NYT ON MAHDOLLISUUS osallistua illan TV 2:n ajankohtais-ohjelman kautta Yle -tv 2 tiistaina klo 21.00!
http://areena.yle.fi/tv/1746518
Mukana ''asiantuntijoina'' mm. hra tasavallan presidentti Sauli Niinistö ( Kokoomus) ym. mahdollisesti asiohin suullisesti kantaa ottavia, mutta teot ovatkin sitten eri asiaa?
Niinistöhän oli taannoin sanonut (totta vai liioiteltua) nuorten syrjäytyminen ratkeaa kun juodaan kuumaa kaakaota ja jutellaan mukavia jne... yhdessä?
Jos et katso TV:tä, kuuntele illan Radio Suomen "leipäjono-iltaa" tiistaina - jossa ei ilmeisesti ole läsnä esim. Ben Zyskovicz Kokoomus ( Hok-Elannon hallinnossa mm. edunsaaja yms.). mies jonka mielestä leipä-ja ruokajakelu on Helsingissä HÄPEÄLLINEN ilmiö, ja ilmaista ruokaa voisi haluta kuka vaan jos sitä on kerran jaossa jne. on tämän ''mamu'' taustaisen henkilön kanta ollut kautta linjan ja pitkään!
KÖYHYYSRAJA ON kun tulot alle 1080-, euroa per kk!
( Helsingin kaupunki rikkoo jatkuvasti mm. toimeentulotuen lakia, tuen eväämisten kautta ihmisten hakukriteerejä nostaen yms., ja ohjaten esim. juuri leipä-ja ruokajonoihin, ja vaatteiden tarpeessa kirpputoreille!)
Puhutaan ihmiset jättävät lainsuomia sosiaalisia etujaan käytäämättä jne., muutenkin kuin Kelan kautta saatavia.
Miten tämä yhtälö toimii jos hakemuksia evätään ja samalla puhutaan ettei ihmiset hae etujaan!?
Syrjäytymisvaarassa oleva nuori ym. JUO KUUMAA KAKAOTA yms.!
4
162
Vastaukset
- Tuletko toimeen?
Toimeentulotuki nousee peräti 20-euroa per kk, v. 2013 - sille joka on onnistunut tuen saamaan esim. Helsingissä - siis suomnalainen köyhä!
Maksimissaan tuki on siis n. yli 400 eur. /kk - yksinäiselle henkilölle, kuinka monet sen saavat kun toimeentulotuki ei lain mukaan ole pysyvää vaan harkinnan varaista ja mieluummin kertaluonteista apua!? - Syrjäytynyt 30+
Ei minua kiinnosta, tunnen tuon eliitin sirkuksen jo tarpeeksi hyvin.
Itse olin 15 vuotta nollatuloilla ja tänä vuonna olen saanut 2000 euroa toimeentulotukea. Toisin sanoen alennusta ja kieltoa tulee enemmän kuin tukea. - ota yhteys.
Kuuntele juuri nyt tiist. 27.11 alk. klo 18.00-20.00 ''leipäjono-iltaa'' Radio Suomi (Yle), ohjelmaan voi soittaa ja osallistua, puh. 02 0317600, tx rs_teemailta
Myös netin kautta yhteys, [email protected] - Öö... niin...
tuota.. ehkä... minä... Öö...
ÖÖ MIES VIIMEISEN PÄÄLLE!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansa on on puhunut.
Ja pulinat pois. Amerikan kansa kyllästyi edelliseen 4 vuoteen. Demokratia toteutuu. Vaalivilppiä salaliittoteoriaksi ha3422157Ensitreffit Jenni tykittää - Tämä Jyrkin lause nostaa karvat pystyyn: "Niin epämiellyttävä..."
Jenni tykittää menemään… Jaetaankos teillä laskut tasan tai tuleeko raha-asioista kiistaa? Lue lisää: https://www.suom231203Miten Trump " tuo rauhaa"?
Kertoisiko joku? Ymmärtääkseni hän pikemminkin pakottaa länsimaat varustelukierteeseen. Muuta vaihtoehtoahan ei ole, jo3151142etkö osaa jättää rauhaan?
Et halua mitään, silti stalkkaat ja vainoat! jätä rauhaan niin voin jatkaa elämää!551079Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.741034- 46760
- 50749
Saatiin meidän oma mies valkoiseen taloon!
Miltäs nyt tuntuu Ylen petkuttamat sosialistit ja muut femakot? Ilmastousko ja woke lähti liikkeelle USA:sta, ne valhee100735Paljon hyvää Trump on tehnyt
Tästähän tuli mahtava päivä kun Kamala Harris heitettiin ulos alkumetreillä ja Trumpin presidenttikausi on silausta vail133684Leikkeleet pois leivältä
Oikea suunta. Uusissa suomalaisissa ravitsemussuosituksissa suositellaan jättämään leivän päältä leikkeleet pois mielu80677