Mistä ottaa yhteyttä Chrysler Co. Detroittiin??

Whildo

Haluaisin kysyä autostani, joka on hieman erikoinen myöskin taustansa takia, Chryslerin pääpaikalta Detroitista. Onko näille mitään sähköpostiosoitetta, jolla voisi kysyä sieltä? Kyllähän niillä varmaan on tallessa kaikkien valmistamiensa autojen "Sosiaaliturvatunnukset". Ihan vain jos joku tietäisi sähköpostiosoitteen, kun ei meinaa netistä löytyä..

10

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voyager24

Mikäs on niiiin erikoista?

• Whildo

Tiedot autosta ovat aika metsässä rekkariotteessa.. Samoin tehtaan valmiste "todistuksessa" värikoodi on ihan päin hemmettiä :) Tulee myös ihan mieleen Plymouth Fury Christine siitä elokuvasta, kun korjailee itse vikojaan heh. Tarkoitan nyt lähinnä sitä, että se vuoti aika hulluna jäähdytysnestettä kesällä, mutta yhtä-äkkiä ei nesteet enää tulleetkaan pihalle :) Kaikenlaista pientä kivaa siitä olisi jännä tietää... Minulle kun kovin tärkeä kärry on :)

Kiitos "912" linkistä!

• Driver.
        Whildo kirjoitti:

Tiedot autosta ovat aika metsässä rekkariotteessa.. Samoin tehtaan valmiste "todistuksessa" värikoodi on ihan päin hemmettiä :) Tulee myös ihan mieleen Plymouth Fury Christine siitä elokuvasta, kun korjailee itse vikojaan heh. Tarkoitan nyt lähinnä sitä, että se vuoti aika hulluna jäähdytysnestettä kesällä, mutta yhtä-äkkiä ei nesteet enää tulleetkaan pihalle :) Kaikenlaista pientä kivaa siitä olisi jännä tietää... Minulle kun kovin tärkeä kärry on :)

Kiitos "912" linkistä!

"sosiaaliturvatunnukset" ? Ei autoilla, ei Chryslerillä eikä muillakaan ole mitään "sosiaaliturvatunnusta", mutta VIN koodi niillä on.
        Tuskin Chrysler-yhtymältä saat tietoja autosi jäähdytysnestevuodoista.
        Auton värikoodin voit ihan itse korjata siihen paperiin katsomalla oikean koodin sieltä auton korissa olevasta paikasta, jossa on muitakin koodeja.

• Whildo
        Driver. kirjoitti:

"sosiaaliturvatunnukset" ? Ei autoilla, ei Chryslerillä eikä muillakaan ole mitään "sosiaaliturvatunnusta", mutta VIN koodi niillä on.
        Tuskin Chrysler-yhtymältä saat tietoja autosi jäähdytysnestevuodoista.
        Auton värikoodin voit ihan itse korjata siihen paperiin katsomalla oikean koodin sieltä auton korissa olevasta paikasta, jossa on muitakin koodeja.

Kyllä minä sitä VIn koodia kutsun nimellä sosiaaliturvatunnus ihan huvikseni ^^
        En minä sieltä nyt siitä viasta kysykkään vaan ihan kaikesta muusta.

• Driver.
        Whildo kirjoitti:

Kyllä minä sitä VIn koodia kutsun nimellä sosiaaliturvatunnus ihan huvikseni ^^
        En minä sieltä nyt siitä viasta kysykkään vaan ihan kaikesta muusta.

Juu, saathan sinä nimittää miksi haluat, mutta keskustelusta ei tule asiallista jos minä puhun "tyttärestä" ja sinä "äidistä". Auoasioissa kuten elämän muillakin alueilla on käytössä yleisesti termit, jotka on yhdessä sovittu ja niitä käytetään.

• Whildo
        Driver. kirjoitti:

Juu, saathan sinä nimittää miksi haluat, mutta keskustelusta ei tule asiallista jos minä puhun "tyttärestä" ja sinä "äidistä". Auoasioissa kuten elämän muillakin alueilla on käytössä yleisesti termit, jotka on yhdessä sovittu ja niitä käytetään.

Vai niin :)

• .................

Mistäköhän tuo harha on peräisin, että amerikkalaiset autot valmistettaisiin Detroitissa?

Chryslerit tulevat Belvederestä, joka nyt vielä on Michigania mutta eri kaupunki kuin Detroit. Chevrolet Alero tehtiin Lansingissa ja Oldsmobilen mid -ja fullsize -mallit tehtiin Fairfaxissa joka on Kansasin osavaltiossa.

Detroitista on teollisuus ja kaikenlainen muukin elämä karannut jo vuosia sitten.

• 1820

Niin joskus vuosia sitten kun vielä tehtiin oikeita autoja tehtiin kaikki autot Detroitissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2685
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      413
      2209
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      21
      2086
    4. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      17
      1845
    5. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      139
      1746
    6. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      137
      1679
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      21
      1163
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      0
      1132
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1049
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      63
      935
    Aihe