Liikuttaja hevoselleni?

Bacilica_mania

Hei! Minulla on äkillinen tarve hevoseni hoitajalle/liikuttajalle. Saisit käydä tallilla 1-4 kertaa viikossa, ja ratsastuskokemusta vähintään sen 5 vuotta.

Hevoseni on Spark, tutummin Sparre.
Sparre on 14-vuotias lämminverinen ruuna. Sukupostia en ole luonut. Säkäkorkeus on 152cm. Sparre on yhteistyöhaluinen, kiltti, ei säikkyile, pure, potki, näyki, pukittele, kieltele, kyttäile tai muuta vastaavaa. Sparrella on leveä selkä ja tasaiset askeleet. Maastovarma, tulee toimeen kaikkien kanssa. Vaikka Spark on unelmahevonen, haluan sille kokeneen ratsastajan ja hoitajan. Sparre hyppää irtona 120cm ja ratsastajan kanssa 105cm. Ratsastusta Sparre saa 1h 30min päivässä. Harjaamiseen kannattaa käyttää puolesta tunnista tuntiin.

Joo, tiedän että tämä vaikuttaa hölmöltä, kun kerron heti "ensikättelyssä" näin tarkasti. Mutta haluan hevoselleni vain parasta. Työt estää minua käymästä tallilla useasti. Sparre asustaa täysihoitotallilla, joten sinun ei tarvitse muuta kuin hoitaa ja ratsastaa.

[email protected]

8

318

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viivarivi

kerroppa missä päin heppa asustaa, voisin olla kiinnostunut :)

• muki_mania

Lol miks matkit mun nimee -.-

• Bacilica_mania
        muki_mania kirjoitti:

Lol miks matkit mun nimee -.-

En voi matkia nimeäsi, kun en edes tiedä olemassaolostasi. Paitsi nyt.

• mitä ihmettä

Sukupostista kyllä löytyy ihan kaikki suomalaiset hevoset, ei sitä tarvitse luoda. En ymmärrä miksi ihmisillä on tarve tehdä tälläisiä "huijauksia".

• minäwaa

missäpäin? kiinostusta on! laitatko sähköpostia? olen 12 vuotias tyttö ja ratsastanut 4½ vuotta,vähemmän kuin halusit mutta ajattelin kuitenkin laittaa:)
      sähköposti : [email protected]

• jebulista

Missäpäin heppa asusteleepi? :)

• :-)

Missä heppa on? Se kannattaa muuten mainita jo aluksi niin kiinnostuneilla on helpompi hahmottaa että saaki tallille kyytiä tmv ;)

• #ainzku

tää on huijaus koska ketjun aloittaja on liittänyt mun sähköpostiosoitteen tähän, ja muutenkin toi teksti "kuulostaa" liian hyvältä ollakseen totta. (laitoin lainausmerkit koska tätä ei kuulla vain luetaan mielessä)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      90
      2767
    2. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      201
      1054
    3. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
      Ikävä
      70
      949
    4. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      895
    5. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      63
      760
    6. Mikä on sun ja kaivattusi nimen viimeinen kirjain?

Välillä näin päin...
      Ikävä
      57
      727
    7. Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla

Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?
      Kuhmo
      19
      632
    8. Mies, toivotko että kaivatullasi

olisi vähän isommat rinnat? Kuinka paljon isommat olisi kivat?
      Ikävä
      56
      607
    9. Peräännytkö nainen vai mitä sanot

Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?
      Ikävä
      57
      558
    10. Mitä nainen tekisit J-miehen kanssa?

Jos saisit juoksemalla kiinni?
      Ikävä
      55
      535
    Aihe