Jeesus nähtiin jo VT:SSÄ ja tuomittiin:

Pakstori

5. Moos 32:15
15. Niin Jesurun* lihoi ja alkoi oikutella, niin Israelista tuli lihava, mahtava ja äksy. Se hylkäsi Jumalan, joka oli sen luonut, alkoi halveksia turvakalliotaan.

5. Moos 33:5
5. Jesurun* sai kuninkaan, kun kansan päämiehet kokoontuivat, kun Israelin heimot olivat koolla.

5. Moos 323:26
26. Ei ole, Jesurun*, ketään sinun Jumalasi kaltaista! Yli taivaan hän ratsastaa avuksesi, saapuu pilvien päällä suuressa voimassaan.
27. Sinun turvasi on ikiaikojen Jumala, sinua kantavat ikuiset käsivarret. Hän karkotti tieltäsi viholliset ja käski sinun hävittää heidät.
28. Israel saa asua turvassa, Jaakobin jälkeläiset omassa rauhassaan viljan ja viinin maassa, missä taivaskin tihkuu kastetta.
29. Onnellinen olet sinä, Israel, kansa vailla vertaa! Herra auttaa sinut voittoon. Hän on kilpesi ja turvasi, voittoisa miekkasi sodassa. Sinun vihollisesi ryömivät edessäsi maassa, ja sinä tallaat heidät jalkoihisi.

Jes 44:2
2. Näin sanoo Herra, joka sinut loi ja jo kohdussa sinut muovasi, hän, joka auttaa sinua: - Älä pelkää, palvelijani Jaakob, sinä Jesurun*, jonka olen valinnut.
3. Minä annan vesien virrata janoavalle, purojen kuivaan maahan. Minä vuodatan henkeni lapsiisi ja siunaukseni vesoillesi,
4. ja he versovat kuin kaislikko, kuin pajut purojen varsilla.
5. Niin yksi sanoo: "Minä kuulun Herralle", toinen taas kutsuu itseään Jaakobin nimellä, kolmas kirjoittaa käteensä: "Herran oma", ja ottaa kunnianimekseen Israelin nimen.


Jes 22:23
23. Minä isken hänet vahvaksi naulaksi lujaan paikkaan, hänen korkea arvonsa tuottaa kunniaa koko suvulle.

24. Mutta ennen pitkää hänen varassaan riippuu koko suuri suku, niin vesat kuin risutkin, kaikki kipot ja kapot pöytämaljoista alkaen viimeiseen viiniruukkuun saakka,
25. kunnes tulee päivä - näin sanoo Herra - jolloin lujaan paikkaan isketty vahva naula pettää. Se murtuu, ja kuorma, joka oli sen varassa, romahtaa maahan ja murskautuu. Herra on puhunut.

Sanomaattakin selvää, että Jesurun tarkoittaa Jeesusta, jos kerran Jeshuakin voi tarkoittaa, vaikka se oli alunperin ihan eri mies kuin Jeesus....

Jeesusta pidetään siis "syyttömänä uhrikaritsana", vaikka puheensa olivat välilä todella Julmia, lukekaanpa tarkemmin, sitä tarkoitti, että Jesurun oli äksy ja alkoi oikutella...
Sitten Jeesus sai asemansa, "nimi ylitse muiden nimien", mikä on väärä kortti omaa veljeään ja lähimmäistään kohtaan, joka on tärkeämpi, ja sanoihan Jeesuskin:"Minkä olette tehneet yhdelle näistä vähimmistä veljistäni, sen olette tehneet minulle"...
Jeesus oli ihminen kuin me.... On vain alempien taivaiden koiruuksia koroittaa yksittäisiä ihmisiä yli muiden, ylemmissä taivaissa kaikki ovat tasa-arvoisia, ja saavat vuoroillaan olla "keskipaikoilla". Jeesus itse sanoi, apokryfissään(Tiibetläinen testamentti), että Jumalalle kaikki ihmiset ovat samanarvoisia, jotka hän lapsekseen on ottanut. Jos kaiken maailmans satanistit sitten saavat tappaa poliittisissa asemissaan heitä miten lystäävät, niin maailman loppu on tullut, ja kaikki tuomitaan, jo kohta....

1

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pakstori

      Äksy tarkoittaa myös sitä, että *kkiä Akin tupakkaa sytättynyt, sillä Jeesus on TULEN TUOJA! Tuli mahdollistaa totuuden löytämisen palavista raffinaateista.
      Asun Hervannan rakennuksessa, joten onko tämä nyt sitten joku "Herra"... Sitä tosin Hesekielkö se oli, moitti, että "he tekevät, niimkuin HE olisivat Herra..."
      Siis vielä, Israel ei halua VIELÄKÄÄN ottaa kokosydämisesti turvakalliotaan Jesurun-Jeesustaan vastaan, vaan alkavat sepitellä juttuja leeviläispappi Jeshuasta, vaikka ei siinä mitään vikaa, jos oikeasti tarkoittavat Jeesusta, mutta se ei ole Jeesuksen nimi, Jeesus ei ole yhtä seksihullu kuin tuo Leeviläispappi, eikä niin sotainen... Riitaa Jeesus silti OMAN PORUKAN välille toi tuomaan, ei vieraita kannata sorsia, emme ymmärrä täysin heitä, siksi ei heitä vastaan ole oikein riitailla, vaikka sota ja urheilukilpailu voi syttyä vain vierasta kansaa vastaan....
      .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2850
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      111
      2096
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1003
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe