Hei! olen kiinostunut frteistä mutta en tiedä kuinka paljon häkit ja fretti maksaisi yhteen enkä että mistä sellasen paketin löytää minun fretti kamuksi kävisi ystävällinen esim.uros
fretti fani mutta ilman frettiä!
3
193
Vastaukset
- 18vee!!!???
Mä luulin et oot joku 12-13v ja sit kattosin sun profiilia... että muka 18vee?
Juu-u.....
Jos kasvattajille lähetät tommosen mailin niin et saa kyllä frettiä mistään. - henna
kompaan ylempään lähetä tuo viesti kasvattajalle et ikuna saisi frettiä !
ota ensin KO . eläimestä tarpeeksi tietoa ja mieti sitten uudestaan eläimen hankintaan, olisiko sinulle ehkä sopiva kissa tai hamsteri *? :) - harkitse vielä :)
Olen itsekkin 18v ja kyllä noiden kavereiden kanssa hengailu on jääny vähäisälle.. aina pitää miettiä kuka hoitaisi mun pikkusta jos lähen yöks jonnekkin.. onneks asun vielä kotosalla vanhempien kanssa jne niin ne kyllä hoitaa sitä välillä..
mutta sanon vaan tän että kyllä kannattaa harkita fretin ottamista triplasti pitempään :D onhan se kiva ja aivan mahtava eläin ja sen kans on hauska peuhata, mut oon joutunu järjestää koko päivärytmin uudestaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1172294- 1301835
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631216Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K961168En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k721060Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311050Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.431013Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉77975HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio23955Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse56932