Hei,en unohda sua koskaan.Mutta huomaan että sä haluut unohtaa.....Miksi taistelisin se ei auta mitään.Toivon sulle kaikkee hyvää......Olit ihminen mun maailmassa,joka jätit muhun jäljen..... Mutta en kadu mitään sain tuntee rakkauden,hetken vaan mut silti......Kiitos Esa....Rakkaudella....pirpana.........
eskille
9
612
Vastaukset
- kaveri
kuka eski?kerro missä niin voin kertoa terveisiä jos vaiks on sama mies?eihän sitä koskaan tiedä vaikka tienne uudestaan kohtaisivat.
- pirpana
kiitti vaan kun lupasit auttaa,mutta se on turhaa.....hän ei halua enää minulta mitään.Mutta tiäkkö........oli siinä ihana ihminen.Menetin hänet,mutta syytän vain itseeni.....Hyvää jatkoa sinulle.....
- kaveri
pirpana kirjoitti:
kiitti vaan kun lupasit auttaa,mutta se on turhaa.....hän ei halua enää minulta mitään.Mutta tiäkkö........oli siinä ihana ihminen.Menetin hänet,mutta syytän vain itseeni.....Hyvää jatkoa sinulle.....
miksi ei halua?olisi erityisen tärkeä silti tietää että onko kyseessä sama ihminen jonka minä tunnen koska olenhan kuitenkin vastuussa hänen tulevaisuudestaan.kerro,missä tämä eski asuu.
- pirpana
pirpana kirjoitti:
Hän asuu helsingissä.
- Utelias
kaveri kirjoitti:
miksi ei halua?olisi erityisen tärkeä silti tietää että onko kyseessä sama ihminen jonka minä tunnen koska olenhan kuitenkin vastuussa hänen tulevaisuudestaan.kerro,missä tämä eski asuu.
Millä lailla oot vastuussa tän Eskin tulevaisuudesta...
- näin
Utelias kirjoitti:
Millä lailla oot vastuussa tän Eskin tulevaisuudesta...
Tiedän jotain mitä hän ei tiedä ja tulen sen varmasti hänelle kertomaan!
- pirpana
pirpana kirjoitti:
Hän asuu helsingissä.
kertoo mitä
- kaveri
pirpana kirjoitti:
kertoo mitä
siis ei oo kyseessä sama mies-ei asu hesassa.en tietenkään voi paljastaa täällä mitä aion kertoa hänelle.
- 13+10
Jaa Eski ei Hesasta? Taidan tuntea. Mikähän mies se oikein on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831529Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671325Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2111299Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2301275Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121090Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041039Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134989Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65953- 89933
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123838