Turun Hengentieteen Seura vihkii Suomen Luciferille ja Saatanall

Valkeutta vain

30

580

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rukoilija1
    • Rukoilija1
    • opetuslapsi1

Minä, Herra, se on minun nimeni, minä en anna kunniaani toiselle enkä ylistystäni epäjumalille. Jesaja 42:8
      Älkää vavisko älkääkä peljätkö. Enkö minä aikoja sitten antanut sinun kuulla ja sinulle ilmoittanut, ja te olette minun todistajani: Onko muuta Jumalaa kuin minä? Ei ole muuta pelastuskalliota, minä en ketään tunne. Jesaja 44:8
      Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, Vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa. Efes.6:12
      Armo olkoon kaikkien kanssa, jotka rakastavat meidän Herraamme Jeesusta Kristusta-katoamattomuudessa. efes. 6:24

Älkää siis kirotko ja tuomitko sillä ne lankeaa lopulta kiroajan itsensä päälle. Jumala ei orjuuta mutta se pikku p..... orjuuttaa. Malakia 4 antaa tästä myös vahvaa sanaa. Älä siis palvele muita jumalia.
      Isä meidän,... ....sillä sinun on valtakunta ja voima ja kunnia iankaikkisesti. Aamen

• Rukoilija2

Älkää peljätkö!!! Jumala on suurempi ja on voittanut kuoleman ristillä..se on Täytetty ja sitä ei voi muuttaa!!! Anna elämäsi rakastavalleJeesukselle, joka ei vaadi sinulta muuta kuin teet suunnanmuutoksen elämässäsi..Tule sellaisenaan...vajavaisena ..rikkinäisenä...millaisena vain..Hän muuttaa sinut itse Armossaan. Amen!!

• Mummeli Oulusta

Ilmoittautuneiden määrä sen kuin kasvaa... lopun ajan merkit.

• Belial Leviathan

Ave Sathanas!

• Perkeleen luoma

Suomi on Saatanan. Lusiferin valo johdattaa ja kuljettaa meitä vasemman käden polkua pitkin kohti todellista elämää.

• Lusifer´s follower

Nyt mahtaa Jeesukseen luottajilla paskat turahtaa housuun.

• tonninseteli

"Nyt mahtaa Jeesukseen luottajilla paskat turahtaa housuun."

Samalla voi vaikka lirahtaa litra kusta punttiin. Ei Raamattu siihen kaadu, eikä Jeesuskaan.

• teinisaatana

Hähää, haistakaa paska ristihihhulit! Paetkaa kirkkoihinne, maailma on meidän!

• Erkko K

Hyvät paholaisen palvelijat,

älkää leikkikö vakavalla asialla.

Tässä on teille hyvä opetusvideo. Katsokaa ja miettikää, ennen kuin tulette julistamaan sielunvihollisen puolesta.

http://www.youtube.com/watch?v=zU14XAi7OQg

Rukoilen puolestanne ja kaikkien niiden, jotka tuohon jumalattomaan tilaisuuteen menee mukaan.

Siunausta.

• Somniferous

erkko k? kenen "ei kristityn" kannattaa tuhlata sekuntiakaan tätä elämää "kristittyjen" opetusvideoon?? koko ajatus on kuin hyvän vitsin pohjustus..kristinusko on vähätellyt ja kiistänyt kaiken tieteellisen saavutuksen kautta aikojen, uskonnot hidastavat kaikkea kehitystä ja varsinkin omaa/ihmiskehitysta? Temet Nosce

• jeesuksen seuraaja

Mitä pahaa jeesus on tehnyt teille saatanan palvojat? Jeesus rakastaa teitä ja haluaa antaa teille ikuisen elämän. Saatana vihaa teitä ja haluaa antaa teille ikuisen hampaitten kiristyksen, itkun, surun, vihan, kidutuksen. Miettikää valintaa uudestaan : otanko jeesuksen herrakseni vai en? Koska pelissä on elämä tai kuolema

• minä
        jeesuksen seuraaja kirjoitti:

Mitä pahaa jeesus on tehnyt teille saatanan palvojat? Jeesus rakastaa teitä ja haluaa antaa teille ikuisen elämän. Saatana vihaa teitä ja haluaa antaa teille ikuisen hampaitten kiristyksen, itkun, surun, vihan, kidutuksen. Miettikää valintaa uudestaan : otanko jeesuksen herrakseni vai en? Koska pelissä on elämä tai kuolema

"Mitä pahaa jeesus on tehnyt teille saatanan palvojat? Jeesus rakastaa teitä ja haluaa antaa teille ikuisen elämän. ******* vihaa teitä ja haluaa antaa teille ikuisen hampaitten kiristyksen, itkun, surun, vihan, kidutuksen. Miettikää valintaa uudestaan : otanko jeesuksen herrakseni vai en? Koska pelissä on elämä tai kuolema"

Ei se olekaan, mutta te hänen seuraajat kyseenalaistatte meidän uskonnonvapauden ja yritätte toitottaa omaa uskoanne meille, jotka ajattelevat toisin ja olettepa te kristityt ristiretkiä tehneet ja muita hirveitä vainoja erilaisiin asioihin uskovia kohtaan. Eikös jeesus halunnut teidän rakastavan vihamiestään, eikä tappamaan/vainoamaan teitä, jos eivät uskokkaan teidän juttua? Ei oikein vakuuta teidän jutut jeesuksesta, vaikka ne totta olisikin.

• mieti itse
        jeesuksen seuraaja kirjoitti:

Saatana ja helvetti ovat Jumalan luomistöitä kuten kaikki muukin. Jollei nimenomaan Jumala haluaisi pahaa olevan, niin pahaa ei olisi.

• T.13v<3
        mieti itse kirjoitti:

Saatana ja helvetti ovat Jumalan luomistöitä kuten kaikki muukin. Jollei nimenomaan Jumala haluaisi pahaa olevan, niin pahaa ei olisi.

Jumala EI luonut kaikkea!!! Jumala ei luonut itseään ja raamatussakin lukee että jumala on rakkaus. kaikki rauha, suvaitsevaisuus, armo on rakkaudesta peräisin eli jumalasta! kaikki paha tuli maailmaan kun aatami ja eeva söivät hyvän ja pahan tiedon puusta ! silloin jumala karkoitti heidät paratiisista ja laittoi enkelin vartioimaan portteja.. tiezätkö miksi? raamatussa lukee että paratiisissa oki toinenkin puu: ikuisen elämän puu. jumala tiesi että jonain päivänä aatami ja eeva hiippailisivat puutarhaan ja söisivät siitä puusta ! silloin ihmiset eläisivät ikuisesti siinä pahuudessa, tuskassa ja synnissä! silloin jumala antoi ainoan poikansa maan päälle kuolemaan meidän puolestamme jotta voisimme pelastua!! Amen!

• I♥Jesus

kyseiselle tapahtumalle ollaan tekemässä vastaisku, ja sitä kautta luin tuon "suomi helvettiin"-tyylisen tapahtuman alkuperäisen sivun läpi, ja järkytyin. Tähän ryhmään oli sitten linkattu tämä "Jeesustelijoiden" ryhmä, ja tietenkin mollattu oikein kunnolla. Luin niitä kommentteja siihen linkkiin huolissani, mutta ensimmäisen kommentin laittaja on todella fiksu tyyppi! Hän on itsekin kristitty, mutta taisi astua leijonien luolaan virtuaalisesti;)

http://m.facebook.com/events/455163654518717?view=permalink&id=456829607685455&refid=54&_ft_=src.24:sty.308:actrs.141895909256804:pub_time.1354592040:fbid.456829607685455:s_obj.4:s_edge.1:s_prnt.11:ft_story_name.StreamStoryGroupMallPost:object_id.455163654518717:object_timeline_token_map.Array:page_post_create_time.1354579828

• ballo1

Puolella tai vastaan, tosissaan tai ei, ei kyseisellä tapahtumalla ole mitään merkitykstä, koska on kyse uskonnosta.

• opetuslapsi1

Uskonto ja usko on kaksi eri asiaa. Uskonnollinen ihminen ymmärtää vain kirjoista luetun tiedon. Kirjain on kuollut, Henki tekee eläväksi. Uskova ei sodi ihmistä vastaan vaan henkivaltoja. Yksi uskova ajaa pakoon tuhat riivaajaa, kaksi, kymmenen tuhatta. se on voima joka tulee Jumalalta jos uskoo häneen 100%. se joka tekee syntiä on synnin orja ja vihollinen orjuuttaa meitä synnin kautta. Henkimaailma on oikeasti olemassa, se on näkymätön maailma jossa taistelee hyvä ja paha. Ihminen joka ymmärtää vain uskonnon on vihollisen kohteena ja tämä kyllä osaa eksyttää. Tämä ei halua kuin ihmisen sielun sillä se ei omista rakkautta eikä inhimillisyyttä. Jumala tietää syntimme emmekä niitä voi häneltä piilottaa ja hän antaa anteeksi pahimmalle ryövärillekkin kun antaa itsensä hänelle täydestä sydämmestä. Onnettomuudet kohtaa meitä kun emme tunne Jumalaa ja vihollinen hyökkää kun Jumala ei kelpaa meille. Se ei kysele haluammeko vaan se tulee ja tuhoaa. Jumala sallii sen koska olemme sitä kumartaneet- oma valintamme. Jumala on antanut meille vapaan tahdon eikä orjuuta. Olen itse kokenut vihollisen hyökkäykset, mutta enää en pelkää koska Jumala koulutti minua vuoden ajan pelkoa vastaan antamalla tietoa eri lähteistä raamattua myöden. Eräänä iltana jou voima löi patjaani kuin nyrkillä olisi kovaa lyöty mutta nuhtelin sen Jeesuksen nimeen enkä antanut pelollle enää tilaa, minä tunnistin sen. hyökkäykset vähittellen loppuivat. Jumala ei ole antanut meille pelkoa vaan se tulee viholliselta ja siitä sen tunnistaa ja tietää että se on lähellä mutta Jeesus on isompi Herra! Ja tämä on totta ja todella koettua. tämä vain lyhyeksi esimerkiksi. Näiden voimien kanssa ei pidä leikkiä se tie on kapea ja käy turmioksi sen kulkijalle.... Sinulla on kuitenkin mahdollisuus pelastua ottamalla Herran rakkaus vastaan....

• Hahahahhaha
      • Kirjoittelija2

Nimimerkki Hahahahaha kirjoittaa, että "Suomen vihkiminen saatanalle" on parodiaa". Parodia = ivallinen, piikittelevä mukaelma jostakin tunnetusta ja vakavasta aiheesta tai teoksesta. Onhan se tietysti jonkun tai joidekin mielestä hyvin hauskaa, kun pääsee esittämään ivallisen, piikittelevän mukaelman jostakin tunnetusta ja vakavasta aiheesta. Niin sitä pitää.

• Somniferous

kaikki kristillinen ja sen maailmaan liittyvä on yhtä parodiaa...odotetaan elämää kuoleman jälkeen, mikä silloin on panos nykyhetkeen ja läheisiin?? sovitetaan kuvittellisilla demoneilla ties mitä lastenkoskettelua, maahan hyökkäystä..ottakaa vastuu (omista) teoistanne, piiloperverssit pelottavaa on myös että vankeudesta voi päästä vähemmällä tulemalla "uskoon" eli jättämällä kokonaan oman ajattelun ja antautua nukeksi jo olevien tiukkojen sääntöjen/dogmien nyittäviksi, ei näiden kristittyjen kanssa väitellä tai edes keskustella mistään oikeasti, ne syö niiden vapahtajansa lihaa ja juo verta päälle...näin voisin parodioida kristinuskon kuten te parodioitte,kategorioitte kaiken niin naivisti oli kyse ateismista tai santerinpalvelemisesta :P nyt on 2000-luku ja ihmiset täällä euroopassa uskoo suht uutta juutalaisten kansantarinaa Somniferous uskontona, kehitän vastaavan kuolemankultin kalevalasta..

• Kirjoittelija2

Yritäpäs löytää oikea palsta noille räävittömille mielipiteillesi. Tämä ei sellainen ole. Tai voithan perustaa oman parodiapalstan. Sanan räävitön synonyymejä ovat muuten sanat sopimaton, hävytön, ruokoton, roisi. Jokainen osaa kirjoittaa räävittömästi, jos haluaa, siihen ei paljon älyä tarvita, ennemminkin päinvastoin, mitää räävittömämpi, sitä tyhmempi.

• Pohjolan kunnia

Nyt on väkevät henkivallat liikkeellä 8.12.2012 18:00. Odotan innolla kun rituaalit suorituvat "molemmilta" puolilta. Toivon tuulta tuiskuja ja enkeliperkeleitä.
      Vähintäänkin verenpunaista taivasta.
      Hyvää jatkoa armas Suomi, olkoon tulevaisuutesi valoisa, nostakoon tämä tapahtuma pääsi ylös ja ole ylväs kansastasi kuten aiemmin, ja kansasi ylpeä Sinusta. Murtukoot köyhyyden kahleet niin mielestä kuin materiasta.
      Ollos tervehditty ! Maljanne nostakaa ja riemuitkaa ! Kaikki kansa yhdessä !

• latvaroso4
    • Aamun kiuru

JEESUS ON VOITTAJA! HALLELUJA!

• senkun vaan!

Ei mitään väliä, jos joku pieni marginaaliporukka rukoilee jotain henkiolentoa, joka on tsiljoona kertaa heikompi kuin Jumala, jota on rukoiltu Suomessa paljon useammin.

Hyttysenpierun verran minulle on Jeesukseen uskovana väliä tuollaisilla jutuilla, mutta jotkut uskovat vauhkoilevat tästäkin huhusta. Epäilen heidän käymänsä pyhäkoulun opetuksen tasoa!

• Meillä ei ole todellakaan taistelu lihaa ja verta vastaan vaan henkivaltoja vasraan ja vain Jumalan HENGELLÄ Eli Pyhän Hengen voimalla ne voidaan voittaa. Tässä linkissä vaikuttaa tuo voima.
      http://www.kolumbus.fi/pentti.toikkanen

• Uteliassss

Onko tuolla sivulla saarnaa tästä Turun hengentieteen seuran järjestämästä jutusta?

• Valeprofeetta?

''Anna elämäsi rakastavalle Jeesukselle, joka ei vaadi sinulta muuta kuin teet suunnanmuutoksen elämässäsi'' Kuinka voisin seurata messiasta, joka ei hyväksy minua sellaisena kuin olen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      118
      2141
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      177
      1706
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      55
      1404
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      55
      1188
    5. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      166
      1175
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      996
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      62
      892
    8. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      887
    9. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      874
    10. Kuinka nättinä

Sitä pitää olla että huomataan 🙃
      Ikävä
      56
      821
    Aihe