Liikuttaja hevoselleni?

Bacilica_mania

Hei! Minulla on äkillinen tarve hevoseni hoitajalle/liikuttajalle. Saisit käydä tallilla 1-4 kertaa viikossa, ja ratsastuskokemusta vähintään sen 5 vuotta.

Hevoseni on Spark, tutummin Sparre.
Sparre on 14-vuotias lämminverinen ruuna. Sukupostia en ole luonut. Säkäkorkeus on 152cm. Sparre on yhteistyöhaluinen, kiltti, ei säikkyile, pure, potki, näyki, pukittele, kieltele, kyttäile tai muuta vastaavaa. Sparrella on leveä selkä ja tasaiset askeleet. Maastovarma, tulee toimeen kaikkien kanssa. Vaikka Spark on unelmahevonen, haluan sille kokeneen ratsastajan ja hoitajan. Sparre hyppää irtona 120cm ja ratsastajan kanssa 105cm. Ratsastusta Sparre saa 1h 30min päivässä. Harjaamiseen kannattaa käyttää puolesta tunnista tuntiin.

Joo, tiedän että tämä vaikuttaa hölmöltä, kun kerron heti "ensikättelyssä" näin tarkasti. Mutta haluan hevoselleni vain parasta. Työt estää minua käymästä tallilla useasti. Sparre asustaa täysihoitotallilla, joten sinun ei tarvitse muuta kuin hoitaa ja ratsastaa.

[email protected]

8

250

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viivarivi

kerroppa missä päin heppa asustaa, voisin olla kiinnostunut :)

• muki_mania

Lol miks matkit mun nimee -.-

• Bacilica_mania
        muki_mania kirjoitti:

Lol miks matkit mun nimee -.-

En voi matkia nimeäsi, kun en edes tiedä olemassaolostasi. Paitsi nyt.

• mitä ihmettä

Sukupostista kyllä löytyy ihan kaikki suomalaiset hevoset, ei sitä tarvitse luoda. En ymmärrä miksi ihmisillä on tarve tehdä tälläisiä "huijauksia".

• minäwaa

missäpäin? kiinostusta on! laitatko sähköpostia? olen 12 vuotias tyttö ja ratsastanut 4½ vuotta,vähemmän kuin halusit mutta ajattelin kuitenkin laittaa:)
      sähköposti : [email protected]

• jebulista

Missäpäin heppa asusteleepi? :)

• :-)

Missä heppa on? Se kannattaa muuten mainita jo aluksi niin kiinnostuneilla on helpompi hahmottaa että saaki tallille kyytiä tmv ;)

• #ainzku

tää on huijaus koska ketjun aloittaja on liittänyt mun sähköpostiosoitteen tähän, ja muutenkin toi teksti "kuulostaa" liian hyvältä ollakseen totta. (laitoin lainausmerkit koska tätä ei kuulla vain luetaan mielessä)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      51
      3645
    2. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      114
      2600
    3. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      597
      2302
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      19
      2046
    5. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      78
      1847
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1688
    7. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      20
      1658
    8. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      1602
    9. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      95
      1469
    10. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1466
    Aihe