Hyvää torsta päivää. Olen pohjimmiltani ihan ok onnelline.
Mut nyt alkaa ottalohkosta kasvaa kyrpä ja kädet puristuu nyrkkiin.
Työaikani viikolla yleensä on niin perseestä revittyä, että jos mikään.
Lisäksi työnantaja pommittelee viesteillä ja soitoilla lähinnä koskien työkeikkoja ja huomiointijuttuja. Teen siis osa-aikaisesti paskaduunia ennen kuin aloitan kk-opiskeluni. Olen nyt odottanut pääsykokeita ja nyt olen odottanut sitä kirjelappusta jossa varmaan lukee selvällä suomenkielellä isolla, että et pässyt kouluun koska olet älykkyydeltäsi heikko ja ja joudut jatkamaan paskatyötäsi paskalla aikataululla ja pomosi soittelee puhelimestakin akun loppuun. Hyvää helvetin alkavaa joulua. Joo ja joulukin on jo ovella ja veronpalautuksetkin menee suoraan tililtä meijän yhteiseen "puuhakassaan" jonka laati toinen puoliskoni. Joka alkuparisuhteen aikana huiteli muiden naisten kanssa ja kun vasta ruvettiin sitten seurusteleemaan niin nythän se sitten on uskollinen, mutta koko ajan töissä. MIHIN VITTUUN TARVITAAN YHTEISTÄ KASSAA JOS TOINEN ON KOKOAJAN TÖISSÄ.
Jep tämänhän piti olla päiväkirja osa yksi torstai päivä, mutta kun vauhtiin päästiin niin vedetääs sitten loppuun. Istun tällä hetkellä yksin laimean halpiskahvista keitetyn kupposen äärellä ja kiroitan tätä koska päätin tänään purkaa pautoutumat. Vaikee näitäkin kirjottaa kun tämä kahvi pistää ramppaamaan koko ajan vessassa.
Eli yhteen veto kaikesta: Odotan koko ajan vain parempaa. Oli kyseessä parisuhde, koulu tai työ. Nyt loppu odottaminen. Hoidan tän päiväisen työn pois alta eli menen korjaamaan kouluun vähän paikkoja ja sitten vähän piristän kämppääni siivoomalla kokopaskan kun se toinen puoliskoni on reusissa kaskummaa töiden puolesta. Sitten ostan ison läjän roskaruokaa ja pistän sepelvaltimon vinkumaan ja aijon ajaa kauppaan ilma turvavyötä. Tietenkin sujautan sen nopeasti kiinni kun poliisit tulevat vastaan. Sitten pistän luurini kiinni ja menen sohvalle nauttimaan rauhassa olosta.
Alan boikotoimaan iltalehteä koska siellä on vain mustia uutisia ja politiikka paskaa, eikä ikinä tarpeeksi hauskoja eläinvideoita. Mitä hauskaa on siinä, että pesurkarhu erehtyy rakastumaan kissaan. OLISKO SE HAUSKAA JOS SINÄ IHMINEN EREHDYT RAKASTUMAAN GORILLAAN.
Mun auto on aina rikki. Se on taas rikki. Se on sitäpaitsi ruma ja siinä on vitun tyhmä rekkari. Bensa on liian kallista enkä omista pyörää. Kallis.
Mun parvekemaisemakin on tällähetkellä ruma. MISSÄ VITUSSA SE VALKEA TALVI ON.
Jos vain olisin rohkeampi ja vahvempi ottaisin irtioton kaikesta edellämainitusta, mutta en näe sen ratkaisevan pulmaa kuin yhdeksi huuruiseksi vklopuksi jolloin sunnuntai ahdistuksissaan kaipaisi tuttua ja turvallista miljöötä että maikkua.
Viela kerran. Rakas päiväkirja. I'm totally fed up.
Rakas vitun päiväkirja
Room of requirement
1
108
Vastaukset
- Naura se helpottaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418