Huutavatko he miehilleen? Huutavatko he lapsilleen? Huutavatko he eläimilleen? Huutavatko he vain äärimmäisessä hädässä? Huutavatko he kerrostalossa, jossa naapuritkin kuulevat? Huutavatko he omakotitalossa, jossa naapurit eivät kuule?
Huutavatko naiset nykypäivänä enemmän kuin ennen?
Koska olette viimeksi kuulleet naisen huutavan? Onko naisen huuto aina negatiivista vai joskus myös positiivista? Koska hyväksytte naisen huudon?
Huutavatko naiset nykypäivänä?
22
60
Vastaukset
Ei kuulu tapoihin huutaa ellei ole kova hätä ja apua vailla. Eli harvoin huutelen. Jos ei puhumalla selviä, niin parempi pitää lärvi kiinni. Huutamista kukaan jaksa kuunnella. Ellei ole tosiaan joku hätä.
- huuto'
"ellei ole kova hätä ja apua vailla"
Eli et ole koskaan elämässäsi huutanut?voopotin kirjoitti:
Eli harvoin lukee siinä perässä.
Ja ääntä olen korottanut, mutten huuda. Niilläkin on vielä omat eronsa.
- huuto'
voopotin kirjoitti:
Eli harvoin lukee siinä perässä.
Mikä on harvoin sinun mittapuussasi; kerran kymmenessä vuodessa vai kerran kuussa?
- huuto'
voopotin kirjoitti:
Ja ääntä olen korottanut, mutten huuda. Niilläkin on vielä omat eronsa.
Äänen korottaminen ei ole huutamista... miksei?
huuto' kirjoitti:
Mikä on harvoin sinun mittapuussasi; kerran kymmenessä vuodessa vai kerran kuussa?
Ei pysty sanomaan noin lokeroidusti, kun hätä voi tulla koska vaan. Joku on kaatunut naamalleen ja huuli halki, pitää saada apua paikalle jne. Eikä ketään ole puheäänen etäisyydellä.
Ei tosiaankaan kerran kuussa, eikä edes puolessa vuodessa normaalisti.huuto' kirjoitti:
Äänen korottaminen ei ole huutamista... miksei?
Ei ole, kokeile itse huutaa ja korottaa ääntäsi. Huomaat varmaan eron.
- huuto'
voopotin kirjoitti:
Ei ole, kokeile itse huutaa ja korottaa ääntäsi. Huomaat varmaan eron.
Onko esittää tieteellistä todistusaineistoa? Toki ihminen haluaa kaunistella huutamistaan ja jopa kieltää sen kokonaan, mutta kuinka realistista on väittää, ettei ole eläessään huutanut kuin ambulanssin tarpeessa...
- huuto'
voopotin kirjoitti:
Ei pysty sanomaan noin lokeroidusti, kun hätä voi tulla koska vaan. Joku on kaatunut naamalleen ja huuli halki, pitää saada apua paikalle jne. Eikä ketään ole puheäänen etäisyydellä.
Ei tosiaankaan kerran kuussa, eikä edes puolessa vuodessa normaalisti.Eli pidätät itselläsi oikeuden huutaa koska vaan?
huuto' kirjoitti:
Onko esittää tieteellistä todistusaineistoa? Toki ihminen haluaa kaunistella huutamistaan ja jopa kieltää sen kokonaan, mutta kuinka realistista on väittää, ettei ole eläessään huutanut kuin ambulanssin tarpeessa...
No ei ole tarvittu ambulanssia sillonkaan, apua korkeintaan joltain toiselta ihmiseltä. Tuu auttamaan, täällä tarvitaan sun apua! Kun tyyppi on puheäänen ulottumattomissa.
Ei voi olla vaikee hoksata. Mut eipä aiheesta enempää.huuto' kirjoitti:
Eli pidätät itselläsi oikeuden huutaa koska vaan?
Joo ja nyt mulle riittää sun seura tältä erää.
- huuto'
voopotin kirjoitti:
No ei ole tarvittu ambulanssia sillonkaan, apua korkeintaan joltain toiselta ihmiseltä. Tuu auttamaan, täällä tarvitaan sun apua! Kun tyyppi on puheäänen ulottumattomissa.
Ei voi olla vaikee hoksata. Mut eipä aiheesta enempää.Liikut siis syrjäisiä polkuja, joissa ei muut ihmiset yleensä liiku.
- huuto'
voopotin kirjoitti:
Joo ja nyt mulle riittää sun seura tältä erää.
Onko sinulle huudettu ja miten olet reagoinut asiaan? Puhumme edelleen naisista.
- määmy
Mä huusin viimeks eile, takahäly oli kovaa luokkaa. Haittaakse?
- huuto'
Suojelisit korviasi.
- määmy
huuto' kirjoitti:
Suojelisit korviasi.
Mitä sanoit?
- osaanhuutaaaaaNNNN
Huutaminen auttaa saamaan asiat oikeaan järjestykseen. Ja pitää osata huutaa oikealla tavalla, niin ei kuulosta negatiiviselta.
- zisel
Tottakai. Voin kuvitella jos olisin parisuhteessa ja mies on tulossa kotiin ja mulla on jotain hampaankolossa niin huuliharpun voimin avaisin jo ääntäni oikeille asteekoille.. ".. mimimimi miii.... dooo reee miiiiii..."
- tunnustan
mä rääkäisin aika lujaa kun näin hiiren.
Huutavatko he miehilleen?
- Jotkut joo.
Huutavatko he lapsilleen?
- Varmaan useimmat joskus.
Huutavatko he eläimilleen?
- Tää voi olla vähän harvinaisempaa
Huutavatko he vain äärimmäisessä hädässä?
- Taitaa huuto irrota kyllä vähän pienemmistäkin syistä.
Huutavatko he kerrostalossa, jossa naapuritkin kuulevat?
- En ole asunut kerrostalossa kuin muutaman vuoden. Silloin en kyllä kuullut naisen huutoa...
Huutavatko he omakotitalossa, jossa naapurit eivät kuule?
- Tuota...kyllä meille kuuluu naapurin akan huuto välillä vaikka asuvat 800m päässä, jos satun olemaan ulkona. Edellisessä osoitteessa sama homma mutta naapuri oli vain 300m päässä.
Huutavatko naiset nykypäivänä enemmän kuin ennen?
- Ei mitään käsitystä.
Koska olette viimeksi kuulleet naisen huutavan?
- Noin 2 tuntia sitten.
Onko naisen huuto aina negatiivista vai joskus myös positiivista?
- Jaa...positiivistä huutoa...tuskin mahdollista.
Koska hyväksytte naisen huudon?
- Jaa...jos ei osaa muuten kommunikoida, niin parempi kai sitten kommunikoida huutamalla.- osaaaaanhuuuuutaaaaN
Miehet tykkää kun niille vähän huutaa sillain.....haastavasti ;))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj282659KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.951638Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m381568Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa
että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet661543Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r771339- 1171234
- 851090
Oon vähän pettynyt
Suhun mies. Luulin, että haluat mut ja juokset paljasjaloin kilpaa savannilla leijjonien ja sarvikuonojen ohi saadaksesi1091073Onko Estlink-2 kaapeli lainkaan vaurioitunut?
Vai onko kyseessä Naton operaatio Venäjän ns. varjolaivaston pysäyttämiseksi, ja kaapelivaurio vain simuloitu.2491063En ole häneltä kylläkään koskaan nähnyt sellaista
Tottakai jos hän olisi jonkunlaisen selvän eleen tai jonkun jutun näyttänyt, että häntä kiinnostaakin niin tietenkin si31054