intohimoton paska
Vastaukset 5
- lkllzcjc
laiska???
- czczc2
"Kyllä mä olen Ruotsin Elitserien-porukat arvioinut jo viiime syksynä kertaalleen ja suurin osa Ruotsin Allsvenskanista. Ja suomalaiset liigapelaajat arvioin viime syksynä ja käytännössä kaikki Mestis-pelaajat tän talven aikana. Ja muuten sitten eurooppalaista jääkiekkoa aina sen mukaan, mistä saa vähän vinkkiä, että olisi kiinnostavaa pelaajaa Jypille." - Jukka Holtari
Lähde: http://www.radio957.fi/kiekkoradio/pukukoppi/kiekkoammattilainen-jukka-holtari/3/45959 - takeahint
"Matinkyläläisen kerrostaloasunnon ruokahuoneen pöydällä on paperikasoja, jotka ovat täynnä siistillä, mutta pienikirjaimisella käsialalla tehtyjä merkintöjä. "Eka erä ok", erottuu erään alle 18-vuotiaan pelaajan nimen perästä..
Papereiden ja kannettavan tietokoneen takana istuu Boston Bruinsin Euroopan pääkykyjenetsijä Jukka Holtari, 49-vuotias Holtari on palannut edellisenä iltana Ruotsista alle 18-vuotiaiden maajoukkueiden turnauksesta.. Holtari katsoo muistiinpanojaan ja naputtaa konetta. Merkinnät on purettava tietokoneelle. - Se kannattaaa tehdä heti, jotta mielikuvat eivät mene mössöksi..Välilllä hänen katseensa nousee ruokapöydän päässä, seunälle kiinnitettyyn isoon laajakuvatelevisioon. Viasat näyttää AHL-ottelua, joka tallentuu myös kovalevylle. Tämä on kykyjenetsijän arkea." - jhnnue
laiska paska
- kuisnii1
ei taida pojat pärjää lähen maalle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521043Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll20965Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl513831- 49791
- 45712
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181595Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan59568Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560