Netflix vai Viaplay?

NetflixOrViaplay

Kumpi on parempi Netflix vai Viaplay? Itse käytän Netflixiä, mutta haluaisin tietää kannattaako vaihtaa.

9

2556

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • digi.info

No vialla ei tuu ainakaan mitään katottavaa .... Kahden kuukauden testipaketista on puolet nähty, pelkkää täyte ja uusinta tavaraa. surkeantasoisia piirrettyjä ja suurin osa englanniksi. Likka ei tykkää yhtään näistä tusinatuotantoanimaatioista jotka on nonstop aamusta iltaan samaa b-laatua ja oikeastaan enimmäkseen mikään niistä ei ole mitään tunnetumpia tai suosittuja. Joku elokuvakin saattaa joskus tulla minkä vois kattookin. Ei vielä yhtään ole ainakaan tän jakson aikana nähty.

• Take Both

Nyt oli kyse Viaplaysta ja Netflixistä. Ei niistä mitään nonstoppeja tule eikä TULE mitään muutakaan. Taattuun VOD-tyyliin kuukausimaksulla, siis, jos tiedät mitä tarkoitan.

Itsellä on molemmat, mutta Netflixiä tulee katsottua enemmän vaikka Viaplayssa lienee enemmän leffoja (valtaosa tuntematonta vanhaa b-leffaa). Viimeks katsoin Viaplaysta Real Steelin joka oli aivan mahtava :D, Netflixistä katsellut lähinnä Jack Baueria uusintana ja Roswellin ekaa kautta.

• kopuser
    • Take Both

Nyt olen jo HBO:takin katsellut pari viikkoa ja aivan mahtavaa, ho ho ho, hyvästi mtv3totalin kaltaiset kaapelitv-palvelut, saatan pitää ne HD-kanavat ja siihen History/NatGeo/Discovery/ESPN America ni on sohvaperunointi taattu

• netflix2

Netflix parempi, viaplay kaatuilee playstationin kautta katsoessa jatkuvasti ja joutuu käynnistämään koko koneen uudelleen. Tämän lisäksi ruutu saattaa lataa useita kymmeniä kertoja kuvaa, jonka ajaksi kuva pysähtuu noin 10 sekunniksi. Äsyttää. Takas netflixiin.

• Lebowski8888

Netflix on parempi, jos minulta kysytään.

• mmnnmmnnmmnnmmnnmmmn

hdfin on parempi kuin noi yhteensä

• nukkumatti98

Netflix.

Liekö syynä että käytän verkkoyhteyttä/PS3, kun näen ViaPlayn
      2000 luvatusta elokuvasta vain 112?

NetFlixin käyttöliittymä on parempi kuin ViaPlayn.

Esim. Netflixin tv-sarjat (24-sarja/Netflix) ovat yhtenä pakettina,
      eikä ripoteltuina pitkin etusivua (Frendit/ViaPlay).

ViaPlayn Tekstitykset lähtevät käyntiin jos lähtevät.
      ViaPlayn 112 elokuvista turhan moni on kauhuleffoja tai muita tuntemattomia.

Netflixillä nämä on toteutettu paljon selkeämmin ja ammattimaisemmin.
      Ohjelmasisältö on myös laajempi ja laadukkaampi.

• Ps. JK

Ok. Nyt löytyi loputkin 2000 ViaPlaystä. Eipä ole sisällöllä hurraamista.
        Sama filmi voi olla luettelossa kolmekkin kertaa? yksi Hd ja kaksi tavallista. Miksi?
        Tekstitys ei toimi nyt ollenkaan ja videot pysähtelevät latailemaan milloin sattuu.
        Ottaisivat mallia vaikka jostain kilpailijoiden sivustoista, kuten Netflixstä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      974
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      812
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe