Sofia ja Pekka,onnea:)

iloa syksyyn:)

Täytyy muuten sanoa että siinä on kaksi näyttävää ihmistä saaneet toisensa,kumpikin vaikuttaa symppikseltä.
En yhtään ihmettele että pierunhajuisessa sohvassa kotikatsojilla herää kateellisuuden kohteet toisten onnea kohtaan.

Tuskin elämänne parantuu kadehtimalla!

51

2600

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jussituittu

      olokootpa poes

    • voeha jössit

      Mites täältä hävitetään ihan normaalit ketjut? Kannattiko sinne telkkuun mennä jos on nyt noin vaikeaa hyväksyä keskustelua itsestänne?

      • Pohjolan poika

        Kumma juttu, jos ei kestä lukea juttuja täältä, mutta khtaa silti olla sellainen hapannaama-akka.


    • voi aikoja ja tapoja

      Siis "näyttävää ihmistä? Symppistä?.
      Ollaankohan katsottu samaa ohjelmaa?
      Ohjelmaan tulevilta odottaisi edes jotain käytöstapoja.
      Pitäisikö tässä ylistyksiin puhjeta, että ketju säilyisi?

    • :-)

      Ihan positiivista jos nolottaa, edes näin jälkikäteen. Eipä silti, saahan täällä vapaasti kytätä keskusteluja ja poistattaa niitä mutta itse ohjelmathan eivät mihinkään katoa. Jaksoja voi katsella vaikka loputtomiin katsomo.fi

      • 4+6

        "Eipä silti, saahan täällä vapaasti kytätä keskusteluja ja poistattaa niitä mutta itse ohjelmathan eivät mihinkään katoa. Jaksoja voi katsella vaikka loputtomiin katsomo.fi "

        Niinpä... siellä se oma käytöksensä on kaikkien katseltavissa maailman tappiin, sieltä voi sitten omat tulevat pikku-jussitkin katsellä äipän ja iskän "sivistynyttä" käytöstä tv-julkkuina.


    • ylpeä Audimies

      No ainahan köyhät ja läskit jaksaa kadehtia näyttäviä ja menestyviä ihmisiä.

    • nöyrä ja viisas

      ....mutta köyhälläkin on ymmärrystä jättää televiossa arvostelematta kolmatta osapuolta.

    • kassellaa

      Tänään Pekkis taas avaa sanaisen arkkunsa, mitähän sieltä löytyy leideille?

    • ehkä hieman ylpeä

      Olen köyhä olen läski mutta itse lihani kantaen en kadehdi näyttäviä ja menestyviä ihmisiä sillä olen elämääni tyytyväinen arjen askareiden pyörittäjä.Ja onhan minullakin tuo ylpeyteni Mersu vuosimallia 2012.

    • ylpeä Audimies

      Oon samalta kylältä kuin Pekka.

      Aina oon sitä sillä silimällä kahtonna.

    • 6098*^`=

      Millä silimällä? Ootko homo?

      • nikkien lainaaja

        Olen ja ylpeä siitä.


    • ylpeä Audimies

      Olen ja aina ollutkin. Pekka eheytti minut.

      • Harmi 2

        Olisit ollut Pekalle NIIN perfect mach!


      • 1+1

        nimim. Peräjärven kuningas = itse Pekka- puupää ;D Kukaan muu ei tällä palstalla hapannaamaa ole kehunut haha


      • 14+13
        1+1 kirjoitti:

        nimim. Peräjärven kuningas = itse Pekka- puupää ;D Kukaan muu ei tällä palstalla hapannaamaa ole kehunut haha

        Tuskin Pekka kehunut, Sofialla on aikaa käydä kehumassa ja äitylillänsä varmaan kanssa.


    • Peräjärven kuningas

      Makuasia. Sofia on suurien kauniiden silmiensä ansiosta kaunein ohjelman naisista. Luonne on toissijainen kriteeri, ainakin itselläni.

      • +i+i

        Kulmakarvat ovat tosi hot!


    • Ninni 33

      Tais äiti pistää Sofia tyttäres maajussille,kun oma lompakko ei kestänyt,näkkyy olevan ripsien pidennystä ym hi hi,mut jospa Pekka nyt kiltisti maksaa,jos vaiks jottain vastapalveluks sais,ei se oo eka mies joka seksistä sekoo=)=) ja tuskin viimeinen,mut jos oli liian helppoo elämää ennen,ni tuskin on tulevaisuudes,et en edes onnee toivottole miehel joka noin käyttäytyy,pilkkaa selän takana toisia Sofian kans,noh vakka löys kantensa ja soppa porisee,niin et varmaan saadaan kuulla otsikoissa tän ohjelman jälkeen,ei käy katteeks Pekan sukuun=)=)=)

    • sormet pois

      Ei kai ole se soppa palanna vain pohojaaan.OOtetakoon 9kk vai?

    • Ihraperce

      Löydän kyllä paremman miehen

    • Elämää nähnyt

      Oikeeestaan Pekka alkaa säälittämään. Sotki innoissaan itsensä pahan kerran ansaan. Järkeä ja harkintaa ei kannattaisi milloinkaan unohtaa.

    • zetor tractor

      Jos ei ole pahemmin naisista kokemusta?? Sitten sortuu ensinmäiseen livertäjään. Onhan näitä nähty.

    • 32?654

      Niinpä.

    • Pekan isä

      Sofia on erittäin ymmärtäväinen ihminen suurine ja kauniine silmineen. Hän pani vanhanisänän ulkoruokintaan. Kahvikin täytyy käydä juomassa navetantoimistossa

      • Muamuija

        Eli työapu kelpaa, mutta sitä ei tarpeelliseksi tunnusteta? No sentään on se navetan toimisto, jost saa kahvia, muuten voisi olla pitkiä päiviä ilman ruoan murentakaan. Vai olisiko paras jättää vaan menemättä, kunnes pyydetään? Vaikka vaikeaahan se on, sekin.


      • erererhysehkäsy
        Muamuija kirjoitti:

        Eli työapu kelpaa, mutta sitä ei tarpeelliseksi tunnusteta? No sentään on se navetan toimisto, jost saa kahvia, muuten voisi olla pitkiä päiviä ilman ruoan murentakaan. Vai olisiko paras jättää vaan menemättä, kunnes pyydetään? Vaikka vaikeaahan se on, sekin.

        hehee.. on mahdollisuus käyä kotona ...


      • Mansen likka

        Uskon täysin...


    • täys tohveli

      pekka on ärsyttävä kuiskaileva ja ''lempeä'' lässytyksineen . kuka tollasta jaksais kuunnella? jaarittelee kaikkea turhanpäivästä hitaasti ja pitkän kaavan kautta

      • Eräs emäntä

        Kukin taaplaa tyylillään, ei luonteelleen mitään mahda. Pahempiakin on nähty.


    • <z>z<z<z<

      Eräs emäntä
      1.12.2012 13:22
      nuapurin???

    • onhan nuo nähty...

      En ikinä vilkaisisikaan Pekanlaista miestä, sen verran juntti tohvelisankari on kyllä kyseessä. Ja minkälainen mies ilmoittaa julkisesti paheekseen pimeän viinan, ei hyvää päivää...Sofia on hänelle ihan sopiva riivinrauta emännäksi, tuskin kovin moni muu tuollla lailla käyttäytyvää naisenalkua haluaisikaan riesoikseen. Tosin en usko, että tuo suhde kovin kauaa kestää tai jos kestääkin, niin Pekka alkaa pian juosta vieraissa "hakemassa ymmärrystä, jota kotoa ei saa". ;)

    • huvittunut 4

      Näyttävää??? Vitsailetko??? Noille kummallekaan ei taatusti ole kukaan kateellinen. Suurin osa inhoaa heitä. Molemmilla vastenmielinen luonne eikä ulkonäössäkään ole kehumista kummallakaan. Mutta vakka kantensa valitsee...:-)

      • Töyhtöhyypiö

        No onhan sillä Pekalla ainaskin näyttävät ikenet jos ei muuta:)))


      • Pekka ja pätkä
        Töyhtöhyypiö kirjoitti:

        No onhan sillä Pekalla ainaskin näyttävät ikenet jos ei muuta:)))

        Aivan, olet oikeassa nimim. Töyhtöhyypiö: Pekalla on näyttävät ikenet - ja klyyvari :DD Sofia harmaahiiressä ei sitten mitään näyttävää olekkaan :P


      • amanta1
        Pekka ja pätkä kirjoitti:

        Aivan, olet oikeassa nimim. Töyhtöhyypiö: Pekalla on näyttävät ikenet - ja klyyvari :DD Sofia harmaahiiressä ei sitten mitään näyttävää olekkaan :P

        Sama v-ttu sillä on kuin muillakin naarasihmisillä


      • John661

        Pekasta en tiedä, mutta Sofia sen näköinen nainen jota kehtaisi kyllä esitellä!


      • IhanToinenPekka
        amanta1 kirjoitti:

        Sama v-ttu sillä on kuin muillakin naarasihmisillä

        Ilkeän näköinen ihminen. En näe tuollaisessa naisessa mitään kaunista!


      • ToinenPekka
        John661 kirjoitti:

        Pekasta en tiedä, mutta Sofia sen näköinen nainen jota kehtaisi kyllä esitellä!

        Ilkeän näköinen ihminen. En näe tuollaisessa naisessa mitään kaunista! Fiksuus, mukava, ystävällinen luonne loistavat poissaolollaan.

        Sofia ja äitinsä käyvät täällä vuoroin kehumassa? Ilmoittavat tämänkin viestin ylläpidolle, vaativat poistoa ja sitten kirjoittavat jonkun kehuskeluviestin.


    • Lunta tupaan

      Kova työ ketjun aloittaneilla käydä täällä muuttamassa noita kaikkien viestien peukutuksia mieleisikseen...

      Tässä yksi eri suuntaan peukuteltava ketju siis aloittajaparille, joka ilmeisesti poistattelee täältä kaikki itselleen epämieluisat ketjut.

      • jauhot kurkkuun

        Tiedoksi vaan nimimerkki Lunta tupaan (Sofia tai äitinsä): omaa kirjoitustaan voi peukuttaa vain kerran ;)) Joudun siis tuottamaan sinulle pettymyksen kertomalla, että täällä on aika monta ihmistä (lievästi ilmaistuna), jotka eivät pidä pekasta eivätkä sofiasta. No, onnekseen pääsevät ruudusta pian pois ja kukaan ei heitä puolen vuoden päästä enää muistakaan.


    • <z<<zz<z<zz

      peukutuksia mieleisikseen...

      kerran voi äänestää viestiänsä

      • Lunta tupaan

        Voi vaikka kuinka monta kertaa peukutella!

        Välimuistin tyhjennys auttaa...


      • Lunta tupaan

        Peukuttelin sulle juuri kolmannen kerran... Sori vaan...


    • anoppi hurja

      Ja he saivat toisensa ja elävät onnellisina elämänsä loppuun asti se pituinen sekin?

    • en ole kateellinen

      eiköhän hymy hyydy kun kun perämetän viimeisetkin tukkirungot on myyty ja syötetty hepoille. (eivät tuota mitään?!)
      Kepu ei pääse enää koskaan Suomen hallitukseen jakamaan ylimäärin kansallista tukea näille ökyisännille. Raktorit pitää olla viimmesen päälle!
      EU:stakaan ei pitemmän päälle tällä meiningillä heru pohjoisen alueen erityistukia. Pitää pärjätä omillaan. Se ei näissä Suomen oloissa oikein vetele, kun lämpimämmistä maista tulee halvemmalla tuotettua ruokaa.
      Kun köyhyys tulee ovesta sisään, niin rakkaus lentää ikkunasta pellolle!

      • tarinaniskijä

        Sofialle ei ollut Pekalla enää varaa ostaa ripsiä. Pekka ei tunnistanut ripsetöntä Sofiaa. Sofia suuttui.


    • jokatietää

      No joopa. Kaksi erilaista "pimeää puoliskoa" on saanut toisensa.. On hevostalli rakennettu ja kaikkee mukaavaa, mutta Sofian on muistettava, ettei tämä elämä ole pelkkää ruuanlaittoa/emännöintiä tilalla vaan pitäisi osata jakaa arki Pekan kanssa ja pystyä pyöritämään koko tila.....
      Pari eroaa ennemmin tai myöhemmin. T: maalta lähtöisin oleva, joka tietää miten asian laita on...

      • Maalaisjärjellinen

        Tässä ei tarvi olla maalta. Pitää olla vaan maalaisjärkeä. Realiteetit kyllä ajavat tuon parin erilleen. Voi käydä näin aika piankin.


      • Elämää

        Joulunpyhät lienee jonkinlainen testi;ei työväkeä, sukulaisia (Sofian?) liuta ruokittavana, ja työt on silti hoidettava, ja näillä pakkasilla.


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3694
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3358
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2438
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1544
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1496
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1461
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1420
    Aihe