enkeleitä on olemassa, on taivaassa, ja maanpäälläkin minua on sanottu enkeliksi kun olen auttanut ja antanut avun ihmisille. muistatteko sen sarja ohjelman jossa kaunis nainen oli maantiellä kuvan nimi oli enkeli maantiellä enkeleitä voimme olla kun muistamme lähimmäisiämme käymme katsomassa vanhuksia autamme jonkin ihmisen painavaa ruokakassia kantamaan autoon yms sellaisella auttavalla iloisella mielellä
enkeleitä on olemassa
19
528
Vastaukset
- Spiritt
On se noinkin, hyvä kun jaksat auttaa :)
- E.N. Keli
Ilmeisesti välimerkkienkeliä ei ole olemassa; muuten hän olsi auttanut sinua.
- tempenk
Enkeliys ei määräydy tekojen pohjalta vaan sen pohjalta miksi Jumala on meidät luonut. Enkeleitä on todellakin olemassa, mutta ihminen on ihminen vaikka kuinka auttelisi - ja enkeli on enkeli vaikkei yhtään auttaisi. Monet enkelit huhhailevat eivätkä tee sitä mikä on oikein, silti ovat enkeleitä. Ihminen on hieno ihan sellaisenaan kunhan tekee sitä mikä oikein on, ei ihmistä enkeliksi tarvitse nimetä että hän olisi hieno. Ja monet enkelit eivät ole hienoja, vaan aikalailla langenneita.
- olen minä
Kiitos kun muistutit meidän omasta enkeliolemuksestamme!
On ihana muistaa olevansa enkeli ihmiskehossa.
Ihanaa alkanutta uutta vuotta Sinulle! Iloa ja valoa matkallesi sen muistamiseen kuka todella olet! - ei ole enkeleitä
Muistathan, että Suomen Skepsis ry maksaa sinulle kymmenen tuhatta euroa, kun vaan käyt todistettavasti esittämässä heillekkin enkelin?
Kymppitonnilla taas helposti matkustaa vaikka Amerikkaan, jossa James Randy -säätlö maksaa samasta riemusta miljoona dollaria.
Hyvä tilaisuus todistaa enkelit kaikille epäilijöille ja pilkkaajille ja samalla tienata vähän taskurahaa.- julle556615
Se menee varmaan sinne esittelemään itseään koska luulee olevansa enkeli.Enkelit ovat henkiolentoja.Ehkä tämäkin on henki eikä ihminen.Ihmeellistä on että käyttää nettiäkin.Kaikkeen ne enkelit kykeneekin.
- enkeli-lady
hei minua on myös sanottu enkeliksi,joillekin olen ongelma ja joillekin suuri apu.
tunnen olevani enkeli sisältä mutta myös on enkelin kasvot.halusin saada vain tukea tähän asiaan........tunnen erikoista voimaa joskus........ - ei ole enkeleitä
Jos tunne erikoisista voimista muodostuu jatkuvaksi ja alkaa häiritsemään normaalia elämää niin parasta tukea asialle saat kun käyt keskustelemassa siitä lähimmässä terveyskeskuksessa.
Sinua on puhekielisesti voitu kehua sanomalla sinua enkeliksi. Sinä et ole enkeli sanan varsinaisessa merkityksessä. Syy on selkeä; enkeleitä sanan varsinaisessa merkityksessä ei ole olemassa.
Joka väittää toisin, ole hyvä ja näytä minulle enkeli. Vai eikö se toimi niin? Miksi en ole yllättynyt selityksistänne?- Voimaantuja
Aloittajaa tekstin perusteella enkeli on voimaannuttanut? Hyvä näin.
- mummin enkeli
Jokainen meistä on varmasti jollekkin läheiselle "enkeli" tai huomaa kaveripiirissään ihmisiä jotka ovat meille ihania (: ei tarvitse yrittää auttamalla auttaa, siinä kuluu puhki aina jossain vaiheessa ja sitten huomaakin, että on itse avun tarpeessa. Kannattaa olla vaan ihan oma itsensä ja kuunnella/ymmärtää niitä joita rakastaa. Niin jokainen saa oman "enkelimäisyytensä" esille.
- evamaijaes59
Saahan sitä itsestään luulla vaikka mitä. onnea enkeli urallesi!!!!!!
- en tuomitse ketään
Joku lukee ja solvaa näkemyksiä, mutta lukea pitää.
Miksi.
Ihminen paljastaa uskomattoman paljon itsestään asenteellaan.
Jokainen meistä sillä hädän hetkellään kuitenkin kaivaa mielensä sopukoista asioita ja saattaa huomata, että kaikki ei ole päällepäin kuten näyttää. - fysiikkaa
Oikeasti, ei enkelit nouse ilmaan ainakaan tollasilla siiventyngillä mitä kuvissa näkee. Jos enkeli painaa 50kg, niin siipien pinta-ala pitäisi olla n.5m2, ennenkuin pääsee ilmaan
- Tuikuta
On olemassa henkimaailma johon kuuluvat enkelit,niin hyvät kuin langenneet.Sitten tämä missä me ihmiset ja maailma kuulumme ei ole henkimaailmaa.Ärsyttävää on lukea miten ihmiset täysin vakavissaan väittävät olevansa enkeleitä,johan tuommoista pilkkaa kammoaisi enkeleistä vähäisinkin,joka on suurempi kuin yksikään maanpäällä elänyt ihminen.Näin sanoi Jeesus Kristus.
- kysyjä.
Nimimerkille "fysiikkaa". Mitäs jos enkelit painaa sen 21 grammaa vai mitä se oli mitä ihmisen sielukin joskus punnittiin kuolleesta ruumiista. tai jos se ei paina ollenkaan se enkeli ?
- ei ole enkeleitä
Tuikuta, väität että on olemassa henkimaailma.
Väitteesi tueksi ei ole olemassa mitään tieteellisiä todisteita. Ole hyvä ja todista väitteesi tai myönnä erehdyksesi. - Ihanaa
Sydämessäsi on enkeli. Kun menet sinne, kohtaat enkelin.
- ei ole enkeleitä
Sydämessä on kammioita, eteisiä, läppiä, suonia, valtimoita, sinussolmuke sekä verta. Siellä ei ole enkeliä.
- Enkelit <3
Vihdoin joku tajus! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992