Jeesus tulee pian

oletko sinä valmis?

Ota vastaan Herra Jeesus, niin pelastut. Tärkeintä on, että Jeesus tunnistaa sinut verellään puhtaaksi vihmotuksi Isän edessä. Muutoin edessä on tulinen järvi iankaikkisuudessa. Ja siellä itku ja hammasten kiristys.

25

90

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitos Jeesus!

Jeesus,tiedän,että tulosi omiasi noutamaan on hyvin lähellä..ehkä jo tänään,huomenna..
      Pidä valveilla,puhdista verelläsi hetkittäin! -Anna minun muistaa,että olen täällä vain kauttakulkumatkalla kohti oikeaa kotiani.
      Yli 40 vuotta taivastiellä ja edelleenkin ainoastaan armosta pelastettuna ilman omia ansioita.

• ei tuu ei

Ei Jeesus tule takas. Hyväksykää jo se fakta.

• 898

Tuo otsikon sanoma on jo pahasti loppuunkaluttu ja kuuluu menneisyyden visioihin.

Nuo kannet saa jo laittaa kiinni.

• Mietippä sitä

Sulla ne kannet taitaa olla visusti kiinni. Pelkäätkö niitä avata ja lukea tuota kirjaa/kirjastoa? Uskallatko lukea? Eihän sulla oo mitää menetettävää vaikka lukisitki ;)

• Totta.

Tule pian Herra Jeesus! Maranata!

• KTS (Ei kirj.)

Niin kauan kuin te odotatte ulkoista ukkelia tulevaksi taivaalta niin tekään ette ole valmiita.

Vain sisällinen Kristus voi pelastaa.

• joo_joo

Me kaikki luterilaiset olemme jo lapsena puhtaaksi vihmottu Jeesuksen verellä.
      Vaan mitenkäs on teidän omien lapsienne laita?
      Tärkeintä on, että Jeesus tunnistaa teidänkin lapsenne verellään puhtaaksi vihmotuksi Isän edessä.
      Viekää hyvät helluntailaiset vanhemmat lapsenne heti tänään jo kasteelle.

• aglius

Missä olit likaantunut pariviikkoisena ?

• pohdittavaksi

oliko Jumala puhutellut luterilaisia vanhempiasi viemään sinut kastettavaksi? Entä puhutteliko Jumala sinua helluntailainen menemään kasteelle vai päätitkö itse?

Nämä kysymykset määrittävät sen, valitsiko Jumala sinut vai valitsitko sinä Jumalan?? Jumala valitsee itse omansa, ei ihminen.

• siis ihan totta,,tuo vauvakaste on petosta,,,mihin joutuu ne vauvat, ja pikkulapset, jotka eivä ole kastetu,,jos ja kun kuolevat,,eri puolella maailmaa,,,tätä kysymystä voipi miettiä,,(Itsekin olen mietinyt) Kannattaa lukea Raamattua,, ja eritoten uutta testamenttiä,,,ja eikä hokea vauvakasteen armoa,,Teot eivät pelasta,,vaan Jeesus Kristus!....Esim teosta,,hätäkaste on sellainen,jota tehdään kun vauva meinaa kuolla,,,

• 1234567...

joo_joo. . . Jeesus siunasi lapsia, ei kastanut heitä. Jeesus itse meni omin jaloin kävellen Johannes kastajan kastettavaksi, mutta ei lapsena. Jeesuksen esimerkki.

• joo_joo

Johannes 3
        22 Sen jälkeen Jeesus meni opetuslapsineen Juudean maaseudulle ja oleskeli siellä heidän kanssaan ja kastoi.

Voiko kukaan väittää, ettei olisi kastanut lapsia myös.

• aglius
        joo_joo kirjoitti:

Johannes 3
        22 Sen jälkeen Jeesus meni opetuslapsineen Juudean maaseudulle ja oleskeli siellä heidän kanssaan ja kastoi.

Voiko kukaan väittää, ettei olisi kastanut lapsia myös.

Pettämätöntä lookisuutta taas joojoolla !

Kuka voi väittää ettei Jeesus tervannut vauvoja häh !

Eikä ole kovin suuri synti lukea myöskin se jossa sanotaan mm; vaikka ei Jeesus itse kastanut...jne.

• joo_joo
        aglius kirjoitti:

Eikä ole kovin suuri synti lukea myöskin se jossa sanotaan mm; vaikka ei Jeesus itse kastanut...jne.

JEESUS KASTOI
        Johannes 3
        23 Mutta Johanneskin kastoi Ainonissa lähellä Salimia, koska siellä oli paljon vettä; ja ihmiset tulivat ja antoivat kastaa itsensä.

Johannes 3
        25 Niin Johanneksen opetuslapset rupesivat väittelemään erään juutalaisen kanssa puhdistuksesta.
        26 Ja he tulivat Johanneksen luo ja sanoivat hänelle: "Rabbi, se, joka oli sinun kanssasi Jordanin tuolla puolella ja josta sinä olet todistanut, katso, hän kastaa, ja kaikki menevät hänen tykönsä".

JEESUS KASTOI
        "Rabbi, se, joka oli sinun kanssasi Jordanin tuolla puolella ja josta sinä olet todistanut, katso, hän kastaa, ja kaikki menevät hänen tykönsä".

• joo_joo
        aglius kirjoitti:

JEESUS KASTOI

MUTTA JOHANNESKIN KASTOI

"Rabbi, se, joka oli sinun kanssasi Jordanin tuolla puolella ja josta sinä olet todistanut, katso, hän kastaa, ja kaikki menevät hänen tykönsä".

"Pettämätöntä lookisuutta taas joojoolla !"

Sinäpäs sen itse totesit ja sanoit aglius!

• joo_joo
        aglius kirjoitti:

"Eikä ole kovin suuri synti lukea myöskin se jossa sanotaan mm; vaikka ei Jeesus itse kastanut...jne. "

Johannes 4
        1 Kun nyt Herra sai tietää fariseusten kuulleen, että Jeesus teki opetuslapsiksi ja kastoi useampia kuin Johannes
        2 -vaikka Jeesus ei itse kastanut, vaan hänen opetuslapsensa-

1. Aglius sanoi: "Pettämätöntä lookisuutta taas joojoolla !"
        2 -vaikka aglius ei itse sitä sanonut, vaan joku aivan muu, kukahan lie-

• joo_joo
        joo_joo kirjoitti:

JEESUS KASTOI

MUTTA JOHANNESKIN KASTOI

"Pettämätöntä lookisuutta taas joojoolla !"

Sinäpäs sen itse totesit ja sanoit aglius!

Johannes 1
        34 Ja minä olen sen nähnyt ja olen todistanut, että tämä on Jumalan Poika."

"olen todistanut"

Johannes 3
        26 Ja he tulivat Johanneksen luo ja sanoivat hänelle: "Rabbi, se, joka oli sinun kanssasi Jordanin tuolla puolella ja josta sinä olet todistanut, katso, hän kastaa, ja kaikki menevät hänen tykönsä".

"olet todistanut"

Pettämätöntä lookisuutta taas Raamatussa !

Pettämätöntä käytöstä taas agliukselta !
        Luikkii sormi suussa pois keskustelusta, kun ei tiedä, mitä vastata!

• joo_joo
        joo_joo kirjoitti:

JEESUS KASTOI
        Johannes 3
        23 Mutta Johanneskin kastoi Ainonissa lähellä Salimia, koska siellä oli paljon vettä; ja ihmiset tulivat ja antoivat kastaa itsensä.

Johannes 3
        25 Niin Johanneksen opetuslapset rupesivat väittelemään erään juutalaisen kanssa puhdistuksesta.

JEESUS KASTOI

Johanneksen opetuslapset rupesivat väittelemään JEESUKSEN kanssa puhdistuksesta.

• Herramme tulee

Me elämme nyt ihan viimeisiä aikoja. Enkä tarkoita mitään maya-ennusteluita vaan sitä mitä Raamattu sanoo: 2. Tim. 3:1-4: Mutta tiedä se, että viimeisinä päivinä on tuleva vaikeita aikoja. Sillä ihmiset ovat silloin itserakkaita, rahanahneita, kerskailijoita, ylpeitä, herjaajia, vanhemmilleen tottelemattomia, kiittämättömiä, epähurskaita, rakkaudettomia, epäsopuisia, panettelijoita, hillittömiä, raakoja, hyvän vihamiehiä, pettureita, väkivaltaisia, pöyhkeitä, hekumaa enemmän kuin Jumalaa rakastavia...

• joo_joo

• 237¤

Aloittaja valehtelee.

Raamatussa tuossa kohdin sana "pian" tarkoittaa "pikaisesti", "äkisti", mutta helluntailaiset ovat jo yli 100 vuoden ajan hyödyntäneet tuota käännöskukkasta omiin tarkoituksiinsa.

• luovuttakaa jo

Jammajammajammajammajaaaaammmaaaaa!!
      ÖLPPIÖLPPIÖÖÖÖÖ!!!
      DILLEDONG ! Kikkelis kokkelis!!
      Kuulkaa tuomionkellojen äänet!
      Maailman loppu alkaa TÄNÄÄN!
      Näin jeesuksen kävelevän kaljapullo kädessä kohti alkoa!!!
      Hänkin on jo luovuttanut!!

• Täysi hinta on maksettu.

Kääntäkää katseenne Herraan Jeesukseen Kristukseen, syntien sovittajaan. Golgatan keskimmäisellä ristillä Hän antoi henkensä meidän ihmisten puolesta, että yksikään, joka Häneen uskoo ei kuolisi milloinkaan. Ja, että heillä olisi iankaikkinen elämä Jumalan yhteydessä.

• Unohtakaa sadut

Kuka kiristi Jumalaa uhraamaan itsensä pakanallisella tavalla itselleen?

Millä tavoin tuo "sijaisuhri" käytännössä toimii? Mikä on siis sen fysikaalinen toimintamekanismi?

• skeet

Tää on niin tätä! Verta,suolenpätkiä,hikeä ja helvettiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      90
      7326
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      37
      3877
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3470
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2602
    5. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      229
      2566
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      40
      2393
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      129
      2329
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2219
    9. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      20
      2015
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      1912
    Aihe