Onkos kuinka kätevä systeemi? Mites se suomeksi sanottuna toimii, jos auton jättää Länsisatamaan. Kokemuksianne kiitos.
Pre-Order Ennakkotilauspalvelu Tallink&Silja Line
12
943
Vastaukset
- Hyvin toimii!
On kätevä. Toimii just siten kuin sivuilla silja.fi sanotaan.
- Selvitetty
Hinnatkin ovat kohdallaan Pre-Order tilauksissa
- Ole hyvä!
Kaikki olleellinen löytyy sivuilta silja.fi.
Täällä tuo asia on esillä 35 viestissä. Jospas lukisit niistä. - Juha-Matti Kuuseva
Hyvin toimii. Jos auton jätät länsiterminaaliin, niin teitä pitäisi olla periaatteessa kaksi matkustajaa...
Toinen noutaa juomat länsiterminaalista siihen lastauspaikalle ja toinen sitten käy hakemassa auton siihen lastauspaikalle.
Tilauksen voit tehdä etukäteen, tai sitten laivalla. Laivalla olevassa lapussa ei ole kaikkia tuotteita mitkä netistä löytyy, mutta kaikkia tuotteita voit tilata jos olet ottanut tilausnumerot ylös. Itse olen käyttänyt sekä autolla että jalkamatkustajana, helppoa on.
Laiska kun olen, niin olen myös tilannut netin kautta ja kuljetuksen tilasin Kinglogisticsin kautta. Jos hintoja haluaa juomille vertailla niin ykköspaikka on tallinnatutuksi.blogspot.fi, sieltä linkkejä moniin paikkoihin. - ykkös-jallu
ja tilatkaa ne ostoksenne kerralla tallink.ee:n kautta niin ei tartte tallinnan luukulla viedä muitten maissaoloaikaa. siis viron sivun kautta saa ne kangeet myös.
- Juha-Matti Kuuseva
http://tallinnatutuksi.blogspot.fi siellä on nyt vertailtu viinaksien hintoja. Hintatietoinen pitää tosiaan olla, jotta halavalla saa... :)
- Huomio
Pre-order ja Car-order ei ole sama asia eikä samat hinnat.
- Markus69
Nykyisin selvästi halvinta alkoholia saa heti D-terminaalin edestä olevasta PRISMA EKSPRESSISTÄ. Tähän saakka olen pitänyt Superalkoa halvimpana, mutta nyt oli aikaa ja kävin vertaamassa molemmissa. Onneksi ovat vierekkäin. Ainakin mun ostokset olivat Prismassa halvemmat. Harmitti, että en ollut tajunnut ottaa S-korttia mukaan. Boonukset olis tullut samalla tavalla kuin Suomessa ja vieläpä tuplana ainakin tuolloin. Lisäksi sain kerralla kakaroille karkit yms.
- Bensaa tankkiin
Saako Prismaexpressistä bensaa? Enkä tarkoita nyt Viru Valgeaa vaan ihan auton bensaa:)
- Voi näitä hulluja.
Bensaa tankkiin kirjoitti:
Saako Prismaexpressistä bensaa? Enkä tarkoita nyt Viru Valgeaa vaan ihan auton bensaa:)
Mietipäs nyt hiljaa tykönäsi, saatko kotona bensaa prismasta?
No niin vähän uumoilinkin.
Kyllä se bensa on haettava huoltoasemalta eikä marketista. - alf...
Voi näitä hulluja. kirjoitti:
Mietipäs nyt hiljaa tykönäsi, saatko kotona bensaa prismasta?
No niin vähän uumoilinkin.
Kyllä se bensa on haettava huoltoasemalta eikä marketista.Mietippä hiljaa tykönäs, saatko kotona bensaa huoltoasemalta???
Niimpä.. näin vähän kuvittelinkin...
Miten koti liittyy siihen mistä saa bensaa???
- Väärä foorumi
Tilaus täytyy tehdä laivalla, joten väärällä foorumilla. Oikea olisi Laivamatkat ja risteilyt
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167160- 1992537
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021977En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761527Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911079- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77863
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7718