Alkoholismista eroon muilla aineilla

1234asdf

En tiedä oikeastaan mitä kirjoittaisin, vaikka kysymyksiä riittääkin päässä mielin määrin. Olen 21-vuotias mies, jolla löytyy koulutus, työhistoriaa ja periaatteessa asiat voisivat olla oikeinkin kunnossa. Nykytilanne on vain se, että olen ajautunut pohjalle alkoholin takia.

Olen yrittänyt korvata alkoholia muilla asioilla, mutta tuntuu etten vain onnistu siinä ilman korvaavaa päihdettä. Ehkä tässä ollaan sitten jotain parantumattomia narkomaaneja, mutta haluan takaisin normielämään, mikä ei onnistu alkoholia käyttäessäni. Tätä pohjalla oloa on jatkunut jo vuoden, enkä jaksa enää.

Ajatuksenani on vaihtaa viina amfetamiiniin, koska silloin kun olen amfea käyttänyt, olen myös pysynyt erossa alkoholista. Olen myös alkanut päästä takaisin kiinni elämään ja saada asioita kuntoon, mutta heti amfetamiinin käytön loputtua olen sortunut viinaan ja pudonnut taas pohjalle. Haluan eroon alkoholismista keinolla millä hyvänsä, ja tuntuu että amfetamiinin "lääkinnällinen" käyttö on se jota yritän seuraavaksi. En jaksa uskoa, että tästä enää paljon huonommaksi asiat voisi mennä, koska alkoholi on minulle se pahin huume.

Meinasin poistaa tämän viestin monta kertaa ja todeta turhaksi kirjoittaa tänne, mutta kirjoitinpa nyt kuitenkin. Mitäs mieltä?

2

268

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • psykedeeli

Suosittelen ehdottomasti kokeilemaan psilosybiiniä.

• kuoleman kuokka

Yritä nyt hyvä ihminen jollain lailla eroon alkoholista,,se on vihoviiminen viikate. Mun elämä on ollu yhtä helvettiä 14-vuotiaasta asti, mutta reilu 20-kymppisenä aloin juoda ja nyt 58 olen jo siinä vaiheessa että kolkutan kuolon portteja enkä enää mahda itelleni mitään, sulla on vielä mahdollisuus, -käytä se!!!!!!! Monet ystävät ovat lähteneet paljon nuorempina.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      90
      1338
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      45
      707
    3. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      649
    4. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      53
      608
    5. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      48
      600
    6. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      76
      576
    7. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      46
      569
    8. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      132
      548
    9. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      183
      514
    10. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      41
      512
    Aihe