Ajattelin kysyä minkä takia naiset eivät puhu pikkujouluissa kuin tekemisistä tai tekemättä jättämisestä eikä siinä mitään vielä mitään, kun nämä koskee asiat koskee lähinnä koiria tai jotai kaverin kavereita!! Eikö kukaan ole kiinostunut ihmisenä mitä Sinulle kuuluu? kellään kokemuksia vastaavista? ps. elämän voisi aina elää toisin. Vielä idiooteille tarkennus olisiko maailma parempi jos puhuttaisi oikeista asioista. Mielipiteitä??
pikkujoulut!!
2
171
Vastaukset
- hxhgnowvlhvgp
sutasehan bettynyt tähän ruudulle mallia oikeasta keskustelusta, äläkä pelkästään niiden pikkujoulun naisten tekemisistä ja tekemättäjättämisistä
Kiitos tarkennuksesta :)) Mitä mielestäsi ovat oikeat asiat ?
Ehkäpä pikkujouluihin ei kuulu kovin syväluotaavat keskustelut ? Ainakin minä miellän pikkujoulut kevyeksi juhlaksi, etten sanoisi syömis- ja juomis- illanvietoksi, joissa nimeomaan puhe kääntyy enemmän tai vähemmän työhön, ainakin työpaikkojen pikkujouluissa.
Itse en ole törmännyt sellaiseen seikkaan että naiset puhuisivat vain koirista, tuttavapiiriini ei kuulu kovinkaan monta koiraihmistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018204- 565092
- 244737
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni274640Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv364460Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h714352- 623923
- 423575
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on402854- 452569