Sota Somaliassa?

jere

Nyt kun Somaliassa on taas rauha ja turvallista, kiintiöpakolaisina Suomeen tulleiden somalien laivaus kotimaahansa pitäisi aloittaa pikaisesti.

12

859

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viisas mies

ei tietenkän pidä palauttaa. Onhan heillä täällä parempi olla kuin Somaliassa. Tekevät työtä ja jos eivät tee, niin rikastuttavat kuitenkin kultuuriamme. Fiksuja kavereita ovat. Palauttivat minunkin kukkaron kun sen hukkasin. MItä somalit sinua haittaavat? KUmma kun ne ei minua haittaa. Mutta minullahan onkin fiksut vanhemmat jotka ovat opettaneet lapsensa suvaitsevaiseksi. Sinä kyllä haittaat minua noilla rasistisilla mielipiteilläsi, joten sinä voisit lähteä somaliaan. Kaikki rasistit somaliaan.

• viisas mies

ps. Onko miehekästä vihata ulkomaisia. Arvostavatko räkänokkakaverisi sinua enemmän?

• suominainen

ei pakolaisten palauttaminen omiin maihinsa ole rasismia...niin tehdään muuallakin,kuten esim. teidän hyysääjien rakastamassa ruotsissa!

mut on opetettu suomalaiseksi itsenäiseksi ihmiseksi,joka haluaa turvata OMAN ja LÄHEISTENSÄ elämän täällä meidän KOTIMAASSAMME SUOMESSA!

Sitten kun Suomella on vara elättää omat ongelmatyyppinsä,eikä valtionvelkaa enää ole, niin sitten voitaisiin harkita pahimmilta ongelma-alueilta pakolaisten ottoa!

On se vaan kumma,että heti syytetään rasismista jos ei suostuta asuttamaan yläkertaan pakolaista (älä ota kirjaimellisesti)...

EIKÖ SUOMESSA ENÄÄ SAA OLLA RAUHASSA OMA SUOMALAINEN ITSENSÄ??? MITÄ? Onko mun siis tosiaan mentävä somalimiehen kanssa naimisiin,ettei mua vaan luulla rasistiksi????

Kysyn yhtä asiaa:
        Mikä ihme niissä somalimiehissä ja muissakin pakolaisissa suomalaista naista viehättää?

se,että mies raiskaa, hakkaa naisensa, potkii mummoja, ryöstää vanhuksia???

Tilastollisesti suuri prosentti pakolaisista on rikollisia ja kuka tietää kuinka moni pakolainen on LAITTOMASTI MAAHAN TULLUT,mutta voi voi kun sitten maahanmuuttoviraston eukot säälivät,niin johan pääsee LAITON MAAHANMUUTTAJA nauttimaan Suomen sosiaaliturvista...

• Suomi-mies
        suominainen kirjoitti:

ei pakolaisten palauttaminen omiin maihinsa ole rasismia...niin tehdään muuallakin,kuten esim. teidän hyysääjien rakastamassa ruotsissa!

mut on opetettu suomalaiseksi itsenäiseksi ihmiseksi,joka haluaa turvata OMAN ja LÄHEISTENSÄ elämän täällä meidän KOTIMAASSAMME SUOMESSA!

Sitten kun Suomella on vara elättää omat ongelmatyyppinsä,eikä valtionvelkaa enää ole, niin sitten voitaisiin harkita pahimmilta ongelma-alueilta pakolaisten ottoa!

On se vaan kumma,että heti syytetään rasismista jos ei suostuta asuttamaan yläkertaan pakolaista (älä ota kirjaimellisesti)...

EIKÖ SUOMESSA ENÄÄ SAA OLLA RAUHASSA OMA SUOMALAINEN ITSENSÄ??? MITÄ? Onko mun siis tosiaan mentävä somalimiehen kanssa naimisiin,ettei mua vaan luulla rasistiksi????

Kysyn yhtä asiaa:
        Mikä ihme niissä somalimiehissä ja muissakin pakolaisissa suomalaista naista viehättää?

Tilastollisesti suuri prosentti pakolaisista on rikollisia ja kuka tietää kuinka moni pakolainen on LAITTOMASTI MAAHAN TULLUT,mutta voi voi kun sitten maahanmuuttoviraston eukot säälivät,niin johan pääsee LAITON MAAHANMUUTTAJA nauttimaan Suomen sosiaaliturvista...

Kaikki oikein näin on.

• Hmm
        suominainen kirjoitti:

Kysyn yhtä asiaa:

"EIKÖ SUOMESSA ENÄÄ SAA OLLA RAUHASSA OMA SUOMALAINEN ITSENSÄ??? MITÄ? Onko mun siis tosiaan mentävä somalimiehen kanssa naimisiin,ettei mua vaan luulla rasistiksi???? "

Sinähän olet rasisti ja ylpeä siitä.
        Vots tö proplem?

Vai kiellätkö olevasi rasisti?
        Älä hermostu, ei sinun ihmisarvosi siitä kärsi vaikka sinä rasisti olisitkin.

• Aitonainen
        suominainen kirjoitti:

Kysyn yhtä asiaa:

Onko sulla pitkäänkin ollut tuonlaatuisia raivo-,pelko-,ja houretiloja ? Entäs tuota kovaan ääneen kiljumismaniaa ?
        Kannattas kääntyä pikapikaa asiantuntijan puoleen, ettei äityisi pahemmaksi.
        Sossun henkilökuntahan on sinulle, tyttöpoloinen, ennestään tuttua, kyselepä sieltä !

• Sami

Toki ulkkareissakin on eroja, mutta kuitenkin otetaan varman päälle.

• Exos
        Aitonainen kirjoitti:

Onko sulla pitkäänkin ollut tuonlaatuisia raivo-,pelko-,ja houretiloja ? Entäs tuota kovaan ääneen kiljumismaniaa ?
        Sossun henkilökuntahan on sinulle, tyttöpoloinen, ennestään tuttua, kyselepä sieltä !

Onko se musta muna niin ihanaa sitten?

• suominainen
        Aitonainen kirjoitti:

eläessäni ei ole tarvinnut sossussa käydä ruikuttamassa,se homma on paskahousuja varten!Mä teen töitä ruokani ja asuntoni eteen,toisin kuin ilmeisesti sinä...

Olen opikellut,tehnyt kesätöitä ja keväällä aloitin työelämän,eikä ole tarvinnut olla päivääkään edes työttömänä!

Ja mitä huutamiseen tulee niin ilmeisesti sulla on päässä vikaa...mä kirjoitin isolla koolla nettiin keskustelupalstalle...

Osta elämä nettihörhelö!

• kkkk

Mielestäni laittomat maahanmuuttajat ,joita on kai ainakin toissa vuonna ollut enemmistö, ainakin tulisi palauttaa heti. Samoin rikoksiin syyllistyneet. Kaikki muutkin rikolliset, skinit mukaanlukien pitäisi kyllä laivata Somaliaan.

• niin edes Ahvenamaalle...

... pieneen "saarivaltioon" koko sakki, jossa sitten todellisuudessa nähtäisiin, "maahanmuutajien " tuomat ongelmat, ja samalla saataisiin sitä "monikulttuuria" sinne niin mukavien "suomalaisten" keskuuteen. Siellähän niitä ei olekkaan vielä yhtään....

Mutta niinkuin suorassa uutislähetyksessä 1990-luvun alussa somalialaismiehet, Neuvostoliiton kautta tänne "rantautuneet" "pakolaiset", kirkkain silmin kertoivat heti lähtevänsä takaisin, kunhan "tilanne"( oman maan heimosota) rauhoittuu....

Eipä taida se "tilanne" enää koskaan "rauhoittuvan".....

• Saara

Ei somalista tulleet ole minun muistini mukaan kiintiöpakolaisia. Minusta kiintiöpakolaiset ovat ihan aitoja hädänalaisia. Ei! Somalit tulivat ihan omatoimisesti tänne ja ilmoittautuivat turvapaikan hakijoiksi. Tulleessaan heistä näkyi, että kuuluivat elintasoltaan siihen varakkaaseen porukkaan ja haaveet ammattivalinnoissa ainakin erään televisiossa käydyn keskustelun mukaan oli tietysti korkeella (esim. lääkärin virat oli vanhempien haaveina lastensa ammateiks) Mehän tiedämme, että lääkikseen on vaikee päästä tai ainakin olemme kuulleet.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      177
      3007
    2. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      63
      1902
    3. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      103
      1868
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      303
      1849
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      22
      1672
    6. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      29
      1459
    7. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      29
      1362
    8. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      118
      1253
    9. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1122
    10. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1062
    Aihe