Chevrolet Camaro 6

GM News

19

141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moottoritehot

      Camaro on perinteinen urheiluauto. Vaikka pienin kone olisi nelisylinterinen, pitää siitäkin ottaa minimissään 250 hv. Nelisylinterinen kuullostaa aika perheautomaiselta.

      • fiilis menee...

        Mutta kuka kehtaa ajaa camarolla, jossa on 2.0L neloskone!?!?

        Kyllä siihen kuuluu V8, vaikkakin pienempikin...


      • sama homma..
        fiilis menee... kirjoitti:

        Mutta kuka kehtaa ajaa camarolla, jossa on 2.0L neloskone!?!?

        Kyllä siihen kuuluu V8, vaikkakin pienempikin...

        Vähän sama juttu, kuin tämä uustuotanto Musse, jota saa myös jollain laiskahkolla duratec eco-kuutoskoneella. Kyllä tommoseen kuuluu se V8 jo äänenkin takia.


      • jenkit on autoja!!
        sama homma.. kirjoitti:

        Vähän sama juttu, kuin tämä uustuotanto Musse, jota saa myös jollain laiskahkolla duratec eco-kuutoskoneella. Kyllä tommoseen kuuluu se V8 jo äänenkin takia.

        niinhän se on, muuttei sentään mikää 2.0 R4!! Ja ohan siinäki laiskassa yli 300hp!
        Mut tehokkaimmassa kasissa on muistaaksein 660hp ja camarossa "vaan" 580hp, vaikka camaros on isompi pata!!


    • kaik sanois UUUUHHHH

      Eikö siihen kannattais saman tien panna suuren ja mahtavan Cruzen huikee 1.4T 140heppanen motti!!!

      Kylä ois kaikki kateellisia, ku sanois et mun camarossa onki sama kone ku cruzessa!!!!

      • Moottoritehot

        Jos Camarosta tulee kevyt ja välitykset valitaan sporttisiksi niin 1.4T:llä saadaan 0-100km/h noin 8 sekuntiin ja huippuja riittävästi.Mutta 1.4T:stä saadaan hyvin helposti 180hv ja 300hv virityssarjojakin löytyy. Koneen paino huomioiden silloin puhutaan jo urheiluauton suorituskyvystä, ehkä n. 6s 0-100km/h ja 250km/h huippuja.


    • JENKIT ON ERIKSEEN

      heh, just joo...ooppelin tekniikalla!!?
      Voi olla että ameriikan toimiston päällikkö putois persiilleen,ku tollasia edhottelis!!!
      Saisivat nyt ensin vaikka 600heppasen V8:n siihen!!!

      Mutta kyllähän tuolla 180HP:llakin jo härmässä voisi rehvastella!!

      • GM on GM

        Opel käyttää samaa GM-tekniikkaa kuin muutkin GM-autot. Mutta 2-litrainenhan Camaroon on suunnitteilla pienimmäksi koneeksi. Siinä on Astrassa 195hv. Camarossa ei varmasti alle 250hv.


      • Camaro SS350 -72
        GM on GM kirjoitti:

        Opel käyttää samaa GM-tekniikkaa kuin muutkin GM-autot. Mutta 2-litrainenhan Camaroon on suunnitteilla pienimmäksi koneeksi. Siinä on Astrassa 195hv. Camarossa ei varmasti alle 250hv.

        No ompas hurjia lukuja, sopivat perhe autoon muttei jenkkisporttiin!!!


      • vanhaa jo uutena!
        GM on GM kirjoitti:

        Opel käyttää samaa GM-tekniikkaa kuin muutkin GM-autot. Mutta 2-litrainenhan Camaroon on suunnitteilla pienimmäksi koneeksi. Siinä on Astrassa 195hv. Camarossa ei varmasti alle 250hv.

        chevy koittaa väkisin vääntää 200hp 2.0L koneesta vaikka kilpailijoilla on perheautoissa ollut kauan saman verran!! Ja se kestää kehittää ainakin 3vuotta vielä!!

        On alkanu jenkeissäki GM jäämään jälkeen moottoreiden kehityksessä amerikassakin, varsinki tehoissa ja moottorien kestävyydessä...ilmankos se GMn myynti takkuaa ainoana jenkeissä, vaikka suurin valmistaja onkin!!


      • ertyrtyer
        vanhaa jo uutena! kirjoitti:

        chevy koittaa väkisin vääntää 200hp 2.0L koneesta vaikka kilpailijoilla on perheautoissa ollut kauan saman verran!! Ja se kestää kehittää ainakin 3vuotta vielä!!

        On alkanu jenkeissäki GM jäämään jälkeen moottoreiden kehityksessä amerikassakin, varsinki tehoissa ja moottorien kestävyydessä...ilmankos se GMn myynti takkuaa ainoana jenkeissä, vaikka suurin valmistaja onkin!!

        En tiedä missä maailmassa elät mutta et ainakaan samassa kuin me muut.


      • vanhaa jo uutena!
        vanhaa jo uutena! kirjoitti:

        chevy koittaa väkisin vääntää 200hp 2.0L koneesta vaikka kilpailijoilla on perheautoissa ollut kauan saman verran!! Ja se kestää kehittää ainakin 3vuotta vielä!!

        On alkanu jenkeissäki GM jäämään jälkeen moottoreiden kehityksessä amerikassakin, varsinki tehoissa ja moottorien kestävyydessä...ilmankos se GMn myynti takkuaa ainoana jenkeissä, vaikka suurin valmistaja onkin!!

        Olenpa minä täysi tampio. Astraanhan saa nytkin 276-heppaista 2.0-moottoria. Ja GM vetää moottorien kehitystä maailmalla huippuluotettavilla moottoreillaan. Ja se myyntikin vain kasvaa kasvamistaan. Ei ole helppoa olla tällainen täysidiootti ammattikoululainen!


      • grek heg
        vanhaa jo uutena! kirjoitti:

        Olenpa minä täysi tampio. Astraanhan saa nytkin 276-heppaista 2.0-moottoria. Ja GM vetää moottorien kehitystä maailmalla huippuluotettavilla moottoreillaan. Ja se myyntikin vain kasvaa kasvamistaan. Ei ole helppoa olla tällainen täysidiootti ammattikoululainen!

        Insignian kaksilitraisessa on 250hv. Se on vielä niin pieni lukema, ettei ole epäilystäkään, etteikö moottori kestäisi puolta miljoonaa.


      • Camaro SS350 -72
        grek heg kirjoitti:

        Insignian kaksilitraisessa on 250hv. Se on vielä niin pieni lukema, ettei ole epäilystäkään, etteikö moottori kestäisi puolta miljoonaa.

        Ei sitä kaasu pohjassa ajeta koko aikaa. Normaali ajossa moottorit kestävät helposti miljoonankin.


      • Camaro -79
        Camaro SS350 -72 kirjoitti:

        Ei sitä kaasu pohjassa ajeta koko aikaa. Normaali ajossa moottorit kestävät helposti miljoonankin.

        Kylläpä puhutte hurjista hv luvuista, -70 luvun lopun Camarossa ei ollut kuin 115hv ja hyvin se silti kulki.


      • asconas oli ton verta!!
        Camaro -79 kirjoitti:

        Kylläpä puhutte hurjista hv luvuista, -70 luvun lopun Camarossa ei ollut kuin 115hv ja hyvin se silti kulki.

        no sull on sitte joku 3.8L V6?? Mulla on ainaki -77 vakio 5.7L V8 360hv!!


      • Camaro -79
        asconas oli ton verta!! kirjoitti:

        no sull on sitte joku 3.8L V6?? Mulla on ainaki -77 vakio 5.7L V8 360hv!!

        Ei ollut joku 3,8L vaan 4.1L I6 todella hyvä moottori, jota ei tarvinnut edes avata n, 10 vuoden käytön aikana.


      • asconas oli ton vert
        Camaro -79 kirjoitti:

        Ei ollut joku 3,8L vaan 4.1L I6 todella hyvä moottori, jota ei tarvinnut edes avata n, 10 vuoden käytön aikana.

        Katos juu ompa siinä ollu vähän tehoo!!
        Mutta eipä o kovin sporttinenkaan kyllä 0-100km/h 15sec.

        Eipä nuo vanhat padat kovin helpolla muutenkaan hajoo, harvoin joutuu konetta avaan...yleensä vikoja on sähköissä ta kaasareissa!!


      • Camaro -79
        asconas oli ton vert kirjoitti:

        Katos juu ompa siinä ollu vähän tehoo!!
        Mutta eipä o kovin sporttinenkaan kyllä 0-100km/h 15sec.

        Eipä nuo vanhat padat kovin helpolla muutenkaan hajoo, harvoin joutuu konetta avaan...yleensä vikoja on sähköissä ta kaasareissa!!

        Kiihtyvyys nyt ei kovin sporttinen ollut mutta kulki kylläkin lujaa n. 200km/h, perävälitys oli 2,5. Moottori kiersi maksimissaan 4500rpm. Vaihteisto 3-lovinen manuaali. Kaikin puolin oli hyvä auto, kyllästyin manuaalivaihteistoon ja sen jälkeen kaikissa autoissani on ollut automaatti.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1766
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1669
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      14
      1458
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1154
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1153
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1141
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1106
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1101
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1089
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1074
    Aihe