Täällä näköjään vaan haukutaan Anttia. Ite tykkäätte jostain vammasesta apulannasta jne jne. Onko pakko tulla ärsyttämään tai me tullaan siis me Antti fanit tullaan ärsyttään teitä apulanta tai joitain muita paska faneja>:( menkää kikkelis kokkelikseen!! Antti ei oo homo ; juoru lähti liikkeelle siitä kun Antti lähti parhaan ystävänsä eli kaverinsa kanssa lomalle. voi daah näitä nykyajan ihmisiä. Ei osaa ottaa järkeä käteen ja pienemmän pitää näyttää esimerkkiä.
Antin puolesta
7
386
Vastaukset
- Seko
jos tykkää apulannast ja antti tuiskust? niinku minä???
- Niin
...niin sitten se olis sunkin mielestä huono vai? Miks sun pitää puolustella, että Antti *EI* olisi homo? Onko homous sun mielestä paha asia? Etkö voisi olla homon fani? Ja mistä ihmeestä SINÄ voit olla niin kauhean varma jonkun pojan seksuaalisesta suuntautumisesta, etenkin kun itse ilmeisesti olet TYTTÖ.
Jos Antti ei ole homo, niin aika omituista, että hänestä ei löydy uusia eikä vanhoja tyttöystäväkuvia, vaikka tyyppi on ollut julkisuudessa jo pitkään. Luulisi, että joku olisi jo lähettänyt kuvia tai edes jotain tietoja juorulehtiin JOS SELLAISIA OLISI OLEMASSA. - toinen anttifani ;)
Olen täysin kannallasi, Antti fani!!!!! Siis mikä oikeus noilla idiooteilla on mennä haukkumaan Anttia homoksi, MITKÄ PERUSTEET HEILLÄ OVAT?????!?!???!?!!!!!???!!!?!?!?!?!?!?!!? Siis ihan saamarin v*tuttavaa sellainen käytös!!!!
- Niin
Mitäs haukkumista se on? Eikö Antti saisi olla homo?
Jos Antti olisi homo, niin et varmaan voisi olla fani, vai?
Mietipäs tätä: *JOS* Antti sinun toiveistasi huolimatta kuitenkin on homo, niin ajattele, miten pahalta Antista tuntuu sinun kirjoittelusi. JOS Antti on homo, niin Sinä, arvoisa fani, työnnät Anttia vain syvemmälle kaappiin ja syvemmälle ahdistukseen. - Joku
Niin kirjoitti:
Mitäs haukkumista se on? Eikö Antti saisi olla homo?
Jos Antti olisi homo, niin et varmaan voisi olla fani, vai?
Mietipäs tätä: *JOS* Antti sinun toiveistasi huolimatta kuitenkin on homo, niin ajattele, miten pahalta Antista tuntuu sinun kirjoittelusi. JOS Antti on homo, niin Sinä, arvoisa fani, työnnät Anttia vain syvemmälle kaappiin ja syvemmälle ahdistukseen.Eikö tästä helvetin homo-jutusta tule jo loppua!
Oikeesti tällä palstalla toitetaan kahta asiaa "Antti on IHQ!111"(ja luvaton määrä ykkösiä ja huutomerkkejä) tai toinen "Te kateliaat vaan pilkkaatte Anttii!Se ei oo Homo!JOten pitäkää vittu ne päät kiinni ja painukaa alimpaan helvettiin"
Yli puolet viesteistä tämmöisiä eikä unohdeta kolmatta vaihtoehtoa "Antti on perseestä,se ei osaa laulaa,paskiainen,matkustaa vain maineella"
Onhan se toki kiva,että tämmöiset palstat ovat olemassa..?Missä muualla sitä puolustetaan "omaa" kantaansa,eikä oteta huomioon muiden mielipidettä.
Menkääpä koulussa riitelemään noin niin saatte vain kummastuneita katseita opettajilta ja muilta.
Kiitos ja ylistys suomi24:lle joka toi tämän palstan tänne,että saamme purkaa tunteitamme ja kirjoitella useilla nimimerkeillä.Ensin kirjoitetaan jollain nimimerkillä provo johon sitten itse vastataan ja puolustetaan Anttia.Esim:
"Antti vois painuu alimpaan *******,te pidätte siitä vaan siksi koska se on hyvännäkköinen"
vastaus olisi fanilta(tai samalta henkilöltä,joka kirjoitti ton)
"Älä sä tuu haukkuun Anttia ku ite oota varmaan joku pikku kateellinen paskiainen ku Antti vie sun tyttö/poikaystävän huomion."
Jes,ja nyt kun olen kirjoittanut tämän voisin jäädä innolla odottelemaan vastausta tästä.Ja mitä tulee siihen Homo juttuun niin mulle on yks hailee onko se homo vai ei.En lopeta fanittamista/vihaamista vain siksi,koska se on homo.Homot on huippuja tyyppejä,eipähän ainaskaan kuolaa sun likkakamun perään:D - Joku
Joku kirjoitti:
Eikö tästä helvetin homo-jutusta tule jo loppua!
Oikeesti tällä palstalla toitetaan kahta asiaa "Antti on IHQ!111"(ja luvaton määrä ykkösiä ja huutomerkkejä) tai toinen "Te kateliaat vaan pilkkaatte Anttii!Se ei oo Homo!JOten pitäkää vittu ne päät kiinni ja painukaa alimpaan helvettiin"
Yli puolet viesteistä tämmöisiä eikä unohdeta kolmatta vaihtoehtoa "Antti on perseestä,se ei osaa laulaa,paskiainen,matkustaa vain maineella"
Onhan se toki kiva,että tämmöiset palstat ovat olemassa..?Missä muualla sitä puolustetaan "omaa" kantaansa,eikä oteta huomioon muiden mielipidettä.
Menkääpä koulussa riitelemään noin niin saatte vain kummastuneita katseita opettajilta ja muilta.
Kiitos ja ylistys suomi24:lle joka toi tämän palstan tänne,että saamme purkaa tunteitamme ja kirjoitella useilla nimimerkeillä.Ensin kirjoitetaan jollain nimimerkillä provo johon sitten itse vastataan ja puolustetaan Anttia.Esim:
"Antti vois painuu alimpaan *******,te pidätte siitä vaan siksi koska se on hyvännäkköinen"
vastaus olisi fanilta(tai samalta henkilöltä,joka kirjoitti ton)
"Älä sä tuu haukkuun Anttia ku ite oota varmaan joku pikku kateellinen paskiainen ku Antti vie sun tyttö/poikaystävän huomion."
Jes,ja nyt kun olen kirjoittanut tämän voisin jäädä innolla odottelemaan vastausta tästä.Ja mitä tulee siihen Homo juttuun niin mulle on yks hailee onko se homo vai ei.En lopeta fanittamista/vihaamista vain siksi,koska se on homo.Homot on huippuja tyyppejä,eipähän ainaskaan kuolaa sun likkakamun perään:DSe on sit toinen juttu jos homot kuolaa teidän poikaysätävien perään:D
- -Sammy-
Siis, mikä oikeus sulla on arvostella Apulantaa, jos muut eivät saa arvostella Antti Tuiskua? Mitä sulla on Apulantaa vastaan? Niillä on pitkä ja hieno ura ja ne tekee biisinsä itse! Toisin kuin Antti Tuisku!!!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1092700Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava621724SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän151710Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631585Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --91552Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue261256Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.261125Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411052RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041022Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?811015