Veriruskeat

Kaksiteräinen

Vaikka teidän syntinne olisivat veriruskeat, tulevat ne villanvalkoisiksi.
Miten??? Ottamalla vastaan Jeesuksen omana vapahtajanaan, Ilman Häntä ja hänen sovitustyötään ristillä ei yksikään pääsisi taivasten valtakuntaan.
Me totta tosiaan olemme täynnä syntiä, olimmepa sitten pakanoita tai uskovaisia.
Jeesukseen uskoville vaan ei lueta heidän syntisyyttään kadotukseksi, koska Hän on lunastanut heidät lainkiroiksen alta.
Yrittäkääpä täyttää ja tehdä kaikki mitä Laki vaatii,,, ei onnistu. Silti sanotaan että Laki on hyvä, tarkoitettu ihmisen parhaaksi, mutta me emme kuitenkaan täytä lain kirjainta Jumalan edessä .... Jeesus oli lain loppu, pelastus ja pelastaja niille jotka uskovat, että hän on Jumalan Poika, kuollut meidän syntiemme ja maailman syntien tähden, ettei yksikään joka häneen uskoo joutuisi kadotukseen vaan hänellä olisi iänkaikkinenelämä.
Joudumme kuitenkin tarkkaan miettimään, mitä olemme Hyvän ja Armahtavan Jumalan edessä.
Sanotaan etteivät Miehimykset( siis Homot) peri taivasten valtakuntaa. Minkälaisista homoista on kysymys? Uskosta osattomistako vai joka ainoasta homoseksuaalista maanpäällä? Raamatussa sanotaan Jos sinä uskot että Jeesus On Jumalan Poika ja suullasi tunnustat ihmisten edessä, että Jeesus On Herrasi ja Vapahtajasi, sinä pelastut. Raamatussa sanotaan, että eivät kaikki jotka sanovat Herra Herra, pääse taivasten valtakuntaan, vaan ne Jotka tekevät taivaallisen Isän tahdon.
Ristillä Jeesus armahti murhamiehen, koska hän tunnusti ja sanoi, sinä olet Jumalan poika, Jeesus vastasi, tänä päivänä tulet olemaan kanssani paratiisissä. Riittääkö Jumalan Armo myös etsivälle homoparisuhteessa elävälle syntiselle?

5

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Väärää puhetta

      Olin väärässä kirjoittessani edelläolevaa tekstiä.Itse paholainen puhui suuni kautta.
      Luin Paavalin Kirjeen Roomalaisille ja tajusin taas, että olen joskus loukkaantunut siihen mitä hän sanoo, koska ajattelin, että ei Paavali voi olla tosissaan kirjoittessaan tuollaista ja toisaalta hänen tekstinsä armosta ja lihanpiikeistä ovat niin totta ihmisen osaksi, kuin olla voivat.
      Hän vastaa kysymykseen, voimmeko siis elää ja tehdä edelleen syntiä, jos olemme saaneet armon ja ottaneet vastaan Pyhän Hengen lahjan.? Pois se meistä, nykyinen käännös Ette Suinkaan voi jatkaa synnissä. tehkää parannus.
      Sitten hän huutaa, kuka voi pelastaa meidät, kun me tälläisiä olemme, hän puhuu itsestään kuinka paha riippuu hänessä kiinni, kuinka hän hengessä palvelee Jumalaa, mutta lihassa tekee asioita,joita hän ei tahdo tehdä.
      Ja mitä hän puhuu homoseksuaalisuudesta, se minua eniten loukkasi.
      Silti Paavali on oikeassa ja kerran hänen kirjeensä on raamatussa ja raamattu on totta niin en voi enää ohittaa hänen sanaansa, Paavali kyllä tiesi mistä hän totisesti puhui.
      Pyydän anteeksi järjetöntä kirjoitustani ja kieroja kysymyksiäni, antakoon Jumala minulle anteeksi kapinoimiseni

      • Atsiiih

        Homoudesta voi parantua kuten joku mies antoi väkevän todistuksen ettei saanut edes erektiota naisen kanssa, ennen kuin tuli uskoon.
        Opettajani oli kokenut homosuhteen ja kiusasi minua sen tähden kun olin syntipukki, koska oli katkera miksi Jumala sallii hänelle tapahtuvan sellaista.


      • Atsiiih kirjoitti:

        Homoudesta voi parantua kuten joku mies antoi väkevän todistuksen ettei saanut edes erektiota naisen kanssa, ennen kuin tuli uskoon.
        Opettajani oli kokenut homosuhteen ja kiusasi minua sen tähden kun olin syntipukki, koska oli katkera miksi Jumala sallii hänelle tapahtuvan sellaista.

        Atsiiih :lle
        Homoudesta saadan anteekis,vain jeesuksen sovito veren kautta, on syntien anteeksi antamus joka tunnustaa syntinsä saane anteeksi. Ei muuten sen jäkeen voi antaa vaikka kuin väkeviä todistuksia.


      • OttoPetteri
        Atsiiih kirjoitti:

        Homoudesta voi parantua kuten joku mies antoi väkevän todistuksen ettei saanut edes erektiota naisen kanssa, ennen kuin tuli uskoon.
        Opettajani oli kokenut homosuhteen ja kiusasi minua sen tähden kun olin syntipukki, koska oli katkera miksi Jumala sallii hänelle tapahtuvan sellaista.

        Mikä homoseksuaalisessa on sellaista, josta pitäisi parantua? Onko se uskovaisten mielestä sairaus?
        Ja mitäpä tapahtuu niille "terveille" laestadiolaisille lapsen raiskaajille ja "terveille" katolisille papeille, jotka ovat jääneet kiinni seksuaalirikoksista, mm.poikien raiskauksista? No, lahko antaa anteeksi ja syyllistää vaikkapa lestadiolaisisän raiskaamaan tyttären.

        Semmosta se on tosiuskovaisuus!

        Hihhulihei eli hallelujaa!


    • Syntimittari

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      596
      16388
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      51
      14678
    3. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      377
      9258
    4. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      45
      5269
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      11
      4512
    6. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      171
      3019
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      111
      1810
    8. Mitä hänellä oli päällään kun viimeksi näit hänet?

      Avoimia vastauksia saa kirjoitella... Ehkä joku saattaa tunnistaa itsensä kommenttien joukosta :)
      Ikävä
      57
      1339
    9. Meidän tarinako on ohi?

      Ootko niin päättänyt?
      Ikävä
      90
      1245
    10. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      41
      1227
    Aihe