Venäjä

mika

älkää luottako nyky-Venäjään!

itse ennustin jo joulukuussa 1999, että Putinista tulee uusi Stalin.

Venäjällä on nykyään pelottavan hiljaista. Tiedättekö minkä takia? no, siellä on kurjat oltavat ja he haluavat meidän oloja...

he luulevat valloittamalla meitä saavansa paremmat olot itselleen ... mutta ei onnistu

13

623

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikå

siinäpä taas neron ajatelmia.Mutta miksi huolestua uudesta stalinista,onhan meillä mika joka näkee asaiat enneunina ja ennustaa meille tulevat tapahtumat.Kerro mika koska ne aloittaa valloituksen,että tiedämme koska kannattaa siirtää pussukat piiloon.Muuten oliko rauhallinen yö,menikö ihan tavallisella raportilla...

• asg

Mika on ihan oikeassa. Putin ON uusi Stalin, sen näkee kaikesta.

• Mika
        asg kirjoitti:

Mika on ihan oikeassa. Putin ON uusi Stalin, sen näkee kaikesta.

Stalin tapatti miljoonia syyttömiä,kun Putin käy sotaa muslimiterroristeja vastaan.Olitpa sinä oikaisja minun p..n nuuskija,häpeä homo...

• Sama
        Mika kirjoitti:

Stalin tapatti miljoonia syyttömiä,kun Putin käy sotaa muslimiterroristeja vastaan.Olitpa sinä oikaisja minun p..n nuuskija,häpeä homo...

Vai muslimiterroristeja? Putin suorittaa Tsetseenian KANSANMURHAA länsivaltojen (USA)hiljaisella hyväksynnällä. "Rohkeat" puna-armeijan sotilaat kaappaavat tsetseenisiviilejä, yleensä lapsia, kiduttavat heitä ja vaativat perheeltä lunnaita. Sitten he raiskaavat ja tappavat lapsen ja vaativat ruumiista vielä lunnaita. Tsetseenia on raunioitettu kahden Venäjän aloittaman sodan ansiosta. Putin itse sanoi, että tsetseenir eivät ole ihmisiä, vaan heidät on tapettava viimeiseen mieheen.

Häpeä itse, nuljake.

• sama
        Sama kirjoitti:

Vai muslimiterroristeja? Putin suorittaa Tsetseenian KANSANMURHAA länsivaltojen (USA)hiljaisella hyväksynnällä. "Rohkeat" puna-armeijan sotilaat kaappaavat tsetseenisiviilejä, yleensä lapsia, kiduttavat heitä ja vaativat perheeltä lunnaita. Sitten he raiskaavat ja tappavat lapsen ja vaativat ruumiista vielä lunnaita. Tsetseenia on raunioitettu kahden Venäjän aloittaman sodan ansiosta. Putin itse sanoi, että tsetseenir eivät ole ihmisiä, vaan heidät on tapettava viimeiseen mieheen.

Häpeä itse, nuljake.

Vai puna-armeija.Haista sinä sianporsas äitisi persettä.Vai on putin sinulle sellaista kertonut.Jospa vain piruili sinulle perseen haistelija.Mulle kertoi,että räjäytelkööt vaan taloja Moskovassa,riittääpä rakentajilla töitä ja elokuvateattereihin saavat hyökkäillä aivan vapaasti,mehän ollaan vaan venäläisiä ja meitä on niin paljonkin.Myös lupasi,että koulubusseja saavat taas vallata ja ottaa lapsia panttvangeiksi.Näi Putin mulle jutteli ja sanoi,että puna-armeija nimi lakkautetiin jo toisen maailmansodan jälkeen ja senjälkeen nimenä oli neuvostoarmeija,joka taas vaihtui neukkulan hajottua,venäjän armeijaksi.

• Sama
        sama kirjoitti:

Vai puna-armeija.Haista sinä sianporsas äitisi persettä.Vai on putin sinulle sellaista kertonut.Jospa vain piruili sinulle perseen haistelija.Mulle kertoi,että räjäytelkööt vaan taloja Moskovassa,riittääpä rakentajilla töitä ja elokuvateattereihin saavat hyökkäillä aivan vapaasti,mehän ollaan vaan venäläisiä ja meitä on niin paljonkin.Myös lupasi,että koulubusseja saavat taas vallata ja ottaa lapsia panttvangeiksi.Näi Putin mulle jutteli ja sanoi,että puna-armeija nimi lakkautetiin jo toisen maailmansodan jälkeen ja senjälkeen nimenä oli neuvostoarmeija,joka taas vaihtui neukkulan hajottua,venäjän armeijaksi.

Somaa kielenkäyttöä sinulta.
        Tsetseenikansa Ei räjäyttele busseja tai taloja, eikä tapa siviilejä. Moskovan kerrostaloräjäytykset olivat putinilaisten itsensä aikaansaannoksia, jotta voisi vierittää kaiken syyn Tsetseenialle, "Mainilan laukaukset"-ilmiö on tuttua.

Tämä teatterikaappauskin epäilyttää, kun piti päästää tappavaa kaasua moninkertaiset yliannokset sisään. Todistajat piti vaientaa?

Kautta historian olen ihmetellyt, milloin Herra Ylirotu, isovenäläiset oppivat oikein käyttäytymään sivistyskansojen lailla?

PS. Puna-armeija tai Venäjän armeija. sama p...a eri paketissa.

• Ressu

Eikös se ole hyvä, että ei tule jatkuvasti huonoja uutisia Venäjältä, vai harmittaako se sinua?
      Sitäpaitsi meidän hyvinvointi on niin vähäistä, että se ei riitä Venäjälle. Itikan pissi Itämeressä.
      Epärealistisia ajatuksia.

• keggu

...että menee huonosti!!!! Tukehtuisivat russakat hengiltä omaan kurjuuteensa...

• Ybermenchen
        keggu kirjoitti:

...että menee huonosti!!!! Tukehtuisivat russakat hengiltä omaan kurjuuteensa...

Kaikki oikeistoporvarit pitäisi lähettää USA:n huorataloihin työskentelemään.Pilaavat vain meidän työtätekevän väestön elämänlaatua.Rehellinen kansa ei tarvitse loiseläjiä!!!

• hee
        Ybermenchen kirjoitti:

Kaikki oikeistoporvarit pitäisi lähettää USA:n huorataloihin työskentelemään.Pilaavat vain meidän työtätekevän väestön elämänlaatua.Rehellinen kansa ei tarvitse loiseläjiä!!!

...teetkö sinä töitäkin!?

• keggu
        Ybermenchen kirjoitti:

..työtätekevää väestöä... unohda jo vanhentuneet fraasit.. heimosi on jo häviämässä maailmasta!!

• Seine
        Ybermenchen kirjoitti:

Komukat hiljaa.

• mooman-tiltu

näinhän siinä käy,kun laitat lapsen asialle,mene itse perässä...

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      313
      6126
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3616
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      147
      2799
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      225
      2167
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      100
      1728
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      67
      1192
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      81
      1045
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      144
      958
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      10
      928
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      11
      884
    Aihe