http://www.oulunkarpat.fi/kimara/video0304/11_4_04_tps_1-0.mpg
turkuun terveisiä
3
290
Vastaukset
- Cardles
Kiva muistutella turkulaisia tolla:).
- Laherry
Vai että pikku piruilua meille TPS faneille :). Halusimme niin kovasti "pojan" Turkuun, mutta niin varmasti halusivat Kärpät "pojan" Ouluun ja he sen saivat. En ole katkera tuosta finaalitappiosta, sillä kärpät oli yksinkertaisesti parempi. Kärpät oli viime kauden tasaisin ja ja selkeästi paras joukkue. Voin vain sanoa, että "poika" meni kyllä kieltämättä oikeaan osoitteeseen. Onnea vielä kerran kärpille :). Muistakaa kuitenkin, että ei se "poika" tule ensi kaudella kotiin ilman taistelua ja kovaa työtä. Tämä koskee myöskin kaikkia muita joukkueita.
Vielä kerran onnea Kärpille ja muistakaa, vastassanne on 12 muuta joukkuetta, jotka yrittävät saada "pojan". Niin ja muistakaa nöyryyttää narreja myös ensi kaudella :) - Tyyppi
Laherry kirjoitti:
Vai että pikku piruilua meille TPS faneille :). Halusimme niin kovasti "pojan" Turkuun, mutta niin varmasti halusivat Kärpät "pojan" Ouluun ja he sen saivat. En ole katkera tuosta finaalitappiosta, sillä kärpät oli yksinkertaisesti parempi. Kärpät oli viime kauden tasaisin ja ja selkeästi paras joukkue. Voin vain sanoa, että "poika" meni kyllä kieltämättä oikeaan osoitteeseen. Onnea vielä kerran kärpille :). Muistakaa kuitenkin, että ei se "poika" tule ensi kaudella kotiin ilman taistelua ja kovaa työtä. Tämä koskee myöskin kaikkia muita joukkueita.
Vielä kerran onnea Kärpille ja muistakaa, vastassanne on 12 muuta joukkuetta, jotka yrittävät saada "pojan". Niin ja muistakaa nöyryyttää narreja myös ensi kaudella :)..nöyryytetään narrilaumaa JÄLLEEN KERRAN ensi kaudella ja nöyryytyksen myötä saamme nauraa makoisasti Hyden vuodatuksille täällä kun ei narripoloiset pärjää.
Hyde, palstan pahin itkupilli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1641551
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412