Istuimpa asiakkaana eräässä ravintolassa pk-seudulla,käsittämätöntä käytöstä ncc:ylemmiltä toimihenkilöiltä,rähjätään ovimiehelle mitättömästä asiasta,ei osata käyttäytyä,sikaillaan kuin omistettaisiin baari,suunsoittoa ja kiusantekoa,heilutaan humalassa kuin siat.Joskus tuntuu ettei sivistyneesti osata käyttäytyä,näistä kyseisistä tunnistin ainakin yhden erittäinj korkeassa asemassa olevaksi henkilöksi,olisikohan lehdistö kiinostunut.
Vastaukset 4
- vaahtopää 90
Mitä korkeammin koulutettu sitä sikamaisemmin käyttäytyy.Varsinkin tämä kyseinen M. S.
- huomasin saman
Juuri äsken olin vantaalaisella huoltoasemalla lounaalla.
Paikan päällä oli em. yrityksen työläisiä myöskin lounaalla ja käyttäytyminen oli aivan samanlaista kuin aloittajan viestissä. Siis keskellä päivää lounaalla.
Taitaa em. yrityksessä olla tuollainen "kulttuuri"...- samaa vielä
Lisätään vielä edelliseen...
eniten kuitenkin ihmetytti kun suhtkoht kovaan ääneen jutustelivat erinnäisten työmaaraporttien sun muiden sorvaaminen työmaa/yritysjohtoa mielyttävään muotoon.
Totuuden mukaiset raportit eivät kuuleman mukaan kelpaa johdolle niin joutuu sorvaamaan raportit satuillen "oikeanlaiseksi".
- qqe
Nehän on insinöörejä!!!
Mitään normaalia käyttäytymistä ei voidakkaan odottaa kun joku amk. inssi saa nousuhumalan päälle...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l2981016Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni61827- 65748
- 67691
- 69674
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et39658- 43560
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona33546- 48497
- 40495