Rukoussodan julistus 29.11!!!

Tästä hetkestä aamuun saakka ja tarviitaessa siitä ylikin on paaston ja rukouksen aikaa!

Me kiitämme Herra sinua siitä, että meidän ihana isänmaamme saa olla mukana tukemassa veljiämme palestiinalaisia tänään YK:ssa! Me kiitämme siitä rohkeudesta, mitä olet antanut johtajillemme ja rukoilemme heidän puolestaan, jotta he lujina pysyisivät tämän päivän toimissaan.

Me rukoilemme myös varjelusta maallemme, sillä pahat voimat ovat aina liikkeellä silloin, kun hyvän puolesta taistellaan, koska paholainen tietää, että hänellä on vain vähän aikaa ja käy ympäriinsä kuin kiljuva jalopeura. Pimeydessä vaanivat katalat voimat ovat valjastaneet käyttöönsä ilmavallan hallitsijan armeijat ja uhkaavat yöllisellä hyökkäyksellä Suomea ja Helsinkiä vastaan.

Suojaa sinä meitä ja varjele kaikelta pahalta, jotta voimme huomennakin rakentaa Suoman maata yhteiseksi hyväksi ja parhaaksi! Tee tyhjäksi vihollisemme palavat nuolet ja käännä pois vihaiset ilmavallan myrskyt!

Katkaise kärki vihollisen juonilta ja saata heidät häpeään!

Isän, Pojan ja Pyhän hengen nimeen!

AMEN!

21

126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paukkupolle

      Lopeta tuo sinä et tiedä rukouksesta mitään !

    • Rukoilkaamme!

      jammajammmajamma jammajaaaammmmaaaaa!!
      ÖLPPIÖLPPIÖÖÖÖ!!!
      Kikkeliskokkelis!
      bläähbläähblääähh!!
      ÖLPPIÖÖÖÖ!!!!
      Kiitos suurelle spagettihirviölle!!

      RÂMEN!

    • ploppläp

      Puhu noista sivuvaikutuksista lääkärillesi !

    • KTS (Ei kirj.)

      Ensimmäiset merkit rukoustaistelun tuloksista näkyvät jo!

      Sähkökatkoista korjattu yli 80 %. Tuuli heikkenemään päin!
      HYVÄ!
      Kirousloitsujen käski taittuu ja pahan voima heikkenee!
      HYVÄ!
      Hakkaa päälle pohjan poika!
      HYVÄ!

      • jeeee!!!!

        JEEE!!! Myrsky laantuu!! Kiitos kaikille rukoilijoille! Ilman teitä ei ehkä olisi meitä!! JEEE!! OOTTE PARHAITAA!!!


    • KTS (ei kirj.)

      Luovuta jo Johannes. Pelisi on pelattu. Kabbalististen loitsujen voima on rajallinen. Sen sijaan minä saan voimani Kristukselta ja pidättelen lössiäsi yhdellä kädellä.

      • priske*

        ??? Onko tämä kabbalistinen loitsu?
        Luulin, että joku hellari tässä vain villiintyi:

        "Rukoilkaamme!
        30.11.2012 08:38

        jammajammmajamma jammajaaaammmmaaaaa!!
        ÖLPPIÖLPPIÖÖÖÖ!!!
        Kikkeliskokkelis!
        bläähbläähblääähh!!
        ÖLPPIÖÖÖÖ!!!!
        Kiitos suurelle spagettihirviölle!!

        RÂMEN! "


    • kts höpöhöpö

      KTS (ei kirj.) on kyllä taas vetänyt hienot johtopäätökset..joo johannes kirjoittelee..jep jep.

    • Jees-mies exm

      Pohjolan vitsaus näyttää tosiaan alkavan heiketä.


      "Pakkanen, Puhurin poika, talven poika hyyelmöinen!
      Elä kylmä kynsiäni, vaai varpahuisiani
      eläkä koske korviani, elä päätäni palele!"

      • KTS (Ei kirj.)

        Tää on hienoo tää et Jeesmiehelläkin on Kalevalan pakkasloitsut hanskassa mutta pysytelkäämme kuitenkin turvallisissa, ei-pakanallisissa, kristillisissä rukouksissa ja kiitoxissa...:o


      • priske*
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Tää on hienoo tää et Jeesmiehelläkin on Kalevalan pakkasloitsut hanskassa mutta pysytelkäämme kuitenkin turvallisissa, ei-pakanallisissa, kristillisissä rukouksissa ja kiitoxissa...:o

        Mää en osaa. Mä en ala mitään.


      • priske* kirjoitti:

        Mää en osaa. Mä en ala mitään.

        Me voijaan harjotella yhes Priskillan kans...:o


    • Huuda KTS kovemmin!

      1. Kun. 18:

      27 Puolipäivän aikana Elia pilkkasi heitä ja sanoi: "Huutakaa kovemmin; hän on tosin jumala, mutta hänellä voi olla jotakin toimittamista, tahi hän on poistunut johonkin, tahi on matkalla; kenties hän nukkuu, mutta kyllä hän herää".

      28 Niin he huusivat vielä kovemmin ja viileksivät itseään tapansa mukaan miekoilla ja keihäillä, niin että heistä vuoti verta.

      29 Kun puolipäivä oli kulunut, joutuivat he hurmoksiin, aina siihen hetkeen asti, jolloin ruokauhri uhrataan. Mutta ei ääntä, ei vastausta, ei vaarinottoa!

      • KTS (ei kirj.)

        Kyllä Herra kuulee, koska tuuli vaimenee jo. Lumen tulokin loppuuviimeistään sunnuntaina, joten teijän lössi on paketissa.

        :O)

        Mitäs läxit! :D


    • KTS (Ei kirj.)

      Hyvin menee!

      Älkää hellittäkö!

      Rukoilkaa lakkaamatta!!!!

      HYVÄ!

    • KTS (Ei kirj.)

      Olemme palanneet normaaliin säälinjaan. Kiitokset kaikille niille, jotka tukivat Kooteen aloittamaa rukoustaistelua israelfanittajien ja ilmavallan hallitsijan aloittamaa säähyökkäystä vastaan. Tästä on hyvä jatkaa.

      http://www.hs.fi/msn/kotimaa/Lumisade haitannee enää paikoin liikennettä/a1305624464663

      HYVÄ!

    • Hullukin käy viisaasta, jos vaiti on: joka huulensa sulkee, on ymmärtäväinen. Sananl.17:28.

    • KTS (Ei kirj.)

      Ja aurinkokin se jo tuol taivaal niin Suomenmaalle paistaa!

      HYVÄ!

      :O)

    • Teologian lääkäri

      KTS:n lääkitys ilmeisesti vaihdettu, miedompiin!

      Ihmeellinen meuhkaaja ja todella lapsellinen meuhkaaja. Onkohan se saanut uuden leikkikehän, sellaisiahan oli ennen lapsilla. Gazan lapsilla on tosin aika iso sellainen!

      • Teologian lääkäri

        Olen pannut merkille, ettei tämä KTS osaa kirjoittaa Gazaa oikein, miksiköhän?


      • KTS (Ei kirj.)
        Teologian lääkäri kirjoitti:

        Olen pannut merkille, ettei tämä KTS osaa kirjoittaa Gazaa oikein, miksiköhän?

        Kirjoitustapoja on monia. Raamatussa se on Gassa mut rakkaalla lapsella on monta nimeä!

        :O)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1024
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      128
      920
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe