Aloitin elokuussa ammattioppilaitoksessa opiskelemaan catering-alaa, ala ei kiinnostanut minua, ja tänään jätin erohakemuksen sisään, koska kokiksi opiskelu ei kiinnostanut (eikä muukaan kyseisessä oppilaitoksessa kuten tarjoilija), jonka myötä en ollut tunneilla. Vaikka olen täysi-ikäinen, (reilu 19-vuotias) äitini, ja isäpuoleni soittivat tänään luokanvalvojalleni, joka sitten kertoi ettei minua siellä näy (eihän täysi-ikäisen asioita vanhemmille kerrota ilman täysi-ikäisen lupaaa???) Noh äiti oli maansa myynyt ja itki, kun soitin, isäpuolesta en tiedä ku että on vaa hyvin vihanen.. Puhelimessa äiti sanoi ettei tarvitse tulla kotiin pieneeen aikaan. (ja tuohon alku pätkään nyt liitän mikä jäi, että valehtelin äidille että olen koulussa, vaikken ole.) Äiti ei pidä valehtelusta, sanoi että ''elätä nyt ittes sitte, että multa ei tarvii mitää pyytää'' (asun kaverini alivuokralaisena) rahat on tiukilla ja menojakin on, ja enkä saa käyttää en'' äidin autoa jonka mulle ajoihini lupas, ja asun 60km päässä oikeasta kodistani... Autonki osto eessä mutta eipä sitä rahaakaa oo, työhakemuksia laitellu, mutta eipä niistä vastauksia tule... Jaan lehteä, mutta sitäkin vain 2.na päivänä viikossa, että ei sillä iha kata vuokraa tms...
et mikäs tässä, pohjalla ollessa, mite ees vois äidin luottamukse takas voittaa?
Ja koulut kesken jäi...
mmmmm_
4
173
Vastaukset
- mmmmm_
sori jos on sekava tarina.
- JKÅPOOO
NIINKÖ
- Voi sun kaa
No, siinä nyt alat opetella elämän tosiasiota. Miten voittaisit takaisin äitisi luottamuksen? Ehkä siihen menee nyt jonkin verran aikaa. Mutta saattaisi auttaa, jos ensi syksynä palaat jatkamaan opiskeluasi tai aloitat jonkun muun opiskelun, josta valmistut.
Pääset sitten aikanaan töihin ja saat kunnon palkkaa. Ja elämä maistuu hyvälle. - 5+5+5+5+5
Tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle471956- 321943
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2931755- 961326
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71258Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101117Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko141106- 221067
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661006- 36970