Kahvilassa

Nolo Sika

Kävin joku aika sitten vanhan mammani kanssa kahvilla Citymarketin kahviossa kupittaalla, no mummo lupas maksaa koska olin vienyt hänet kauppaa, ja sinä sitten otimme kahvia, ja oli aikaoimen ruuhka kaupassa, kunnes mummo kovaan ääneen kysyi "OTTAAKO KIMMO VITTUA JÄLKIRUOAKSI" en ole ikinäissäni ennen hävennytniin paljon, ja kaikki ihmiset oikein kattoi et kuka sen huusi

Ei tarvinnut sinne kauppaan enää mennä

9

568

Äänestä

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Leipomon tyttö

Itse olen töissä erään leipomon myymälässä, kerran myymälään tuli todella vanha mummo, aikansa mummo sitten katseli tuotteita, ja tuli kysymään minulta "anteeksi, onko teillä lainkaan vittua myynnissä, olisin pojanpojalle ostanut"

En voi mitään, mutta repesin aivan täysin tuossa tilanteessa, ja mummon mielestä siinä ei ollut mitään hauskaa / erikoista

• Pullan ystävä

• Höpäistö myls

Itselläni kävi Pappani kanssa vähän sama juttu

Olin kerrostalon pihalla noin 12 vuotiaana leikkimässä muutamien poikien kanssa, kunnes pappa tuli ikkunaan huutamaan "Nyt kaikki pojat sisälle, täällä on tarjolla lämmintä vasta leivottua vittua" et usko että hävetti

• rerf rege

Huusitko kenties mummolle takaisin "Turpa kiinni pervo, tämä ei ole mikää bordelli"

• gdsfg fdgd

"anteeksi, onko teillä lainkaan vittua myynnissä, olisin pojanpojalle ostanut"

Ei juma....

Oisit antanut jonkun Thai hieronnan numeron ja kertonut "Uskoisin että tuolta saa ostettua vittua"

• kun ei ite saa

tässä toissa kesänä oli down by the laituri,ja oli jo aamu neljä kello.hämärää ja kapakit kiinni.seilailin ympäriinsä kun takseja ei ollut liki.yks sälli veti tyttöä linnakadulla leivokseen koivua vasten seisaallaan.näin sen vasta 10:n metrin päästä.sanoin"vittu,menisitte vähän syrjempään nussimaan".ei tullut orkkua,vaan jätkällä lerpahti.ja homma keskeytyi.ei hävettänyt yhtään.

• jkkbo

niiinkö

• Hävettää(kö)

Itse olin treffeillä todella ihanan ja söpön tytön kanssa

ilta meni kivasti ja juteltiin niitä ja näitä, yhdessä vaiheessa iltaa kysyin tytöltä "Näyttääpä tuo herkulliselta, saanko maistaa sinun vittua?"

Ei ole tytöstä sen jälkeen näkyny

• Nolo Sika

Jäi mainitsematta, että en ottanut vittua jäkiruoaksi, tyydyin pelkkään kahviin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      80
      2117
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      366
      1279
    3. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      32
      1190
    4. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      141
      1058
    5. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      151
      918
    6. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      866
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      45
      747
    8. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      62
      746
    9. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      61
      716
    10. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      682
    Aihe