Onko 1.4T konetta juurikaan myyty?

Jotain hämärää

Löytyykö jostain tarkempia myyntitilastoja. Kiinnostaisi tietää että minkä verran Cruzeja on myyty 1.4T koneella. Delta-auton myyjä sivuutti kysymyksen.

88

415

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Cruze-

      Eihän provojen keksiminenkään vaikeaa olisi jos edes hiukan ottaisi asioista selvää. Vinkkejä uudelle urallesi:

      -Delta-Auton myyjä ei osannut kertoa koska he eivät myy Chevroletia.
      -1.4T:tä ei ole myyty Suomessa. Se tuli juuri myyntiin.

      Elämä ei aina ole helppoa ammattikoulupohjalta mutta netistä olisi apua lukutaitoiselle.

      • miksei voi sanoa

        Kyllä 1,4 T lanseerauksesta on jo niin monta viikkoa, että tilauskannasta voi sanoa onko auton myynti lähtenyt vetämään vai ei.
        Hyvänä esimerkkinä uusi Golf 7, joita ei vielä ole juurikaan asiakkaille toimitettu mutta myyjät eilisessä Start-ohjelmassa kertoivat esittelyautojen perusteella ennakkotilauksia jo kirjoihin tulleen tilanteeseen nähden yllättävän paljon.
        Chevy-myyjä ei kehtaa jostain syystä kertoa totuutta, jos ei halua sanoa tilanteesta mitään.
        Itse aikanaan kun tilasin tämän nykyisen autoni ennakkoon ensiesittelyn aikoihin, myyjä kertoi kysyessäni heti, miten auton myynti on lähtenyt käyntiin, vaikka asiakastoimituksia ei oltu vielä saatu laivattua ensimmäistäkään. Hän sanoi ihan rehellisesti, että "on niitä jo joitakin kappaleita myyty, vilkkaampaakin saisi olla".
        Sittemmin omistamastani automallista tuli erittäin suosittu.


      • laudaatturi

        Ooho!!
        Onko mr.Cruze käynyt oikein lukionkin!?!

        Eipä silti ole menestystä herunut, kun chevyllä paahtaa meneen ja automyyjänä toimii!!!


      • -Cruze-
        laudaatturi kirjoitti:

        Ooho!!
        Onko mr.Cruze käynyt oikein lukionkin!?!

        Eipä silti ole menestystä herunut, kun chevyllä paahtaa meneen ja automyyjänä toimii!!!

        Automyyjiä en edes tunne mutta nimettömänä Fordin myyjät taitavat viihtyä parhaiten juuri täällä. Lukio on käyty ja paljon enemmänkin. Ei tarvitse minunkaan Fordilla ajella.


      • niki laudaattori
        -Cruze- kirjoitti:

        Automyyjiä en edes tunne mutta nimettömänä Fordin myyjät taitavat viihtyä parhaiten juuri täällä. Lukio on käyty ja paljon enemmänkin. Ei tarvitse minunkaan Fordilla ajella.

        Sen verran on kaikkien syytä kouluja käydä, että voi ostaa kunnon auton, vaikka Letukan.


      • laudaatturi
        -Cruze- kirjoitti:

        Automyyjiä en edes tunne mutta nimettömänä Fordin myyjät taitavat viihtyä parhaiten juuri täällä. Lukio on käyty ja paljon enemmänkin. Ei tarvitse minunkaan Fordilla ajella.

        "Automyyjiä en edes tunne" eli pelkästää korean halppiksien myyjiä!! Juuri näin!

        En ole Ford myyjä ja tuskin kukaan muukaan täälä!!! Enkä muutenkaan ole myyjä, en aja koreanchevylla, enkä tällä hetkellä Fordillakaan....joten ohi meni!!

        Ei uskoisi että lukion jälkeen olet käynyt muuta kuin aikuiskoulutuksen kursseja...Ei ole sivistyksesi kovin kummoista!!


      • vemputtaja köle
        niki laudaattori kirjoitti:

        Sen verran on kaikkien syytä kouluja käydä, että voi ostaa kunnon auton, vaikka Letukan.

        Siihen e paljoo vaadita...Auto puoli ammattikoulussa olisi hyvä käydä, että osaa korjata sitä!!!
        työkkärirahoilla ja kelan avustamana minäkin osti "letukan"!!!


      • et tajunnut
        miksei voi sanoa kirjoitti:

        Kyllä 1,4 T lanseerauksesta on jo niin monta viikkoa, että tilauskannasta voi sanoa onko auton myynti lähtenyt vetämään vai ei.
        Hyvänä esimerkkinä uusi Golf 7, joita ei vielä ole juurikaan asiakkaille toimitettu mutta myyjät eilisessä Start-ohjelmassa kertoivat esittelyautojen perusteella ennakkotilauksia jo kirjoihin tulleen tilanteeseen nähden yllättävän paljon.
        Chevy-myyjä ei kehtaa jostain syystä kertoa totuutta, jos ei halua sanoa tilanteesta mitään.
        Itse aikanaan kun tilasin tämän nykyisen autoni ennakkoon ensiesittelyn aikoihin, myyjä kertoi kysyessäni heti, miten auton myynti on lähtenyt käyntiin, vaikka asiakastoimituksia ei oltu vielä saatu laivattua ensimmäistäkään. Hän sanoi ihan rehellisesti, että "on niitä jo joitakin kappaleita myyty, vilkkaampaakin saisi olla".
        Sittemmin omistamastani automallista tuli erittäin suosittu.

        Jos kysyt Vehosta miten Focus-kauppa käy ja sinulle nauretaan, siihen on syy.


      • Mutse
        laudaatturi kirjoitti:

        "Automyyjiä en edes tunne" eli pelkästää korean halppiksien myyjiä!! Juuri näin!

        En ole Ford myyjä ja tuskin kukaan muukaan täälä!!! Enkä muutenkaan ole myyjä, en aja koreanchevylla, enkä tällä hetkellä Fordillakaan....joten ohi meni!!

        Ei uskoisi että lukion jälkeen olet käynyt muuta kuin aikuiskoulutuksen kursseja...Ei ole sivistyksesi kovin kummoista!!

        Huonoja tuttuja on -Cruzella- !?

        Taitaa olla melko yksinäinen ja syrjäytynyt...sääli!!


      • niki laudaattori
        Mutse kirjoitti:

        Huonoja tuttuja on -Cruzella- !?

        Taitaa olla melko yksinäinen ja syrjäytynyt...sääli!!

        Olet todella säälittävä luuseri.


      • -Cruze-
        Mutse kirjoitti:

        Huonoja tuttuja on -Cruzella- !?

        Taitaa olla melko yksinäinen ja syrjäytynyt...sääli!!

        Tuttavapiirissäni ei ole yhtään henkisesti vajaata, joten laudaatturia en ainakaan tunne.


      • avohoidokkiko?
        -Cruze- kirjoitti:

        Tuttavapiirissäni ei ole yhtään henkisesti vajaata, joten laudaatturia en ainakaan tunne.

        Niin jos sinulla ei ole tuttuja äiteen lisäksi!!! Ja olet sellainen itse....


      • Olet pelle
        avohoidokkiko? kirjoitti:

        Niin jos sinulla ei ole tuttuja äiteen lisäksi!!! Ja olet sellainen itse....

        Sinä olet oikea avohoidon tuotos.


      • Olette noloi provoja
        Olet pelle kirjoitti:

        Sinä olet oikea avohoidon tuotos.

        Käytitkö väärää nimimerkkiä???

        Väärässä keskustelussa??

        Taitaa -cruze- ja Olet pelle tosiaan olla sama heppu!?!?


      • miksei voi sanoa
        et tajunnut kirjoitti:

        Jos kysyt Vehosta miten Focus-kauppa käy ja sinulle nauretaan, siihen on syy.

        Tajusin kyllä tuon aloittajan ristiriitaisen provon, mutta viittasin lähinnä -cruzen- kommenttiin 1,4 T myynninaloituksesta, se ei varsinaisesti estä kertomasta miten auton myynti starttaa, tai Cruzen tapauksessa piristyy.
        Aika nopeasti autokauppiailla on tilastoa käytettävissään, miten joku auto lähtee myymään. Autohan on usein jo ennakkotilattavissa ennenkuin mallia pääsee edes koeajamaan. Markkinointia tai hyvitystarjouksia viilataan tarvittaessa, jos nihkeältä näyttää. Olihan tuosta Cruze-farkustakin aika näyttävä myyntikampanja alkusyksystä, mainokset pyöri tiheään TV:ssä jne. Nyt on ollut hiljaisempaa. Kai oikea Chevy-myyjä tietää onko Cruzen myynti piristynyt yhtään niistä muutamista kymmennistä kappaleista kuukaudessa, joita niitä nykytahdilla menee. 1,4 T haluavahan on voinut koko syksyn periaatteessa koeajaa sedanin vanhemmalla koneella ja tehdä aika pitkälle meneviä johtopäätöksiä sen perusteella. Farkkuperän ja 1,4 T:n tuoman lisäpotkun lisääminen vanhempaan koeajoautoon ei tarvitse paljoa mielikuvitusta.

        Sitten on toki niitä autoja, joiden myynti pysähtyy täysin alkuinnostuksen jälkeen. Ei tainnut Hyundai i40:stä tulla aivan sellaista hittiä kuin myyjä odotti, mutta kyllä niitä kuitenkin suhteellisen hyvin myydään. Fiatin malleilla on ollut samankaltaisia ongelmia. Uusi näyttävä malli on myynyt muutaman kuukauden hyvin ja sitten myydään luokkaa 15 autoa kuukaudessa, esimerkkinä aikanaan Stilo ja sittemmin Bravo joista piti tulla Fiatin suomen myynnin selkäranka.

        Focukset, Golfit, Aurikset ja vastaavat suositut "klassikot" myyvät koko mallikaarensa kohtuu hyvin aivan mallin vaihtumiseen asti jopa ilman näyttävää mainontaa.


      • Totta turiset
        miksei voi sanoa kirjoitti:

        Tajusin kyllä tuon aloittajan ristiriitaisen provon, mutta viittasin lähinnä -cruzen- kommenttiin 1,4 T myynninaloituksesta, se ei varsinaisesti estä kertomasta miten auton myynti starttaa, tai Cruzen tapauksessa piristyy.
        Aika nopeasti autokauppiailla on tilastoa käytettävissään, miten joku auto lähtee myymään. Autohan on usein jo ennakkotilattavissa ennenkuin mallia pääsee edes koeajamaan. Markkinointia tai hyvitystarjouksia viilataan tarvittaessa, jos nihkeältä näyttää. Olihan tuosta Cruze-farkustakin aika näyttävä myyntikampanja alkusyksystä, mainokset pyöri tiheään TV:ssä jne. Nyt on ollut hiljaisempaa. Kai oikea Chevy-myyjä tietää onko Cruzen myynti piristynyt yhtään niistä muutamista kymmennistä kappaleista kuukaudessa, joita niitä nykytahdilla menee. 1,4 T haluavahan on voinut koko syksyn periaatteessa koeajaa sedanin vanhemmalla koneella ja tehdä aika pitkälle meneviä johtopäätöksiä sen perusteella. Farkkuperän ja 1,4 T:n tuoman lisäpotkun lisääminen vanhempaan koeajoautoon ei tarvitse paljoa mielikuvitusta.

        Sitten on toki niitä autoja, joiden myynti pysähtyy täysin alkuinnostuksen jälkeen. Ei tainnut Hyundai i40:stä tulla aivan sellaista hittiä kuin myyjä odotti, mutta kyllä niitä kuitenkin suhteellisen hyvin myydään. Fiatin malleilla on ollut samankaltaisia ongelmia. Uusi näyttävä malli on myynyt muutaman kuukauden hyvin ja sitten myydään luokkaa 15 autoa kuukaudessa, esimerkkinä aikanaan Stilo ja sittemmin Bravo joista piti tulla Fiatin suomen myynnin selkäranka.

        Focukset, Golfit, Aurikset ja vastaavat suositut "klassikot" myyvät koko mallikaarensa kohtuu hyvin aivan mallin vaihtumiseen asti jopa ilman näyttävää mainontaa.

        Ja niitä mallisarjan viimeisiä ostetaan usein innolla kun "halvalla" saa, enne uuden mallin tuloa....vaikkei se aina menekkään niin, mutta "vanhassa" mallissa on usein halvemalla enemmän lisävarusteita!


      • Myyntiluvut
        miksei voi sanoa kirjoitti:

        Tajusin kyllä tuon aloittajan ristiriitaisen provon, mutta viittasin lähinnä -cruzen- kommenttiin 1,4 T myynninaloituksesta, se ei varsinaisesti estä kertomasta miten auton myynti starttaa, tai Cruzen tapauksessa piristyy.
        Aika nopeasti autokauppiailla on tilastoa käytettävissään, miten joku auto lähtee myymään. Autohan on usein jo ennakkotilattavissa ennenkuin mallia pääsee edes koeajamaan. Markkinointia tai hyvitystarjouksia viilataan tarvittaessa, jos nihkeältä näyttää. Olihan tuosta Cruze-farkustakin aika näyttävä myyntikampanja alkusyksystä, mainokset pyöri tiheään TV:ssä jne. Nyt on ollut hiljaisempaa. Kai oikea Chevy-myyjä tietää onko Cruzen myynti piristynyt yhtään niistä muutamista kymmennistä kappaleista kuukaudessa, joita niitä nykytahdilla menee. 1,4 T haluavahan on voinut koko syksyn periaatteessa koeajaa sedanin vanhemmalla koneella ja tehdä aika pitkälle meneviä johtopäätöksiä sen perusteella. Farkkuperän ja 1,4 T:n tuoman lisäpotkun lisääminen vanhempaan koeajoautoon ei tarvitse paljoa mielikuvitusta.

        Sitten on toki niitä autoja, joiden myynti pysähtyy täysin alkuinnostuksen jälkeen. Ei tainnut Hyundai i40:stä tulla aivan sellaista hittiä kuin myyjä odotti, mutta kyllä niitä kuitenkin suhteellisen hyvin myydään. Fiatin malleilla on ollut samankaltaisia ongelmia. Uusi näyttävä malli on myynyt muutaman kuukauden hyvin ja sitten myydään luokkaa 15 autoa kuukaudessa, esimerkkinä aikanaan Stilo ja sittemmin Bravo joista piti tulla Fiatin suomen myynnin selkäranka.

        Focukset, Golfit, Aurikset ja vastaavat suositut "klassikot" myyvät koko mallikaarensa kohtuu hyvin aivan mallin vaihtumiseen asti jopa ilman näyttävää mainontaa.

        Pointti oli kai se, että kannattaisi ensin ottaa selville edes, missä Cruzea myydään. Kia-liikkeestä ei voi löytyä tietoa kilpailijamerkkien tilatuista autoista. Epäilen, ettei edes Chevroletin jälleenmyyjät osaa sanoa tarkkoja lukuja.

        Tätä palstaa lukemalla sinulle selviäisi äkkiä, että moni odottaa tilattua Cruzeaan. Harva edes rekisteröisi sitä enää 2012-malliseksi vaikka sen saisikin. Näköjään SW LTZ-malli on suosiossa ja niitä ei tiettävästi ole vielä saatu maahan ensimmäistäkään.


      • miksei voi sanoa
        Myyntiluvut kirjoitti:

        Pointti oli kai se, että kannattaisi ensin ottaa selville edes, missä Cruzea myydään. Kia-liikkeestä ei voi löytyä tietoa kilpailijamerkkien tilatuista autoista. Epäilen, ettei edes Chevroletin jälleenmyyjät osaa sanoa tarkkoja lukuja.

        Tätä palstaa lukemalla sinulle selviäisi äkkiä, että moni odottaa tilattua Cruzeaan. Harva edes rekisteröisi sitä enää 2012-malliseksi vaikka sen saisikin. Näköjään SW LTZ-malli on suosiossa ja niitä ei tiettävästi ole vielä saatu maahan ensimmäistäkään.

        No ei tätä palstaa lukiessa selviä, kuin muutaman rekisteröimättömän kirjoittajan irrallinen kommentti tilaamastaan Cruzesta. Aika pieni tiedonmuru, jos menestyäkseen rekisteröintitilastoissa automallin on myytävä satoja, hyvinä aikoina jopa tuhannessa laskettavia kappaleita kuukaudessa.
        Rekisteröintitilastoista saadaan osviittaa Cruzen myynnistä varmaan parin kuukauden sisään, mutta ongelmana taitaa olla se, että niissä ei eritellä farkkuperää tai moottoriversiota. Toki siitä voinee jotain päätellä, jos rekisteröintitilastoissa tulee joku piikki. Tällöin voitanee olettaa sen johtuvan uudesta moottorista ja farkusta. Tilanne voi myös olla se, että mallikohtaiset myyntiluvut eivät juuri kasva. Sedanien ja muiden bensiiniversioiden ostajat siirtyvät nyt turbo-farkkuun ja se on vastaavasti pois muiden korimallien ja moottorien myynnistä.

        Kyllä Chevy-myyjätkin tasan tarkkaan tietävät, mikä uudistuneen Cruzen menekin tilanne on, jos haluavat asiasta kertoa. Ainakin oman liikkeensä myydyt autot palaveerataan varmasti kuukausikatsauksissa ja niiden perusteella voi vetää johtopäätöksiä miten 1,4 T farkku on lähtenyt vetämään myyntiä.

        Nimimerkille "totta turiset": kertomasi teoria on totta. "Juhlavuoden" malli hyvine varusteineen ja tarjouspaketteineen voi jopa nostaa vanhan mallin myynnin yhtäkkiä todella korkealle, jopa uusi myyntiin tuleva korvaava malli voi hetken hävitä edellisen korimallin viimeisille tarjousautoille myynnillisesti, etenkin jos hinta kohoaa. Näin on käynyt esim. Kia cee´dille.


      • -Cruze-
        miksei voi sanoa kirjoitti:

        No ei tätä palstaa lukiessa selviä, kuin muutaman rekisteröimättömän kirjoittajan irrallinen kommentti tilaamastaan Cruzesta. Aika pieni tiedonmuru, jos menestyäkseen rekisteröintitilastoissa automallin on myytävä satoja, hyvinä aikoina jopa tuhannessa laskettavia kappaleita kuukaudessa.
        Rekisteröintitilastoista saadaan osviittaa Cruzen myynnistä varmaan parin kuukauden sisään, mutta ongelmana taitaa olla se, että niissä ei eritellä farkkuperää tai moottoriversiota. Toki siitä voinee jotain päätellä, jos rekisteröintitilastoissa tulee joku piikki. Tällöin voitanee olettaa sen johtuvan uudesta moottorista ja farkusta. Tilanne voi myös olla se, että mallikohtaiset myyntiluvut eivät juuri kasva. Sedanien ja muiden bensiiniversioiden ostajat siirtyvät nyt turbo-farkkuun ja se on vastaavasti pois muiden korimallien ja moottorien myynnistä.

        Kyllä Chevy-myyjätkin tasan tarkkaan tietävät, mikä uudistuneen Cruzen menekin tilanne on, jos haluavat asiasta kertoa. Ainakin oman liikkeensä myydyt autot palaveerataan varmasti kuukausikatsauksissa ja niiden perusteella voi vetää johtopäätöksiä miten 1,4 T farkku on lähtenyt vetämään myyntiä.

        Nimimerkille "totta turiset": kertomasi teoria on totta. "Juhlavuoden" malli hyvine varusteineen ja tarjouspaketteineen voi jopa nostaa vanhan mallin myynnin yhtäkkiä todella korkealle, jopa uusi myyntiin tuleva korvaava malli voi hetken hävitä edellisen korimallin viimeisille tarjousautoille myynnillisesti, etenkin jos hinta kohoaa. Näin on käynyt esim. Kia cee´dille.

        Ei täällä ole ketään, joka pystyisi lukuja antamaan. Ei Chevroletista, eikä muistakaan merkeistä. Sinun kannattaa mennä uudelleen sinne Deltaan tivaamaan vastausta.


      • oottekko ääliötä?
        -Cruze- kirjoitti:

        Ei täällä ole ketään, joka pystyisi lukuja antamaan. Ei Chevroletista, eikä muistakaan merkeistä. Sinun kannattaa mennä uudelleen sinne Deltaan tivaamaan vastausta.

        Sun pitäis kuule mennä hoitoon, pilaat koko Chevy-palstan, nekin rippeet mitä siitä on jäljellä.


      • -Cruze-
        oottekko ääliötä? kirjoitti:

        Sun pitäis kuule mennä hoitoon, pilaat koko Chevy-palstan, nekin rippeet mitä siitä on jäljellä.

        Kun sinä olet poistunut, häipyy samalla 99% idioottikirjoituksista.


      • HÄPEE!!!!
        -Cruze- kirjoitti:

        Kun sinä olet poistunut, häipyy samalla 99% idioottikirjoituksista.

        Itse pilaat koko chevypalstan ja automerkin maineen hölmöillä hokemillasi!!!!


      • kentokent
        HÄPEE!!!! kirjoitti:

        Itse pilaat koko chevypalstan ja automerkin maineen hölmöillä hokemillasi!!!!

        Mikä ihmeen uusi vähäjärkinen riekkuja sinä oikein olet? Oletko päässyt tänään avoon kun et ole ennen täällä ollut?


      • hahahahahah
        -Cruze- kirjoitti:

        Automyyjiä en edes tunne mutta nimettömänä Fordin myyjät taitavat viihtyä parhaiten juuri täällä. Lukio on käyty ja paljon enemmänkin. Ei tarvitse minunkaan Fordilla ajella.

        Minkään muun merkin myyjillä ei ole pienintäkään mielenkiintoa pyöriä täällä provoilemassa.


      • densoman
        kentokent kirjoitti:

        Mikä ihmeen uusi vähäjärkinen riekkuja sinä oikein olet? Oletko päässyt tänään avoon kun et ole ennen täällä ollut?

        Täälä niitä riittää!!!!!!!


      • voisitko kertoa syyn
        et tajunnut kirjoitti:

        Jos kysyt Vehosta miten Focus-kauppa käy ja sinulle nauretaan, siihen on syy.

        "os kysyt Vehosta miten Focus-kauppa käy ja sinulle nauretaan, siihen on syy."

        Voitko selittää miksi Vehossa naurettaisiin Focukseen liittyvää kysymystä?

        http://www.veho.fi/fi/uudetautot/ford/Sivut/Focus.aspx


      • JOKO TAJUAT???
        et tajunnut kirjoitti:

        Jos kysyt Vehosta miten Focus-kauppa käy ja sinulle nauretaan, siihen on syy.

        Sinulle "et tajunnut"

        Siellä vehossa vastattaisiin Focus kauppa käy erittäin hyvin, mutta mesen myynti vähän tökkii!!!
        :)


      • HALOO?
        et tajunnut kirjoitti:

        Jos kysyt Vehosta miten Focus-kauppa käy ja sinulle nauretaan, siihen on syy.

        Kenelle nyt nauretaan? Veho nimenomaan myy Fordia ja siis myös Focusta. Tampereella nimittäin.

        Veho on monimerkkimyymälä, sieltä löytyy Citroën, Ford, Honda, Mercedes-Benz, smart. Toisesta myymälästä myös Skoda.

        Ettänäin.


      • Ola amigo
        HALOO? kirjoitti:

        Kenelle nyt nauretaan? Veho nimenomaan myy Fordia ja siis myös Focusta. Tampereella nimittäin.

        Veho on monimerkkimyymälä, sieltä löytyy Citroën, Ford, Honda, Mercedes-Benz, smart. Toisesta myymälästä myös Skoda.

        Ettänäin.

        Myykö Delta Chevroletia? Sieltähän sinä sitä kysyit?


      • tarttuvaa???
        voisitko kertoa syyn kirjoitti:

        "os kysyt Vehosta miten Focus-kauppa käy ja sinulle nauretaan, siihen on syy."

        Voitko selittää miksi Vehossa naurettaisiin Focukseen liittyvää kysymystä?

        http://www.veho.fi/fi/uudetautot/ford/Sivut/Focus.aspx

        Juuri näin. Eivät nämä tällä palstalla pyörivät Chevroletistit ole mitään ruudinkeksijöitä, sen on kyllä nyt nähty. Ja viestithän poistuvat, heti kun jäävät keskusteluissa alakynteen. Toivottavasti nämä pari täällä häärivää Cruze-jantteria ei edusta älyllisesti koko chevrolet ostajakuntaa, nimittäin kierrän kyseisen merkin kaukaa jos sen omistamisella leimautuu samanlaiseksi kuin täällä kommentoivat ruudinkeksijät.


      • Ola amigo
        tarttuvaa??? kirjoitti:

        Juuri näin. Eivät nämä tällä palstalla pyörivät Chevroletistit ole mitään ruudinkeksijöitä, sen on kyllä nyt nähty. Ja viestithän poistuvat, heti kun jäävät keskusteluissa alakynteen. Toivottavasti nämä pari täällä häärivää Cruze-jantteria ei edusta älyllisesti koko chevrolet ostajakuntaa, nimittäin kierrän kyseisen merkin kaukaa jos sen omistamisella leimautuu samanlaiseksi kuin täällä kommentoivat ruudinkeksijät.

        Myykö Delta Chevroletia? Sieltähän sinä sitä kysyit?


      • -Cruze-
        tarttuvaa??? kirjoitti:

        Juuri näin. Eivät nämä tällä palstalla pyörivät Chevroletistit ole mitään ruudinkeksijöitä, sen on kyllä nyt nähty. Ja viestithän poistuvat, heti kun jäävät keskusteluissa alakynteen. Toivottavasti nämä pari täällä häärivää Cruze-jantteria ei edusta älyllisesti koko chevrolet ostajakuntaa, nimittäin kierrän kyseisen merkin kaukaa jos sen omistamisella leimautuu samanlaiseksi kuin täällä kommentoivat ruudinkeksijät.

        Muiden sanomisiin en ota kantaa mutta minä en pidä ruudinkeksijänä sinua, joka et viitsi tehdä edes mitään pohjatyötä provoihisi.


      • ittuilija.
        -Cruze- kirjoitti:

        Muiden sanomisiin en ota kantaa mutta minä en pidä ruudinkeksijänä sinua, joka et viitsi tehdä edes mitään pohjatyötä provoihisi.

        Ai niin, sinähän olet tosiaan se jannu, joks pitää cruzea kilpa-autojen legendaarisena klassikkona parin WTTC voiton perusteella.

        Mitä tulee provoihin, eipä sinunkaan "lyhennnellyt" lainaukset ja inttämätmitään kovin rakentavia ole.


      • Mazda 6.
        -Cruze- kirjoitti:

        Muiden sanomisiin en ota kantaa mutta minä en pidä ruudinkeksijänä sinua, joka et viitsi tehdä edes mitään pohjatyötä provoihisi.

        Tällä palstalla kun tekee "pohjatyön hyvin" tai tietää jotain enemmän kuin nämä Chevy-fanaatikot, tai perustelee paremmin kuin nämä korean-palstalaiset, kirjoitus heti poistatetaan. Eipä tänne viitsi mitään kirjoitella. Samaa kastia nämä palstaa häiriköivät provot ja palstalla kellon ympäri vahtivat herkkähipiäiset Chevy-heebot.


      • Tasapeli...
        Ola amigo kirjoitti:

        Myykö Delta Chevroletia? Sieltähän sinä sitä kysyit?

        Kumpiki väärässä, provoilija aloitti typerällä Chevy-Delta-herjalla ja joku Cruzeisti vastasi muka nokkelasti, että sama, kun kysyisi Vehosta Focuksen myynnistä. yhtälailla Chevy-miehen provoon oli tämä kuuluisa pohjatyö tehty huonosti, kun Veho oikeasti myykin Fordia. Tilanne fifty-fifty, amisprovot vastaan oikeat Cruzeistit..


      • huoltaa kyllä
        Ola amigo kirjoitti:

        Myykö Delta Chevroletia? Sieltähän sinä sitä kysyit?

        Deltta-auto ei myy Chevrolettia, mutta se huoltaa niitä.


      • niinpä...
        ittuilija. kirjoitti:

        Ai niin, sinähän olet tosiaan se jannu, joks pitää cruzea kilpa-autojen legendaarisena klassikkona parin WTTC voiton perusteella.

        Mitä tulee provoihin, eipä sinunkaan "lyhennnellyt" lainaukset ja inttämätmitään kovin rakentavia ole.

        WTTC:llä on yhtä paljon yhteistä Cruzen kanssa kuin Latvalan Fiestalla Automaan myymien kanssa.


      • WTTC.
        niinpä... kirjoitti:

        WTTC:llä on yhtä paljon yhteistä Cruzen kanssa kuin Latvalan Fiestalla Automaan myymien kanssa.

        Paitsi, että Cruze on WTCC:n ylivoimainen hallitsija viime vuosilta. Siis mikä? CRUZE!


      • DELTA MYY CHEVYÄ!!
        Ola amigo kirjoitti:

        Myykö Delta Chevroletia? Sieltähän sinä sitä kysyit?

        tuota Forssan Delta-auto ainakin myy myös chevrolettia!?


      • paras saavutus tosia
        WTTC. kirjoitti:

        Paitsi, että Cruze on WTCC:n ylivoimainen hallitsija viime vuosilta. Siis mikä? CRUZE!

        Peleilysarjan voitto ei oikein tee vaikutusta. Chevrolet on ainoa tehdastalli harrastelijoiden sarjassa.


      • missä laskupää
        paras saavutus tosia kirjoitti:

        Peleilysarjan voitto ei oikein tee vaikutusta. Chevrolet on ainoa tehdastalli harrastelijoiden sarjassa.

        Sinulla ei nyt taida olla ns. kaikki muumit laaksossa.


    • veli pirinen

      Kaipa noista jokunen on 1,4T koneella

      Maailman 25 myydyintä automallia 2011

      Malli Autoa
      Toyota Corolla 1 020 000
      Hyundai Elantra 1 010 000
      Wuling Sunshine 943 000
      Ford Focus 919 000
      Kia Rio 815 337
      Ford Fiesta 781 147
      Volkswagen Polo 780 000
      Volkswagen Jetta 745 000
      Toyota Camry 726 000
      Ford F-sarja 702 000
      Chevrolet Cruze 691 000
      Volkswagen Golf 648 000
      Nissan Tiida 590 000
      Opel/Vauxhall/Chevrolet Corsa 574 000
      Volkswagen Passat 565 000
      Honda Civic 555 071
      Toyota Yaris 550 000
      Honda CR-V 528 000
      Hyundai Sonata/i40 515 000
      Honda Accord 515 000
      Chevrolet Silverado 478 000
      Suzuki Alto 472 000
      Opel/Vauxhall/Chevrolet/Buick Astra 464 000
      Toyota Hilux 455 000
      Toyota Prius 426 000

    • Mawer123

      Suomessa myyty parisen tuhatta 1.4T konetta...nimittäin Opel Astran konehuoneesta löytyy sama pata,kun korean jenkistäkin,sillä se on sama kone ja jonka Opel on tehnyt...ei jenkit!!

      • Ainakin...

        Ja maailmassa 1.4T:tä on myyty ainakin miljoona, ehkä jopa kaksi.


      • ristiriita...
        Ainakin... kirjoitti:

        Ja maailmassa 1.4T:tä on myyty ainakin miljoona, ehkä jopa kaksi.

        Jaa-a, vaikea sanoa, jos Astra on tullut 1,4T versiona myyntiin loppusyksystä 2009 ja auton kokonaismyyntimäärä maailmassa pyörii vuosittain 460 000 kpl tuntumassa, nyt viimevuotena maailmanlaajuisen autokaupan hidastumisen takia selvästi vähemmän. Ja kaikkihan eivät osta Astraa eikä Cruzeakaan 1,4 T:llä vaan Euroopan monissa maissa liki yhtä moni päätyy dieseliin. Lisäksi Astraa sekä Cruzea saa muillakin bensavaihtoehdoilla, joten 3 vuoden olemassaoloaikansa aikana miljoonan myydyn 1,4 T:n rajapyykki taitaa olla vielä rikkomatta, kahdesta miljoonasta ei kannata edes haaveilla.


      • -Cruze-
        ristiriita... kirjoitti:

        Jaa-a, vaikea sanoa, jos Astra on tullut 1,4T versiona myyntiin loppusyksystä 2009 ja auton kokonaismyyntimäärä maailmassa pyörii vuosittain 460 000 kpl tuntumassa, nyt viimevuotena maailmanlaajuisen autokaupan hidastumisen takia selvästi vähemmän. Ja kaikkihan eivät osta Astraa eikä Cruzeakaan 1,4 T:llä vaan Euroopan monissa maissa liki yhtä moni päätyy dieseliin. Lisäksi Astraa sekä Cruzea saa muillakin bensavaihtoehdoilla, joten 3 vuoden olemassaoloaikansa aikana miljoonan myydyn 1,4 T:n rajapyykki taitaa olla vielä rikkomatta, kahdesta miljoonasta ei kannata edes haaveilla.

        Suurin osa uudehkoista Astroista on myyty turbolla. Cruzea on lisäksi myyty Amerikassa pääasiassa turbona ja Cruzen kokonaismyyntimäärät ovat jossain 1.7 miljoonan tasolla. Lisäksi samaa konetta on ainakin insigniassa, Merivassa, Corsassa ja Zafirassa samoin Holdeneissa Australiassa. Chevrolet Sonicissakin sitä on. Se on myös voimanlähteenä GM:n hybrideissä, siis Voltissa rinnakkaismalleineen.

        En lähde arvailemaan yhtään mitään muuta kuin että vastaus on 7-numeroinen.


      • kornia koreasta!

        jenkit???
        cruzehan on koreasta, ei siihen jenkit ole mitään tehnyt!!

        Kylä amerikan chevyt ovat aivan eri autoja!!


      • tyhmälle tiedoksi
        kornia koreasta! kirjoitti:

        jenkit???
        cruzehan on koreasta, ei siihen jenkit ole mitään tehnyt!!

        Kylä amerikan chevyt ovat aivan eri autoja!!

        Maailmanauto Cruzen tehtaat:

        Australia: Elizabeth, South Australia
        Brazil: São Caetano do Sul, São Paulo
        China: Shenyang, Liaoning
        India: Halol, Gujarat
        Kazakhstan: Ust-Kamenogorsk
        Russia: Saint Petersburg
        Vietnam: Hanoi
        South Korea: Gunsan, Jeonbuk
        Thailand: Rayong
        United States: Lordstown, Ohio


      • uiouipp
        kornia koreasta! kirjoitti:

        jenkit???
        cruzehan on koreasta, ei siihen jenkit ole mitään tehnyt!!

        Kylä amerikan chevyt ovat aivan eri autoja!!

        jenkit???
        cruzehan on saksasta, ei siihen jenkit ole mitään tehnyt!!

        Kylä amerikan chevyt ovat aivan eri autoja!!


      • Usan markkinat
        -Cruze- kirjoitti:

        Suurin osa uudehkoista Astroista on myyty turbolla. Cruzea on lisäksi myyty Amerikassa pääasiassa turbona ja Cruzen kokonaismyyntimäärät ovat jossain 1.7 miljoonan tasolla. Lisäksi samaa konetta on ainakin insigniassa, Merivassa, Corsassa ja Zafirassa samoin Holdeneissa Australiassa. Chevrolet Sonicissakin sitä on. Se on myös voimanlähteenä GM:n hybrideissä, siis Voltissa rinnakkaismalleineen.

        En lähde arvailemaan yhtään mitään muuta kuin että vastaus on 7-numeroinen.

        Mistä sinä olet nuo turbojen myyntimäärät heittänyt. Pistähän vähän muutakin faktaa kuin "minusta tuntuu" kehiin. Merivan ja Insignian myynti ei ole ollut valmistajan näkökulmasta kovin kaksista kovista odotuksista huolimatta.

        Jos veikata pitäis, jenkeissä Cruzen myydyimmät mallit ovat tähän asti olleet 1,8 tai 2,0 litraisia malleja, siellä kun tykätään isoista kuutiotilavuuksista.
        Tällä hetkellä saatavilla siellä on enää 1,8 ja 1,4 joten nyt hekin joutuvat valitsemaan näistä kahdesta tai siirtymään muihin merkkeihin, jos ei "kahvinkeitin" moottorit kiinnosta.
        Jenkeissä monien perheutojen suosituimmat moottorit ovat isompia kuin Eurooppaan tuotavat. Nokalta löytyy kutosia, 2,4 litraisia nelareita ja muita täällä melko harvinaisia moottoreita. dieseleitä jenkeissä ei myydä perhekäyttöön käytännössä lainkaan ja dieseliä ei edes kaikilta huoltoasemilta edes saa.


      • -Cruze-
        Usan markkinat kirjoitti:

        Mistä sinä olet nuo turbojen myyntimäärät heittänyt. Pistähän vähän muutakin faktaa kuin "minusta tuntuu" kehiin. Merivan ja Insignian myynti ei ole ollut valmistajan näkökulmasta kovin kaksista kovista odotuksista huolimatta.

        Jos veikata pitäis, jenkeissä Cruzen myydyimmät mallit ovat tähän asti olleet 1,8 tai 2,0 litraisia malleja, siellä kun tykätään isoista kuutiotilavuuksista.
        Tällä hetkellä saatavilla siellä on enää 1,8 ja 1,4 joten nyt hekin joutuvat valitsemaan näistä kahdesta tai siirtymään muihin merkkeihin, jos ei "kahvinkeitin" moottorit kiinnosta.
        Jenkeissä monien perheutojen suosituimmat moottorit ovat isompia kuin Eurooppaan tuotavat. Nokalta löytyy kutosia, 2,4 litraisia nelareita ja muita täällä melko harvinaisia moottoreita. dieseleitä jenkeissä ei myydä perhekäyttöön käytännössä lainkaan ja dieseliä ei edes kaikilta huoltoasemilta edes saa.

        En ole laittanut mitään USA:n myyntimääriä. Siellä on saatavana myös hinnat alkaen mallina 1.8 mutta suurin osa autoista myydään turbolla.

        http://www.chevrolet.com/cruze-compact-car/features-specs/trims.html


      • Inttäjä Ilpo
        -Cruze- kirjoitti:

        En ole laittanut mitään USA:n myyntimääriä. Siellä on saatavana myös hinnat alkaen mallina 1.8 mutta suurin osa autoista myydään turbolla.

        http://www.chevrolet.com/cruze-compact-car/features-specs/trims.html

        Minä taas väitän että usan myydyin Cruze on varustettu 1,8:lla. Kumpikin on oikeassa tai väärässä niin kauan kunnes myyntitilastoja usasta löytyy. Valmistajan sivut, joissa esitellään mallivaihtoehdot, eivät ole käsittääkseni myyntitilastoja. Jos jostain sieltä löytyy tieto, jossa kerrotaan, että 1,4 T on myydyin asia on eri.

        Suomessakaan rekisteröintitilastot eivät tilastoi malliversioita, joten veikkaan, että täällä perus-1,6 on myydyin versio, niin kauan kunnes toisin todistat. Todisteeksi ei riitä, että olen varma tai minusta tuntuu. Sillä perusteella voidaan väittää, että lehmät lentävät.


      • -Cruze-
        Inttäjä Ilpo kirjoitti:

        Minä taas väitän että usan myydyin Cruze on varustettu 1,8:lla. Kumpikin on oikeassa tai väärässä niin kauan kunnes myyntitilastoja usasta löytyy. Valmistajan sivut, joissa esitellään mallivaihtoehdot, eivät ole käsittääkseni myyntitilastoja. Jos jostain sieltä löytyy tieto, jossa kerrotaan, että 1,4 T on myydyin asia on eri.

        Suomessakaan rekisteröintitilastot eivät tilastoi malliversioita, joten veikkaan, että täällä perus-1,6 on myydyin versio, niin kauan kunnes toisin todistat. Todisteeksi ei riitä, että olen varma tai minusta tuntuu. Sillä perusteella voidaan väittää, että lehmät lentävät.

        Voit aivan vapaasti väittää ihan mitä huvittaa. 1.8 on kuitenkin harvinaisuus USA:ssa.


      • 1,4T ei myy usassa
        -Cruze- kirjoitti:

        Voit aivan vapaasti väittää ihan mitä huvittaa. 1.8 on kuitenkin harvinaisuus USA:ssa.

        1,8 on myydyin legendaarinen Cruze usassa, aiemmin legendaarinen 2,0 litranen. Legendaarista 1,4T:tä ei siellä juuri tapaa. Väitä mielikuvituksestasi mitä haluat.


      • lähes kaikki turboja
        1,4T ei myy usassa kirjoitti:

        1,8 on myydyin legendaarinen Cruze usassa, aiemmin legendaarinen 2,0 litranen. Legendaarista 1,4T:tä ei siellä juuri tapaa. Väitä mielikuvituksestasi mitä haluat.

        Uusia 1.8-koneisia ei myydä kuin muutamia. Jokainen haluaa turbon.


    • myydään koko ajan

      mutta kukaan ei ole vielä sitä ostanut.

      • uusi aloitus

        Ota uusi aloitus päivälle aamulääkkeiden kanssa. Mielenterveyden ongelmasi ovat vakavia.


    • vähissä on

      Jos hakee autotalli.com sivulta käytettyjä autoja 1.4 Turbolla, niin sielät löytyy 7 Opelia, ei yhtään Chevrolettiä, ei edes esittelyautoja, ei ole tainnut paljon koeajoissa kulua vielä. VAG konsernin autoja noin 130.

      Litrasia Focuksiakin löytyy 8kpl (esittelyautoja)

      • kaikki menee

      • saapa nähdä.

        Aika vähän on 1,4 T:tä sitten myyty Suomessa, jos sinäänsä suositun Opel Astran 3 vuoden turbomyynnin tulos on 7 käytettyä autoa nettiautossa. Nettiauto on laajuudessaan ja suosittuna myyntifoorumina aika hyvä indikaattori myytyihin malleihin.
        3-4 vuoden iässähän yleensä autot lähtevät ensimmäisiltä omistajiltaan vaihtoon. Joten luulisi noita 1,4T malleja tulevan ensimmäisiltä omistajiltaan, leasing-käytöstä ja työsuhdekäytöstä näinä aikoina roppakaupalla myyntiin, jos niitä on yleensäkkin myyty.


      • kaikki menee
        saapa nähdä. kirjoitti:

        Aika vähän on 1,4 T:tä sitten myyty Suomessa, jos sinäänsä suositun Opel Astran 3 vuoden turbomyynnin tulos on 7 käytettyä autoa nettiautossa. Nettiauto on laajuudessaan ja suosittuna myyntifoorumina aika hyvä indikaattori myytyihin malleihin.
        3-4 vuoden iässähän yleensä autot lähtevät ensimmäisiltä omistajiltaan vaihtoon. Joten luulisi noita 1,4T malleja tulevan ensimmäisiltä omistajiltaan, leasing-käytöstä ja työsuhdekäytöstä näinä aikoina roppakaupalla myyntiin, jos niitä on yleensäkkin myyty.

        Olisihan se ihmeellistä jos sieltä löytyisi 3-4 vuotta vanhana autoa, jota ei ole silloin ollut edes olemassa.


      • missä laskupää
        kaikki menee kirjoitti:

        Olisihan se ihmeellistä jos sieltä löytyisi 3-4 vuotta vanhana autoa, jota ei ole silloin ollut edes olemassa.

        Opel Astran uusin sukupolvi tuli myyntiin 1,4 T:llä alkusyksystä 2009. Eikö siihen ole jo yli 3 vuotta?? Tässähän spekuloitiin myös sitä, onko 1,4T kelvannut edes Opelin puolella niiden ostajille.


      • Chevroletin omistaja
        missä laskupää kirjoitti:

        Opel Astran uusin sukupolvi tuli myyntiin 1,4 T:llä alkusyksystä 2009. Eikö siihen ole jo yli 3 vuotta?? Tässähän spekuloitiin myös sitä, onko 1,4T kelvannut edes Opelin puolella niiden ostajille.

        Keväällä 2011 tuli muistaakseni ensimmäiset turbot. Jälleenmyyjä osaa kyllä kertoa myydäänkö bensiini-Astraa vielä vapaastihengittävänä. Nettiauton mukaan muutama 2012-mallinen ilman turboa löytyisi.


      • Tuli aiemmin.
        Chevroletin omistaja kirjoitti:

        Keväällä 2011 tuli muistaakseni ensimmäiset turbot. Jälleenmyyjä osaa kyllä kertoa myydäänkö bensiini-Astraa vielä vapaastihengittävänä. Nettiauton mukaan muutama 2012-mallinen ilman turboa löytyisi.

        Tämä uusin Astra oli miltei alusta asti tilattavissa 1,4 turbo-moottorilla. Ensimmäiset asiakkaat saivat autonsa talvella vuodenvaihteen 2009-10 jälkeen. Se korvasi aiemman vanhan 1,8 vapaastihengittävän. Rinnalla myytiin myös vanhempaa sukupolvea edustavaa, mutta tehokkaampaa 1,6 turbo ecoteciä.

        http://plaza.fi/moottori/koeajot/opel-astra-14-turbo-enjoy-taloudellinen-ja-hyvin-varusteltu

        Ja tossa on myynnissä ainakin jokunen 2010 mallista

        http://www.auto1.fi/haku/opel astra 1.4 turbo


        n. 3 vuotta on siis tuolla moottorilla ikää.


      • missä laskupää
        Tuli aiemmin. kirjoitti:

        Tämä uusin Astra oli miltei alusta asti tilattavissa 1,4 turbo-moottorilla. Ensimmäiset asiakkaat saivat autonsa talvella vuodenvaihteen 2009-10 jälkeen. Se korvasi aiemman vanhan 1,8 vapaastihengittävän. Rinnalla myytiin myös vanhempaa sukupolvea edustavaa, mutta tehokkaampaa 1,6 turbo ecoteciä.

        http://plaza.fi/moottori/koeajot/opel-astra-14-turbo-enjoy-taloudellinen-ja-hyvin-varusteltu

        Ja tossa on myynnissä ainakin jokunen 2010 mallista

        http://www.auto1.fi/haku/opel astra 1.4 turbo


        n. 3 vuotta on siis tuolla moottorilla ikää.

        Siis keväällä 2010 saatiin ensimmäiset 1.4 turbot. Vai oliko tarkoituksesi esittää, että niitä on saanut jo aiemmin? Eli moottorilla on ikää n. 2.5 vuotta kuten aiemminkin sanottiin.


      • nusastaan pilkkua
        missä laskupää kirjoitti:

        Siis keväällä 2010 saatiin ensimmäiset 1.4 turbot. Vai oliko tarkoituksesi esittää, että niitä on saanut jo aiemmin? Eli moottorilla on ikää n. 2.5 vuotta kuten aiemminkin sanottiin.

        Jos yllä mainitussa koeajossa Turbo-Astra on ollut testissä 11.1.2010 eli tammikuun alussa ja nyt eletään 2.12.2012, niin uskallan kyllä sanoa, että moottori on jotakuinkin 3 vuotta vanha. Jos tuntuu, että se ei kelpaa, palataan asiaan 39 päivän kuluttua. Silloin se ainakin on varmasti tasan 3 vuotta vanha, olettaen että koeajossa ollut yksilö on ensimmäinen tuotantolinjalta tullut auto ja vieläpä samana aamuna kuin minä juttu on tehty.


      • missä laskupää
        nusastaan pilkkua kirjoitti:

        Jos yllä mainitussa koeajossa Turbo-Astra on ollut testissä 11.1.2010 eli tammikuun alussa ja nyt eletään 2.12.2012, niin uskallan kyllä sanoa, että moottori on jotakuinkin 3 vuotta vanha. Jos tuntuu, että se ei kelpaa, palataan asiaan 39 päivän kuluttua. Silloin se ainakin on varmasti tasan 3 vuotta vanha, olettaen että koeajossa ollut yksilö on ensimmäinen tuotantolinjalta tullut auto ja vieläpä samana aamuna kuin minä juttu on tehty.

        Kuten näet, siinä on Saksan kilvet. Tehtaat tekevät toimittajille autoja koeajokäyttöön jo ennen kuin ne tulevat myyntiin. Ei kai näitä perusasioita tarvitse ihan kädestä pitäen selittää.


      • Maaliskuu Saksassa
        nusastaan pilkkua kirjoitti:

        Jos yllä mainitussa koeajossa Turbo-Astra on ollut testissä 11.1.2010 eli tammikuun alussa ja nyt eletään 2.12.2012, niin uskallan kyllä sanoa, että moottori on jotakuinkin 3 vuotta vanha. Jos tuntuu, että se ei kelpaa, palataan asiaan 39 päivän kuluttua. Silloin se ainakin on varmasti tasan 3 vuotta vanha, olettaen että koeajossa ollut yksilö on ensimmäinen tuotantolinjalta tullut auto ja vieläpä samana aamuna kuin minä juttu on tehty.

        Saksassa alkoi maaliskuussa 2010 saada turboa. Suomessa oli toukokuussa turboja. Se on varma tieto. Mutta ainakaan itse en nähnyt niitä vielä huhtikuussa.


      • jankataankokoviikko
        missä laskupää kirjoitti:

        Kuten näet, siinä on Saksan kilvet. Tehtaat tekevät toimittajille autoja koeajokäyttöön jo ennen kuin ne tulevat myyntiin. Ei kai näitä perusasioita tarvitse ihan kädestä pitäen selittää.

        joo, ja siinähän ei ole se sama 1,4 T moottori, kuin kuluttajille jotka saivat autonsa "talvella" 2010 vaan täysin eri, ns. toimittajamoottori. Ootteko te Chevroletistit oikeasti noin pöttöjä??


      • missä laskupää
        jankataankokoviikko kirjoitti:

        joo, ja siinähän ei ole se sama 1,4 T moottori, kuin kuluttajille jotka saivat autonsa "talvella" 2010 vaan täysin eri, ns. toimittajamoottori. Ootteko te Chevroletistit oikeasti noin pöttöjä??

        Mistä alat laskea moottorin ikää? Siitä kun se tulee yleisesti myyntiin vai siitä kun ensimmäinen prototyyppi on valmistettu? Onko Fordin 1.0 EcoBoost siis jo kolme vuotta vanha moottori?

        Onko joku muu hetki aloittaa moottorin tai automallin iän laskeminen kuin se kun se on saatu myyntiin? Kerro nyt mielipiteesi.


      • A.OPEL
        missä laskupää kirjoitti:

        Mistä alat laskea moottorin ikää? Siitä kun se tulee yleisesti myyntiin vai siitä kun ensimmäinen prototyyppi on valmistettu? Onko Fordin 1.0 EcoBoost siis jo kolme vuotta vanha moottori?

        Onko joku muu hetki aloittaa moottorin tai automallin iän laskeminen kuin se kun se on saatu myyntiin? Kerro nyt mielipiteesi.

        No siinä tapauksessa tuo 1.4T on jo 6vuotta vanha...ainakin sen verran on aikaa kun Adami sen proto tyypin teki!!!!!


      • -Cruze-
        missä laskupää kirjoitti:

        Mistä alat laskea moottorin ikää? Siitä kun se tulee yleisesti myyntiin vai siitä kun ensimmäinen prototyyppi on valmistettu? Onko Fordin 1.0 EcoBoost siis jo kolme vuotta vanha moottori?

        Onko joku muu hetki aloittaa moottorin tai automallin iän laskeminen kuin se kun se on saatu myyntiin? Kerro nyt mielipiteesi.

        Tämäkin jankkaus siis selvisi. 1.4T on 2v ja 9kk vanha moottorityyppi vaikka sitä ei silloin vielä Suomessa myyty.


    • Cruzen myyntikasvaa!

      Tässä on yksi myyntitilasto jonka mukaan Cruzen myynti on pudonnut viimevuodesta 19,95% Eli Tammi-marraskuussa on myyty VAIN 618kpl Cruzeja!!!
      Marraskuussa myytiin huikeat 75kpl Cruzea, kylläpä uusi Farkku on vauhdittanut myyntiä!!!!
      Viime vuonna marraskuussa on myyty VAIN 71kpl eli kasvua on ollut 5,6%!!!

      Huikeasti myynti noussut uuden farmarin myötä, 4kpl enemmän kuin vuotta aikaisemmin!!!!!!

      Tässä kaikille katsottavaksi itse tämä raketin lailla nousevan Cruzen myynti lukuja ja muidenkin:

      http://www.tuulilasi.fi/artikkelit/marraskuussa-uusien-henkiloautojen-markkinat-149

      • -Cruze-

        Siinä alkaa todellakin jo näkyä se, että ensimmäisiä uusia malleja on saatu rekisteriin. Muilla myynti on laskenut ja Cruzella se on plussalla.


      • tammikuu...
        -Cruze- kirjoitti:

        Siinä alkaa todellakin jo näkyä se, että ensimmäisiä uusia malleja on saatu rekisteriin. Muilla myynti on laskenut ja Cruzella se on plussalla.

        Tammikuussa saadaan ainakin ensimmäisiä LTZ-varusteisia kilpiin. Minä toivon, että Cruzen farmarit pysyvät myynniltään maltillisina koska en mielelläni aja tusina-autoilla.


      • Huono puolustus.
        tammikuu... kirjoitti:

        Tammikuussa saadaan ainakin ensimmäisiä LTZ-varusteisia kilpiin. Minä toivon, että Cruzen farmarit pysyvät myynniltään maltillisina koska en mielelläni aja tusina-autoilla.

        Näinhän niitä marginaalimerkkejä aina puolustellaan. Samaa olen kuullut Suzuki-palstalla, Subaru-palstalla ja jopa Land Rover palstalla.
        Sen tusina-auton edun huomaat kyllä kun lähdet vaihtamaan sitä keräilykappale Cruzeasi johonkin muuhun merkkiin. Automyyjätkin yllättäen tietävät, mikä merkki menee kaupaksi ja mikä ei, myös käytettynä.


      • tammikuu...
        Huono puolustus. kirjoitti:

        Näinhän niitä marginaalimerkkejä aina puolustellaan. Samaa olen kuullut Suzuki-palstalla, Subaru-palstalla ja jopa Land Rover palstalla.
        Sen tusina-auton edun huomaat kyllä kun lähdet vaihtamaan sitä keräilykappale Cruzeasi johonkin muuhun merkkiin. Automyyjätkin yllättäen tietävät, mikä merkki menee kaupaksi ja mikä ei, myös käytettynä.

        Kaikkien ei tarvitse ostaa autoa sillä perusteella, mitä siitä mahdollisesti saa vaihdossa joskus tulevaisuudessa. Toiset voivat ostaa juuri sen, minkä haluavat. Sitä vaihtoarvoa eri merkeille ei pysty edes etukäteen arvioimaan koska tilanteet ja arvostukset merkkien välillä muuttuvat jatkuvasti.


      • VOEVOE VOEEE!!!
        -Cruze- kirjoitti:

        Siinä alkaa todellakin jo näkyä se, että ensimmäisiä uusia malleja on saatu rekisteriin. Muilla myynti on laskenut ja Cruzella se on plussalla.

        HAHAHAHH!!!
        Mistä tuon keksit, että "Cruzella se on plussalla"???
        Tai totta on ettei myynti kai voi mennäkkään miinukselle!!!!

        Mutta Cruzen myynti on pudonnut viimevuodesta 20% ja se on aika paljon kyllä....Ei se yksi turbo motti ihmeitä tee, kun tuote on mikä on!!

        http://www.tuulilasi.fi/artikkelit/marraskuussa-uusien-henkiloautojen-markkinat-149?page=1

        http://www.tuulilasi.fi/artikkelit/naita-autoja-yksityisostajat-ostavat-eniten

        Ei osta Firmat eikä oikein yksityisetkään...


      • Lukutaito?
        VOEVOE VOEEE!!! kirjoitti:

        HAHAHAHH!!!
        Mistä tuon keksit, että "Cruzella se on plussalla"???
        Tai totta on ettei myynti kai voi mennäkkään miinukselle!!!!

        Mutta Cruzen myynti on pudonnut viimevuodesta 20% ja se on aika paljon kyllä....Ei se yksi turbo motti ihmeitä tee, kun tuote on mikä on!!

        http://www.tuulilasi.fi/artikkelit/marraskuussa-uusien-henkiloautojen-markkinat-149?page=1

        http://www.tuulilasi.fi/artikkelit/naita-autoja-yksityisostajat-ostavat-eniten

        Ei osta Firmat eikä oikein yksityisetkään...

        Kun Cruzea on myyty 11/2012 enemmän kuin 11/2011, sen myynti on plussalla. Ei laskeminen niin vaikeaa ole, miltä se yksinkertaisesta ammattikoululaisesta voi tuntua.


      • Kone inssi
        Lukutaito? kirjoitti:

        Kun Cruzea on myyty 11/2012 enemmän kuin 11/2011, sen myynti on plussalla. Ei laskeminen niin vaikeaa ole, miltä se yksinkertaisesta ammattikoululaisesta voi tuntua.

        Mutta, kun sitä on myyty 1-11/2012 154kpl VÄHEMMÄN kuin vuonna 1-11/2011 niin se on -19,95% !!!!!!

        Tottahan on että marraskuussa 2012 on myyty enemmän HUIKEAT 4kppl enemmän kuin 11/2011 !!!!!

        MUTTA KOKO VUODEN MYYNTI ON TUON 19,95% MIINUKSELLA!!!! Eikö??


        onkohan peruskoululaisen liian vaikee lukea ja sisäistää taulukoita?!?!? Eikä tarvitse edes laske, kunhan vaan osaa lukea.... ;)


      • Lukutaito?
        Kone inssi kirjoitti:

        Mutta, kun sitä on myyty 1-11/2012 154kpl VÄHEMMÄN kuin vuonna 1-11/2011 niin se on -19,95% !!!!!!

        Tottahan on että marraskuussa 2012 on myyty enemmän HUIKEAT 4kppl enemmän kuin 11/2011 !!!!!

        MUTTA KOKO VUODEN MYYNTI ON TUON 19,95% MIINUKSELLA!!!! Eikö??


        onkohan peruskoululaisen liian vaikee lukea ja sisäistää taulukoita?!?!? Eikä tarvitse edes laske, kunhan vaan osaa lukea.... ;)

        Puhe oli siitä viime kuun myynnistä. Se on plussalla kun suurimmalla osalla on miinuksella.


      • Kone inssi
        Lukutaito? kirjoitti:

        Puhe oli siitä viime kuun myynnistä. Se on plussalla kun suurimmalla osalla on miinuksella.

        No, ihan mistä sinä haluat puhua!!

        Eipä tuo 5,6% ja 4auton lisäys kovin ihmeellinen ole kun kasvua esim.qashqailla on 101kpl 34% ja golfin 65kpl 20,4%!!!

        Mutta myyntiluvuissa on tärkeämpää kokovuoden myynti, eikä yksittäisen kuukauden!! YOU KNOW!!!???

        Ehkä hieman vaikeaa peruskoulupohjalta, mutta jos mene kauppikseen niin voit oppia....tai sitten et....


      • Lukutaito?
        Kone inssi kirjoitti:

        No, ihan mistä sinä haluat puhua!!

        Eipä tuo 5,6% ja 4auton lisäys kovin ihmeellinen ole kun kasvua esim.qashqailla on 101kpl 34% ja golfin 65kpl 20,4%!!!

        Mutta myyntiluvuissa on tärkeämpää kokovuoden myynti, eikä yksittäisen kuukauden!! YOU KNOW!!!???

        Ehkä hieman vaikeaa peruskoulupohjalta, mutta jos mene kauppikseen niin voit oppia....tai sitten et....

        Viime kuun myynnistä puhuttaessa puhutaan viime kuun myynnistä eikä saappaan varsista. Mutta luvut ovat nähtävissä linkistä.


      • ÄLYHOI !!!!!
        Lukutaito? kirjoitti:

        Viime kuun myynnistä puhuttaessa puhutaan viime kuun myynnistä eikä saappaan varsista. Mutta luvut ovat nähtävissä linkistä.

        En tiedä lukutaidostasi tai muusta älystäsi, mutta ei se kovin vakuuttavaa ole!!
        Kun katsoo ketjun alkuun ja mitä katselee muutenkin juttua, niin kaikki muut ovat puhuneet koko vuoden myynnistä!!

        Tässä ketjun alku:
        "tässä on yksi myyntitilasto jonka mukaan Cruzen myynti on pudonnut viimevuodesta 19,95% Eli Tammi-marraskuussa on myyty VAIN 618kpl Cruzeja!!!"
        Ja mielestäni nimimerkki "VOEVOE VOEEE!!" puhui myös kokovuoden myynistä!!

        Vaikka monessa kohtaa on myös mainittu myös marraskuun myynti...


        Taidat yksinäsi puhella omassa pikku maailmassasi....jossa Cruze myy hyvin, on hyvä auto ja kaikki haluavat sellaisen! no kun heräät, niin asiat ovatkin aivan toisin!!!!


      • 4kappaletta EHEHEHEH
        -Cruze- kirjoitti:

        Siinä alkaa todellakin jo näkyä se, että ensimmäisiä uusia malleja on saatu rekisteriin. Muilla myynti on laskenut ja Cruzella se on plussalla.

        "Muilla myynti on laskenut ja Cruzella se on plussalla. "
        Ei nyt aivan kaikilla...Cruzen myynnin nousu on aika snadia muihin nousijoihin verrattuna!!!


      • Miten Focus
        ÄLYHOI !!!!! kirjoitti:

        En tiedä lukutaidostasi tai muusta älystäsi, mutta ei se kovin vakuuttavaa ole!!
        Kun katsoo ketjun alkuun ja mitä katselee muutenkin juttua, niin kaikki muut ovat puhuneet koko vuoden myynnistä!!

        Tässä ketjun alku:
        "tässä on yksi myyntitilasto jonka mukaan Cruzen myynti on pudonnut viimevuodesta 19,95% Eli Tammi-marraskuussa on myyty VAIN 618kpl Cruzeja!!!"
        Ja mielestäni nimimerkki "VOEVOE VOEEE!!" puhui myös kokovuoden myynistä!!

        Vaikka monessa kohtaa on myös mainittu myös marraskuun myynti...


        Taidat yksinäsi puhella omassa pikku maailmassasi....jossa Cruze myy hyvin, on hyvä auto ja kaikki haluavat sellaisen! no kun heräät, niin asiat ovatkin aivan toisin!!!!

        Miten teillä Focus-kauppa on käynyt? Ei ilmeisesti kovin hyvin kun kaikki aika menee kilpailjoita haukkuessa.

        Focus 11/2012, -42.3%
        Focus 1-11/2012, -14.1%

        Ehkä kannattaisi keskittyä omaan työhön.


      • Ei nousija
        4kappaletta EHEHEHEH kirjoitti:

        "Muilla myynti on laskenut ja Cruzella se on plussalla. "
        Ei nyt aivan kaikilla...Cruzen myynnin nousu on aika snadia muihin nousijoihin verrattuna!!!

        Focus 11/2012, -42.3%
        Focus 1-11/2012, -14.1%


    • check check

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1183
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1126
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1094
    Aihe