Hei!
Eli hevoseni oli n.1kk lomalla otj paiseen takia. Nyt on paiseesta parannuttu, mutta nyt kun liikutus on taas aloitettu niin vtj ei koukistu kunnolla. Kulkee enemmän kolmijalkaisena mitä pehmeämpi pohja on, pitää jalkaa suorana ja "laahaa" perässä. Ei suostu kunnolla liikkumaan, vissiin kipeä se jalka. kun jalkaa yrittää venyttää taakse päin niin vähän venyy muttei paljoa. Kaikki neuvot, saman kuuloiset oireilut, kaikki tieto vasteen otettavia! Ja ell otan yhteyttä vasta sitten jos kukaan ei tiedä mitään, rahatilanne vähän huono kun paiseeseen meni. Kiitos kaikille jo etukäteen!
Oikeata tietoa!
Apua tarvitseva
1
64
Vastaukset
- katherine__
Voi olla, että hevonen on vain jäykkä, mutta jos noin vahvasti on ep, niin ei kovin hyvältä kuulosta.
Ihan suosiolla soita eläinlääkäri tai ainakin kysy tallilla kokeneelta hevosihmiseltä. Netissä on hyvin vaikea tai oikeastaan lähes mahdoton neuvoa, kun ei tiedä hevosesta mitään.
Jos rahatilanne on niin huono, ettei eläinlääkäriin ole varaa, silloin ei voi pitää hevosta. Hevonen on ihmisen armoilla, eikä voi itse valita paikkaansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 714831
- 1053525
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj383326- 492813
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262728Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52169- 232061
- 1991970
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3981581Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91488