Liikuttaja hevoselleni?

Bacilica_mania

Hei! Minulla on äkillinen tarve hevoseni hoitajalle/liikuttajalle. Saisit käydä tallilla 1-4 kertaa viikossa, ja ratsastuskokemusta vähintään sen 5 vuotta.

Hevoseni on Spark, tutummin Sparre.
Sparre on 14-vuotias lämminverinen ruuna. Sukupostia en ole luonut. Säkäkorkeus on 152cm. Sparre on yhteistyöhaluinen, kiltti, ei säikkyile, pure, potki, näyki, pukittele, kieltele, kyttäile tai muuta vastaavaa. Sparrella on leveä selkä ja tasaiset askeleet. Maastovarma, tulee toimeen kaikkien kanssa. Vaikka Spark on unelmahevonen, haluan sille kokeneen ratsastajan ja hoitajan. Sparre hyppää irtona 120cm ja ratsastajan kanssa 105cm. Ratsastusta Sparre saa 1h 30min päivässä. Harjaamiseen kannattaa käyttää puolesta tunnista tuntiin.

Joo, tiedän että tämä vaikuttaa hölmöltä, kun kerron heti "ensikättelyssä" näin tarkasti. Mutta haluan hevoselleni vain parasta. Työt estää minua käymästä tallilla useasti. Sparre asustaa täysihoitotallilla, joten sinun ei tarvitse muuta kuin hoitaa ja ratsastaa.

[email protected]

8

170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viivarivi

      kerroppa missä päin heppa asustaa, voisin olla kiinnostunut :)

      • muki_mania

        Lol miks matkit mun nimee -.-


      • Bacilica_mania
        muki_mania kirjoitti:

        Lol miks matkit mun nimee -.-

        En voi matkia nimeäsi, kun en edes tiedä olemassaolostasi. Paitsi nyt.


    • mitä ihmettä

      Sukupostista kyllä löytyy ihan kaikki suomalaiset hevoset, ei sitä tarvitse luoda. En ymmärrä miksi ihmisillä on tarve tehdä tälläisiä "huijauksia".

    • minäwaa

      missäpäin? kiinostusta on! laitatko sähköpostia? olen 12 vuotias tyttö ja ratsastanut 4½ vuotta,vähemmän kuin halusit mutta ajattelin kuitenkin laittaa:)
      sähköposti : [email protected]

    • jebulista

      Missäpäin heppa asusteleepi? :)

    • :-)

      Missä heppa on? Se kannattaa muuten mainita jo aluksi niin kiinnostuneilla on helpompi hahmottaa että saaki tallille kyytiä tmv ;)

      • #ainzku

        tää on huijaus koska ketjun aloittaja on liittänyt mun sähköpostiosoitteen tähän, ja muutenkin toi teksti "kuulostaa" liian hyvältä ollakseen totta. (laitoin lainausmerkit koska tätä ei kuulla vain luetaan mielessä)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1947
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      19
      1733
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1594
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1336
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1252
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1226
    8. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      45
      1203
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1202
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe