Chevrolet Camaron seuraava sukupolvi on tulossa muutaman vuoden päästä. Se on kevyempi kuin aikaisemmat sukupolvet ja siksi siitä on tulossa myös taloudellisempi 2-litrainen nelosturbokoneversio. Tehoa tulee varmasti olemaan siinäkin riittävästi.
http://gmauthority.com/blog/2012/12/sources-sixth-generation-chevrolet-camaro-will-have-2-0l-turbo-four-in-engine-lineup/
Chevrolet Camaro 6
19
230
Vastaukset
- Moottoritehot
Camaro on perinteinen urheiluauto. Vaikka pienin kone olisi nelisylinterinen, pitää siitäkin ottaa minimissään 250 hv. Nelisylinterinen kuullostaa aika perheautomaiselta.
- fiilis menee...
Mutta kuka kehtaa ajaa camarolla, jossa on 2.0L neloskone!?!?
Kyllä siihen kuuluu V8, vaikkakin pienempikin... - sama homma..
fiilis menee... kirjoitti:
Mutta kuka kehtaa ajaa camarolla, jossa on 2.0L neloskone!?!?
Kyllä siihen kuuluu V8, vaikkakin pienempikin...Vähän sama juttu, kuin tämä uustuotanto Musse, jota saa myös jollain laiskahkolla duratec eco-kuutoskoneella. Kyllä tommoseen kuuluu se V8 jo äänenkin takia.
- jenkit on autoja!!
sama homma.. kirjoitti:
Vähän sama juttu, kuin tämä uustuotanto Musse, jota saa myös jollain laiskahkolla duratec eco-kuutoskoneella. Kyllä tommoseen kuuluu se V8 jo äänenkin takia.
niinhän se on, muuttei sentään mikää 2.0 R4!! Ja ohan siinäki laiskassa yli 300hp!
Mut tehokkaimmassa kasissa on muistaaksein 660hp ja camarossa "vaan" 580hp, vaikka camaros on isompi pata!!
- kaik sanois UUUUHHHH
Eikö siihen kannattais saman tien panna suuren ja mahtavan Cruzen huikee 1.4T 140heppanen motti!!!
Kylä ois kaikki kateellisia, ku sanois et mun camarossa onki sama kone ku cruzessa!!!!- Moottoritehot
Jos Camarosta tulee kevyt ja välitykset valitaan sporttisiksi niin 1.4T:llä saadaan 0-100km/h noin 8 sekuntiin ja huippuja riittävästi.Mutta 1.4T:stä saadaan hyvin helposti 180hv ja 300hv virityssarjojakin löytyy. Koneen paino huomioiden silloin puhutaan jo urheiluauton suorituskyvystä, ehkä n. 6s 0-100km/h ja 250km/h huippuja.
- JENKIT ON ERIKSEEN
heh, just joo...ooppelin tekniikalla!!?
Voi olla että ameriikan toimiston päällikkö putois persiilleen,ku tollasia edhottelis!!!
Saisivat nyt ensin vaikka 600heppasen V8:n siihen!!!
Mutta kyllähän tuolla 180HP:llakin jo härmässä voisi rehvastella!!- GM on GM
Opel käyttää samaa GM-tekniikkaa kuin muutkin GM-autot. Mutta 2-litrainenhan Camaroon on suunnitteilla pienimmäksi koneeksi. Siinä on Astrassa 195hv. Camarossa ei varmasti alle 250hv.
- Camaro SS350 -72
GM on GM kirjoitti:
Opel käyttää samaa GM-tekniikkaa kuin muutkin GM-autot. Mutta 2-litrainenhan Camaroon on suunnitteilla pienimmäksi koneeksi. Siinä on Astrassa 195hv. Camarossa ei varmasti alle 250hv.
No ompas hurjia lukuja, sopivat perhe autoon muttei jenkkisporttiin!!!
- vanhaa jo uutena!
GM on GM kirjoitti:
Opel käyttää samaa GM-tekniikkaa kuin muutkin GM-autot. Mutta 2-litrainenhan Camaroon on suunnitteilla pienimmäksi koneeksi. Siinä on Astrassa 195hv. Camarossa ei varmasti alle 250hv.
chevy koittaa väkisin vääntää 200hp 2.0L koneesta vaikka kilpailijoilla on perheautoissa ollut kauan saman verran!! Ja se kestää kehittää ainakin 3vuotta vielä!!
On alkanu jenkeissäki GM jäämään jälkeen moottoreiden kehityksessä amerikassakin, varsinki tehoissa ja moottorien kestävyydessä...ilmankos se GMn myynti takkuaa ainoana jenkeissä, vaikka suurin valmistaja onkin!! - ertyrtyer
vanhaa jo uutena! kirjoitti:
chevy koittaa väkisin vääntää 200hp 2.0L koneesta vaikka kilpailijoilla on perheautoissa ollut kauan saman verran!! Ja se kestää kehittää ainakin 3vuotta vielä!!
On alkanu jenkeissäki GM jäämään jälkeen moottoreiden kehityksessä amerikassakin, varsinki tehoissa ja moottorien kestävyydessä...ilmankos se GMn myynti takkuaa ainoana jenkeissä, vaikka suurin valmistaja onkin!!En tiedä missä maailmassa elät mutta et ainakaan samassa kuin me muut.
- vanhaa jo uutena!
vanhaa jo uutena! kirjoitti:
chevy koittaa väkisin vääntää 200hp 2.0L koneesta vaikka kilpailijoilla on perheautoissa ollut kauan saman verran!! Ja se kestää kehittää ainakin 3vuotta vielä!!
On alkanu jenkeissäki GM jäämään jälkeen moottoreiden kehityksessä amerikassakin, varsinki tehoissa ja moottorien kestävyydessä...ilmankos se GMn myynti takkuaa ainoana jenkeissä, vaikka suurin valmistaja onkin!!Olenpa minä täysi tampio. Astraanhan saa nytkin 276-heppaista 2.0-moottoria. Ja GM vetää moottorien kehitystä maailmalla huippuluotettavilla moottoreillaan. Ja se myyntikin vain kasvaa kasvamistaan. Ei ole helppoa olla tällainen täysidiootti ammattikoululainen!
- grek heg
vanhaa jo uutena! kirjoitti:
Olenpa minä täysi tampio. Astraanhan saa nytkin 276-heppaista 2.0-moottoria. Ja GM vetää moottorien kehitystä maailmalla huippuluotettavilla moottoreillaan. Ja se myyntikin vain kasvaa kasvamistaan. Ei ole helppoa olla tällainen täysidiootti ammattikoululainen!
Insignian kaksilitraisessa on 250hv. Se on vielä niin pieni lukema, ettei ole epäilystäkään, etteikö moottori kestäisi puolta miljoonaa.
- Camaro SS350 -72
grek heg kirjoitti:
Insignian kaksilitraisessa on 250hv. Se on vielä niin pieni lukema, ettei ole epäilystäkään, etteikö moottori kestäisi puolta miljoonaa.
Ei sitä kaasu pohjassa ajeta koko aikaa. Normaali ajossa moottorit kestävät helposti miljoonankin.
- Camaro -79
Camaro SS350 -72 kirjoitti:
Ei sitä kaasu pohjassa ajeta koko aikaa. Normaali ajossa moottorit kestävät helposti miljoonankin.
Kylläpä puhutte hurjista hv luvuista, -70 luvun lopun Camarossa ei ollut kuin 115hv ja hyvin se silti kulki.
- asconas oli ton verta!!
Camaro -79 kirjoitti:
Kylläpä puhutte hurjista hv luvuista, -70 luvun lopun Camarossa ei ollut kuin 115hv ja hyvin se silti kulki.
no sull on sitte joku 3.8L V6?? Mulla on ainaki -77 vakio 5.7L V8 360hv!!
- Camaro -79
asconas oli ton verta!! kirjoitti:
no sull on sitte joku 3.8L V6?? Mulla on ainaki -77 vakio 5.7L V8 360hv!!
Ei ollut joku 3,8L vaan 4.1L I6 todella hyvä moottori, jota ei tarvinnut edes avata n, 10 vuoden käytön aikana.
- asconas oli ton vert
Camaro -79 kirjoitti:
Ei ollut joku 3,8L vaan 4.1L I6 todella hyvä moottori, jota ei tarvinnut edes avata n, 10 vuoden käytön aikana.
Katos juu ompa siinä ollu vähän tehoo!!
Mutta eipä o kovin sporttinenkaan kyllä 0-100km/h 15sec.
Eipä nuo vanhat padat kovin helpolla muutenkaan hajoo, harvoin joutuu konetta avaan...yleensä vikoja on sähköissä ta kaasareissa!! - Camaro -79
asconas oli ton vert kirjoitti:
Katos juu ompa siinä ollu vähän tehoo!!
Mutta eipä o kovin sporttinenkaan kyllä 0-100km/h 15sec.
Eipä nuo vanhat padat kovin helpolla muutenkaan hajoo, harvoin joutuu konetta avaan...yleensä vikoja on sähköissä ta kaasareissa!!Kiihtyvyys nyt ei kovin sporttinen ollut mutta kulki kylläkin lujaa n. 200km/h, perävälitys oli 2,5. Moottori kiersi maksimissaan 4500rpm. Vaihteisto 3-lovinen manuaali. Kaikin puolin oli hyvä auto, kyllästyin manuaalivaihteistoon ja sen jälkeen kaikissa autoissani on ollut automaatti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1102311Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from281871Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen261837Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276471836- 991775
Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)
Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la571122- 1101026
Poistettuun aloitukseen
Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei20863- 52834
No miten meni?
Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘110817