Win8 kauppa ongelma.

Pentti_65

Yritän ladata kauppasovelluksesta esim. pasianssi appsiä, sovellus ei lähde latautumaan, vaan ilmoittaa, että odottaa.
Yhtään ohjelmaa en ole saanut ladattua kaupasta. Missäköhän vika voisi olla?

5

534

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sama täällä..

      yritin eilen ostaa lisäkenttiä flipperiin mutta ei saa yhteyttä, viime viikolla viellä toimi, varmaan joku tilapäinen propleema

    • --J

      Oletko ottanut palomuurin päältä? Itse en käytä microsoftin palomuuria, mutta se pitää olla päällä kauppaa käyttäessä.

      - J

      • en ole..

        ottanut, kyllä mulla tää kasi on ihan vaki-asetuksilla, vajaat viikon ollut käytössä. Viime viikolla ostin flipuun yhten lisäkentän, nytten kun yritin niin ei pääse palveluun.


    • HillBillW8

      Taattua monopolilaatua. Oletko yrittänyt ladata Monopolia:)))

    • Antti

      Täällä ei myöskään se kauppasovellus onnistu lataamaan yhtään mitään. Ladattavien sovellusten kohdalla lukee ensin pitkän aikaa "ladataan", ja lopuksi jossain vaiheessa tulee ilmoitus, ettei lataaminen onnistunut, tarkista nettiyhteys jne. Windows Updaten kanssa on myös ongelmia. Ensin sain sen kautta jotain "tärkeitä päivityksiä" asennettua, sen jälkeen sen kautta ei ole saanut ladattua tai asennettua mitään. Yrittää asentaa mitä tahansa päivitystä, niin Windows Update ilmoittaa vain, että "valmistellaan asennusta", ja sitä valmistelua jatkuu niin kauan kunnes sen keskeyttää. Monta tuntia olen antanut sen valmistelun antanut jatkua. Myöskään Windows Defender ei saa yhteyttä mihinkään, jos sitä yrittää päivittää.

      Mitään erillistä palomuuria ei ole käytössä, vaan ainoastaan Windows 8:n oma palomuuri. Vastaavasti virustorjunnasta vastaa Windows Defender. Nettiyhteys toimii DNA:n mokkulalla. Niin ja jostain syystä Selainvalinta-niminen ohjelma vaatii aina avaamaan nettiyhteyden, jos sitä yrittää käyttää, vaikka nettiyhteys olisi auki ja täysin toimiva. Sen mukaan se on aina kiinni.

      Olen kokeillut ottaa koko palomuurin pois käytöstä, mutta siitä ei ole ollut mitään apua. Windows Updaten osalta kummallista on se, että se osaa hakea netistä kyllä sen tiedon, mitä päivityksiä on saatavilla. Mitään niistä se ei vaan lataa. Eli kertokaapa joku, mikä korjaa tällaiset ongelmat?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      285
      3147
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1575
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1301
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1215
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe