Ihan nyt tässä viime viikkoina on ollut nähtävissä suorastaan MAANVYÖRYMÄNOMAINEN mielipidesiirtymä Kooteen linjoille Lähi-itä-asioissa. Niin se vaan menee!
Näitä kannanottoja on nyt ihan joka puolella.
Ja niin kuin minä siitä vuoskauvet posmotin!
http://www.kotimaa24.fi/blogit/article/?bid=626&id=44694&start=20
http://www.kotimaa24.fi/blogit/article/?bid=626&id=32501
http://www.kotimaa24.fi/blogit/article/?bid=626&id=44422
http://www.kotimaa24.fi/blogit/article/?bid=626&id=44995
Ote:
"Mitä sitten olivat nämä ehdot, ja mitä Jumala odotti kansaltaan? ”JOS te kuulette minun ääntäni ja pidätte minun liittoni, niin te olette minun omaisuuteni..., pappisvaltakunta ja pyhä kansa” Ms19:5-6.
Koska Jumala on tekemälleen liitolle uskollinen, Hän lupaa kansalle uudistumisen.
Siis: lupaus maasta on ikuinen, mutta sen toteutuminen, voimassa pysyminen ja tuleva ennallistaminen ovat ehdollisia.
Ortodoksijuutalaiset ovat tämän asian oivaltaneet. Mikä voisi oikeuttaa meidät kristityt jättämään sen huomiotta nyky-Israelin kohdalla? Löperö Raamatun tulkinta? "
http://www.ystavyydenmajatalo.fi/wp-content/kirjoitukset/pdf/muistiinpanoja_uhrien_luvatusta_maasta.pdf
Ote:
"Synttärivuonna Israelilaiset ovat alkaneet kirjoittaa omaa historiaansa vähän itsekriittisemmässä valossa kuin aiemmin. TV-dokumentissa nimeltä Tkuma Israelin valtion historiaa ei esitetä vain sankarien ja marttyyrien valossa. Ensimmäistä kertaa kerrotaan myös vuonna 1948 tuhotuista 418:sta palestiinalaiskylästä, ja muista tuhon raunioista, joille Israelin valtio rakennettiin.1 Lapsena opin kristillisen propagandan kautta, että juutalaiset vain tulivat autioon maahan ja saivat erämaan kantamaan hedelmää. Se ei ollut koko totuus."
Vetoomus Kristillistä Siionismia Vastaan:
http://www.fkf.net/haavisto/vetoomus.html
Tiituksen kirje:
1:13 Tämä todistus on tosi; sentähden nuhtele heitä ankarasti, että tulisivat uskossa terveiksi
1:14 eivätkä kiinnittäisi huomiotansa juutalaisiin taruihin eikä totuudesta pois kääntyvien ihmisten käskyihin.
HYVÄ!
Kyllä tässä kenttä on siirtymässä KTS:n linjoille!
9
93
Vastaukset
Oma kehu muuten haisee :D lapsukainen oppii senkin vielä -
- streittari ei pedo
Homo-haavistot ja pedofiilit ovat yhteisrintamassa...
Pervessiliitto ja kts on piirimyyjä... - profetia tammikuusta
Loistava artikkeli-kolumni Sari Essayahilta, hän kirjoitti eu-meppinä tuosta hillittömästä tuhlauksesta, josta sumen veronmaksajat ovat epätietoisia :
" Yli 60% Palestiinan taloudesta rahoitetaan edelleen ulkomaisen avun kautta. Valitettavasti raha ei ole mennyt Palestiinan talouden ja teollisuuden kehittämiseen. Tehokasta rahojenkäytön seurantaa ei ole. Isoja summia on kulkeutunut johtajien pankkitileille ja turvallisuushenkilöstön rahoittamiseen sekä aseistukseen. Koulutukseen suunnattuja varoja on mennyt vihaa ja antisemitismiä lietsovaan opetukseen. Palestiinalaisilla on oikeus tulla suojelluiksi korruptiolta ja omien johtajiensa väärinkäytöksiltä ja EU:n veronmaksajien on saatava tieto siitä, miten heidän varjojaan käytetään. "
Pale-valet ovat maailman rahallisesti tuetuimpia. He eivät ole ostaneet omia ruokiaan, sähköjään, virkamiesten palkkojaan, koulutustaan...ym
ITSE.
Vain istuvat kahviloissa suunnittelemassa terroritekoja ja ihailemassa Sveitsin, Caymanin, Syyrian, libanonin pankkitiliensä saldoja.
Mm. arafat kavalsi yli 3, 5 miljardia dollaria eli 3500 000 000 $
Nyt tuomioja haluaa, niinkuin ennenkin lisää rahaa lähetettäviksi tuolle PÄÄMIEHELLE, joka ei edes laillisesti ole pale-valehtelijoiden vaaleilla valittu presidentti.
On vain oikein että Jumala rankaisee suomen kansaa kataisilla, urpilaisilla, tuomiojilla...ja tulevilla Kreikan laskuilla, sen tulevaan viidenteen suomalaiseen sukupolveen.
Saldo yhteensä 135 miljardia Kreikkaa ja nyt niistetää tästä - 50%, eli suraa maksuosuutta tulee heti yli 50 miljardia...
Kuka muistaa Kateisen " 1,9 miljardia on summa joka vain täytyy muistaa suomalaisen vertonmaksajan.."
Sanojana oli itse NISKALekki painija...j Supbido sanoi " joka muuta sanoon on pölhöpopulisti...
Kärvistelkää vaphtajamme syntymäjulan jälkeen, kun *aska osuu teitä naamalle.- shalom Israel
Israel jättää onneksi maksamatta monen kymmenen miljoonan tullimaksut paleille...rahat ne loppuu rupusakilta ja saa loppuakin terroristien kanssa veljeileviltä!
- ei-terrorismille !
On erikoista havaita, ettei Suomen mediaa kiinnosta se seikka, että Fatah Länsirannalla ja Hamas Gazassa eivät ole Palestiinan kansan legitiimejä edustajia, kuten ei myöskään “presidentti” Mahmoud Abbas.
Kaikkien mainittujen toimijoiden mandaatit, if any, ovat jo ajat sitten päättyneet.
Milloin palestiinalaiset saavat valita edustajansa vaaleilla kuten heidän perustuslakinsa edellyttää?- KTS (Ei kirj.)
Palestiinalaiset ovat valinneet edustajansa vaaleilla.
Päivitä tietos kuuppana.
ja taas tää syntisen lössi ei ota kantaa siihen mistä puhutaan vaan itse puhuvat paskaa. kurjat ! piilo homot ja piilo pedot !
tässä oli avaus !
"Mitä sitten olivat nämä ehdot, ja mitä Jumala odotti kansaltaan? ”JOS te kuulette minun ääntäni ja pidätte minun liittoni, niin te olette minun omaisuuteni..., pappisvaltakunta ja pyhä kansa” Ms19:5-6.
Koska Jumala on tekemälleen liitolle uskollinen, Hän lupaa kansalle uudistumisen.
Siis: lupaus maasta on ikuinen, mutta sen toteutuminen, voimassa pysyminen ja tuleva ennallistaminen ovat ehdollisia.
nyt mitä te piilohomot ja kaapi pedot* pyritti estämää totuuden esillä olemisen ja esille tuomisen !
Mitä tahi miten liittyy palejen, rahojen määrä tahi mistä ne rahat ovat tulleet, esillä olevaan aloitukseen ???
Kurjat syntiset !
Kyseessä on Jumalan Sana, ei blogin pitäjän tahi KTS:n !
Jumala sanoi:
"JOS te kuulette minun ääntäni ja pidätte minun liittoni,"
Nyt kuka on pitänyt Jumalan Sanan ja voi sitten sen perustella vaatia Jumalalta maata tahi asemaa itselleen, yksilönä tahi pienenä kylä pahasena tahi kansana ?!
vain se tahi he jotka ovat KUULEET JUMALAN ja PITÄNEET LIITON.
Mitä sanoo Jumala itse ja todistajana itse KAIKKIVALTIAS sekä Jumalan Poika:
"AINA, te vastustatte Jumalan Hengeä" !
ja kuten sana JOS on teille omituinen myös sana AINA on teillä hukassa.
no sama tuo, Israelilla OLI etuoikeus mutta ei ole enään!
Kuten SUURIN juutalainen Apostoli Paavali toteaa !
itkekää ja valittakaa kurjat syntiset jotka valheella ja vääryydellä pyritti paikkaamaan Jumalan Sanaa omaa korva syyhyynne sopivaksi.
Onneksi teillä kurjat ei ole muuta voimaa eikä asemaa kuin valhe ha sen tuoma voima joka on kuitenkin tulessa palava.
______________________ Lainaus __________________________
______________________ Lainaus __________________________
ja sitten lisää kahvia.- KTS (Ei kirj.)
Hienoa Vastavoima. Ensimmäinen, joka ajatuksella pohtii tuota kirjoitusta eikä suu vaahdossa, hampaita kiristellen latele kirouksia Kooteen suuntaan ja sinne tänne sylki roiskuen.
Israelfanittajiltakin olisi lupa odottaa alkeellisia käytöstapoja.
- tietonekeskus
Mee kts valehtelemaan netmissionioniin...
Ai, niin; suthan heitettiin ulos...vaikka olet siellä cisero nimimerkillä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis3066643Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai495796Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j1865282Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi614063Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan383328Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto
Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava53313HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok523237Töppö-persut ovat todella tyhmiä
sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan293008Maataloustuet voi poistaa, naudan tuottajahinta pompsahtanut 25 %
Enää ei tarvitse veronmaksajien tukea, koska maajussi saa lihasta nyt hyvää hintaa. https://yle.fi/a/74-20198739112242Mitäpä ostaisin ja lähettäisin Metsa Manille joulupäkitsiä?
Vähän vaikea miettiä ja keksiä eikä pelkkää rahalahjaa oikein kehtoo. Kertokaapa te?381015