Rakkaus asiat?

Siementäjä

Löytyykö seikkailu rakkautta Hirvensalmelta? Ja jos mistä?

76

976

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puhemies paavo

      Soitteleppa televisioon, kertovat mielellään nussuteltavia?

    • yök55

      Rakkauttahan löytyy Seolta.Siellä kaikki yksinäiset sielut oottaa toisiaan ja kun näille naisille tuopin tarjoot ni jo ovat valmiita.Sivusta seurannut.

      • Love is in the air

        Joulun aika on tunnetusti antamisen aikaa, näin myös Hirvensalmella.


      • EPEni mun
        Love is in the air kirjoitti:

        Joulun aika on tunnetusti antamisen aikaa, näin myös Hirvensalmella.

        Ja juhannus ja pääsiäinen ja vappu ja ja ja


      • goodman6

        Minkä ikäisiä naisia nämä yksinäiset sielut on?


      • rupinen
        goodman6 kirjoitti:

        Minkä ikäisiä naisia nämä yksinäiset sielut on?

        Kai ne on 40-79v. Ku ei niist eroita kun naama on rupinen ja viäntynyt ja käet vapisee ja kuola valuu suusta ku miehen näkkee....


    • Jokapaikan Viljo

      Hirvensalmella on tosi rumia koiria jollakin. Minkä näköisiä nää seon naiset on?

      • !!!

        todellakin on rumia koiria! Jollakin. Taitaa olla omistaja jollakintapaa huomiokipeä kun tuollaisia pitää.No, eipä ole natsannut.


      • Love is in the air
        !!! kirjoitti:

        todellakin on rumia koiria! Jollakin. Taitaa olla omistaja jollakintapaa huomiokipeä kun tuollaisia pitää.No, eipä ole natsannut.

        Eikös sitä sanota että lemmikit muistuttavat omistajaansa.


      • öööh22

        ottakaa huomioon että se rumakin koira voi olla hyvin rakas.mun ukkokin on ruma mutta aika rakas mulle.


      • rimpatirallaa
        Love is in the air kirjoitti:

        Eikös sitä sanota että lemmikit muistuttavat omistajaansa.

        voi ei, ei nämä koirat onneksi muistuta omistajaansa hih,hiha.


      • tarantella1

        Oukkidoukki pari karseen näköstä koiraa on kyl kylällä näkyny mut ny harvemmin. On tainnu muuttaa muualle pois näkyviltä. En kyllä ikävöi niit yhtään. Välillä näytti siltä et jos ne olis hyökänny jonku kimppuu nii se omistaja ei olis mahtanu niille mitåä.


      • dog3
        !!! kirjoitti:

        todellakin on rumia koiria! Jollakin. Taitaa olla omistaja jollakintapaa huomiokipeä kun tuollaisia pitää.No, eipä ole natsannut.

        jos arvostelee koiraa ni luuletko että tuollainen naista sais edes Hirvensalmelta?


      • Rimpatirallaa
        dog3 kirjoitti:

        jos arvostelee koiraa ni luuletko että tuollainen naista sais edes Hirvensalmelta?

        Luulen, ja on saanukki jo.


      • Miumau
        Rimpatirallaa kirjoitti:

        Luulen, ja on saanukki jo.

        Miä rakastan piskiä ja saan aina.


      • nuuks3
        tarantella1 kirjoitti:

        Oukkidoukki pari karseen näköstä koiraa on kyl kylällä näkyny mut ny harvemmin. On tainnu muuttaa muualle pois näkyviltä. En kyllä ikävöi niit yhtään. Välillä näytti siltä et jos ne olis hyökänny jonku kimppuu nii se omistaja ei olis mahtanu niille mitåä.

        vieläkö niitä koiria on näkyny?


      • hau hau
        nuuks3 kirjoitti:

        vieläkö niitä koiria on näkyny?

        joka päivä.....


      • 3koiruus
        nuuks3 kirjoitti:

        vieläkö niitä koiria on näkyny?

        kyl ne tääl viäl on. mis lie olleet ja niit o kolme.


      • ugly dogs
        3koiruus kirjoitti:

        kyl ne tääl viäl on. mis lie olleet ja niit o kolme.

        voi h******i ei kai taas! Ja viel lisää koirii.


      • tuulikki36
        3koiruus kirjoitti:

        kyl ne tääl viäl on. mis lie olleet ja niit o kolme.

        Tais tulla seon porukkaa ikävä nii muutti takas.


    • VanhaKissa

      Seo ja koirat - siinä jatkuvat keskustelunaiheet tällä palstalla?! Ei hyvää päivää ja morjens !

    • Ladontakaa

      Huomaa että toi Seolla istuskelu ei tee kaikille hyvää. Kun muut menee kavereita tapaamaan niin rassukka miehet (ja naiset) menee sinne kyttämään muita. Ei voi mitään jos elämää ei itsellä ole tai se on jo jo menetetty. Ja mitä eräisiin vihjailuihin tässä ketjussa tulee, kannattaa olla tarkkana mitä kirjoittaa. Minä ainakin viitsin "vetää herneen nenään" ja tehdä herjauksesta ilmoituksen. Ja kyllä, kun saan tietää kuka asiattomia ehkä kirjoittaa, kerron sen kyllä kaikille.

      • Love is in the air

        oletko todella varma että kirjoittelut on juuri sinusta? Jos ilmoituksen teet sinun on oltava täysin varma siitä ettei kuvaus sovi johonkin toiseen. Mietippä sitä!


      • En ole masokisti

        Mieti nyt vähän: Kukaan ei ole kertonut nimeä, vain sen että mukana kulkee ruma koira.
        So what, on niitä rumia koiria aika monellakin eikä rotua edes mainittu.
        Joku ihminen ei välttämättä ole kaunis kirjoittajan mielestä, no en minäkään varmaan kaikkien mielestä ole mutta entäs sitten.
        Onko pakko tulla lukemaan tätä ketjua jos ei teksti miellytä, pysy poissa ?????
        Ja jos niitä herneitä vetää nekkuun niin ainahan voi poistattaa kirjoituksen!
        Jos vielä jatkat neuvoista huolimatta ketjun lukemista ja etsit viittauksia jotka sopivat itseesi niin antaa mennä vaan. Hupinsa kullakin.


      • EPEni mun

        jos olet se keneksi luulen niin Seolta sinutkin välillä löytää `hauskaa` pitämästä.


      • ilovemyself3
        En ole masokisti kirjoitti:

        Mieti nyt vähän: Kukaan ei ole kertonut nimeä, vain sen että mukana kulkee ruma koira.
        So what, on niitä rumia koiria aika monellakin eikä rotua edes mainittu.
        Joku ihminen ei välttämättä ole kaunis kirjoittajan mielestä, no en minäkään varmaan kaikkien mielestä ole mutta entäs sitten.
        Onko pakko tulla lukemaan tätä ketjua jos ei teksti miellytä, pysy poissa ?????
        Ja jos niitä herneitä vetää nekkuun niin ainahan voi poistattaa kirjoituksen!
        Jos vielä jatkat neuvoista huolimatta ketjun lukemista ja etsit viittauksia jotka sopivat itseesi niin antaa mennä vaan. Hupinsa kullakin.

        No onkos ne kaikki ihmiset kauniita?Ja millainen on ruma koira?En oo sellasta nähnytkään.Mutta huonokäytöksisiä ihmisiä kylläkin ja niitä tämä kylä on täynnä,muutamii poikkeuksia lukuunottamatta.Te ette ees tiiä miten typeriltä te näytätte ku kädet täristen meette niitä kankkus kaljojanne hakeen ties mistä.Säälittävii ja eikö teillä oo omaa elämää?


      • rimpatirallaa

        Seolla istuskelu ei ole myöskään sinulle tehnyt hyvää, ehkä se siiderin juominen pitäis jättää vähemmälle myös sinulla.


    • VanhaKissa

      Mun mielestä henkilöt, jotka vihjailee täällä välillä tosi törkeästikin, pitäis viedä sinne ladon taakse ja vetää perseelle remmillä, että pakarat tärisee!!! Saako ne tyypit/tyyppi jotain mielihyvää siitä, että vittuilee täällä? Hankkis helvetti soikoon oman elämän eikä muita kyttäis!!!!

      • Love is in the air

        Kyttääthän sinäkin.


    • Venheeni tervatkaa..

      Elkää hyvä ihmiset toratko, haastellaa mukavia.
      Nuo siemen asiat entisissä maaseutupitäjissä hoidettiin
      lainajyväston kautta. Kyllähän se toinnii nykyaikanakin.
      Puumilla alkaa loistoaika, sillä pukki poikkeaa kylään.

    • Kaunis koira

      Tiedetäänkö Seolla, mikä on Suonteen jään paksuus ?

      Niin niin, mutta kertooko sitä kukaan ?

      Niin niin, kertoo varmaan, mutta voisiko joku Teistä, arvon Seobaarilaisista kirjoittaa sitä tähän jatkoksi, tai tonne omalle osalleen vastaukseksi.

      Kiitos jos voi, mutta epäily on väkevä, ettei....

      Ei viittis 2sataa kilometriä ajaa, toteamaan, ettei jäille vielä pääse.

      VuH !

    • sp__

      mä en ota enään herneitä mihinkään nenään. ne aiemmat kirjoitukset ovat poliisin tutkinnassa, ja selviävät pikapuoliin.
      mut ihmeellistä että jonkun on vedettävä aina näihin kirjoituksiin koirat...tämäkin viestiketju alkoi sillä, että joku reppana haluaa etsiä hirvensalmelta rakkautta, ja sitten keskustelu kääntyy koiriin..rumiin...hah.
      rumuus ja kauneus on katsojan silmissä:)
      hyvät uudet vuodet kaikille.
      satu, jolla pokkaa kirjoittaa ihan omalla nimellä.

      • Nainnoin

        Jospa siihen kirjoitukseen oli sisällytetty pieni vihje~~~~~~


      • söpö fifi

        Sulle sp! Siksi halutaan sotkee koirat keskusteluihin koska näillä kus-päillä ei oo enää muita aiheita kirjoittaa tänne. Oli sit koira iso tai pieni, oli niit 1 tai 3 ni mitä vit--tuu se muille kuuluu? Ja minkänäköisen koiran kukakin on itelleen valinnut mitä sekään muille kuuluu.Minä pitäisin vaikka viittä koiraa oli ne sit rumii tai ei, kun ottaisin yhtäkään tän kylän ukkoo.Haisevii kalja sieppoja joilla verkkarit puolipersuksissa roikkuu...naamatkin kun likaisen ladon ovet. Muuta ei osata ku pummailla ja pyörii omissa pas-koissaan, ja sit kehdataan muita arvostella.Sp, puhut asiaa.


      • k.ri1
        söpö fifi kirjoitti:

        Sulle sp! Siksi halutaan sotkee koirat keskusteluihin koska näillä kus-päillä ei oo enää muita aiheita kirjoittaa tänne. Oli sit koira iso tai pieni, oli niit 1 tai 3 ni mitä vit--tuu se muille kuuluu? Ja minkänäköisen koiran kukakin on itelleen valinnut mitä sekään muille kuuluu.Minä pitäisin vaikka viittä koiraa oli ne sit rumii tai ei, kun ottaisin yhtäkään tän kylän ukkoo.Haisevii kalja sieppoja joilla verkkarit puolipersuksissa roikkuu...naamatkin kun likaisen ladon ovet. Muuta ei osata ku pummailla ja pyörii omissa pas-koissaan, ja sit kehdataan muita arvostella.Sp, puhut asiaa.

        Herjauksesta on tehty ilmoitus, jos ei koiran ulkonäköä saa arvostella niin ei kyllä ihmistenkään.


      • juuh
        söpö fifi kirjoitti:

        Sulle sp! Siksi halutaan sotkee koirat keskusteluihin koska näillä kus-päillä ei oo enää muita aiheita kirjoittaa tänne. Oli sit koira iso tai pieni, oli niit 1 tai 3 ni mitä vit--tuu se muille kuuluu? Ja minkänäköisen koiran kukakin on itelleen valinnut mitä sekään muille kuuluu.Minä pitäisin vaikka viittä koiraa oli ne sit rumii tai ei, kun ottaisin yhtäkään tän kylän ukkoo.Haisevii kalja sieppoja joilla verkkarit puolipersuksissa roikkuu...naamatkin kun likaisen ladon ovet. Muuta ei osata ku pummailla ja pyörii omissa pas-koissaan, ja sit kehdataan muita arvostella.Sp, puhut asiaa.

        Yksi joka näitä paskamaisia kirjoituksia kirjoittaa, on nainen...alkaa katsos selviämään yksi edellinen viestiketju, joka meni poliisin tutkittavaksi.
        Eikä ollu yllätys kuka kirjoittaja oli:D
        selvitellään loputkin, niin sitten asia meneekin eteenpäin.


      • Yx arvailija
        juuh kirjoitti:

        Yksi joka näitä paskamaisia kirjoituksia kirjoittaa, on nainen...alkaa katsos selviämään yksi edellinen viestiketju, joka meni poliisin tutkittavaksi.
        Eikä ollu yllätys kuka kirjoittaja oli:D
        selvitellään loputkin, niin sitten asia meneekin eteenpäin.

        Tosi hienoo että saatte ne kirjoittajat selville!!!
        On minullakin epäilys ollu siitä kuka ainakin yksi kirjoittajista on ollu ja naista minäkin epäilin. Onko niin että tämä jonka jo olet saanu selville on paikkakuntalainen jolle baarin antimet maistuu hyvin? Ei taida olla naimisissa.
        Jos ei ollu se nii laita joku vinkki, kiinnostaa tietää kuka se on.
        Muuten hyvää lopputalvee ja jos nää kirjotukset nyt sit loppus tältä osin.


      • -xlxl-
        juuh kirjoitti:

        Yksi joka näitä paskamaisia kirjoituksia kirjoittaa, on nainen...alkaa katsos selviämään yksi edellinen viestiketju, joka meni poliisin tutkittavaksi.
        Eikä ollu yllätys kuka kirjoittaja oli:D
        selvitellään loputkin, niin sitten asia meneekin eteenpäin.

        Ompa vaatinut paljon päättelykykyä jos heittää että yksi kirjoittajista on nainen :D
        Minäkin voisin vastata että varmaankin yksi kirjoittajista on mies :D :D
        Että näillä mennään...


      • k.r1
        juuh kirjoitti:

        Yksi joka näitä paskamaisia kirjoituksia kirjoittaa, on nainen...alkaa katsos selviämään yksi edellinen viestiketju, joka meni poliisin tutkittavaksi.
        Eikä ollu yllätys kuka kirjoittaja oli:D
        selvitellään loputkin, niin sitten asia meneekin eteenpäin.

        Eipä tainnu kirjottelijat selvitä kun ei nimiä ole näkyny.


      • mies9

        ei tainnu tytön ilmoitus poliisille tuottaa tulosta kun ei nimiä ole näkynyt palstalla että ketkä ne kirjottelijat oli. Siinä taas nähtiin tyhjänpuhumista parhaimmillaan.


    • tiptap3

      Ei noita kirjoituksia kannata tosissaan ottaa. Miksi jotain ylipäätään edes häiritsee rumat koirat niin paljon että niistä pitää tulla nettiin valittamaan. Taitaa olla jotain katkeruutta sen omistajaa kohtaan vai miksi sinua niiden ulkonäkö kiinnostaa niin paljon?

      • Jokapaikan Viljo

        Rumat koirat vaan on R U M I A!!! Sille ei voi mitään..muuta kuin olla omistamatta sellaisia. Mitä iloa tuommoisista monstereista voi kenellekkään olla?


    • rimpatirallatilaa

      Seolla ei käy koirien kanssa kuin yksi nais immeinen, ja niin on simpsakka likka kuin vain voi olla. on tyytöllä näköä ja luonnetta. ei kuulu siihen rumaan ja lihavahtavaan vakio porukkaan. onnekseen.
      siinä syytä jollakin rumalla akalla tuon tytön koirista täällä jatkuvalla syötöllä kirjoitella. mutta älä siä tyttö välitä. koko hirvensalmen komistus oot.

      • silmälasi

        Hanki jo ihmeessä silmälasit jos tollasta väität!


    • ean1

      En ole turistina koskaan Seolla käynyt, mutta kymmeniä, ellen satoja kertoja ohi ajanut. Säälittää se iso koira, olinyt sitten ruma, tai kaunis.
      Koiralle on aina rangaistus joutua erilleen isännästään, emännästään tai "laumastaan". Kaljaveikkoihin se ei kuulu, joten se simpsakka voisi ajatella myös koiraansa ja jättää sen vaikka kotiin kaljoittelureissuistaan.

      Eikä vaadi hirveetä rohkeutta kertoa etunimeään, minä kerron vaikka paikan missä kirjoittelen. Olen nimittäin juuri nytkin TÄÄLLÄ.

    • sp__

      Kaksi isoa koiraa on joskus Seon ulkopuolella.Omani, odottaa jos käyn hakemassa kupin kahvia. Kahvin juon AINA ulkona, sillä en jätä koiraani ulos yksin seisoskelemaan. Seolla en juo kaljaa, hyvin harvoin lonkeroa, mutta silloin rumat koirani eivät ole mukana. Toinen iso koira, joka Seon nurkalla odottaa, karvainen, ei kuulu mun laumaani. Sen omistaja juo kans kahvia ja pelaa pelikonetta. Eli ei hänkään sielä kaljoittele.
      Jos saanen pyytää, niin älä ean1 väitä kaikkien olevan kaljareissulla Seolla.
      Puhu jos tiedät tietäväsi totuuden, muuten pidä suusi kiinni.

      -S-

      • Jokapaikan Viljo

        Ei kuulu mun laumaani, voi jösses! Tunnetko sinäkin olevasi koira? Onko nyt kaikki sulla ok?


      • liliane
        Jokapaikan Viljo kirjoitti:

        Ei kuulu mun laumaani, voi jösses! Tunnetko sinäkin olevasi koira? Onko nyt kaikki sulla ok?

        Mikähän mahtaa olla laumanjohtajan rotu?


    • ean1

      Nöyrästi pyydän anteeksi leimaamalla kaikki kaljoittelijoiksi, vaikkei minulla sinällään ole kaljoittelua vastaan mitään. Kuten sanoin, en ole Seolla käynyt,kalliin bensan takia ja baarissa saisin vain varmaan turpaani, kun sanon vääriä mielipiteitä.
      Koira-ihmisenä halusin ottaa kantaa siihen, että koiraparka tuijottaa tuntitolkulla ikkunaan ja odottelee "hylkääjäänsä". Väärin koiralle. piste .


      Edelleen kiinnostaa se järvien jäiden paksuus.....

    • bulldoggi1

      Voi herrajumala että joku viitsii laittaa nimensä näihin keskusteluihin. Haloo,ootko huomionkipee vai mikä on. Oikein mainostaa että minuun voisi sopia nämä rumakoira kirjoitukset. Meitä on moneen junaan... ja minunkin koirastani on joku joskus sanonut että ompas harvinaisen ruma koira(bulldoggi). No enpä ole aiemmin ajatellutkaan että menen keskustelupalstalle kytikselle josko joku viittaus jostakin aiheesta osuisi minuun ja voisin sitten nimen kanssa esittäytyä ja vetää jotain nekkuun.Hanki sinäkin sp oma elämä.

      • sp__

        Mullapa onkin oma elämä:) Bulldoggi on mitä kaunein koira♥


    • petolinnu persii

      Voe yhlen kerran! Hianoo että nimi tulloo viästissä esii, se osottaa selkärankoo omaavan ihmisen. Mulla ku ei oo koeraa eikä kissaa nii oon ihan itekseni susi ruma ja seolakkii käyn kaljan hörppyymässä sillon tällön ja haastelemas immeisten kans. Vokotella en kehtoo ku yhtä, vuon eipä sekkää kiinnostuna oo meikäläisestä, ja parempi taitaa olla nii olla nie ei oo pirttikaver mustasukkane.
      Rakkavuttaha se alottee kirjottaja ehti, kyllä sitäki pitäjästä löytyy ku pittää miele avvoimena eikä luveskele kaiken maailma kirjootuksii. Tuppaa vaa sejolla pöytää ku nähhää, nii ehitää sulleki se rakkauten prooke loogan tahi rtke forreste, mieltyymise mukkaa. Seokasta ens vuotta!

    • RivuriKing

      Sillo ku miä oon rakastanu oikein ni ollu leikki kaukana. Akatkii on tullu peräeellä vastaa, eikä oo mittää mutistu.

    • vesavaan

      Ajeletko sinä ean1 tunnin välein tuon seon ohi???? Jos et, niin miten voit väittää, että koira joutuu olemaan siinä "tunti tolkulla" ??? Ja mitä hemmettiä se yleensäkkään haittaa jos se olisi siinä "tunti tolkulla"??????????? Voin sanoa, että olen sinkku ja käyn töissä!!!! Ajattele - koirani joutuu olemaan SISÄLLÄ työpäiväni ajan - eli "tunti tolkulla" Jos mä heitän tuon oman koirani kanssa yli 10km lenkkejä lähes päivittäin ja vietän kaikki vapaa-aikani sen kanssa. Annan sille kaksi kertaa ruoan päivässä ja sillä on aina vettä saatavilla - sekä ulkoiluttaja töissä ollessani ja se on rokotettu, madotettu ja muutenkin hoidettu AINA ja sen turkki kestää jopa 20:n asteen pakkasen, niin älä hemmetti rupea täällä piipittämään, että se joutuu "tunti tolkulla" olemaan seon edustalla. Loppuun voin vielää mainostaa, että en ole alkoholia juonut 24 - siis kahteenkymmeneen-neljään VUOTEEN !!!!

      • ean1

        Älähän vesa hiilesty.
        Kuten sanoin, en baarissa käy, koska saisin vain turpaani, kun pidän suun auki väärissä paikoissa ja asioissa.
        Kuten myös sanoin, kaljoittelu on jokaisen oma asia, mutta jos olet valinnut selvän tien, nostan sille hattua.
        Lisäksi haluan sanoa, että hyvä kun huolehdit koirastasi, jos se on se hovavartin näkönen, jos joku muu, ni sitte niin. Useinhan se siinä on, muttei sekään mulle kuulu.

        Mitä taas rakkaus-asioihin tulee, niin ne on mulla kunnossa ja toivotan kaikille muillekin onnea sillä saralla, myös vesalle.
        Yksin ei ole ihmisen hyvä olla, ellei se ole tietoinen valinta, eikä silloinkaan kaikenaikaa.

        Ja sori jos nyt turhaan härnäsin, mutta tapojani en lupaa parantaa, koska olen mikä olen. Kaikenkaikkiaan kovinkin ikävä ihminen.....


      • Lenkkari
        ean1 kirjoitti:

        Älähän vesa hiilesty.
        Kuten sanoin, en baarissa käy, koska saisin vain turpaani, kun pidän suun auki väärissä paikoissa ja asioissa.
        Kuten myös sanoin, kaljoittelu on jokaisen oma asia, mutta jos olet valinnut selvän tien, nostan sille hattua.
        Lisäksi haluan sanoa, että hyvä kun huolehdit koirastasi, jos se on se hovavartin näkönen, jos joku muu, ni sitte niin. Useinhan se siinä on, muttei sekään mulle kuulu.

        Mitä taas rakkaus-asioihin tulee, niin ne on mulla kunnossa ja toivotan kaikille muillekin onnea sillä saralla, myös vesalle.
        Yksin ei ole ihmisen hyvä olla, ellei se ole tietoinen valinta, eikä silloinkaan kaikenaikaa.

        Ja sori jos nyt turhaan härnäsin, mutta tapojani en lupaa parantaa, koska olen mikä olen. Kaikenkaikkiaan kovinkin ikävä ihminen.....

        Rakastan koiraani, muuta en kaipaa elämääni.


    • koira leonbergin

      Se on muuten leonbergin koira joka seolla istuu ja sen jälkeen usein kaupan eessä.Omistaja pelaa vaan ja antaa koiran oottaa. Ymmärrän jos nopean kauppareissun ajaksi laittaa koiran kii niinkuin moni tekee, mutta jäädään pelaamaan ja välillä kurkitaan ovelta onko koira viel paikallaan.Hyvin yksipuolista lenkkeilyy koiran kannalta katsoen, kaupan ja seon välii.Muistan että niitä koirii oli vuosii sit pari kappaletta.Jos mulla olisi koira voisin ottaa sen kauppa matkalle mukaan mutta kyllä se koira muutakin vaatii ku ootella kaupan eessä.Ja luulisin että moni voisi myös ehkä laittaa koiransa kiinni mut miten laitat kun se on yhdelle hurtalle aina varattu?Vaihtais sen koiran vaikka hamsteriin ni sitä ei tarttis kuljettaa mukana.

    • jylsijä

      Ei edistäisi katu-uskottavuutta se hamsteri liekassa baarin edessä.

    • almosthamster

      Hei nimimerkki koira leonbergin!!! Siinä S-marketin seinässä on 2 - siis kaksi koukkua mihin saa koiran kiinni. Mulle yleensä riittää yksi koukku - joten ei siihen viereiseen koukkuun kukaan estä/kiellä kiinnittämästä koiraansa. Enkä mä sitä oviaukosta kurki, että onko se koira paikoillaan vai ei - kyllä se siinä itsestään pysyy. Sulla varmaan on hamsteri, kun et sitä mukanas kuljeta??? Laita joku kellonaika, niin sovitaan treffit, niin pääset mukaan tuollaiselle ihan oikealle lenkille !!!! Jos ihan oikeasti luulet, että tuon koiran lenkit ovat s-marketin ja seon välillä, niin kehoittaisin sua laittamaan tuon oman lääkitykses kuntoon. Eikä siitä vuosii ole, kun noita oli kaksi!!!!!!!!!!!!!!!! Ja jos sulla ei ole omaa koiraa, niin älä rupea mulle selittämään yhtikäs mitään -mitä koira vaatii!!!!!!

    • almosthamsterille

      Ei vaan nyt pysty. Viimeks ku jätin, ni kaupasta palatessani viereisessä koukussa oli vain hihna, jonka alla muutama tippa verta ja hieman karvoja.
      Mun rekku nuoleskeli huuliaan, pieraisi ja röyhtäisi ja se tyhjän hihnan omistaja oli kauhean kiukkuinen.

      En vieläkään ymmärrä miksi....

    • nollaaja

      Mielenkiintoisinta koko keskusteluketjussa on tämä plussien ja miinuksien jakelu.
      Sitä sekotusta tekee näköjään muutkin kuin minä.
      Hupinsa kullakin ja hupini mullakin.

      Muutenhan tää jorpotus on ihan seolta....

    • En etsi siementäjää

      Eiköhän Siementäjän näistä kirjoituksista jo luulisi rakkautta antavan henkilön löytävän, kun joku jo oman nimensäkin meinaa paljastaa.
      Onnea vaan etsintöihin Siementäjä ,siemennä ahkerasti!!!!

      • sotkuista touhua

        Siementäjälle: Katso vähän ketä siemennät, älä likaa käsiäsi ihan keneen vaan.


    • koira leonbergin

      Sä almosthamster!!!
      Joo vaikkei mul nyt olekaan koiraa tiedän sen verran että ei kahta vierasta koiraa laiteta vierekkäin kiinni, se ois hulluutta.Siksi varmaan jokainen kaupassa kävijä joka koiransa jättää siihen pitää huolen että ei viivy ikuisuuksia.Niin tein myös minä kun koiran omistin.Ja ettet pääse nälvimään voin sanoo et siks ei oo uutta koiraa kun on paha allergia.Tämä koskee myös kissoja,ja kyllä, muuten on lääkitys kunnossa. Mutta jokinenhan sen on pannut merkille miten koirasi seonkin eessä istuu ja odottaa.Ei tässä kukaan koirasta haluu pahaa sanoo mutta etkö joskus vois kaljat juoda ja /tai pokerisi pelata ilman että koira joutuu ootteleen? Ei se riitä että koira saa raitist ilmaa vaan se liikunta...Ja todellakin entisenä sakemannin omistajana tiedän mistä puhun.Ei millään pahalla.

    • Jottei unohdu alku

      peräinen aihe, niin taitaa sulla olla myös aikas paha nikkeli-allergia ja nimenomaan koo-kirjaimella. Ei o siedätyshoitoa näkyny, vaikka ois ollu torttu märkänä odottamassa, vaan kun ei kukaan tule...edes seolta.

    • Aiheenvaihto?

      Puhutaanko täällä muita aiheita kuin vain naisten ja koirien ulkonäkö? Vai onko se aihe jotenkin tärkeä? No pitää jatkaa lukemista jos vaikka löytyis mielen kiintoinen aihe mistä voisin keskustella....joskus ehkä?

    • panisin kyllä

      Naitavan näköinen narttuhan se on.

      • Jokapaikavn Viljo

        Niin siis se koira ei omistaja!!


    • Yks huuhentaali

      Ristus, soijaa pukkaa pelkkä ajatuskin.

    • voe tätä keveyttä

      Hih hih en ole ottanut tänäänkään lääkkeitäni,hh hah ku laulattaa ja naapurit seiniin paukuttaa ja minä vaan kaljaa kitata saan kun sossu tunkee rahaa milloin mistäkin syystä vaan...ps, oloni on ihanan keveä! Onhan nyt juhannus ja pakkanen paukkuu.Hyvää uutta vuotta 1993!

    • -Runkkar-

      Oispa aikonnaan suonnnuna. Nii ois nykyään normaalimp.. Vieläkö vois saaha?

    • Raploo

      Raploo

    • eu-määräys

      Tää siementäjä ei usko, ettei CE- merkitöntä kalua saa luovuttaa toiselle.

    • cat and me

      Hei!
      Onko täällä mitään kivaa illanvietto paikkaa mis ei tarvii ryypätä ja missä näkis normaali ihmisii? Mietin kannattaako tänne muuttaa?

    • sulttaani.

      Eihän vaan "siementäjä" ole entinen kapiainen?

      • www7

        eipä ole ei.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2620
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      89
      1966
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1501
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      923
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe