Hei! Minulla on äkillinen tarve hevoseni hoitajalle/liikuttajalle. Saisit käydä tallilla 1-4 kertaa viikossa, ja ratsastuskokemusta vähintään sen 5 vuotta.
Hevoseni on Spark, tutummin Sparre.
Sparre on 14-vuotias lämminverinen ruuna. Sukupostia en ole luonut. Säkäkorkeus on 152cm. Sparre on yhteistyöhaluinen, kiltti, ei säikkyile, pure, potki, näyki, pukittele, kieltele, kyttäile tai muuta vastaavaa. Sparrella on leveä selkä ja tasaiset askeleet. Maastovarma, tulee toimeen kaikkien kanssa. Vaikka Spark on unelmahevonen, haluan sille kokeneen ratsastajan ja hoitajan. Sparre hyppää irtona 120cm ja ratsastajan kanssa 105cm. Ratsastusta Sparre saa 1h 30min päivässä. Harjaamiseen kannattaa käyttää puolesta tunnista tuntiin.
Joo, tiedän että tämä vaikuttaa hölmöltä, kun kerron heti "ensikättelyssä" näin tarkasti. Mutta haluan hevoselleni vain parasta. Työt estää minua käymästä tallilla useasti. Sparre asustaa täysihoitotallilla, joten sinun ei tarvitse muuta kuin hoitaa ja ratsastaa.
[email protected]
Liikuttaja hevoselleni?
8
194
Vastaukset
- viivarivi
kerroppa missä päin heppa asustaa, voisin olla kiinnostunut :)
- muki_mania
Lol miks matkit mun nimee -.-
- Bacilica_mania
muki_mania kirjoitti:
Lol miks matkit mun nimee -.-
En voi matkia nimeäsi, kun en edes tiedä olemassaolostasi. Paitsi nyt.
- mitä ihmettä
Sukupostista kyllä löytyy ihan kaikki suomalaiset hevoset, ei sitä tarvitse luoda. En ymmärrä miksi ihmisillä on tarve tehdä tälläisiä "huijauksia".
- minäwaa
missäpäin? kiinostusta on! laitatko sähköpostia? olen 12 vuotias tyttö ja ratsastanut 4½ vuotta,vähemmän kuin halusit mutta ajattelin kuitenkin laittaa:)
sähköposti : [email protected] - jebulista
Missäpäin heppa asusteleepi? :)
- :-)
Missä heppa on? Se kannattaa muuten mainita jo aluksi niin kiinnostuneilla on helpompi hahmottaa että saaki tallille kyytiä tmv ;)
- #ainzku
tää on huijaus koska ketjun aloittaja on liittänyt mun sähköpostiosoitteen tähän, ja muutenkin toi teksti "kuulostaa" liian hyvältä ollakseen totta. (laitoin lainausmerkit koska tätä ei kuulla vain luetaan mielessä)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733305
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681889Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t311881Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161431- 281381
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja251296Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61286Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631197Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101197Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.53945