NOSTRADAMUS: maanjäristys 2013 !!

ennustuss

Siis..erittäin merkittävä ennustus, joka liittyy vuoden 2012 läheisyyten on vuoden 2013 KEVÄÄLLÄ tapahtuva maanjäristys Kreikassa.

Nostradamus antaa ko. tapahtumasta useitakin yksityiskohtaisia kuvauksia useassakin säkeistössä.

lue loput täältä!

http://keskustelu.suomi24.fi/node/8895591

10

373

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KTS (Ei kirj.)

Nostradamus ei ole maininnut vuotta 2013. Seuraava, jonka hän on kirjoittanut ylös on 3797 eli maailman loppu.

• Ikarran

Tarkennukseksi sellainen asia, että Nostradamus ei ole ikinä ennustanut maailmanloppua. Vuosi 3797 on vain viimeinen vuosi, jonka tapahtuman hän elinaikanaan ehti näkemään. Nostradamus mainitsi eräässä kirjeessään nähneensä kyseiseen vuoteen, mutta ei koskaan kirjoittanut itse ennustusta ylös, eli emme voi tietää mitä sinä vuotena sitten tapahtuu. Varmaa on sen verran, että ainakaan sitä ENNEN maailma ei voi loppua!

• tiedämme ajan
        Ikarran kirjoitti:

Tarkennukseksi sellainen asia, että Nostradamus ei ole ikinä ennustanut maailmanloppua. Vuosi 3797 on vain viimeinen vuosi, jonka tapahtuman hän elinaikanaan ehti näkemään. Nostradamus mainitsi eräässä kirjeessään nähneensä kyseiseen vuoteen, mutta ei koskaan kirjoittanut itse ennustusta ylös, eli emme voi tietää mitä sinä vuotena sitten tapahtuu. Varmaa on sen verran, että ainakaan sitä ENNEN maailma ei voi loppua!

Ehkäpä ei ollut mitään ylöskirjoitettavaa.

• juurikin näin
        Ikarran kirjoitti:

http://nostradamus.fi/

• Jos ja jos

10.5. on Ilmattareen tallennettu tarkka päivämäärä järistyksestä.
      11.5. onkin sitten päivä jolloin (ehkä) juhlitaan taas yhtä toteutumatonta profetiaa.
      JA MUUTEN
      Tänään nuo 3 isoo UFOO tuli ja pöllytti maailmaa kovasti.
      Tai jos ei tulleet, mulla on huomenna juhlat.
      Samppakaljat on jo valmiina kylmiössä.

• VOI SENTÄÄN!

Unohtui tuo UFO-virailu kokonaan vaikka laskuri oli tietokoneen näytöllä käynnissä!
        Mitenkä lie sujunut ensivierailu, ja minkalaiset on tunnelmat olleet?

• KTS (Ei kirj.)

• tositärkeäääää

Ufohan on lentävä lautanen. Minkä hintaluokan lautasesta on kysymys, se pitäisi myös tietää. Lukeeko lautasen pohjassa willeroy boch, arabia, vai made in kiina. Tämä on tärkeää.

• Nostrapiru!

Hohhoi! Vielä 22 vuorokautta maailmanloppuun, joten keväisiä järistyksiä on turha odotella, kukaan ei niitä ole näkemässä! Onhan vankasti ennustettu että maailmamme loppuu ensikuun 21 päivä joten alkakaahan pyydellä toisiltanne anteeksi pahoja tekojanne! Nyt kannattaa ottaa myös reilusti rahaa pankista lainaksi ja rillutella oikein todenperästä nämä viimeiset päivät! Ei muuta kuin viinaa huoria ja kunnon orgiat ennenkuin se on myöhäistä!

• Jos ja jos

Jos nyt joku tahtois tehdä viime hetkenään hyvän teon, niin köyhälle opiskelijapojalle vois lahjoittaa rahaa.
        Mun pussissa on kyllä tilaa isommallekin summalle.

Mä pidän sitten 22.12. kunnon hautajaispirskeet näille ennustuksille
        Ravintola Lasipalatsissa Osoite:‎ Mannerheimintie 22
        KTS ja Tuhat ja yksi, te saatte ryypätä mun piikkin koko illan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      3336
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      240
      1673
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      97
      1523
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1419
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1354
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      160
      1286
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1218
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1039
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      952
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      55
      882
    Aihe