Jorma Kalevi teki rikosilmoituksen Tuksusta!

Taas rikosilmoitus!

Iskelmälaulaja teki rikosilmoituksen Johanna Tukiaisesta

Iskelmälaulaja Jorma Kalevi arvioi kuluja aiheutuneen Tukiaisen sekä hänen kampaajansa Juha Immosen Espanjaan lennättämisestä ja ylläpidosta viitisen tuhatta euroa.

Iskelmälaulaja ja yökerhoyrittäjä Jorma Kalevi Nuppola teki torstaina 29.11. Jyväskylän poliisilaitoksella rikosilmoituksen yökerhoviihteen yrittäjä Johanna Tukiaisesta. Tukiaista epäillään petoksesta.

Jorma Kalevi kutsui Tukiaisen esiintymään ravintoloihinsa Tiffanyyn ja Amigoon Playa del Inglesiin, Espanjaan ajalle 3.–17. marraskuuta. Suullisen sopimuksen mukaan Tukiaiselle maksettiin matkat ja ylläpito. Paikan päällä hän alkoi vaatia erillistä korvausta esiintymisestään.

Viimeisen, marraskuun 15. päiväksi sovitun esityksen Tukiainen jätti yksipuolisesti kokonaan tekemättä. Kaikkiaan Jorma Kalevi arvioi kuluja aiheutuneen Tukiaisen sekä hänen kampaajansa Juha Immosen Espanjaan lennättämisestä ja ylläpidosta viitisen tuhatta euroa. Hän hakee tapauksen tiimoilta korvausta sopimuksen rikkomisesta.

Asiasta kertoi Keskisuomalaiselle Jorma Kalevi Nuppola. Johanna Tukiaista ei tavoitettu. Jyväskylän poliisista ei kommentoida esitutkinnassa olevaa asianomistajarikosta. Juttu etenee seuraavaksi syyteharkintaan.

http://www.ksml.fi/uutiset/kotimaa/jorma-kalevi-teki-rikosilmoituksen-tukiaisesta/1275179

133

3282

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Verot myös!

Suullinen sopimushan on juridisesti yhtä pitävä kuin kirjallinenkin sopimus, mutta Tuksun kanssa kaikesta pitäisi olla aina mustaa valkoisella.

Aika säälittävää Tuksulta tehdä keikkaa ylläpitokustannustensa hinnalla. Normaalistihan kansainvälisille kuuluisuuksille, kuten Tuksu, esiintymismatkat ja muu ylläpito kuuluu keikkapalkkion päälle.

Tuksun pitää maksaa tuosta 5000 eurosta verot. MOT!

• Näyttö on olemassa

Jorma Kalevilla ovat tallessa kaikki sähköpostit, sillä Johanna tunnetusti hoitaa kaikki keikkansa sähköpostitse.

• tuksun moonikset

Niin suullinen sopimus yhta pitava kuin paperilla. Mutta miten ,todistat suullisen sopimuksen syntyneen? Toinen sanoo etta on tehty suullinen ja toinen sanoo etta nyt on vaarin kasitys. Jormaa mina uskoisin :-)

• 5000€ + verot

Tuksu kertoo kampaajansa Juhan tekevän palkatonta työtä hänelle. Miten verottaja suhtautuu Juhan osuuteen matka- ja ylläpitokustannuksista? Normaalistihan yrittäjä saisi nuo kustannukset verotukseensa, mutta miten Tuksu selittää verottajalle toisen matkan ja ym. kustannukset?

Verottaja ei oikein usko kenenkään tekevän ilmaista työtä ja jos Juha oli matkalla vain lomailumielessä, hänen osuuttaan kuluista ei tulla hyväksymään verotuksessa.

Tuksulle tuli nyt kallis keikkamatka!

• 2 rikosilmoitusta jo

Ei ole huono saavutus Tuksulta. 3 viikkoa Kanarialla ja 2 rikosilmoitusta! Eiköhän sieltä tupsahda vielä se kolmaskin rikosilmoitus, mikäli se juttu pitää paikkansa, että Tuksu olisi hajottanut hotellihuoneen Hotelli Kakossa.

Jäämme odottelemaan.

• Suositut keikat

Huhut Kanarialta kertoivat, että Tuksulla olisi ollut käteisvarat lopussa ja hän oli ollut kuulemma pummimassa turisteilta rahaa. Olikohan Jorma Kalevi potkaissut Tuksun ja stailaajansa hotellista pois kesken sovitun keikkaputken? Huhu kertoi, että Tuksu oli majaillut rannalla loppumatkansa ajan.

No huhut on huhuja, mutta ehkä Jorma Kalevi kertoo Seiskalle tai Hymylle oman versionsa tuksun "suositusta Kanarian keikkamatkasta".

• jyväskylä case

milloin asian käsittely?

• Suuri stara!

Tuksun blogista:

"Kanarialla hoidin keikat sopimusten mukaan, edellisessä blogissani kirjoitan myös arvovaltaisista vieraistakin, jotka kävivät minua katsomassa. Tein useamman keikan, avustajanani kampaajani Juha, yksi ainoa keikka jäi väliin ja se johtui siitä, että hoidan yleisesti ottaen kaikki keikkani sähköpostitse, enkä ollut saanut kyseisestä keikasta minkäänlaista tietoa.

Näin vasta jälkikäteen julisteista, että minulla jäi yksi keikka väliin (niitä oli siis useampi ja hoidin kaikki.) Minusta on naurettavaa edes alkaa puhumaan mistään rikosilmoituksista, Jorma Kaleville minulla ei myöskään ollut minkäänlaista yksinoikeus sopimusta (etten saisi esiintyä muissa ravintoloissa) mutta siitä huolimatta halusin kunnioittaa häntä, koska hän oli minut Kanarialle kutsunut ja hoitanut matkat sinne, ja siksi en esiintynyt koko 3-viikon matkamme aikana missään muissa suomalaisissa ravintoloissa paitsi hänen, vaikka minua pyydettiin myös muualle esiintymään."

Tuksulla oli muutama keikka Joma Kalevin ravintoloissa. 4 tai 5 keikkaa? Sehän merkitsisi, että Tuksu saisi lähes tonnin per keikka! Aika kallis esiintyjä esiintymisen tasoon nähden...

• emailkeikka!

Haluaisin nähdä, millainen on sähköpostikeikka :)

"hoidan yleisesti ottaen kaikki keikkani sähköpostitse"

• Tuksulandia

Blogissa näkyy selkeästi tuksulandialainen ajatuksenjuoksu… "yksi ainoa keikka jäi väliin ja se johtui siitä, että hoidan yleisesti ottaen kaikki keikkani sähköpostitse..."

• Ei muita keikkoja!

Tuksun blogi 12.11.-12:

"Esiinnyin Lions Clubille jotka olivat vierailulla Kanarialla, paikalla oli mm. Espanjan suomalainen turispastori ja hanen viehattava vaimonsa."

Tuksun blogi 22.11.-12:

"Kuten aiemmin kirjoitin, esiinnyin Lions Clubille ja he maksoivat itse keikkani."

"Eilen meidat pyydettiin laulamaan Apilaniittyyn “Tuhat yota” Juhan kanssa ja meille tarjottiin juomia."

Tuksun dolls-päiväkirja 29.11.-12:

"Kiitos myös Jorma Kaleville ja hänen Anulleen siitä, että kutsuitte minut esiintymään ravintoloihinne ja matkajärjestelyistänne! Sanoi media mitä tahansa, toivon että varsinkin Anu lukee tämän, ja kirjoitin uusimmassa blogissanikin Seiskassa (29.11.-12!),

e t t e n

o t t a n u t

m i t ä ä n

m u i t a

k e i k k o j a

v a s t a a n

m u i s t a

s u o m a l a i s i s t a

r a v i n t o l o i s t a

kunnioittakseni teitä. Arvostan kovaa työtänne ravintola-ja yrittäjäalalla."

Tuksun blogista 29.11.-12:

"Näin vasta jälkikäteen julisteista, että minulla jäi yksi keikka väliin (niitä oli siis useampi ja hoidin kaikki.) Minusta on naurettavaa edes alkaa puhumaan mistään rikosilmoituksista, Jorma Kaleville minulla ei myöskään ollut minkäänlaista yksinoikeus sopimusta (etten saisi esiintyä muissa ravintoloissa) mutta siitä huolimatta halusin kunnioittaa häntä, koska hän oli minut Kanarialle kutsunut ja hoitanut matkat sinne, ja siksi en esiintynyt koko 3-viikon matkamme aikana missään muissa suomalaisissa ravintoloissa paitsi hänen, vaikka minua pyydettiin myös muualle esiintymään.

Kyseessä on enemmänkin vain tarkoituksellinen loanheitto ja kiusaaminen minua kohtaan. Kyseiset henkilöt kyllä tietävät, mistä puhun."

• Tuksun totuus?

Jorma Kalevi:

"-Olin myös sopinut, ettei hän näyttäytyisi paikoissa, missä pyörii suomalaisia. Hän ei kuitenkaan uskonut sitä. Eihän kukaan tule iltapaikkoihin maksamaan sisäänpääsymaksua, jos hän on jo näyttäytynyt kaikkialla - ja nauttineena vieläpä."

• Tuksu hyi sinua!

http://www.hymy.fi/tasta-puhutaan/jo-toinen-ravintoloitsija-tekemassa-tuksusta-rikosilmoitusta

"Jorma Kalevi on monelle Inglesin-kävijälle tuttu omistamistaan ravintoloista. Hänen Tiffany-ravintolansa on ollut pystyssä palmujen alla jo yli 30 vuotta.

Myös iskelmälaulajana tunnettu mies pestasi Tukiaisen aurinkokohteeseen esiintymään.

-Olin maksanut Tukiaiselle kahden viikon matkan hotelleineen ja ylöspitoineen. Hänen sisarensa Julian piti tulla yhdeksi viikoksi, mutta päivää ennen Tuksu halusi muuttaa sisarensa kampaajaansa. Kun sain liput todella kovalla vaivalla vaihdetuksi täältä käsin, Tukiainen ilmoittikin, että siirretään liput taas Julian nimiin, Jorma Kalevi pähkäilee.

Miten itse keikka sujui?

-Hän tuli todella myöhässä ja itse asiassa baarissa työskentelevä henkilö joutui hakemaan diivan Tiffanyyn. Baarimikkomme oli reissussa kolme tuntia. Tuli todella huonoa palautetta, kun drinkkiammattilaisemme oli kateissa. Tulihan siinä taloudellista menetystäkin.

Sujuiko kaikki muuten ok?

-Ensimmäisen illan jälkeen Tukiainen alkoi vaatia rahaa, että saapuisi seuraavan illan esitykseen ravintolaani Amigoon. Todellisuudessa oli sovittu, että Tuksu saa matkat, hotellit, kuljetuksia, ruokaa ja juomista esiintymistä vastaan. Henkilökuntani oli kumminkin maksanut hänelle myös selvää rahaa.

-Olin myös sopinut, ettei hän näyttäytyisi paikoissa, missä pyörii suomalaisia. Hän ei kuitenkaan uskonut sitä. Eihän kukaan tule iltapaikkoihin maksamaan sisäänpääsymaksua, jos hän on jo näyttäytynyt kaikkialla - ja nauttineena vieläpä.

Kuulin että hän missasi yhden keikan?

-Torstain 15.11. esiintymiseen suuri stara ei saapunut Tiffanyyn, vaikka olimme kovasti mainostaneet. Sen jälkeen katsoin, ettei minulla ole mitään sanomista hänelle. Hän asui vielä 17.11. asti maksamassani hotellissa. Tuona aamuna henkilökuntani oli hakenut häntä tarkoituksenaan viedä kentälle. Neiti Tukiainen oli kuitenkin lähtenyt hotellin kertoman mukaan ottamaan rastalettejä. Lauantaina neiti seisoi aika nöyrän näköisenä Tiffanyn portin pielessä ja olisi halunnut jutella. En katsonut häneen päinkään ja sanoin että ei ole puhumista.

-Kun tiedän satavarmasti että hän on Suomessa, teen hänestä rikosilmoituksen, Jorma Kalevi tuhahtaa.

• VEROT!

Jorma Kalevi:

"Todellisuudessa oli sovittu, että Tuksu saa matkat, hotellit, kuljetuksia, ruokaa ja juomista esiintymistä vastaan. Henkilökuntani oli kumminkin maksanut hänelle myös selvää rahaa."

Paljonko "selvää rahaa" maksettiin ja onko siitä kuitti tallella verotusta varten?

Tuksun pitäisi maksaa myös "selvästä rahasta" veroa. MOT!

• Nyt loppuu Suomessa

Samanlaista touhua Tukiainen harjoittaa Suomessa. Tämän jälkeen siihen puututaan suoraviivaisemmin.

• Panivat kuin kanit

Dolls-tuote ei ole ollut kunnossa Kanarialla. Tuote ei siis ollut sitä, mitä alunperin oli sovittu. Jorma Kalevi tuohtui ja on nyt jämeränä asiassa.

Kyse oli siitä, että Johanna ja Julia Tukiainen riitautuivat ratkaisevasti ennen Kanarian matkaa, ja isosisko Johanna pudotti pikkusisko Julian Kanarian koneesta. Tilalle haalittiin kadulta työtön parturi-kampaaja, ns. Olkalaukkuhomona tunnettu Juha Immonen, joka on Johanna Tukiaisen toyboy-rakastaja lokakuulta alkaen.

Tukiainen tarjosi rakkaalleen ilmaisen lomamatkan etelään Jorma Kalevin kustantamana. He panivat siellä toisiaan kuin kanit, ja Juha-homo kääntyi biseksuaaliksi saadessaan tuntumaa Johanna glamouriseen puutarhaan.

Johanna Tukiainen kai luuli, että hän voi tehdä mitä vaan ja jättää Julian omavaltaisesti pois Kanarian keikoilta, ja nyt on tehty rikosilmoitus petoksesta tuon sopimusrikkomuksen takia. Jorma Kalevin mielestä yksi Olkalaukkuhomo ei vastaa yhtä Juliaa. Siinä hän on 100-prosenttisesti oikeassa.

• Huiputus oli

Jorma Kalevi hiiltyi homosta, joka tuli loisimaan hänen rahoillan Kanarialle pariksi viikoksi.

• Dolls D. loppunut

Menneisyydellä ei voi ratsastaa. On aika katsoa peiliin ja elää sen mukaan.

• Bye bye 5000

Saa ravintoloitsija syyttää omaa tyhmyyttään, luulisi jo tietävän mikä riski on ettei Tukiainen pidä sanaansa, pysty esiintymään ym.Miten voivat ravintoloitsijat palkata tämän naisen esiintymään, siis aina esitys täysin ala-arvoista , täydessä kännissä tai joissain kamooissa, kunnon ravintolat vaativat esiintyjiltä nolla toleranssia, jopa puhaluttavat ennen esiintymistä, no tämä nainen esiintyy täysin räkälöissa joissa lähes koko yleisö samassa kunnossa.
      Jorma voi sanoa bye bye viidelle tonnille ja kaipa on nyt oppirahat maksanut kuten niin monet muutkin. Ja viellä suullinen sopimus heh, heh ja viellä tämän naisen kanssa, ei voi olla totta.

• utelias x.x.x.x

Katotaanhan kuinka tuossa käy :D

• week-end

Oliko 27.11. nk lykkäyksellä tarkoituskin kartuttaa Tukiaisen syytekirjelmää niin että ehdoton on varma ensi syksynä

• Arvioidaan yhdessä

Oikeus tietenkin tekee kokonaisarvion Tukiaisen erilaisista (vielä epäillyistä) rikoksista. Yhteisvaikutus voi olla mittava.

• Hyökkäämättömyyssopi

Suullinen sopimus on yhtä arvokas kuin paperi johon se on kirjoitettu.

• roope ankka

Näitä ravintoloitsijoita riittää, jotka "maksavat" artisteille ruoka-, juoma- ja majoituspalveluina keikkaliksat ja käyttävät hyväkseen tällasia Tuksun tapaisia.

• 4+19

En puolusta Tukiaista mutta tämä ko. ravintoloitsija on riidellyt monien artistien kanssa
      jo ajat sitten ennen tuksua. Eipä sinne mene ENÄÄ meidän kunnon artistit esiintymään
      takavuosina vielä kävivät. ja ko. ravintoloitsija riiteli jopa matkaoppaidenkin kanssa
      kun he eivät halunneet mainostaa ko. paikkaa. Näin oikeasti kanarialla.

• nbnbnbnnbnb20

Joo, ilmeisen epätoivoinen ravintoloitsija.

Hän ei ilmeisesti ole pysynyt oikein ajan hermolla. Kaukana ovat ne ajat, kun suomalaiset sankoin joukoin halusivat lähteä tanssiravintolaan humppaamaan (kännissä) kotimaan sävelien tahtiin ulkomaillakin.

Nykyään tätä kansaa saattaa olla jonkun verrran, mutta ovat vähemmistö.
        Ja mikä pahinta, tämä vähemmistö tosiaankin sitten tanssii eikä osta juurikaan alkoholia. Huonoa bisnestä kun baarissa ei viina liiku.

• hajuyhdistelmä

mitä vänk'äät, tuksu meni sinne hyvällä maualla tottakai, toisekseen yleisö ei ollut otettu t'ästä kärpaslätkästa, mit' sitten sontaa haluatte.

• ja tasan minä

hän teki sen hyvällä maulla, tottakai.

• asia totta

Olin oppaana Kanarialla ja tuo aiemmin kirjoitettu on totta. Niinä vuosina ainakin
      kun olin työssä häntä poikotoitiin ja kyllä häntä miespuolinen opas täräyttikin.
      Epämiellyttävä koko Jorma Kalevi.

• epätoivoista

Kaksi epämielyttävää siis kohtasi ja kumpikin yritti hyväksikäyttää toistansa... saas nähdä voittaako näätä, vaiko kojootti?

• ruokapalkalla.

On aika erikoinen diili tällainen että matkakulut ja majoittumiskulut maksetaan mutta esiintymispalkkio unohdetaan. Ja esiintyjän liikkumista rajoitetaan ettei saa näyttäytyä muualla kuin esiintymispaikassa oleskelunsa aikana.

Kyllähän tällaisista tapauksista tulee mieleen tyypit jotka käyttävät artisteja "suullisilla sopimuksilla" surutta hyväkseen. T

Tehkää esiintyjät aina kirjalliset sopimukset ja katsokaa mihin suostutte.

• tuottoa

Olihan tuo Jorma Kalevin maksama luontaisetukorvaus aivan kohtuuttoman suuri verrattuna Tuksun työpanokseen, jonka vähän hoiti vähän sinne päin.

• Iso oli lasku
        tuottoa kirjoitti:

Olihan tuo Jorma Kalevin maksama luontaisetukorvaus aivan kohtuuttoman suuri verrattuna Tuksun työpanokseen, jonka vähän hoiti vähän sinne päin.

Totta, summa vaikuttaa suurelta. Olisikohan laittanut saamatta jääneet tuototkin tuohon vaatimukseensa?

• ok..ok..

Lippu tuloista meidän oikeat artistit saivat siivun aikoinaan kun esiintyivät
      Kanarialla.

• juuri noin...

Oikeat artistit ovatkin asia erikseen :)

• Maalasi nurkkaan ite

Ystävät ja tuttavat ovat Tuksulla vähissä.

• kanariallakäynyttyyp

Olin itse paikalla Tuksun ekalla keikalla Tiffanyssä.

Tuksu tuli myöhässä ja tarjoilija haki häntä monta tuntia... Homo oli kadonnut jonnekin ja Tuksu tuli paplarit päässä keikkapaikalle ja vaati hiuslakkaa. Sitä sitten metsästettiin tovin.

Tuksu aloitti ns. keikan, johon JOKAINEN maksoi 10e sisään, kävijöitä oli kuulemma n. 90, eli sisäänpääsytuloja tuli baarille 900e ekana iltana. Keikan eka setti oli 3 biisiä karaoketaustoilla. Yksi näistä apinamies, joka olikin ainoa, mitä hän lauloi yhtään.. muitten sanoja ei muistanut. Setti kesti max 13-15 min,

Sitten TUksu katosi jonnekin... kesti n. 30-40 min, kun tuli takasin vetään ns. erotiikkashown. Tanssi sitten siivet selässään n. 15 minuuttia ja kiipesi tuolille... siinä kaikki. Koko show on mulla videoituna. Jos Johannasta halusi kuvaa, tai jutella, piti maksaa hänelle 10e lisää.

Julia oli jäänyt kuulemma Suomeen, koska alotti antabuskuurin ja etelässä ois ollut liikaa houkutuksia. Tulo peruttiin tyyliin edellisenä iltana, koska mainokset vaihtui päivää ennen keikkaa. . . Tiffany on nyt jo aikansa elänyt ja niin oli koko baari, kun tuopit loppu ja viinat loppu ja tarjoilu oli hitaampaa kun kivikaudella ois baarissa käynyt... huah.. tarjoilijatki tais olla vähä kännissä ....

• Video please!

Ihan uskottava kuvaus. Laita videosi youtubeen ja linkki tänne. Kiitos jo etukäteen!

• Kiitos raportista!

Hyvä! Kiitos seikkaperäisestä raportista! Tätä täytyy nyt hieman makustella.

• 8+11

Videoi...Buaaahhhhh.....
      Ei pysty laittamaan koska videointi on kielletty oli lavalla kuka tahansa.

• samaku kanaria

Kyllä on videot :) Ekasta setistä eka biisi ja alkuspiikki koko eroottinen show :D
      Katotaa, koska saan ne jonnekin julki. Videot otettu puhelimella, ei kukaan mitään kieltänyt...

JOHANNAN spiikki:

Olen aikasemmin kiertäny kaikki kanarian saaret läpi... mut eka kerta kun oon täällä keikalla.
      Kiitos Jorma Kalevi. Mull on ny halloween, juhlitaan, en juhli pirunsarvilla, vaan teen mielellään tämmösen karkkimaalimasysteemin tästä...
      Nyt on laulushow kohta luvassa ja sen jälkeen tulee erotiikkaa ja naiset älkää olko siitä millään lailla mustasukkasia, koska mä voin piristää teidän parisuhteen seksielämää...(yleisön naurua)

ja oon itse sinkku oon eronnu lappalaisesta Arto Länsmanista ja jos täälä on vapaita, ei varattui vaan sinkkumiehiä, niin voitte tulla iskeen mua...

Mulla on nyt tämmönen kultakutriasu ja barbie-laukku ja 60-luvun tyyli.. Tyyli ennen kaikkea, vaikka menis huonosti elämässä, ni muistakaa tyyli.

Mulla on tässä 60-luvun barbie-laukussa yllätyksiä, kiinalaisia onnenkeksejä.. Sit ku tää laulushow ja keikka on ohi, ni mun kans saa ottaa valokuvia ja nimmareita ja sit saatte onnenkeksin mukaan, mut siitä pitää sit jonkin verran maksaa... mut elämä on.. mikään ei oo ilmasta...

Toivottavasti te nautitte, et saadaa hyvä show.
      Eka biisi on jenkeistä someday, tuottaja on tehny mulle ja shakiralle musiikkia, Youtubesta löydätte tän radioeditoitun version ja sit mun omalla äänellä on tehty versio.

Suomessa on se tyyli, että pitää olla mahdollisimman luonnollinen, mut mul on se jenkkityyli, et ollaan mahdollisimman luonnottomia..

--> biisit... Hyvä suomi hyvä kanaria....

• Näit vaivan kiitti

Hei, kiitos tästä raportista ja litteroinnista! Upeaa työtä, näit vaivaa. Vielä kiitos!

• Toiminta aukesi

Hyvää työtä, kiitos paljon! Tästä käykin selville, miten Tukiainen toimii:

- päästyään keikalle ravintolaan hän aloittaa siellä rahastuskierroksen kuvillaan ja kiinalaisilla onnenkekseillään. Pimeää rahaa. Sen lisäksi hän saa palkkion tilaisuuden järjestäjältä.

• Perätön elämä

"Oikeasti keikka meni tosi hyvin, ja yleisö oli aivan haltioissaan. Keikan jälkeen yleisö halusi nimmareita ja kuvauttaa itsensä (a´ 10€ ) idolinsa kanssa."

Katastrofikeikoista tuota puutaheinää kirjoittelee Tuksu.
      Mielestäni on asiatonta, että Tukiainen käyttää ravintoloitsijan tilaisuutta ja tiloja hyväkseen myymällä siellä nimmareita ja yhteisvalokuvia!!1!! Tökeröä käytöstä, mielestäni.

• j k

niinkö

• Petosta!

Nyt on tapahtunut käänne viihdebisneksessä, johon Tukiainen on ollut tunkemassa itseään sisälle. Eipä ole onnistunut. Ja nyt esitysten tilaajat, ravintoloitsijat, ovat aktivoituneet. Mikä tahansa viihteenä myyty ei enää kelpaa. Kaiken huippu on näiden homokavereiden haaliminen "keikoille" mukaan. Petossyytteitä Tukiaista vastaan näemme varmasti lisää.

• taas uusi syyte

Paljonko Tuksun jatkuvat oikeudenkäynnit maksavat veronmaksajille?

• Se shiitä

Petossyyte ei onnistu korkeintaan sopimusrikkomus mutta sekään ei onnistu koska ei ole Tuksu ei ole virallisesti hyväksynyt mitään esiintymissopimusta allekirjoituksella näin on slut

• paperitsucks

Suullinen sopimus on yhtä pitävä kuin kirjallinen. Se on fakta.

• en tiennyt...

Mitähän satuja Tuksu kertoo seuraavaksi blogissaan ja yrittää kääntää asiat päälaelleen tai tietämättömyyteen?

• next ploki

Milloinhan saadaan Tuksun vastaus esitettyihin väitteisiin tahi syytöksiin?

• Pointsit Jormalle!

Olipa hyvä, että tilaajaksi sattui eteläpojalainen suoraselkäinen henkilö, joka edellytti sopimuksen täyttämistä ilman lusmuilua ja lypsämistä. Sopimusrikkomusten lisäksi Tukiainen varasti Tiffany-baarin aukiolleesta kassasta käteistä rahaa, kun henkilökunta ei arvannut olla varuillaan.

• Ovelankavala

Pohdiskelusi Tukiaisen viekkaudesta oli oikeaan osuva.

• HyiHäpiä

Miks kassa on avoinna ravintolassa ilman valvontaa? Eikai JK tee pimeetä bisnestä, ja on ns peukalo kassanlippaan välissä?

• Sattuipas sopivasti

Sattuipas sopivasti Keskisuomalainen saamaan vihiä rikosilmoituksesta. :)

• Puutteenkuja 69

Silmät ristissä... En jaksa käsittää, miten Tukiainen onnistuukin keräämään harva se kuukausi uusia rikosilmoituksia toiminnastaan?

• liian iso

Tuksu ei pidä Kalevin jormasta..

• Meneekö alle 1/2 v?

On mielenkiintoista seurata, kuinka pitkä aika menee siihen, että tämä tapaus Kanaria on lopullisesti ratkaistu, eli on saatu lainvoimainen tuomio oikeusjärjestelmämme kautta.

• Ennen kesää

Voi olla selvä jo ennen kesää. Aika tehokkaasti nämä yleensä Suomessa hoituvat.

• Sorry nyt vaan

Sorry vaan, glamourbabe, todellisuus iskee tajuntaan jossain vaiheessa.

• Hetkittäin piinaa

Minä olen sinun kanssasi tasan samaa mieltä.

• Rahat olivat loppu

Aika säälittävää Tuksulta tehdä keikkaa ylläpitokustannustensa hinnalla. Kun sitä omaa käteistä ollut sitten elämiseen saarella, Tiffanyn kassasta piti varastaa tukko käteistä. Hyi, hyi!

• Tuksu varasti rahaa

Tämä oli sovittu:

"Jorma Kalevi kutsui Tukiaisen esiintymään ravintoloihinsa Tiffanyyn ja Amigoon Playa del Inglesiin, Espanjaan ajalle 3.–17. marraskuuta. Suullisen sopimuksen mukaan Tukiaiselle maksettiin matkat ja ylläpito. Paikan päällä hän alkoi vaatia erillistä korvausta esiintymisestään." Ja sitten Tukiainen varasti rahaa Jorma Kalevin ravintolan kassasta. Siinä yksi tärkeä syy rikosilmoituksen tekemiseen.

• bravuurina juoksu
        Tuksu varasti rahaa kirjoitti:

Tämä oli sovittu:

"Jorma Kalevi kutsui Tukiaisen esiintymään ravintoloihinsa Tiffanyyn ja Amigoon Playa del Inglesiin, Espanjaan ajalle 3.–17. marraskuuta. Suullisen sopimuksen mukaan Tukiaiselle maksettiin matkat ja ylläpito. Paikan päällä hän alkoi vaatia erillistä korvausta esiintymisestään." Ja sitten Tukiainen varasti rahaa Jorma Kalevin ravintolan kassasta. Siinä yksi tärkeä syy rikosilmoituksen tekemiseen.

Tukiaisen bravuurina Kanarialla oli yrittää pakoon Tiffany-ravintolasta.

• grthtjtukilyjtyewr

Milloin muuten Tiffanyn kassassa on ollut tukku käteistä? Kyllä se on aina tyhjä kuin potilaan pylly....

• Metsäneläimet

"Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa." - Suomen kansan viisauksia

• Vastaisku 666

Järkytyshän tuosta Tuksulle tuli, kun eivät pummailujutut ja laiton käyttäytyminen menneetkään läpi Kanarialla.

• JK Nuppola

Jokin roti, jotain rajaa...

• "En kadu!"

Tuksu ei katumusta pysty tuntemaan.

• keikka perintö

vähän pahalta vaikuttaa , että Tuksu perisi tifanny baarin niinkuin aikaisemmin jossain kirjoitelmissa oli semmoisia viitteitä.

• Muistinvirkistys

"Viimeisen, marraskuun 15. päiväksi sovitun esityksen Tukiainen jätti yksipuolisesti kokonaan tekemättä." --- Tämä ei ole ensimmäinen kerta, kun Tukiainen "unohtaa" keikkansa.

• Rikosilmoitus 666

Erittäin tervettä ja jopa virkistävää toimintaa Jorma Kalevilta.

• Menestyksen huumaa

Kiva kun kerrankin suomityttö menestyy Kanarialla... Buahhahhhaha :)

• Mielenlujuutta JK:lle

No jo oli rikosilmoituksen aikakin! Nyt vaan voimia JK:lle asian hoitamiseksi loppuun asti ja rangaistuksen saamiseksi Tukiaiselle.

• JK:ta haukutaan

Ravintola Koivun keikalla 7.12.2012 Tukiainen nimeltä mainiten puhui Jorma Kalevin ja Johanna Tukiaisen riita-asiasta.

• 1000099

JK tiedetään hyvin negatiivisenä äijänä ainakin jotka olivat Kanarialla esim. työssä
      80-90 luvulla kaikkien kanssa super-nuuka nuppola riiteli. Nälkäpalkalla piti
      porukkaa jotka jakoivat hänen mainoslehtisiä. Hotellien auloin oli kielto koska
      matkaoppaat sen kielsivät juuri edellä kirjoitetun vuoksi.

• kerro!!

Kuinkas tuo tähän asiaan liittyy?

• Onko sam JK?

Onko kyseessä sama JK, joka käy palstalla aika ajoin sotkemassa keskusteluja mitäänsanomattomilla kommenteillaan, nostoillaa? Olen ilmoittanut tyypistä Suomi24:n ylläpidolle; tyyppi on nyt seurannassa ja banni-uhan alla.

• Muuttu

Tämä rikosilmoitus muutti Dolls Dancersin tulevaisuudennäkymät pysyvästi.

• Katastrofimatka

Noista Kanarian show-esityksistä oli turha vääntää rautalangasta glamouria pääosin eläkeläisistä koostuvalle yleisölle. Se oli katasrofimatka, kerta kaikkiaan.

• Se oli surkeaa..

Jorma ei juuri kiitellyt kyynelsilmin Tukiaista homoineen jälkeenpäin näyttävästä ja nukkemaisen taidokkaasta showsta...

• Tasokkuus?

Jos showt olivat samanlaisia kuin Turussa viime viikonloppuna, eipä ihme, että vielä vähemmän ne saivat kiitosta Kanarialla.

• Bar Nauru, uutta?

Onko kenellä lisätietoa, mikä prosessin vaihe on meneillään siinä ensimmäisessä Kanaria-rikosilmoituksessa (Bar Nauru -case)?

• Rikosilmoitukset

Nämä rikosilmoitukset murskasivat lopullisesti Dolls Dancersin tilauskannan.

• Varasti kassasta

Ikävintä, mitä tapahtui Kanarialla, oli se, kun Johanna varasti Tiffany-ravintolan kassasta käteistä rahaa, kun henkilökunta ei osannut olla varuillaan asiassa.

• Jotain rajaa

Tämähän on julkinen herjaus jos JK näin väittää. Missä ovat todisteet? Varkaudesta pitäisi tehdä rikosilmoitus Espanjassa, eikä mitään sopimusrikkomusjuttua Suomessa. Kumma kun muista ravintoloista ei ole tehty ilmoituksia.

• Eka rikosilmoitus

Ensimmäinen rikosilmoitus. Hymy-lehden verkkojulkaisu sunnuntaina 18.11.12:

"Tuksun outo ravintolasoppa: Ravintoloitsija kertoo nyt totuuden!

Hymy kertoi aiemmin tänään Johanna Tukiaisen Kanarian-reissulla sattuneesta erikoisesta episodista. Nyt ravintolan omistaja oikoo Tuksun puheita.

Tukiainen oli ilmestynyt seurueineen Kari Hiltusen liikekumppaninsa kanssa omistamaan Bar Nauru -nimiseen ravintolaan. Tukiaisen blogikirjoituksen mukaan ravintoloitsija otti häneltä illan päätteeksi pantiksi merkkihupparin. Tukiainen myös paheksui, että ravintoloitsija pisti tämän myyntiin seuraavana päivänä.

Mitä oikein tapahtui, Kari Hiltunen?

-- Tukiainen käväisi tässä muutama ilta sitten. Joi erinäisen määrän tunnetusti vahvoja kansainvälisiä juomasekoituksia, ja meillähän Bar Naurussa ne tehdään aidosti, eli jokaiseen tulee vähintään 10 senttiä viinaa. Seuraukset olivat sen mukaiset, Hiltunen toteaa.

-- Tukiainen oli tappiin saakka ja kun laskun maksun aika tuli, ei hänellä eikä kaverillaan ollut varaa maksaa laskua. Hän jätti hupparin pantiksi, jotta tulisi maksamaan seuraavana päivänä. Tämä siis sovittiin hänen kanssaan samoin kuin se, että jos maksua ei näy, pidän hupparin. Se oli kuulemma arvoltaan 500 euroa.

Tuliko Tukiainen?

-- Ei tullut. Joten pistin hupparin myyntiin omalle Facebook-sivulleni. Hän suuttui siitä kovin ja kävi hakemassa hupparin pois kollegaltani, kun en ollut paikalla. Lasku on edelleen avoinna. Jos meillä maksaa Georgio Armani ja Joulupukki, niin maksaa myös Johanna Tukiainen…

Johanna suivaantui episodista niin, että kirjoitteli blogisivuilleen raskaita ja henkilöön käyviä väitteitä. Niistä on nyt tehty rikosilmoitus."

Lähde:

http://www.hymy.fi/tasta-puhutaan/tuksun-outo-ravintolasoppa-kanarialla-ravintoloitsija-kertoo-nyt-totuuden

• Riehumista taas
        Eka rikosilmoitus kirjoitti:

Ensimmäinen rikosilmoitus. Hymy-lehden verkkojulkaisu sunnuntaina 18.11.12:

"Tuksun outo ravintolasoppa: Ravintoloitsija kertoo nyt totuuden!

Hymy kertoi aiemmin tänään Johanna Tukiaisen Kanarian-reissulla sattuneesta erikoisesta episodista. Nyt ravintolan omistaja oikoo Tuksun puheita.

Tukiainen oli ilmestynyt seurueineen Kari Hiltusen liikekumppaninsa kanssa omistamaan Bar Nauru -nimiseen ravintolaan. Tukiaisen blogikirjoituksen mukaan ravintoloitsija otti häneltä illan päätteeksi pantiksi merkkihupparin. Tukiainen myös paheksui, että ravintoloitsija pisti tämän myyntiin seuraavana päivänä.

Mitä oikein tapahtui, Kari Hiltunen?

-- Tukiainen käväisi tässä muutama ilta sitten. Joi erinäisen määrän tunnetusti vahvoja kansainvälisiä juomasekoituksia, ja meillähän Bar Naurussa ne tehdään aidosti, eli jokaiseen tulee vähintään 10 senttiä viinaa. Seuraukset olivat sen mukaiset, Hiltunen toteaa.

-- Tukiainen oli tappiin saakka ja kun laskun maksun aika tuli, ei hänellä eikä kaverillaan ollut varaa maksaa laskua. Hän jätti hupparin pantiksi, jotta tulisi maksamaan seuraavana päivänä. Tämä siis sovittiin hänen kanssaan samoin kuin se, että jos maksua ei näy, pidän hupparin. Se oli kuulemma arvoltaan 500 euroa.

Tuliko Tukiainen?

-- Ei tullut. Joten pistin hupparin myyntiin omalle Facebook-sivulleni. Hän suuttui siitä kovin ja kävi hakemassa hupparin pois kollegaltani, kun en ollut paikalla. Lasku on edelleen avoinna. Jos meillä maksaa Georgio Armani ja Joulupukki, niin maksaa myös Johanna Tukiainen…

Johanna suivaantui episodista niin, että kirjoitteli blogisivuilleen raskaita ja henkilöön käyviä väitteitä. Niistä on nyt tehty rikosilmoitus."

Lähde:

http://www.hymy.fi/tasta-puhutaan/tuksun-outo-ravintolasoppa-kanarialla-ravintoloitsija-kertoo-nyt-totuuden

Ryypätä saa, muttei rähjätä.

• Näin Kanarialla

Kanarialla Tukiainen pummasi suomalaisilta ravintola-asiakkailta rahaa mm. taksimaksuun, kun oli kuulemma käsilaukku varastettu. Sai kyllä muutaman euron taksirahan - ja samantien porttikiellon kyseiseen ravintolaan. Ravintola ei olut Tiffany, Amigo eikä Nauru.

• Kallis Kanaria

"Kaikkiaan Jorma Kalevi arvioi kuluja aiheutuneen Tukiaisen sekä hänen kampaajansa Juha Immosen Espanjaan lennättämisestä ja ylläpidosta viitisen tuhatta euroa. Hän hakee tapauksen tiimoilta korvausta sopimuksen rikkomisesta."

Eikä siinä siis kaikki. Yksityiskohdat voimme lukea sitten aikanaan oikeuden pöytäkirjoista.

• Mistä johtuu tämäkin

Silmät ristissä... En jaksa käsittää, miten Tukiainen onnistuukin keräämään harva se kuukausi uusia rikosilmoituksia toiminnastaan?

• Muuttu

Tämä rikosilmoitus muutti Dolls Dancersin tulevaisuudennäkymät pysyvästi.

• Uutta lihaa kehiin!

Ne keikat, joita vielä oli jäljellä, hoidetaan rimaa hipoen (alapuolelta riman) pois, ja sitten tämä Dolls-taru on lopussa. Homma ei yksinkertaisesti toiminut. Piste.

• Ala-arvoista
        Uutta lihaa kehiin! kirjoitti:

Ne keikat, joita vielä oli jäljellä, hoidetaan rimaa hipoen (alapuolelta riman) pois, ja sitten tämä Dolls-taru on lopussa. Homma ei yksinkertaisesti toiminut. Piste.

Juuri näiden asioiden takia Johanna herättää niin paljon närää.

• pubinpitäjä

Luultavasti Tuksu hoitanee ne esiintymiskeikat, otka on tilattu ennnen Kanarianreissua pois ja homma loppuu siihen, sillä minä luulen että tätä nykyä uusia keikkapyyntöjä ei enää tule koska "ongelmia" on liian paljon ja epävarmuutta siitä tuleeko esitystä vai ei.

• Kova on hinta

Kanarian hinta oli kova, kalliit olivat laulujen lunnaat.

• Raha & talous

Nainen on köyhä, kalliit on laulujen lunnaat. Raha ja talous finaalissa.

• Dyynien kertomaa

Eipä auennut tie tähtiin Playa del Inglesin luxusyökerhoista, vaikka muuan niin uhosi jo lokakuussa...

• Rikosilmoituksia?

Tauski Peltonen saattaa myös tehdä rikosilmoituksen Tukiaisen 17.11., 23.11. ja 24.11. hoitamatta jättämistä keikoista. Joka tapauksessa on selvää, ettei yhteistyölle ole noiden kahden kesken enää saumoja.

• JK:n ilmoitus

JK:lla on varmasti ollut kovasti aihetta tuohon rikosilmoitukseensa, eihän sellaista nyt vanhempi herrasmies lähtisi ihan pienistä tekemään. Siksikin on kiinnostavaa lukea myöhemmin, mitä tuhoja Tukiainen Kanarilla teki ja mitä muuta tapahtui.

• Taloudell. tappiot

Kyllä se varmaan oli iso pettymys saada kaksi elämän myrskyissä ryvettynyttä hamoa ravintolaansa tekemään "show." Ainakin yleisö oli ollut raivoissaan esiintymisistä, ja ravintoloiden myynti oli heikkoa noina iltoina, kun Tukiainen siellä eiintymässä toikkaroi.

• Hiiltyi homosta! OK!

Jorma TODELLA hiiltyi homosta!
        Julian piti tulla, mutta kun tulikin Olkalaukkuhomo...

• glamour-jail

Milloin tämä asia on käräjillä käsiteltävänä?

• Kuulusteluja

Varmaankin loppukeväästä 2013.
        Esitutkinta ja kuulustelut ovat meneillään.
        Johanna Tukiaista ja Juha Immosta kuulustellaan, ehkä myös Julia Tukiaista.

• Kanariasta
        Kuulusteluja kirjoitti:

Juliaa kuullaan siitä, miksi hänet jätettiin pois Kanarian matkalta.

Käytännössä kyse oli siitä, että Johanna Tukiainen tarjosi Juha-rakkaalleen ilmaisen lomamatkan etelään Jorma Kalevin kustantamana.

Johanna ja Juha panivat siellä toisiaan kuin kanit, ja Juha-homo kääntyi biseksuaaliksi - ja jo melkein heteroksi - saadessaan tuntumaa Johanna glamouriseen puutarhaan.

• ---_----_----__----_
        Kuulusteluja kirjoitti:

Ei mitään tuon luokan juttu ole käräjillä noin lyhyessä ajassa nykyään jopa vakavien henkirikostenkin ensikäsittelyyn saattaa venähtää vähintään puoli vuotta

• Häränpyllyä!

Johanna on toipunut saamattomuudestaan niin paljon, että on alkanut availla vuodenvaihteen ympärillä Jollas-asuntoon saapunutta postia.

Postin joukossa on ollut ilmeisesti useita kirjeitä ns. virkavallalta. Kuitenkin kirjeet sisältöineen ovat menneet hänen mielessään sekaisin ja heittäneet ns. häränpyllyä.

On nimittäin niin, että Keski-Suomen poliisi on pyytänyt virka-apua Helsingin poliisilta Kanarian tapahtumien selvittämistä ja kuulusteluja varten, mutta Johanna kirjoitti Facebookiin viime yönä asiasta näin:

"JES, rikosilmoitukseni edistyy erään mediaan liittyvän tuotantoyhtiön kanssa......:) Olen asianomistajana minuun ja Juliaan kohdistuvissa rikoksissa, poliisit vihdoinkin veivät nämä asiat eteenpäin.

Krääh, oon vaan tottunut nukkumaan tosi pitkään, en tiedä miten jaksan herätä kuulusteluihin aamupvällä, mutta tässä tapauksessa sen verran vakava juttu, että kyllä mä itseni ylös saan.

Keski-Suomen poliisien mukaan tapahtunut törkeä kunnianloukkaus varsinkin minua kohtaan, mutta myös Juliaa kohtaan. Pitäähän täällä nyt oikeuttakin saada!"

Loppukommentti: poliisi ei ota kantaa tutkittaviin asioihin vaan selvittää asioiden todellisen laidan parhaansa mukaan. Tuossa kirjoituksessa näkyy Tukiaisen sivistymättömyys jälleen kerran.

• Petos 666

Jorma Kalevi hiiltyi homosta, joka tuli loisimaan hänen rahoillan Kanarialle pariksi viikoksi. Julian piti tulla, mutta paikalle ilmestyikin Olkalaukkuhomo.

• Kunnia JK:lle!
        Petos 666 kirjoitti:

Jorma Kalevi hiiltyi homosta, joka tuli loisimaan hänen rahoillan Kanarialle pariksi viikoksi. Julian piti tulla, mutta paikalle ilmestyikin Olkalaukkuhomo.

Enpä yhtään ihmettele Jorma Kalevin reaktiota.

• miten päättyi?

Joko asia on ratkennut vai odotetaanko vielä oikeudenkäyntiä?

• Näin se menee

Ei rikosta korkeintaan sopimusrikkomus eli siviilioikeudellinen juttu

Ja Jorma Kaleville kutsu poliisiin perättömästä ilmiannosta

• Kaverikihlaaminen

Muistetaan tämä Tukiais-tapahtumien vyöryn keskellä:

Olkalaukkuhomon ja Tuksun kihlautumiseen on kaksi perussyytä:

1) Kihlauksella on oikeusvaikutuksia. Esimerkiksi kihlakumppanien ei tarvitse oikeudenkäynnissä todistaa vasten tahtoaan kihlakumppaniaan vastaan.

Tukiaisen osalta rikostutkinnassa etenee epäilty Kanarian petosjuttu, jonka tärkeä todistaja olisi Juha Immonen, tuo matkalle mukaan otettu luottohomoseksuaalihovikampaaja-toyboy-rakastaja-stylisti. Hän tietää liikaa. Tuksu arvelee ja tietää, että kihlaaminen sulkee suun. Kyse on tästä casesta:

http://www.ksml.fi/uutiset/kotimaa/jorma-kalevi-teki-rikosilmoituksen-tukiaisesta/1275179

Jos Tuksulle tulisi tuomio petoksesta, hän joituisi korvaamaan nelinumeroisen summan rahaa Jorma Kaleville. Siihen hänellä ei olisi varaa. Rahat ovat lopussa.

2) Kihlaamisella saadaan Olkalaukun hyytelöä törröllään olevat huulet muutenkin suppuun.

Tukiainen tietää, että Immoselle ( = Olkalaukulle) on tehty usean median suunnalta tarjouksia hänen tarinastaan "Olkalaukkuhomona glamourin ytimessä" aikavälillä lokakuu 2012 - maaliskuu 2013. Puhutaan neli-viisinumeroisista rahasummista, haastattelupalkkioista.

Kihlaamisella Tuksu sulkee Immosen suun riittävän moneksi kuukaudeksi kevään 2013 aikana (vuoden ensimmäisen puolikkaan ajaksi), jolloin paljastusten uutuusarvo ehtii vanheta. Media ei saa juttua, eikä Immonen rahaa. Kun sopiva hetki sitten koitaa, Immonen saa mennä.

• Kemia-Assistentti

Olkalaukkuhomo on Tuksun kemiallinen assistentti.

• Milloin käräjät?

Millonko tämä case mahdollisesti etenee oikeuteen?
      Ehtiikö täksi kevääksi, vai nähdäänkö tämänkin loppunäytös ensi syksynä?

• toivottavasti.

Joko kohta Jorma Kalevi saa rahansa takaisin?

• ukdku

Milloin asia on oikeudessa?

• Seurataan...

Istuntopäivää ei tiettävästi ole vielä määrätty.

• ajankohta lähestyy

Eiköhän tästäkin istuntopäivästä tule jossain vaiheessa tieto myös tänne?

• Tia Peettes

Mikä rikos ? Niin sopimusrikkomus, ehkä. Ja ei ole ulosmitattavaa Paksulla ! Turhaa touhua.

• onhan näitä

Lisää "kakkua" Tunkille, kunhan asia tulee oikeuteen..

• Laulujen lunnaat

Tuksulle tulee maksettavaa tästä casesta noin 3000-5000 euroa oikeudenkäyntikulut.

• Lisää kakkua
      • Prosessin vaihe?

Onko tämän tapauksen käsittelystä uutta aikataulutietoa?

• Haudattuna ????
        Prosessin vaihe? kirjoitti:

Onko tämän tapauksen käsittelystä uutta aikataulutietoa?

Hiljaista on ollut.
        Jospa siellä on tullut syyttämättäjättäminen ja jormakalevi on siitä ollut hissukseen....
        Tiedä häntä.
        Näin epäilen, koska asiasta on jo lähes vuosi.

• saat anteeksi?

Seiskassa oli tuksun juttu, että annan anteeksi kaikille jotka ovat loukanneeet. Varmaan Jormakalevikin sitten saa anteeksi kun tuollai meni syytteleen?

• Ei vielä anteeksi

Jormakin antaa anteeksi, kun Tuksu ensin maksaa hänelle vaaditut 5000 euroa petoksesta, jonka teki Kanaria-keikallaan.

• Ihme hommaaaaa
        Ei vielä anteeksi kirjoitti:

Jormakin antaa anteeksi, kun Tuksu ensin maksaa hänelle vaaditut 5000 euroa petoksesta, jonka teki Kanaria-keikallaan.

Siis, sehän jätti keikan tekemättä.
        Kait se muut teki, joten ei toi äijä voi sanoa suoraan, että tuli viistonttua takkiin.....
        Ihme matikkaa se kyllä käyttää jos osa velvotteista on kuitenkin hoidettu.

Toihan on ihan sama jos palkkaan koirankusettajan viemään kerran päivässä ulos ja kerran jättää viemättä, niin sitten kaikki muutkin kerrat mitätöityy.....
        Ei se nyt ihan niinkään mene.

• 2012 hymyn juttu

Jo toinen ravintoloitsija tekemässä Tuksusta rikosilmoitusta!
      27.11.2012Asiasanat: Johanna Tukiainen, Jorma Kalevi, Kanaria
      Hymy kertoi muutamia päiviä sitten Johanna Tukiaisen ravintolalaskusotkusta Kanarialla. Tukiaisen seurue oli jättänyt laskun maksamatta ja joutunut antamaan Johannan merkkihupparin kaniin. Sittemmin Tuksu levitteli ravintoloitsijasta väitteitä, joista tämä on tehnyt rikosilmoituksen. Nyt myös toinen suomalaisravintoloitsija, Jorma Kalevi, harkitsee rikosilmoitusta.

Jorma Kalevi on monelle Inglesin-kävijälle tuttu omistamistaan ravintoloista. Hänen Tiffany-ravintolansa on ollut pystyssä palmujen alla jo yli 30 vuotta.

Myös iskelmälaulajana tunnettu mies pestasi Tukiaisen aurinkokohteeseen esiintymään.

-Olin maksanut Tukiaiselle kahden viikon matkan hotelleineen ja ylöspitoineen. Hänen sisarensa Julian piti tulla yhdeksi viikoksi, mutta päivää ennen Tuksu halusi muuttaa sisarensa kampaajaansa. Kun sain liput todella kovalla vaivalla vaihdetuksi täältä käsin, Tukiainen ilmoittikin, että siirretään liput taas Julian nimiin, Jorma Kalevi pähkäilee.

Miten itse keikka sujui?

-Hän tuli todella myöhässä ja itse asiassa baarissa työskentelevä henkilö joutui hakemaan diivan Tiffanyyn. Baarimikkomme oli reissussa kolme tuntia. Tuli todella huonoa palautetta, kun drinkkiammattilaisemme oli kateissa. Tulihan siinä taloudellista menetystäkin.

Sujuiko kaikki muuten ok?

-Ensimmäisen illan jälkeen Tukiainen alkoi vaatia rahaa, että saapuisi seuraavan illan esitykseen ravintolaani Amigoon. Todellisuudessa oli sovittu, että Tuksu saa matkat, hotellit, kuljetuksia, ruokaa ja juomista esiintymistä vastaan. Henkilökuntani oli kumminkin maksanut hänelle myös selvää rahaa.

-Olin myös sopinut, ettei hän näyttäytyisi paikoissa, missä pyörii suomalaisia. Hän ei kuitenkaan uskonut sitä. Eihän kukaan tule iltapaikkoihin maksamaan sisäänpääsymaksua, jos hän on jo näyttäytynyt kaikkialla - ja nauttineena vieläpä.

Kuulin että hän missasi yhden keikan?

-Torstain 15.11. esiintymiseen suuri stara ei saapunut Tiffanyyn, vaikka olimme kovasti mainostaneet. Sen jälkeen katsoin, ettei minulla ole mitään sanomista hänelle. Hän asui vielä 17.11. asti maksamassani hotellissa. Tuona aamuna henkilökuntani oli hakenut häntä tarkoituksenaan viedä kentälle. Neiti Tukiainen oli kuitenkin lähtenyt hotellin kertoman mukaan ottamaan rastalettejä. Lauantaina neiti seisoi aika nöyrän näköisenä Tiffanyn portin pielessä ja olisi halunnut jutella. En katsonut häneen päinkään ja sanoin että ei ole puhumista.

-Kun tiedän satavarmasti että hän on Suomessa, teen hänestä rikosilmoituksen, Jorma Kalevi tuhahtaa.
      Share on facebook Share on twitter Share on email Share on gmail More Sharing Services
      0

• Keikka sujui näin

12/11/2012 at 12:04 am
        Johanna oli Inglesissä, eli Gran Canarian saarella… Hänellä oli siellä 2 keikkaa 2 eri suomalaisbaarissa. Siis juottolassa.

Hänellä oli samat karkeista tehdyt syötävät rintaliivit keikalla Tiffanyssä ja jo erotiikkamessuilla Suomessa.. Inglesissä oli 33 astetta lämmintä päivällä ja 28 yöllä, mahtoi olla hikisiä nameja

Keikalla Johanna lauloi 3 biisiä, jonkun uuden, jonka sanoja ei muistanut lainkaan, sitten Apinamiehen ja kolmatta (jos sitä edes oli) en muista… Kappaleesta saa kuulemma radioeditoidun version ja sitten ihan omalla äänellä editoidun version(?)

Tämän jälkeen tuli tauko ja sitten ns erotiikkaosuus, jossa tanssittiin mm kivan jumppanarun kanssa ja noustiin tuolille seisomaan. Mummot huusivat eturivissä, että näytä tissit, mutta ei näyttänyt???

Keikan aikana Johanna sanoi, että kampaajansa on varmaan kadonnut kännäämään jonnekin baariin. Hiuslakkaa etsivät baarin tarjoilijat…

Tiffany ja Amigo ovat Inglesin ehkä huonoimmat suomalais”räkälät” ja meno sen mukaista, tosin varsin hupaisaa.

Keikka meni kuitenki ihan ok, koska humalatila oli shamppanjasta (suom. 3 e/plo maksavaa kuoharia) huolimatta ihan ok-tasolla.

ps. Valokuva J:n kanssa nimmari onnenkeksi maksoivat kuulemma 10e / henkilö, jotta saakohan niistä kuittia?

Seiskan diarystä, kun se oli viellä käytössä.

• Seiskasta näit löyty

Ulkomailla töissä says:
      17/12/2012 at 1:11 pm
      Nyt Johanna täytyy sanoa että et todellakaan ollut selvinpäin kanarialla saati sitten käyttäytynyt hyvin. Asun kanarialla ja olin moneen otteesseen sattumalta samassa paikkassa kanssasi, usei mummolassa. Istuit iellä usein humalassa ja kerrankin saavuit aamutakissa sinne! Olin siellä silloinkin kun iso ryhmä tyttöjä oli syömässä ja käyttivät puhelimiaan käydäkseen netissä, silloin sinä, joka istuit vastapäätä nousit heti ylös, oletit että tytöt ottaa sinusta kuvia ja pistit siitä shown pystyyn että et arvosta kun sinusta otetaan kuvia! Ja tytöt ei todellakaan ollut ottamassa sinusta kuvia! Tässäkin vaan osa niistä kännitoilailuista mitä olen itse todistanut tai kuullut että olet tehnyt täällä. Ihan omaksi parhaaksesi, koita käyttäytyä koska voit olla fiksukin jos haluat!
      Reply

• Tästä ei lisää?

Jorma Kalevi vireille laittama petosjuttu ei tainnut sittenkään edetä oikeuteen?

• Minimerkki

Minäkin olen miettinyt mikä lie Joma Kalevin rikosilmoituksen tila? Olishan tuossa hyvät perusteet syyttää... Ja syytetyn rikos- ja syytehistoriat huomioonottaen, ihan uskottavat väitteet...

• Anonyymi

Näinhän se on että tyhmästä päästä saa aina kärsiä. On ihan oikein että kun Tuksun kanssa alkaa touhuamaan tonnit ne vaan vilistää silmien ohi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      67
      2395
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1377
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      74
      1185
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      4
      1107
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      79
      835
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      780
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      43
      678
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      82
      660
    9. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      24
      638
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      636
    Aihe