Outoja tuntemuksia jalkapohjissa

hoitsuhanna

Olen ollut katkaisuhoidossa hoidossa muutama viikko sitten ja siellä ajettiin alas bentsojen käyttöni kokonaan. Jonkinlaisia vieroitusoireita on tullut, mm. vapinaa ahdistuneisuutta mutta niistä olen jotenkin selvinnyt. Nyt tällä hetkellä en ole mitenkään ahdistunut ja vapinaakaan ei enää ole. Viimeisin huumeseulakin oli puhdas.
Eilen alkoi todella omituinen oireilu. Olo oli mitä parhain terapian jälkeen, ei mitään ahdistuneisuutta tai muuta sellaista, ei hinkua vetää lääkkeitä tai viinaa, fiilis oli vaan jotenkin tosi hyvä. Menin A-kiltaan juomaan kahvit ja siellä kävin pitkän ja erittäin miellyttävän keskustelua yhden valvojan kanssa. Sieltä lähtiessä olo oli jo niin hyvä että ajatuksia piti kasailla ja rauhoitella itseään ettei mopo livahda käsistä. Kun sain ajatukset kasaan niin alkoi todella kummallinen tuntemus jaloissa joka tuntuu tänään itseasiassa vaan voimakkaammalta kuin eilen. Olen jatkuvasti hyvin tietoinen siitä miltä jalkapohjissa tuntuu kun jalat koskettavat alustaan. Jalkapohjista välittyy jotenkin koko ajan signaali aivoihin että jalat ovat alustaa vasten ja tämä tunne tuntuu jo todella häiritsevältä. Soitin terveysneuvontaan ja siellä sanotiin että kyse on rebound-ilmiöstä ja johtuu mahdollisesti liian nopeasta bentsojen alasajosta. Toisaalta kun olen muutaman kerran itse lopettanut bentsojen käytön useiksi viikoiksi niin ei mulla kyllä mitään tällaista tunnetta ole ollut koskaan.
Tää vähän nyt hämmentää mua. En haluais lääkäriinkään lähteä ennenkuin on ihan pakko. Tää on nimittäin todella häiritsevää ja jotenkin pelottavaakin. Oisko kellään tietoa kuinka kauan tälaainen olo voi kestää? En tiedä kuinka monta päivää tätä oikein jaksaa. Ei siis sillä että lähtisin dokaamaan tai vetäisin lääkkeitä vaan menen kyllä lääkäriin jos hermo menee.

1

238

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sitten olis kiva tietää että kuinkahan tavallista on että tulee tällaisia tuntemuksia?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa

Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.
      Maailman menoa
      143
      5237
    2. Yksi kuoli kolarissa Outokummussa

-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei
      Outokumpu
      87
      4658
    3. Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon

Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka
      Maailman menoa
      51
      4268
    4. Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen

Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti
      Maailman menoa
      7
      3983
    5. Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta

Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j
      Maailman menoa
      12
      3771
    6. Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista

Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden
      Maailman menoa
      40
      3663
    7. Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA

, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle
      Perussuomalaiset
      31
      3615
    8. Perussuomalaisiin minä luotan

Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.
      Maailman menoa
      55
      3363
    9. Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut

Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan
      Maailman menoa
      1
      2383
    10. Anna palautetta kaivatullesi.

Sana on vapaa!
      Ikävä
      191
      2311
    Aihe