Anna Minulle Rakkautta

Faith

Jumala,

Tahtoisin jo tavata hänet. Tänään on syntymäpäiväni, anna minulle lahja jota olen kauan odottanut. Tuo hänet minulle. Anna meidän löytää toisemme.

Anna minulle voimia taistella yksinäisyyttä vastaan. Anna minulle rakkautta ja hellyyttä, jumalani, tasa-arvoista kumppanuutta, tiedäthän mitä tarvitsen.

Tiedän, että hän on tuolla jossain. Auta minua löytämään hänet.

Amen

2

230

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lasse

hei,rukoile rohkeasti,pyydä syntisi anteksi,semosetkin mitä itse ett pidä minän anna anteksi muille,kaikille jotka sinulle on tehnyt värin,kun olet tämän tehnyt olet ottanut ensimäisen askelen uskosi tiellä. hakeudu ystävälisien ihmisten parin ,ylensä niitä löytyy seurakunnista,olet ottanut toisen askelen,juttele ihmisten kanssa uskosta nuoria ,vanhoja kaiken ikäisiä ihmisiä,pistä mielen mikä tuntuu hyvältä mikä huonolta, lue raamattua,vähitellen huomat että olet kävelly aika pitkän matkaa uskon tiellä,etsi totuutta,etsi rakkautta ihmisistä,rukoile johdatusta,tulee hyviä päiviä tulee huonoja päiviä,aivan kun ennekin, mutta hyvys alkaa voitta sinussa ,ett murjota viikko tolkulla ,vaikka välillä joudut kyynelehtiä ,niin aina vaan usko vie eten päin , näin on käynyt minulla,aivan uskomattomien kärsimyksien jälken saan olla onnelinen,ja luottavinen huomiseen,lopetan tapio rautavaran erän laulun säkesen, elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa.....terv.lasse

• raimo

miten koulussakin rukoiltiin : Herra anna minulle
      rakkautta, tee minut ystävälliseksi jne.. mutta ei
      huomattu, että se ei ole kristillisyyttä lainkaan, vaan farisealaisuutta.

Ajattele, että olisi upporikas henkilö, joka toisi
      kuorma-autollisen 100 €:n seteleitä väkijoukon keskelle ja sanoisi: ottakaa, joka tarvitsee.

Mitä sanoisit sellaiselle, joka ei menisikään ottamaan seteleitä, vaan tulisi ruinaamaan rikkaan
      vierelle ja pyytäisi 5:ttä euroa.

Me olemme samanlaisia usein. Jumala on antanut jo
      maailmankaikkeuden suurimman rakkauden: Jeesuksen Kristuksen ja hänessä on kaikki jumalisuus, rakkaus, lempeys, ystävällisyys, terveys, kauneus, armahtavaisuus jne..Ne ovat jo tarjolla.
      Ei Jumala anna mitään ystävällisyyttä, rakkautta tai hellyyttä ohi Jeesuksen, eikä auta meitä
      tekemään jotain erinomaista tai annan jotakin irtovoimia yksinäisyyttä vastaan. Jeesus on kaikki kaikessa, kaikki mitä tarvitsemme. Tunnusta kaikki syntisi ja usko, että Jumalan Pojan veri puhdistaa sydämesi ja Pyhä Henki uudistaa sinut ja johdattaa kaikkeen mitä tarvitset.

Aabrahamin palvelija lähti rukoillen etsimään Iisakille vaimoa ja löysi Rebekan kaivolta, Hän luki uskon rukouksen. "Herra, olkoon se neito, joka
      vastaa kun pyydän vettä juoda: Juo ja ammennan vettä myös kameleillesi, se tuleva vaimo Iisakille" ja tapahtui niin!

Älä jätä käyttämättä näitä tarjolla olevia vaihtoehtoja, koska Jeesus on vastaus ja rukous
      Hänen nimessään voi kaiken kun se on harras!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      171
      2966
    2. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      63
      1902
    3. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      100
      1855
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      303
      1829
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      22
      1662
    6. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      29
      1369
    7. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      29
      1352
    8. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      118
      1243
    9. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1122
    10. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1062
    Aihe