junkmail?

mari

Junkmail on tulossa Jäkeen keikalle? Tietääks kukaan mistä saa lisää infoa?

10

875

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pirre

mä itsekin haluaisin tietää missä ne nyt esiintyy! Meinaan oon menos sinne tsiigaa, jos mesta ny vaan varmistuisi! @Junkmailin sivuil vaan lukee että JÄRVENPÄÄ ikärajaton, paikasta ei mitään tietoo! :( ja ne on sentääs ylihuomen siel jo! ;)

• jepujee

Huomasin sattumalta kulkiessani ohi Prisman ilmoitustaulun (siis sen vihreän talun johon jätetään ilmoituksia.. Lindexin edessä), että siinä oli joku juliste tms. junkmailista. Siinä oli, että missä se on jne. :)

Käykääpäs katsomassa. :) Toivottavasti oli edes vähän apua.

• pirre
        jepujee kirjoitti:

Huomasin sattumalta kulkiessani ohi Prisman ilmoitustaulun (siis sen vihreän talun johon jätetään ilmoituksia.. Lindexin edessä), että siinä oli joku juliste tms. junkmailista. Siinä oli, että missä se on jne. :)

Käykääpäs katsomassa. :) Toivottavasti oli edes vähän apua.

Hitsi kun e ees asu jäkessä=/ ....kyl mä tiän mitä tauluu tarkotat....ois vaa nii ihana saaha tietää onks se nyt 12.8. vai 13.8.? ja MISSÄ?

• Tosca
        pirre kirjoitti:

Hitsi kun e ees asu jäkessä=/ ....kyl mä tiän mitä tauluu tarkotat....ois vaa nii ihana saaha tietää onks se nyt 12.8. vai 13.8.? ja MISSÄ?

Moi!
        Aamukaffetta hörppien lueskelin aamun tuoretta lehteä...
        Perjantaina 13. päivä kello 19.00 Järvenpään salibandyhallilla järjestetään päihteettömät School´s in!-bileet, josa esiintyy @junkmail. Liput 8 euroa.

• pirre
        Tosca kirjoitti:

Moi!
        Aamukaffetta hörppien lueskelin aamun tuoretta lehteä...
        Perjantaina 13. päivä kello 19.00 Järvenpään salibandyhallilla järjestetään päihteettömät School´s in!-bileet, josa esiintyy @junkmail. Liput 8 euroa.

Todella paljon kiitoksia tiedosta! Nyt ainakin tietää sen mestan ja pvän ;) Thankkeeeee! Et tiedäkään kuinka happy oon nyt :) Jesh! Ei kun bailaa vaan sillo :)

• Tosca
        pirre kirjoitti:

Todella paljon kiitoksia tiedosta! Nyt ainakin tietää sen mestan ja pvän ;) Thankkeeeee! Et tiedäkään kuinka happy oon nyt :) Jesh! Ei kun bailaa vaan sillo :)

kiittää!
        Pidä hauskaa konsertissa!

• pirre
        Tosca kirjoitti:

kiittää!
        Pidä hauskaa konsertissa!

Heh :) oli kyl tosi hauskaa :) mutta hitsin vähän oli kyllä porukkaa :( Eipä ollut nuoria tullut kun pari kymmentä paikan päälle, ja ihmeteltiin yhdessä junkkien jäsenten kanssa keikan jälkeen tätä asiaa, kun juttelin heidän kaikkien kanssa...mutta eipä se kyl menoa haitannut :) nyt o kyl kurkku ollut kipee :D

• Tosca
        pirre kirjoitti:

Heh :) oli kyl tosi hauskaa :) mutta hitsin vähän oli kyllä porukkaa :( Eipä ollut nuoria tullut kun pari kymmentä paikan päälle, ja ihmeteltiin yhdessä junkkien jäsenten kanssa keikan jälkeen tätä asiaa, kun juttelin heidän kaikkien kanssa...mutta eipä se kyl menoa haitannut :) nyt o kyl kurkku ollut kipee :D

että oli mukava ilta... itse en paikalla ollut, eipä tosin näin vanhaa täti-immeistä olisi edes kiinnostanutkaan ;)

• Anna

Hei

Nyt on varmaan vähän myöhäistä infota Junkamailin keikasta. Se oli Urheiluhallilla uutta lukiota vastapäätä. Hyvä keikka oli!

Siellä on vasta nyt alettu pitämään konsertteja, toi oli eka, mutta muita on luvassa...

• perre

junkmailien infopisteestä,vitun ääliö.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      302
      6039
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3576
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      146
      2740
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      224
      2141
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      98
      1709
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      66
      1140
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      80
      1024
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      140
      930
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      10
      908
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      11
      864
    Aihe