Onko fistaaminen syntiä? Mitä raamattu sanoo aihepiiristä? Olen yrittänyt saada vastauksia "arkaan" aiheeseen jo pitkään. Voidaanko fistaaminen tulkita homoseksuaaliseksi teoksi, vaikka sitä harjoittaisi vain itsensä kanssa? Entä erilaiset lelut ja kuminyrkit?
Fistaaminen?
21
767
Vastaukset
- tieteellinen usko?
Tuo on erittäin hyvä kysymys. Luulisi siihen löytyvän kokemusperäistä tietoakin sillä epäilemättä aihe on ollut keskusteltavana eheytymishoidoissa ja muissa tilanteissa joissa seurakunnassa fistaaminen nousee puheenaiheeksi.
Itse en aihetta tunne, mutta esittäisin vielä jatkokysymyksen.
Jos oletetaan että A harrastaisi itsensä fistaamista, nauttisi siitä seksuaalisessa mielessä ja kyseinen asia olisi katsottavissa synniksi. Miten olisi asia siinä tilanteessa B:n kannalta, jos B tekisi samaa "muuten vaan" mutta ei saisi teosta seksuaalista mielihyvää tai mitään muutakaan nautintoa?
Kysymyksen tarkastelu lienee paikallaan koska raamatun ohjeet asioista ovat sangen rajallisia. Ihmisen keksiliäisyys on johtanut siihen että nykyisin mitä vaan saatetaan työntää mihin vaan ja toiset nauttivat ja toiset taas eivät.
Onko olemassa yhtään seurakuntaa jossa aihetta tutkittaisiin aktiivisesti? - naurun paikka.
Siis fistaaminen on syntiä jos siitä nauttii!!???
Jos tekee muuten vain, ei ole syntiä, kuka sellaista tekisi muuten vain?
Voi hyvänen aika sentään, siis nauttiminen on syntiä, ei se että tunkisi itseensä vaikka koko kodin irtaimiston, jos ei vain nauti? - Ei kestä kiittää
Fistaaminen on hekumointia ja siksi syntiä, palat helvetissä.
- syntistö
sairasta ja
- Pyhän Raamatun
JUMALA on mielestäni sairauden alkulähde,koska sallii meidän tyhmyyttä.Häpeä Luoja.
- Kristilline fistaaja
Työnnä vaan nyrkki perseeseen, ei jumala välitä!
Jeesus arvostaa kunnon tökkimistä. - tässä neuvo
Tee se salaa, niin olet salafisti.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Salafismi - uskova33
Himoitseminen on syntiä, mutta ihan rauhallisin mielin voit muuten tunkea vaikka kaikki kesäkeiton ainekset perseeseen. Tiedä kyllä sitten mitä hyötyä moisesta on.
- Langennut Enkeli
Itsensä fistaus on kivaa, siitä saa hyvät vibat. Tarviiko sitä nyt valkopartaiselta kaverilta kaikkeen kivaan lupaa pyytää?
- tieteellinen usko?
Noniin, kiitos veljet ja siskot kattavasta keskustelusta fistaamisen suhteen. Ilmeisesti aihe on hyvin tuttu seurakuntien opetuksen kautta.
Olisi vielä hieman tarkentava kysymys, jos sallitte?
Jos henkilö C ihan rauhallisesti ja nauttimatta muuten vaan asettelee peräaukkoonsa erilaisia esineitä, niin tämä siis ei ole syntiä. Muuttuuko tilanne siinä vaiheessa jos hän normaaleja ulostustoimintoja käyttäen työntää esineet ulos kehostaa, mutta saakin siitä toimenpiteestä suunnattoman nautinnon?
Mielestäni tämä on käsittelemisen arvoinen asia jo senkin takia, jotta ei keneltäkään lähtisi taivaspaikka vahingossa kun tietämättään pusertaa ulos jotain elintarvikkeita tai päivittäistavaroita.- Langennut Enkeli
Kaikin mokomin
Itse tykkään käyttää kurkkua. Se on hyvää ja ei se hetkauta minun omaatuntoa mitenkään, joo olen minäkin syntinen. Tosin taivaspaikkaan en oikein usko lähtökohtaisesti.
Älä piinaa itseäsi miettimällä moisia liikaa, tee kerrankin niin kuin hyvältä tuntuu. Se jumala loi kumminkin sen nautinnon tunteen (eturauhasen) niin miksei sitä sais hyödyntää? Sillä ei varmaan myöskään ole väliä mitä kautta se esine tai elintarvike on sinne suoleen päätynyt, uloshan se on saatava joka tapauksessa.
- SELIBATE
Fistaamisen syntiasiaan lienee paljon vaikuttanut munkkien sanasokeus ja kirjoitustaidottomuus. Jo vuosisatoja munkit ovat kopioineet pyhiä kirjoituksia.
Sattui vaan niin hassusti, että joku idiootti kirjoitustaidoton kirjoitti celebrate-sanan tilalle selibate.
Siitä saakka ei sitten enää kukaan saa nauttia, ilman, ettei pala helevetintulessa.
PS. Paavi Pius III 1750-luvulla selbaatista huolimatta kuoli kuppatautiin. Että silleen.
Twistaa, jos et kehtaa fistata.- arveluttavaa touhua
Eikö tällaiset fistaamiset ole luonnottomuuksia, kuten Jumalan Sana kertoo homoudenkin olevan? Ihmiset kokeilevat kakenlaisia luonnottomuuksia. Esim eläimiin sekaantumista ei vielä kai kukaan uskova pidä Jumalan tahdon mukaisena ...
Nyrkki&usko
Vastauksen löytää sanasta jos sun silmäviettelee repäse ja heitä se luotasi,sillä parempi on mennä taivaaseen silmäpuolena kun kaikki jäsent tallella menää helvettiin.
Jos oikea silmäsi viettelee sinua, repäise se irti ja heitä pois. Onhan sinulle parempi, että menetät vain yhden osan ruumiistasi, kuin että koko ruumiisi joutuu helvettiin. Matt 5:29.
Missä on aarteesi siellä on sydämmesikin.- fistaus on lahja
Luoja on antanut meille eturauhasen ja monenlaiset ilot kehomme tyydyttämiseen.
En siten voi mitenkään nähdä fistausta syntinä tai syntisenä tekona, fistaat sitten itseäsi tai lähimmäistäsi. - Suoraa puhetta
Jos tykkää, niin antaa mennä vaan!
- liukasta.hyvin
Jos haluat työntää kättä toise ihmisen raikulireikään ja hän sitä janoaa, niin mikäpä jottei! Siinä on hommat vähän isollaan mutta ainahan voi rukoilla varmuuden vuoksi ennen penetraattia
- 12____13
Jos sen vuoksi hylkäät Jumalan. Kaikki mikä saa ihmisen luopumaan Jumalasta, voidaan laskea synniksi.
- GodFisting
Oletko varma että et kysy nyt tvistaamisesta? Jos todella tarkoitat ekumeenista termiä fistaaminen, niin pahoin pelkään, että piikaisempi joutuu kyllä eheytyshoitoon harrastettuaan sitä.
- Anonyymi
Liukastaa kannattaa hyvin ennen nyrkin työntöä ripireikään. Ei saa kuivana kakkoseen se sattuu ainakin kokemattomilla.
- Anonyymi
Kannattaa pitää jeesus mielessä ja housut jalassa. Sitä ennen on kuitenkin hyvä työntää öljytty anustappi syvälle peräaukon uumeniin. Ei arvaa kukaan mitään ja nautinto on taattu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569