mitä heille kuuluu nyt??

minä-83

onko tietoa onko vielä valitut parit yhdessä? Kuvauksista on kuitenkin jo aikaa.

11

4024

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • korpikuusenr

miten liene pekan....
      kehittynä

• Koirat haukkuu

Oli ainakin vielä viikonloppuna yhessä....

• gFFGgFWEF

Nelson ja Hannele tiettävästi tapailevat. Pekka on Sinikan kanssa. Siinä tämän hetken tilanteet.

• puuta vai heinää?

Tätä ei nyt ihan heti todeksi uskoisi, ettei nyt vaan Pinochiolla nenä kasvaisi pahimman kerran.
        Vaikutti ihan kaikkea muuta kuin sopivalta parilta tuo ensin mainitsemasi.

• mun mielestä
        puuta vai heinää? kirjoitti:

Tätä ei nyt ihan heti todeksi uskoisi, ettei nyt vaan Pinochiolla nenä kasvaisi pahimman kerran.
        Vaikutti ihan kaikkea muuta kuin sopivalta parilta tuo ensin mainitsemasi.

Minusta taas Hannele ja Nelson tuntuivat hyvinkin samanhenkiseltä ja sopivalta pariskunnalta. Samoin se toinen, vanhempi, mies vaikutti ihan ok:lta. Sen sijaan sitä Hannelen tv:ssä valitsemaa isomahaa en olisi huolinut; oli jotenkin tympeäkin, huumorintajuton. Onnea Hannelelle ja Nelsonille!!!

• älyäteillekin
        mun mielestä kirjoitti:

Minusta taas Hannele ja Nelson tuntuivat hyvinkin samanhenkiseltä ja sopivalta pariskunnalta. Samoin se toinen, vanhempi, mies vaikutti ihan ok:lta. Sen sijaan sitä Hannelen tv:ssä valitsemaa isomahaa en olisi huolinut; oli jotenkin tympeäkin, huumorintajuton. Onnea Hannelelle ja Nelsonille!!!

"mun mielestä" niiniin on mun ja sun ja hänen mielestä mielipiteitä ja mielettömiä piteitä ja mielipuolisia...

AINUT ja oikea mielipide on asianomistavalla henkilöllä!!!!!

• JuhoaHanneleaOnnisti
        mun mielestä kirjoitti:

Veijohan vaikutti tosi mukavalta! Sopivat yhteen Hannelen kanssa! :) Onnea heille!

• urisija uuno

Mielestäni kuvassa on noita nokinenä (yhtä mustakin) ja savolaistollukka.

• Blaaaaaaaahhhhhh

Sohva äksyillyt heti vakikalustolle siellä tilalla. Yhtä fiksu kuin on mukavakin...?

• MustaPekkaOnEpäreilu
        urisija uuno kirjoitti:

Mielestäni kuvassa on noita nokinenä (yhtä mustakin) ja savolaistollukka.

Mahtavat noitua siellä Pekan tilalla... :(

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4148
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3087
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe