enkeleitä on olemassa

e n k el i

enkeleitä on olemassa, on taivaassa, ja maanpäälläkin minua on sanottu enkeliksi kun olen auttanut ja antanut avun ihmisille. muistatteko sen sarja ohjelman jossa kaunis nainen oli maantiellä kuvan nimi oli enkeli maantiellä enkeleitä voimme olla kun muistamme lähimmäisiämme käymme katsomassa vanhuksia autamme jonkin ihmisen painavaa ruokakassia kantamaan autoon yms sellaisella auttavalla iloisella mielellä

19

498

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Spiritt

      On se noinkin, hyvä kun jaksat auttaa :)

    • E.N. Keli

      Ilmeisesti välimerkkienkeliä ei ole olemassa; muuten hän olsi auttanut sinua.

    • tempenk

      Enkeliys ei määräydy tekojen pohjalta vaan sen pohjalta miksi Jumala on meidät luonut. Enkeleitä on todellakin olemassa, mutta ihminen on ihminen vaikka kuinka auttelisi - ja enkeli on enkeli vaikkei yhtään auttaisi. Monet enkelit huhhailevat eivätkä tee sitä mikä on oikein, silti ovat enkeleitä. Ihminen on hieno ihan sellaisenaan kunhan tekee sitä mikä oikein on, ei ihmistä enkeliksi tarvitse nimetä että hän olisi hieno. Ja monet enkelit eivät ole hienoja, vaan aikalailla langenneita.

    • olen minä

      Kiitos kun muistutit meidän omasta enkeliolemuksestamme!

      On ihana muistaa olevansa enkeli ihmiskehossa.

      Ihanaa alkanutta uutta vuotta Sinulle! Iloa ja valoa matkallesi sen muistamiseen kuka todella olet!

    • ei ole enkeleitä

      Muistathan, että Suomen Skepsis ry maksaa sinulle kymmenen tuhatta euroa, kun vaan käyt todistettavasti esittämässä heillekkin enkelin?

      Kymppitonnilla taas helposti matkustaa vaikka Amerikkaan, jossa James Randy -säätlö maksaa samasta riemusta miljoona dollaria.

      Hyvä tilaisuus todistaa enkelit kaikille epäilijöille ja pilkkaajille ja samalla tienata vähän taskurahaa.

      • julle556615

        Se menee varmaan sinne esittelemään itseään koska luulee olevansa enkeli.Enkelit ovat henkiolentoja.Ehkä tämäkin on henki eikä ihminen.Ihmeellistä on että käyttää nettiäkin.Kaikkeen ne enkelit kykeneekin.


    • enkeli-lady

      hei minua on myös sanottu enkeliksi,joillekin olen ongelma ja joillekin suuri apu.
      tunnen olevani enkeli sisältä mutta myös on enkelin kasvot.halusin saada vain tukea tähän asiaan........tunnen erikoista voimaa joskus........

    • ei ole enkeleitä

      Jos tunne erikoisista voimista muodostuu jatkuvaksi ja alkaa häiritsemään normaalia elämää niin parasta tukea asialle saat kun käyt keskustelemassa siitä lähimmässä terveyskeskuksessa.

      Sinua on puhekielisesti voitu kehua sanomalla sinua enkeliksi. Sinä et ole enkeli sanan varsinaisessa merkityksessä. Syy on selkeä; enkeleitä sanan varsinaisessa merkityksessä ei ole olemassa.

      Joka väittää toisin, ole hyvä ja näytä minulle enkeli. Vai eikö se toimi niin? Miksi en ole yllättynyt selityksistänne?

      • Voimaantuja

        Aloittajaa tekstin perusteella enkeli on voimaannuttanut? Hyvä näin.


    • mummin enkeli

      Jokainen meistä on varmasti jollekkin läheiselle "enkeli" tai huomaa kaveripiirissään ihmisiä jotka ovat meille ihania (: ei tarvitse yrittää auttamalla auttaa, siinä kuluu puhki aina jossain vaiheessa ja sitten huomaakin, että on itse avun tarpeessa. Kannattaa olla vaan ihan oma itsensä ja kuunnella/ymmärtää niitä joita rakastaa. Niin jokainen saa oman "enkelimäisyytensä" esille.

    • evamaijaes59

      Saahan sitä itsestään luulla vaikka mitä. onnea enkeli urallesi!!!!!!

    • en tuomitse ketään

      Joku lukee ja solvaa näkemyksiä, mutta lukea pitää.

      Miksi.

      Ihminen paljastaa uskomattoman paljon itsestään asenteellaan.

      Jokainen meistä sillä hädän hetkellään kuitenkin kaivaa mielensä sopukoista asioita ja saattaa huomata, että kaikki ei ole päällepäin kuten näyttää.

    • fysiikkaa

      Oikeasti, ei enkelit nouse ilmaan ainakaan tollasilla siiventyngillä mitä kuvissa näkee. Jos enkeli painaa 50kg, niin siipien pinta-ala pitäisi olla n.5m2, ennenkuin pääsee ilmaan

      • Tuikuta

        On olemassa henkimaailma johon kuuluvat enkelit,niin hyvät kuin langenneet.Sitten tämä missä me ihmiset ja maailma kuulumme ei ole henkimaailmaa.Ärsyttävää on lukea miten ihmiset täysin vakavissaan väittävät olevansa enkeleitä,johan tuommoista pilkkaa kammoaisi enkeleistä vähäisinkin,joka on suurempi kuin yksikään maanpäällä elänyt ihminen.Näin sanoi Jeesus Kristus.


      • kysyjä.

        Nimimerkille "fysiikkaa". Mitäs jos enkelit painaa sen 21 grammaa vai mitä se oli mitä ihmisen sielukin joskus punnittiin kuolleesta ruumiista. tai jos se ei paina ollenkaan se enkeli ?


    • ei ole enkeleitä

      Tuikuta, väität että on olemassa henkimaailma.

      Väitteesi tueksi ei ole olemassa mitään tieteellisiä todisteita. Ole hyvä ja todista väitteesi tai myönnä erehdyksesi.

    • Ihanaa

      Sydämessäsi on enkeli. Kun menet sinne, kohtaat enkelin.

    • ei ole enkeleitä

      Sydämessä on kammioita, eteisiä, läppiä, suonia, valtimoita, sinussolmuke sekä verta. Siellä ei ole enkeliä.

    • Enkelit <3

      Vihdoin joku tajus! :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2830
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      104
      2065
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      993
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe