Liikuttaja hevoselleni?

Bacilica_mania

Hei! Minulla on äkillinen tarve hevoseni hoitajalle/liikuttajalle. Saisit käydä tallilla 1-4 kertaa viikossa, ja ratsastuskokemusta vähintään sen 5 vuotta.

Hevoseni on Spark, tutummin Sparre.
Sparre on 14-vuotias lämminverinen ruuna. Sukupostia en ole luonut. Säkäkorkeus on 152cm. Sparre on yhteistyöhaluinen, kiltti, ei säikkyile, pure, potki, näyki, pukittele, kieltele, kyttäile tai muuta vastaavaa. Sparrella on leveä selkä ja tasaiset askeleet. Maastovarma, tulee toimeen kaikkien kanssa. Vaikka Spark on unelmahevonen, haluan sille kokeneen ratsastajan ja hoitajan. Sparre hyppää irtona 120cm ja ratsastajan kanssa 105cm. Ratsastusta Sparre saa 1h 30min päivässä. Harjaamiseen kannattaa käyttää puolesta tunnista tuntiin.

Joo, tiedän että tämä vaikuttaa hölmöltä, kun kerron heti "ensikättelyssä" näin tarkasti. Mutta haluan hevoselleni vain parasta. Työt estää minua käymästä tallilla useasti. Sparre asustaa täysihoitotallilla, joten sinun ei tarvitse muuta kuin hoitaa ja ratsastaa.

[email protected]

8

288

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viivarivi

kerroppa missä päin heppa asustaa, voisin olla kiinnostunut :)

• muki_mania

Lol miks matkit mun nimee -.-

• Bacilica_mania
        muki_mania kirjoitti:

Lol miks matkit mun nimee -.-

En voi matkia nimeäsi, kun en edes tiedä olemassaolostasi. Paitsi nyt.

• mitä ihmettä

Sukupostista kyllä löytyy ihan kaikki suomalaiset hevoset, ei sitä tarvitse luoda. En ymmärrä miksi ihmisillä on tarve tehdä tälläisiä "huijauksia".

• minäwaa

missäpäin? kiinostusta on! laitatko sähköpostia? olen 12 vuotias tyttö ja ratsastanut 4½ vuotta,vähemmän kuin halusit mutta ajattelin kuitenkin laittaa:)
      sähköposti : [email protected]

• jebulista

Missäpäin heppa asusteleepi? :)

• :-)

Missä heppa on? Se kannattaa muuten mainita jo aluksi niin kiinnostuneilla on helpompi hahmottaa että saaki tallille kyytiä tmv ;)

• #ainzku

tää on huijaus koska ketjun aloittaja on liittänyt mun sähköpostiosoitteen tähän, ja muutenkin toi teksti "kuulostaa" liian hyvältä ollakseen totta. (laitoin lainausmerkit koska tätä ei kuulla vain luetaan mielessä)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      117
      6319
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      379
      6125
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      69
      5850
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      344
      3952
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      145
      2355
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2335
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      117
      1393
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      12
      1221
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      182
      1052
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      59
      877
    Aihe