Helppo kyssäri?

Kenen, ja mikä on tää zipale Suomeksi?

http://www.youtube.com/watch?v=SOPfW6l6zRM

Mahdolliselle tietäjälle palkkiona kirpeää pakkassäätä ;)

Halutessaan vois laittaa vastaavia arvattavia, käännöksiä miten päin vaan..:)

24

183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • boubau


    • Sibone*
      • Pörrääjä

        joo, Tiinan ja ja Jaanan luritus, kaksi hyvin avarakatseista tytteliä ;)

        Meillä oli tuo Kuronekoko No Tango sinkku ja sen toisella puolella oli biisi joka meni jotenkin näin: teemu snikki snikki snakki, snikki snakki mukki mukki .....


      • Jees! Avauksesi kappaleen tunnistus meni jotenkin näin: Olen usein ollut Markku Aron(kin) keikalla ja olin varma, että on kyseessä hänen kappaleensa ja että olen sen hiljan kuullut hänen laulamanaan. Kertosäkeestä muistin sen verran, että siinä puhuttiin kohtaamisesta. Kävin monta Markun kappaletta läpi kunnes annoin periksi ja otin kuukkelin avuksi! :))


      • Pörrääjä kirjoitti:

        joo, Tiinan ja ja Jaanan luritus, kaksi hyvin avarakatseista tytteliä ;)

        Meillä oli tuo Kuronekoko No Tango sinkku ja sen toisella puolella oli biisi joka meni jotenkin näin: teemu snikki snikki snakki, snikki snakki mukki mukki .....

        Mä kans enempi kissafani, mutta eläimet on kivoja.. no yks labradorinnoutaja ajoi kerran kisulin puuhun, mutta isäntänsä yllytti sitä, hänen vika!)

        Oiskohan tää koiruudellesi mieluisampaa.. esittäjän arvauskin ois helppo, kun heitä useampi suomalainen, kuten monissakin.
        http://www.youtube.com/watch?v=PeK5qzXpfho


      • norMix kirjoitti:

        Jees! Avauksesi kappaleen tunnistus meni jotenkin näin: Olen usein ollut Markku Aron(kin) keikalla ja olin varma, että on kyseessä hänen kappaleensa ja että olen sen hiljan kuullut hänen laulamanaan. Kertosäkeestä muistin sen verran, että siinä puhuttiin kohtaamisesta. Kävin monta Markun kappaletta läpi kunnes annoin periksi ja otin kuukkelin avuksi! :))

        Tosi hyvä, että edes ihan vähä jouduit miettiin! ;)

        Kyllä tää Puputti on hyvä livenä; ihan just viimeaikoina en oo ollu keikallaan.
        Ainakin muutama vuos sitte vielä meitä suht paljo nuorempikin väki tykkäsi..


      • Sibone kirjoitti:

        Mä kans enempi kissafani, mutta eläimet on kivoja.. no yks labradorinnoutaja ajoi kerran kisulin puuhun, mutta isäntänsä yllytti sitä, hänen vika!)

        Oiskohan tää koiruudellesi mieluisampaa.. esittäjän arvauskin ois helppo, kun heitä useampi suomalainen, kuten monissakin.
        http://www.youtube.com/watch?v=PeK5qzXpfho

        Tämä oli helppo, Unten erämää! Kappaleella on useitakin esittäjiä, mutta tällä kertaa Janne Tulkin versio:

        http://www.youtube.com/watch?v=CV4tdgrW2pA


      • Sibone kirjoitti:

        Tosi hyvä, että edes ihan vähä jouduit miettiin! ;)

        Kyllä tää Puputti on hyvä livenä; ihan just viimeaikoina en oo ollu keikallaan.
        Ainakin muutama vuos sitte vielä meitä suht paljo nuorempikin väki tykkäsi..

        Kyllä Puputti kaikenikäistä tanssikansaa edelleen kohtuullisesti vetää lavoille, vaikka ei missään suosionsa aallonharjalla juuri nyt olekaan! Edellisestä levystäkin taitaa olla jo useita vuosia!


    • Pörrääjä

      kun laitoin soimaan niin koira häipyi toiseen huoneeseen ;)))

      • Koirasi ei taida olla kissafani! :))




      • Pörrääjä

      • Enpä ois tienny, toivottavasti sua ei pakkaset häiritse! ;))


      • Pörrääjä kirjoitti:

        ne tulee ja hakee mut pois ... http://www.youtube.com/watch?v=RidNDGcM3fk

        Aivan oikein, juri tämä Esko Salmisen versio kappaleesta oli mielessäni.....aika hulvatonta liikehdintää nuorella Eskolla. Ei ehkä enää lantio liikehtisi tuohon malliin :))


      • Sibone kirjoitti:

        Enpä ois tienny, toivottavasti sua ei pakkaset häiritse! ;))

        Pakkanen on lauhtunut täällä, enää kymmenisen miinus-astetta. kävi se jo kahdessakymmenenssäkuudessa, meinas olla kirpakka keli.


      • Pörrääjä

      • norMix

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1831
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1749
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1662
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1541
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1528
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      23
      1426
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1405
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1222
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe