fretti fani mutta ilman frettiä!

Hei! olen kiinostunut frteistä mutta en tiedä kuinka paljon häkit ja fretti maksaisi yhteen enkä että mistä sellasen paketin löytää minun fretti kamuksi kävisi ystävällinen esim.uros

3

272

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 18vee!!!???

Mä luulin et oot joku 12-13v ja sit kattosin sun profiilia... että muka 18vee?
      Juu-u.....
      Jos kasvattajille lähetät tommosen mailin niin et saa kyllä frettiä mistään.

• henna

kompaan ylempään lähetä tuo viesti kasvattajalle et ikuna saisi frettiä !
      ota ensin KO . eläimestä tarpeeksi tietoa ja mieti sitten uudestaan eläimen hankintaan, olisiko sinulle ehkä sopiva kissa tai hamsteri *? :)

• harkitse vielä :)

Olen itsekkin 18v ja kyllä noiden kavereiden kanssa hengailu on jääny vähäisälle.. aina pitää miettiä kuka hoitaisi mun pikkusta jos lähen yöks jonnekkin.. onneks asun vielä kotosalla vanhempien kanssa jne niin ne kyllä hoitaa sitä välillä..
      mutta sanon vaan tän että kyllä kannattaa harkita fretin ottamista triplasti pitempään :D onhan se kiva ja aivan mahtava eläin ja sen kans on hauska peuhata, mut oon joutunu järjestää koko päivärytmin uudestaan..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      97
      1248
    2. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      56
      1242
    3. Tämän päivän puukotusuutinen

Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.
      Seinäjoki
      17
      1070
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      18
      945
    5. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      45
      823
    6. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      114
      804
    7. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      15
      752
    8. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      64
      742
    9. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      38
      629
    10. YT skoda Transtech

Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..
      Kajaani
      72
      623
    Aihe