Hei! olen kiinostunut frteistä mutta en tiedä kuinka paljon häkit ja fretti maksaisi yhteen enkä että mistä sellasen paketin löytää minun fretti kamuksi kävisi ystävällinen esim.uros
fretti fani mutta ilman frettiä!
3
271
Vastaukset
- 18vee!!!???
Mä luulin et oot joku 12-13v ja sit kattosin sun profiilia... että muka 18vee?
Juu-u.....
Jos kasvattajille lähetät tommosen mailin niin et saa kyllä frettiä mistään. - henna
kompaan ylempään lähetä tuo viesti kasvattajalle et ikuna saisi frettiä !
ota ensin KO . eläimestä tarpeeksi tietoa ja mieti sitten uudestaan eläimen hankintaan, olisiko sinulle ehkä sopiva kissa tai hamsteri *? :) - harkitse vielä :)
Olen itsekkin 18v ja kyllä noiden kavereiden kanssa hengailu on jääny vähäisälle.. aina pitää miettiä kuka hoitaisi mun pikkusta jos lähen yöks jonnekkin.. onneks asun vielä kotosalla vanhempien kanssa jne niin ne kyllä hoitaa sitä välillä..
mutta sanon vaan tän että kyllä kannattaa harkita fretin ottamista triplasti pitempään :D onhan se kiva ja aivan mahtava eläin ja sen kans on hauska peuhata, mut oon joutunu järjestää koko päivärytmin uudestaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1145316
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2752169- 911756
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401210Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3411197Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051120- 501119
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en1531116- 1121069
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.821022