Juontohommissa

Nolo Sika

Tuli aikoinaan juonettua kesätyönä ohjelmaa "Ring A Ling" jonka moni varmaan muistaa?

No kerran oli tehtävä josta paljastui luukun takaa aina hieman kuvaa kerrallaan, kuvassa oli Spede Pasananen

No annoin vinkkiä jossain vaiheessa "Luulempa että tämä kuva on otettu hänen juontamastaan ohjelmasta piip show"

Koska en tietänkään voinut sanos Spede Show, koska olisin samalla paljastunut oikean vastauksen....

No kisan jälkeen tuottaja sanoi "ei on Spede vetänyt piip soutakin????" ei tarvinnut sinne enää mennä töihin

8

369

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • The show must go on

      Joo, elävästi muistan tapauksen. Monestakin syystä muuten voi johtua että ei enää tarvitse mennä joku päivä töihin...

      • Nolo Sika

        Einiten mua hävettää et somalit iski W(T)C torneihin muutama päviä Speden kuoleman jälkeen, ei päästy Speden kuolemaa kunnolla hekuttaa löppeihin


      • Huraño
        Nolo Sika kirjoitti:

        Einiten mua hävettää et somalit iski W(T)C torneihin muutama päviä Speden kuoleman jälkeen, ei päästy Speden kuolemaa kunnolla hekuttaa löppeihin

        Spede ei IKINÄ saanut tietää Kaksoistorni-iskusta,ajattele!

        Tai siis ellei sitten...


      • Nolo Sika
        Huraño kirjoitti:

        Spede ei IKINÄ saanut tietää Kaksoistorni-iskusta,ajattele!

        Tai siis ellei sitten...

        No perkele ku olis ne somalit iskenyt esim 4 kuukautta myöhemmin, oltaisi saatu KUNNOLLA ruotia Speden kuolema lööpeissä, mutta ei, somalait päätti "nyt äkkiä isku, tommonen asia ei saa olla lehdissä"

        Tai vastaavasti Spede olisi voinut kuolla muutama kuukautta aijemmin.

        TAI sitten iltapäivälehdet olisi voinut vain lyhyesti jossain kulmassa kertoa että somalit tappelee taas


      • Huraño
        Nolo Sika kirjoitti:

        No perkele ku olis ne somalit iskenyt esim 4 kuukautta myöhemmin, oltaisi saatu KUNNOLLA ruotia Speden kuolema lööpeissä, mutta ei, somalait päätti "nyt äkkiä isku, tommonen asia ei saa olla lehdissä"

        Tai vastaavasti Spede olisi voinut kuolla muutama kuukautta aijemmin.

        TAI sitten iltapäivälehdet olisi voinut vain lyhyesti jossain kulmassa kertoa että somalit tappelee taas

        Tai ajattele jos Spede olisikin syntynyt Somaliassa? Tai sinä olisit...


    • gjirgie

      Se tuli 2003, eli 16-vuotiaana pääsit juontamaan?

    • tewrtvretwt

      Nä on NIIN parhaat nä kolme palstan legendaa eli

      Piip Sou

      Ei mikään saatanan makaamo

      Sekä se, kun ollaan hyvin menneessä työhaastattelussa, ja lopuksi tulee todella äänekäs pieru, tosin tätä ei ole palstalla muutamaan vuoteen kerrottu

      Nämä legendat ei kuole koskaan

    • Spede Pasanen

      Ite muistan myös tuon jakson

      Harmi ettei kenelläkään ole tällaisia, tai edes salkkareiden parhaita "legendoja" tallella, noista saisi youtubeen hauskoja kokelmia

      Ohjelman nimi oli muuten Ring A Ling

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe