5. Moos 32:15
15. Niin Jesurun* lihoi ja alkoi oikutella, niin Israelista tuli lihava, mahtava ja äksy. Se hylkäsi Jumalan, joka oli sen luonut, alkoi halveksia turvakalliotaan.
5. Moos 33:5
5. Jesurun* sai kuninkaan, kun kansan päämiehet kokoontuivat, kun Israelin heimot olivat koolla.
5. Moos 323:26
26. Ei ole, Jesurun*, ketään sinun Jumalasi kaltaista! Yli taivaan hän ratsastaa avuksesi, saapuu pilvien päällä suuressa voimassaan.
27. Sinun turvasi on ikiaikojen Jumala, sinua kantavat ikuiset käsivarret. Hän karkotti tieltäsi viholliset ja käski sinun hävittää heidät.
28. Israel saa asua turvassa, Jaakobin jälkeläiset omassa rauhassaan viljan ja viinin maassa, missä taivaskin tihkuu kastetta.
29. Onnellinen olet sinä, Israel, kansa vailla vertaa! Herra auttaa sinut voittoon. Hän on kilpesi ja turvasi, voittoisa miekkasi sodassa. Sinun vihollisesi ryömivät edessäsi maassa, ja sinä tallaat heidät jalkoihisi.
Jes 44:2
2. Näin sanoo Herra, joka sinut loi ja jo kohdussa sinut muovasi, hän, joka auttaa sinua: - Älä pelkää, palvelijani Jaakob, sinä Jesurun*, jonka olen valinnut.
3. Minä annan vesien virrata janoavalle, purojen kuivaan maahan. Minä vuodatan henkeni lapsiisi ja siunaukseni vesoillesi,
4. ja he versovat kuin kaislikko, kuin pajut purojen varsilla.
5. Niin yksi sanoo: "Minä kuulun Herralle", toinen taas kutsuu itseään Jaakobin nimellä, kolmas kirjoittaa käteensä: "Herran oma", ja ottaa kunnianimekseen Israelin nimen.
Jes 22:23
23. Minä isken hänet vahvaksi naulaksi lujaan paikkaan, hänen korkea arvonsa tuottaa kunniaa koko suvulle.
24. Mutta ennen pitkää hänen varassaan riippuu koko suuri suku, niin vesat kuin risutkin, kaikki kipot ja kapot pöytämaljoista alkaen viimeiseen viiniruukkuun saakka,
25. kunnes tulee päivä - näin sanoo Herra - jolloin lujaan paikkaan isketty vahva naula pettää. Se murtuu, ja kuorma, joka oli sen varassa, romahtaa maahan ja murskautuu. Herra on puhunut.
Sanomaattakin selvää, että Jesurun tarkoittaa Jeesusta, jos kerran Jeshuakin voi tarkoittaa, vaikka se oli alunperin ihan eri mies kuin Jeesus....
Jeesusta pidetään siis "syyttömänä uhrikaritsana", vaikka puheensa olivat välilä todella Julmia, lukekaanpa tarkemmin, sitä tarkoitti, että Jesurun oli äksy ja alkoi oikutella...
Sitten Jeesus sai asemansa, "nimi ylitse muiden nimien", mikä on väärä kortti omaa veljeään ja lähimmäistään kohtaan, joka on tärkeämpi, ja sanoihan Jeesuskin:"Minkä olette tehneet yhdelle näistä vähimmistä veljistäni, sen olette tehneet minulle"...
Jeesus oli ihminen kuin me.... On vain alempien taivaiden koiruuksia koroittaa yksittäisiä ihmisiä yli muiden, ylemmissä taivaissa kaikki ovat tasa-arvoisia, ja saavat vuoroillaan olla "keskipaikoilla". Jeesus itse sanoi, apokryfissään(Tiibetläinen testamentti), että Jumalalle kaikki ihmiset ovat samanarvoisia, jotka hän lapsekseen on ottanut. Jos kaiken maailmans satanistit sitten saavat tappaa poliittisissa asemissaan heitä miten lystäävät, niin maailman loppu on tullut, ja kaikki tuomitaan, jo kohta....
Jeesus nähtiin jo VT:SSÄ ja tuomittiin:
1
118
Vastaukset
- Pakstori
Äksy tarkoittaa myös sitä, että *kkiä Akin tupakkaa sytättynyt, sillä Jeesus on TULEN TUOJA! Tuli mahdollistaa totuuden löytämisen palavista raffinaateista.
Asun Hervannan rakennuksessa, joten onko tämä nyt sitten joku "Herra"... Sitä tosin Hesekielkö se oli, moitti, että "he tekevät, niimkuin HE olisivat Herra..."
Siis vielä, Israel ei halua VIELÄKÄÄN ottaa kokosydämisesti turvakalliotaan Jesurun-Jeesustaan vastaan, vaan alkavat sepitellä juttuja leeviläispappi Jeshuasta, vaikka ei siinä mitään vikaa, jos oikeasti tarkoittavat Jeesusta, mutta se ei ole Jeesuksen nimi, Jeesus ei ole yhtä seksihullu kuin tuo Leeviläispappi, eikä niin sotainen... Riitaa Jeesus silti OMAN PORUKAN välille toi tuomaan, ei vieraita kannata sorsia, emme ymmärrä täysin heitä, siksi ei heitä vastaan ole oikein riitailla, vaikka sota ja urheilukilpailu voi syttyä vain vierasta kansaa vastaan....
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2956707Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652059- 1751797
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151267- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691170Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71146RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j531047Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411031Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288972