytykset kaikelta tältä rappiolta, jota sivarit ja totaalit rappion oireina edustavat!
Rauhanaate
4
298
Vastaukset
- okei
oletan, että ampuisit siis itsesi mieluusti jos sattuisit sokeutumaan yms..?mikään tähän asti tunnetuista tartunnoista ei tule ihmistä sukupuuttoon tappamaan ja niitä pystytään aikalailla ehkäisemään.
en nyt tuosta rauhanaatteesta tiedä mutta sen voin sanoa, että maailma ja sitäkautta ihmiset tuhoutuvat paljon nopeammin kaltaistesi ihmisten,valtioden,kapitalismin,suuryritysten ylivallan aiheuttamien sotien ja kaiken paskan takia kuin joidenkin "heikkojen"... väität että eniten apua tarvitsevat täytyisi tuhota vaikka valtaa ylläpitävät rikkaat ja poliitikot täytyisi tuhota...sivarit ja totaalit eivät tässätapauksessa liity sinäänsä toisiinsa mitenkään mutta totaalit kyllä ajattelevat todellakin koko ihmiskunnan hyödyn puolesta, kun ovat sekaantumasta sellaiseen joka meidät ihmiset oikeasti tuhoaa...
maapallo ei ole meidän - Totaali
Sääli on sairautta. Minähän en geenejäni taistelutantereelle hukkaa. Hienoa, että muurahaiset tekevät työnsä, mutta tiedostakaa asemanne.
- jst
Suurinosa eläinlajeista eivät pidä huolta vammautuneimmista lajitovereistaan. Vain kehittyneemmät eläimet pystyvät tähän, kuten jotkut apinat ja jotkut ihmiset.
- Sivarimetallisti82
Oli todellakin oikein ilo jättää armeija käymättä ja mennä sivariin, kun tiedän miten paljon se vituttaa sinun kaltaisiasi kaljupäisiä natseja. Minua ei paljon liikuta mitä nämä äärioikeistolaiset ajattelevat minun mielipiteistäni. Se on heidän murheensa, ei minun. Olen ylpeä sivari, ja myönnän sen aina varsin avoimesti. Suomesta saataisiin parempi maa, kun nämä sinun tyyliset uusnatsit laitettaisiin menolippu kourassa siperiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2485672Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki353231Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1342552"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2102013Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol641542- 641007
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77937Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni123813Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan8781Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui10758