Missä taloyhtiössä/katuosoitteessa oli Maunulan muumio? Rappua ja huoneistoa ei tietenkään pidä julkaista.
Maunulan muumion osoite
7
5913
Vastaukset
- Siellä!
Kuulemma ankkalammikon lähettyvillä se sijaitsi. Ankkalammikko löytyy Metsäpurontien Alepan läheltä, siitä Saunabaarin vierestä lähdet hiekkatietä kävelemään puistoon. Siinä on ankkalammikko ja sitä vastapäätä vasemmalla sijaitsevissa kerrostaloissa se mies saamani tiedon mukaan muumioitui. Lähteenä kauan alueella asunut vanha juorumummo. Eikös niiden pitäisi aina tietää kaikki parhaiten?
- kaskaskas
Olen muuttoaikeissa, ja aina kun myynnissä on asunto Maunulassa, tulee mieleen että ei kai se vaan ole se Maunulan Muumion asunto. Siihen en halua muuttaa, enkä sen naapuriinkaan. Varmaan on seiniin ja kaikkiin rakoihin piintynyt muumiopölyä, -itiöitä ja -kaasuja.
- Carnarvon
Onko jo museossa näytteillä? Tehtiinkö samalla arvokkaita hautalöytöjä?
- Maunulan farao
Entä onko kirouksesta puhuttu mitään?
- taistolaisateria
Olen asunut siinä naapurissa. Oli semmoinen evakko-asunto kun oma oli remontissa. Kyseinen muumio oli jo toki silloin poissa. Oma asunto tyhjennettiin kokonaan kun koko rappu remontoitiin lattiasta kattoon. oman talon naapuri muutti evakkorapun asuntoon jossa muumio oli asunut. Kiva yksiö. Toki remontoitu. Muistaakseni osoitteeni oli vesakkotie 2 a tai 2 c. olisko ollut ylin kerros, tai toiseksi ylin.
- 18+4
Mikäs on se Vantaan asunto jonka kylpyammeesta löytyi leväkasvuston seasta kuukausia kuolleena ollut?
- hyvää päivää
Se on ylin kerros.
Asuin itse naapurihuoneistossa.
En tosin silloin kun muumio oli "kotona".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244736- 883734
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483135- 542677
- 2062621
- 512609
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322410- 1522338
- 311955
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1081549