Janne Vuorinen..

gdgsg

intohimoton paska

5

195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lkllzcjc

laiska???

• czczc2

"Kyllä mä olen Ruotsin Elitserien-porukat arvioinut jo viiime syksynä kertaalleen ja suurin osa Ruotsin Allsvenskanista. Ja suomalaiset liigapelaajat arvioin viime syksynä ja käytännössä kaikki Mestis-pelaajat tän talven aikana. Ja muuten sitten eurooppalaista jääkiekkoa aina sen mukaan, mistä saa vähän vinkkiä, että olisi kiinnostavaa pelaajaa Jypille." - Jukka Holtari
      Lähde: http://www.radio957.fi/kiekkoradio/pukukoppi/kiekkoammattilainen-jukka-holtari/3/45959

• takeahint

"Matinkyläläisen kerrostaloasunnon ruokahuoneen pöydällä on paperikasoja, jotka ovat täynnä siistillä, mutta pienikirjaimisella käsialalla tehtyjä merkintöjä. "Eka erä ok", erottuu erään alle 18-vuotiaan pelaajan nimen perästä..
      Papereiden ja kannettavan tietokoneen takana istuu Boston Bruinsin Euroopan pääkykyjenetsijä Jukka Holtari, 49-vuotias Holtari on palannut edellisenä iltana Ruotsista alle 18-vuotiaiden maajoukkueiden turnauksesta.. Holtari katsoo muistiinpanojaan ja naputtaa konetta. Merkinnät on purettava tietokoneelle. - Se kannattaaa tehdä heti, jotta mielikuvat eivät mene mössöksi..Välilllä hänen katseensa nousee ruokapöydän päässä, seunälle kiinnitettyyn isoon laajakuvatelevisioon. Viasat näyttää AHL-ottelua, joka tallentuu myös kovalevylle. Tämä on kykyjenetsijän arkea."

• jhnnue

laiska paska

• kuisnii1

ei taida pojat pärjää lähen maalle

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      883
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      748
    3. 43
      631
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      36
      623
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      47
      613
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      30
      601
    7. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      40
      595
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      560
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      557
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      37
      496
    Aihe