Dum Dum laaaa laa dam dam lost lost jee everything.
Kiitos olitte mahtava yleisö.
Everything not lost
6
216
Vastaukset
- tanssijatar
Jokos sä lopetit? *vielä rokkais*
- Nana
Soitetaan vielä ulkovessan maalaus-blues *virittelee kitaraansa*
- Pensseli :)
Nana kirjoitti:
Soitetaan vielä ulkovessan maalaus-blues *virittelee kitaraansa*
*Nojaa huussin seinään maalinpärskeiset sortsit jalassaan ja kuuntelee tunnelmallista melodiaa* ..Ai, kun oot sitte hyvä soittamaan..
*alkaa jammata*
Mä huussiin maalin ostin *TUTUM!*
ja pensselillä nostin *TUTUM!*
sen seinään sahalautaiseen,
ja pyttyrenkaan paikoilleen
mä laitoin.. *TUdumdudumdudumtudum*
ja vaivoin.. *TUdumdudumdudumtudum*
siideripullon auki saan,
kun sauna kutsuu vastomaan..
Ou jee
jee jee..
* kaikki metsän eläimet hurraavat (paitsi kärpäset, jotka Kummeli Rraiditti pois)*
Tuosta hyvästä sullekin siideri..*naksauttaa korkin auki ja ojentaa pullon kitaristille, jolla kesäinen heinä roikkuu suupielessä* Ihanaa lauantai-iltaa! Kippis ja kulaus! - Kummeli
Pensseli :) kirjoitti:
*Nojaa huussin seinään maalinpärskeiset sortsit jalassaan ja kuuntelee tunnelmallista melodiaa* ..Ai, kun oot sitte hyvä soittamaan..
*alkaa jammata*
Mä huussiin maalin ostin *TUTUM!*
ja pensselillä nostin *TUTUM!*
sen seinään sahalautaiseen,
ja pyttyrenkaan paikoilleen
mä laitoin.. *TUdumdudumdudumtudum*
ja vaivoin.. *TUdumdudumdudumtudum*
siideripullon auki saan,
kun sauna kutsuu vastomaan..
Ou jee
jee jee..
* kaikki metsän eläimet hurraavat (paitsi kärpäset, jotka Kummeli Rraiditti pois)*
Tuosta hyvästä sullekin siideri..*naksauttaa korkin auki ja ojentaa pullon kitaristille, jolla kesäinen heinä roikkuu suupielessä* Ihanaa lauantai-iltaa! Kippis ja kulaus!Tunsin tyylisi ja mielestäni pieni feikki oli paikallaan ;))) *juo siideripullon tyhjäksi ja valmistautuu soittamaan*Hauskaa saunailtaa! *laittaa laudeliinan valmiiksi*
- Leiser
Kummeli kirjoitti:
Tunsin tyylisi ja mielestäni pieni feikki oli paikallaan ;))) *juo siideripullon tyhjäksi ja valmistautuu soittamaan*Hauskaa saunailtaa! *laittaa laudeliinan valmiiksi*
Ajattelin vetäistä uuden kipaleen kun ootte mahtava yleisö.
123 ja 123 sytkärit kattoon
Hero jaa dam dam duu laa laa lallaaa jeee "kitarasoolo" anna palaa diu diu diu dim dim dili dili YEAH
Kiitos kiitän ja kumarran teille mahtaville faneille. - tanssijatar
Leiser kirjoitti:
Ajattelin vetäistä uuden kipaleen kun ootte mahtava yleisö.
123 ja 123 sytkärit kattoon
Hero jaa dam dam duu laa laa lallaaa jeee "kitarasoolo" anna palaa diu diu diu dim dim dili dili YEAH
Kiitos kiitän ja kumarran teille mahtaville faneille.*..YEAH!* Kiitos upeasta kipaleesta, varsinkin se soolo sai menemään kylmät väreet selkäpiitä pitkin!
*puhaltelee sytkärin polttamaa sormeaan*
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3136126Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483616Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1472799"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2252167Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol1001728- 671192
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua811045Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni144958Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan10928Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11884