Chevrolet Camaro 6

GM News

19

180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moottoritehot

      Camaro on perinteinen urheiluauto. Vaikka pienin kone olisi nelisylinterinen, pitää siitäkin ottaa minimissään 250 hv. Nelisylinterinen kuullostaa aika perheautomaiselta.

      • fiilis menee...

        Mutta kuka kehtaa ajaa camarolla, jossa on 2.0L neloskone!?!?

        Kyllä siihen kuuluu V8, vaikkakin pienempikin...


      • sama homma..
        fiilis menee... kirjoitti:

        Mutta kuka kehtaa ajaa camarolla, jossa on 2.0L neloskone!?!?

        Kyllä siihen kuuluu V8, vaikkakin pienempikin...

        Vähän sama juttu, kuin tämä uustuotanto Musse, jota saa myös jollain laiskahkolla duratec eco-kuutoskoneella. Kyllä tommoseen kuuluu se V8 jo äänenkin takia.


      • jenkit on autoja!!
        sama homma.. kirjoitti:

        Vähän sama juttu, kuin tämä uustuotanto Musse, jota saa myös jollain laiskahkolla duratec eco-kuutoskoneella. Kyllä tommoseen kuuluu se V8 jo äänenkin takia.

        niinhän se on, muuttei sentään mikää 2.0 R4!! Ja ohan siinäki laiskassa yli 300hp!
        Mut tehokkaimmassa kasissa on muistaaksein 660hp ja camarossa "vaan" 580hp, vaikka camaros on isompi pata!!


    • kaik sanois UUUUHHHH

      Eikö siihen kannattais saman tien panna suuren ja mahtavan Cruzen huikee 1.4T 140heppanen motti!!!

      Kylä ois kaikki kateellisia, ku sanois et mun camarossa onki sama kone ku cruzessa!!!!

      • Moottoritehot

        Jos Camarosta tulee kevyt ja välitykset valitaan sporttisiksi niin 1.4T:llä saadaan 0-100km/h noin 8 sekuntiin ja huippuja riittävästi.Mutta 1.4T:stä saadaan hyvin helposti 180hv ja 300hv virityssarjojakin löytyy. Koneen paino huomioiden silloin puhutaan jo urheiluauton suorituskyvystä, ehkä n. 6s 0-100km/h ja 250km/h huippuja.


    • JENKIT ON ERIKSEEN

      heh, just joo...ooppelin tekniikalla!!?
      Voi olla että ameriikan toimiston päällikkö putois persiilleen,ku tollasia edhottelis!!!
      Saisivat nyt ensin vaikka 600heppasen V8:n siihen!!!

      Mutta kyllähän tuolla 180HP:llakin jo härmässä voisi rehvastella!!

      • GM on GM

        Opel käyttää samaa GM-tekniikkaa kuin muutkin GM-autot. Mutta 2-litrainenhan Camaroon on suunnitteilla pienimmäksi koneeksi. Siinä on Astrassa 195hv. Camarossa ei varmasti alle 250hv.


      • Camaro SS350 -72
        GM on GM kirjoitti:

        Opel käyttää samaa GM-tekniikkaa kuin muutkin GM-autot. Mutta 2-litrainenhan Camaroon on suunnitteilla pienimmäksi koneeksi. Siinä on Astrassa 195hv. Camarossa ei varmasti alle 250hv.

        No ompas hurjia lukuja, sopivat perhe autoon muttei jenkkisporttiin!!!


      • vanhaa jo uutena!
        GM on GM kirjoitti:

        Opel käyttää samaa GM-tekniikkaa kuin muutkin GM-autot. Mutta 2-litrainenhan Camaroon on suunnitteilla pienimmäksi koneeksi. Siinä on Astrassa 195hv. Camarossa ei varmasti alle 250hv.

        chevy koittaa väkisin vääntää 200hp 2.0L koneesta vaikka kilpailijoilla on perheautoissa ollut kauan saman verran!! Ja se kestää kehittää ainakin 3vuotta vielä!!

        On alkanu jenkeissäki GM jäämään jälkeen moottoreiden kehityksessä amerikassakin, varsinki tehoissa ja moottorien kestävyydessä...ilmankos se GMn myynti takkuaa ainoana jenkeissä, vaikka suurin valmistaja onkin!!


      • ertyrtyer
        vanhaa jo uutena! kirjoitti:

        chevy koittaa väkisin vääntää 200hp 2.0L koneesta vaikka kilpailijoilla on perheautoissa ollut kauan saman verran!! Ja se kestää kehittää ainakin 3vuotta vielä!!

        On alkanu jenkeissäki GM jäämään jälkeen moottoreiden kehityksessä amerikassakin, varsinki tehoissa ja moottorien kestävyydessä...ilmankos se GMn myynti takkuaa ainoana jenkeissä, vaikka suurin valmistaja onkin!!

        En tiedä missä maailmassa elät mutta et ainakaan samassa kuin me muut.


      • vanhaa jo uutena!
        vanhaa jo uutena! kirjoitti:

        chevy koittaa väkisin vääntää 200hp 2.0L koneesta vaikka kilpailijoilla on perheautoissa ollut kauan saman verran!! Ja se kestää kehittää ainakin 3vuotta vielä!!

        On alkanu jenkeissäki GM jäämään jälkeen moottoreiden kehityksessä amerikassakin, varsinki tehoissa ja moottorien kestävyydessä...ilmankos se GMn myynti takkuaa ainoana jenkeissä, vaikka suurin valmistaja onkin!!

        Olenpa minä täysi tampio. Astraanhan saa nytkin 276-heppaista 2.0-moottoria. Ja GM vetää moottorien kehitystä maailmalla huippuluotettavilla moottoreillaan. Ja se myyntikin vain kasvaa kasvamistaan. Ei ole helppoa olla tällainen täysidiootti ammattikoululainen!


      • grek heg
        vanhaa jo uutena! kirjoitti:

        Olenpa minä täysi tampio. Astraanhan saa nytkin 276-heppaista 2.0-moottoria. Ja GM vetää moottorien kehitystä maailmalla huippuluotettavilla moottoreillaan. Ja se myyntikin vain kasvaa kasvamistaan. Ei ole helppoa olla tällainen täysidiootti ammattikoululainen!

        Insignian kaksilitraisessa on 250hv. Se on vielä niin pieni lukema, ettei ole epäilystäkään, etteikö moottori kestäisi puolta miljoonaa.


      • Camaro SS350 -72
        grek heg kirjoitti:

        Insignian kaksilitraisessa on 250hv. Se on vielä niin pieni lukema, ettei ole epäilystäkään, etteikö moottori kestäisi puolta miljoonaa.

        Ei sitä kaasu pohjassa ajeta koko aikaa. Normaali ajossa moottorit kestävät helposti miljoonankin.


      • Camaro -79
        Camaro SS350 -72 kirjoitti:

        Ei sitä kaasu pohjassa ajeta koko aikaa. Normaali ajossa moottorit kestävät helposti miljoonankin.

        Kylläpä puhutte hurjista hv luvuista, -70 luvun lopun Camarossa ei ollut kuin 115hv ja hyvin se silti kulki.


      • asconas oli ton verta!!
        Camaro -79 kirjoitti:

        Kylläpä puhutte hurjista hv luvuista, -70 luvun lopun Camarossa ei ollut kuin 115hv ja hyvin se silti kulki.

        no sull on sitte joku 3.8L V6?? Mulla on ainaki -77 vakio 5.7L V8 360hv!!


      • Camaro -79
        asconas oli ton verta!! kirjoitti:

        no sull on sitte joku 3.8L V6?? Mulla on ainaki -77 vakio 5.7L V8 360hv!!

        Ei ollut joku 3,8L vaan 4.1L I6 todella hyvä moottori, jota ei tarvinnut edes avata n, 10 vuoden käytön aikana.


      • asconas oli ton vert
        Camaro -79 kirjoitti:

        Ei ollut joku 3,8L vaan 4.1L I6 todella hyvä moottori, jota ei tarvinnut edes avata n, 10 vuoden käytön aikana.

        Katos juu ompa siinä ollu vähän tehoo!!
        Mutta eipä o kovin sporttinenkaan kyllä 0-100km/h 15sec.

        Eipä nuo vanhat padat kovin helpolla muutenkaan hajoo, harvoin joutuu konetta avaan...yleensä vikoja on sähköissä ta kaasareissa!!


      • Camaro -79
        asconas oli ton vert kirjoitti:

        Katos juu ompa siinä ollu vähän tehoo!!
        Mutta eipä o kovin sporttinenkaan kyllä 0-100km/h 15sec.

        Eipä nuo vanhat padat kovin helpolla muutenkaan hajoo, harvoin joutuu konetta avaan...yleensä vikoja on sähköissä ta kaasareissa!!

        Kiihtyvyys nyt ei kovin sporttinen ollut mutta kulki kylläkin lujaa n. 200km/h, perävälitys oli 2,5. Moottori kiersi maksimissaan 4500rpm. Vaihteisto 3-lovinen manuaali. Kaikin puolin oli hyvä auto, kyllästyin manuaalivaihteistoon ja sen jälkeen kaikissa autoissani on ollut automaatti.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

      Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1488
    2. Hirvittävä onnettomuus.

      Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

      Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

      Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1149
    5. Riittääkö vielä

      Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

      Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      254
      954
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

      Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      193
      934
    8. Mitä toivot

      Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

      Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      15
      823
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

      Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe