Tuli aikoinaan juonettua kesätyönä ohjelmaa "Ring A Ling" jonka moni varmaan muistaa?
No kerran oli tehtävä josta paljastui luukun takaa aina hieman kuvaa kerrallaan, kuvassa oli Spede Pasananen
No annoin vinkkiä jossain vaiheessa "Luulempa että tämä kuva on otettu hänen juontamastaan ohjelmasta piip show"
Koska en tietänkään voinut sanos Spede Show, koska olisin samalla paljastunut oikean vastauksen....
No kisan jälkeen tuottaja sanoi "ei on Spede vetänyt piip soutakin????" ei tarvinnut sinne enää mennä töihin
Juontohommissa
8
369
Vastaukset
- The show must go on
Joo, elävästi muistan tapauksen. Monestakin syystä muuten voi johtua että ei enää tarvitse mennä joku päivä töihin...
- Nolo Sika
Einiten mua hävettää et somalit iski W(T)C torneihin muutama päviä Speden kuoleman jälkeen, ei päästy Speden kuolemaa kunnolla hekuttaa löppeihin
- Huraño
Nolo Sika kirjoitti:
Einiten mua hävettää et somalit iski W(T)C torneihin muutama päviä Speden kuoleman jälkeen, ei päästy Speden kuolemaa kunnolla hekuttaa löppeihin
Spede ei IKINÄ saanut tietää Kaksoistorni-iskusta,ajattele!
Tai siis ellei sitten... - Nolo Sika
Huraño kirjoitti:
Spede ei IKINÄ saanut tietää Kaksoistorni-iskusta,ajattele!
Tai siis ellei sitten...No perkele ku olis ne somalit iskenyt esim 4 kuukautta myöhemmin, oltaisi saatu KUNNOLLA ruotia Speden kuolema lööpeissä, mutta ei, somalait päätti "nyt äkkiä isku, tommonen asia ei saa olla lehdissä"
Tai vastaavasti Spede olisi voinut kuolla muutama kuukautta aijemmin.
TAI sitten iltapäivälehdet olisi voinut vain lyhyesti jossain kulmassa kertoa että somalit tappelee taas - Huraño
Nolo Sika kirjoitti:
No perkele ku olis ne somalit iskenyt esim 4 kuukautta myöhemmin, oltaisi saatu KUNNOLLA ruotia Speden kuolema lööpeissä, mutta ei, somalait päätti "nyt äkkiä isku, tommonen asia ei saa olla lehdissä"
Tai vastaavasti Spede olisi voinut kuolla muutama kuukautta aijemmin.
TAI sitten iltapäivälehdet olisi voinut vain lyhyesti jossain kulmassa kertoa että somalit tappelee taasTai ajattele jos Spede olisikin syntynyt Somaliassa? Tai sinä olisit...
- gjirgie
Se tuli 2003, eli 16-vuotiaana pääsit juontamaan?
- tewrtvretwt
Nä on NIIN parhaat nä kolme palstan legendaa eli
Piip Sou
Ei mikään saatanan makaamo
Sekä se, kun ollaan hyvin menneessä työhaastattelussa, ja lopuksi tulee todella äänekäs pieru, tosin tätä ei ole palstalla muutamaan vuoteen kerrottu
Nämä legendat ei kuole koskaan - Spede Pasanen
Ite muistan myös tuon jakson
Harmi ettei kenelläkään ole tällaisia, tai edes salkkareiden parhaita "legendoja" tallella, noista saisi youtubeen hauskoja kokelmia
Ohjelman nimi oli muuten Ring A Ling
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651606
- 104931
- 75753
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17618ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428- 26419