Outoja tuntemuksia jalkapohjissa

hoitsuhanna

Olen ollut katkaisuhoidossa hoidossa muutama viikko sitten ja siellä ajettiin alas bentsojen käyttöni kokonaan. Jonkinlaisia vieroitusoireita on tullut, mm. vapinaa ahdistuneisuutta mutta niistä olen jotenkin selvinnyt. Nyt tällä hetkellä en ole mitenkään ahdistunut ja vapinaakaan ei enää ole. Viimeisin huumeseulakin oli puhdas.
Eilen alkoi todella omituinen oireilu. Olo oli mitä parhain terapian jälkeen, ei mitään ahdistuneisuutta tai muuta sellaista, ei hinkua vetää lääkkeitä tai viinaa, fiilis oli vaan jotenkin tosi hyvä. Menin A-kiltaan juomaan kahvit ja siellä kävin pitkän ja erittäin miellyttävän keskustelua yhden valvojan kanssa. Sieltä lähtiessä olo oli jo niin hyvä että ajatuksia piti kasailla ja rauhoitella itseään ettei mopo livahda käsistä. Kun sain ajatukset kasaan niin alkoi todella kummallinen tuntemus jaloissa joka tuntuu tänään itseasiassa vaan voimakkaammalta kuin eilen. Olen jatkuvasti hyvin tietoinen siitä miltä jalkapohjissa tuntuu kun jalat koskettavat alustaan. Jalkapohjista välittyy jotenkin koko ajan signaali aivoihin että jalat ovat alustaa vasten ja tämä tunne tuntuu jo todella häiritsevältä. Soitin terveysneuvontaan ja siellä sanotiin että kyse on rebound-ilmiöstä ja johtuu mahdollisesti liian nopeasta bentsojen alasajosta. Toisaalta kun olen muutaman kerran itse lopettanut bentsojen käytön useiksi viikoiksi niin ei mulla kyllä mitään tällaista tunnetta ole ollut koskaan.
Tää vähän nyt hämmentää mua. En haluais lääkäriinkään lähteä ennenkuin on ihan pakko. Tää on nimittäin todella häiritsevää ja jotenkin pelottavaakin. Oisko kellään tietoa kuinka kauan tälaainen olo voi kestää? En tiedä kuinka monta päivää tätä oikein jaksaa. Ei siis sillä että lähtisin dokaamaan tai vetäisin lääkkeitä vaan menen kyllä lääkäriin jos hermo menee.

1

270

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sitten olis kiva tietää että kuinkahan tavallista on että tulee tällaisia tuntemuksia?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      9
      1513
    2. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1147
    3. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      50
      1120
    4. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1097
    5. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      1019
    6. Martina ja jalkapalloilija2

Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      950
    7. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      932
    8. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      89
      877
    9. Upotuskaste on raamatullisin kaste

Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.
      Kaste
      717
      867
    10. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      112
      865
    Aihe