Naurun asia

File-88

Väärä paikka kirjoittaa tätä ja ivallista vittuilua tulee varmasti mutta tälläisestakin ongelmasta voi kärsiä: minulla on kuulemma liian suuri. Luitte oikein: liian iso. Jo kolmas vakiomuija menee vaihtoon koska sanovat naimisen sattuvan. Liukkarit auttaa mutta ei jaksaisi aina niidenkään kanssa turata ja liian märällä kelillä oma tuntemus häviää tyystin. Uimahalleissa ja saunoissa saa aina muka vaivihkaisia vilkuilua ja suklaapojilta suoraa tuijottelua. Tympii olla pelkkä lihapala.

10

321

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

Älä sure, löydät varmaan naisen jolla on iso -----.
      Kukaan fiksu ei naura.

• gdfdg5436

Kertoisitko vielä tarkat mitat niin sitten tiedetään mikä on jo liian iso...

• Palikat kohdalleen!

Kyllähän se nuinkin voi olla. - Suomessakin. Mutta hei; ala homoksi ja nai H-X:ää perseeseen, se menee iso mulqqu silloin oikeaan reikään ja se tykkää. Nussi siltä aivot terveemmiksi.

• Kiitos kannustuksesta;) Kyllä tosiaan iso kelpaa, jos ei muuta niin ihailtavaksi:) Mutta homoksi ei noin vain aleta. Hyvät ainekset aloittajalla tosin, jos mulukkukin on jo valmiiksi iso, niin kuin meillä kaikilla puppeleilla;)

Sulla ei taida sellaista olla, mutta tietänet/arvannet niitä muilla sentään olevan.

Aloittajan ongelma on harvinainen, mutta toki mahdollinen. Kuvalliset todisteet olis plussaa. Olenhan itsekin lenkistäni kuvaa laittanut;)

• donna8

Minuakin alkoi mitat kiinnostamaan ;D Olen ollut muutaman isokokoisen kaverin kanssa ja kyllä siinä tietysti on rajoituksia, mutta hyvin on onnistunut... Nimerkillä. olisi kiva kokeilla

• Donna-Donald

"Donnalla" on munat!!

Terv. asus!!

• donna8

Olen kyllä seksikäs ja hyvännäköinen nainen, joka ei saa kotona tarpeeksi.

• Iso temmi

Laita kuvaa ??

• File-88

Kuvaa en viitti jakoon laittaa mutta pituutta on 23 ja tyvimittaa 15.5 cm.Mutteri on paksumpi kuin tyvi, riippuu siitä kuinka kiimassa on. Kaikissa asennoissa voi harrastella mutta varsinkin takaapäin pitää ajella varovasti. Seuraa olen aina saanut tarpeeksi mutta vituttaa ainainen ei-toivottu huomio ja satunnaispanoissa varsinkin se että seuralaisilta unohtuu meisselin nähtyään se että siellä on lihan jatkeena mies jolla sattuu olemaan myös tunne-elämä.

• I dreaming your dick..

Sullahan on vehkeet hevosen.. Ei oo helppoo sullakaan.. Sanoppa suoran, tykkääkö naiset? Prosentuaalisesti jos sanot moniko tykkää? Hirvee kanki sulla kyllä. Ootko suomalainen?

Kuvaa ehdottomasti!

Terv. Enska (tykkään isosta)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3364
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      360
      2435
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      16
      2415
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      80
      1688
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      86
      1375
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1060
    7. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      69
      956
    8. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      73
      896
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      25
      732
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      4
      684
    Aihe