ja kaupungin virkamiehillä "hyvä veli" suhde? Ihan siltä vaikuttaisi. Keravalla rakennusliikkeet saavat tehdä ihan mitä vain, ei kaupunki puutu asiaan. Kaikki tiet ovat aamuisin tukossa, kun on kaivinkoneita, nostureita, kuorma-autoja, jopa rekkoja sekä tietysti henkilöautoja yhtä aikaa jalankulkuteillä. Ei juuri mistään kautta pääse kulkemaan kuin oman henkensä uhalla. Kaupungin kyllä pitäisi vähän valvoa asiaa. Sitten kun sattuu onnettomuus, ollaan sormi suussa, että kuinkas nyt näin kävi. Olen asunut muissakin kaupungeissa ja yleensä, jos jossain oli vastaava tilanne hetken, oli joku valvomassa, ettei ole vaaraa muille. Muistan, että tälläkin työmaalla oli joskus, mutta nyt ei enää, Alkuperäiset työnjohtajat kai ovat vaihtaneet toiselle työmaalle. Ovatkohan virolaiset nyt johdossa?!
onko rakennusliikkeillä
ei valmistu aikoihin
1
105
Vastaukset
- Kypä Rällinen
Saahan näitä aiheita kun oikein yrittää, vaikkei niissä järkeä olisikaan.
Rakennustyömaat nyt vaan ovat rakennustyömaita ja työkoneet liikkuu ja vaatii tilaa.
Ensikerralla kun olet pulassa etkä tahdo päästä ohi, tule ja etsi kypärämies, niin saatetaan sinut turvallisesti ohi. Saatan olla vaikka minä siellä saattamassa.
Kiitos, anteeksi ja armoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449341
- 785872
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14810Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414356- 583875
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella563578Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313469- 472668
- 342192
- 402000