Synkkä elämänkerta..

Kuoleman syleily

Lapsuus oli kärsimystä riitelevässä kodissa, olin arka enkä halunnut olla yhteydessä kehenkään, siskoni (7 v.vanhempi terrorisoi) en olisi halunnut käydä koulua, olin liian ujo,,-kärsin. Jotenkin pääsin peruskoulun läpi mutta huonoin arvosanoin. Olisin halunnut ammattikouluun mutta vanhemmat sanoi: -tehtaaseen töihin, -molemia ei kouluuteta, sisko oli päässyt oppikouluun. Lähdin maailmalle 14-vuotiaana, -tsupparina,-ei rahaa ruokaan ja viha pinnassa. Tulin raskaaksi 16-vuotiaana, vanhemmat pakotti avioon, 17-vuotiaana erosin. Koko ikäni olen hakenut rakkautta ja turvaa sitä löytämättä. Lopulta löysin elämäni rakkauden mutta oltuamme 3 vuotta yhdessä sairastui hän pääsyöpään ja ja kuoli. Sain perheläkkeen ja pärjäsin olosuhteisiin ottaen jokseenkin hyvin, ostin asunnon etelän mailta halvalla ja ajattelin asettua sinne, sitten alkoi vaivata ihmisen ikävä. Elämään astui paljon vanhempi mies joka halusi pitää minusta huolta, lupasi että kunhan jää eläkkeelle (max 3 v.) lähdemme sinne etelän asuntoon loppuiäksemme, -menimme naimisiin ja olimme onnellisia n. 1 kk. Menetin tietenkin perhe-eläkkeen mennessämme naimisiin mutta olinhan rakkauteni kukkuloilla. Meni vuosi-pari, hänelle syntyi lapsenlapsia eikä hän enää halunnutkaan etelän maille. Olimme käyneet vain 1-2 krt/vuosi etelän asunnossani. Välillemme tuli eripuraa ja oltuamme 13 vuotta naimisissa erosimme. Katkeruuteni kasvoi ja kasvoi. Olen nyt avoliitossa ollut 6 vuotta ihanan (despootin) kanssa joka määrää kaiken ja minä passaan ja valitan mutta en vieläkään pääse minnekään, aikaa siitä kun sain mahdollisuuden päästä etelän asuntooni on kulunut 22 vuotta enkä vieläkään ole päässyt, maksan kulut ja huollot mutta elän elämän orjana. Katkeruus on vuosien mittaan kasvanut äärimmilleeen ja nyt olisin valmis vaikka tappamaan päästäkseni ennen kuolemaani edes käymään etelän auringossa. Vieläkin yhteiskunta ja läheiset pitää minua otteessaan, olen 58 ja työkyvytön mutta en eläkkeellä, olen poikani pojan ilmainen päivähoitaja. Kuntoutuseläkkeellä n. 900 e/kk tuloilla maksan etelän asuntoni kulut ja elämisen Suomessa ikinä sinne etelään pääsemättä. Kysyn vaan, -OLISITTEKO TE KATKERIA SIJASSANI?
Vuosien mittaan olen sortunut alkoholiin koska se tuo hetkellistä huojennusta ja vaikka tiedän ettei se ole todellista mutta se on niin lohtua antavaa että siihen voisi kuolla.

1

128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Synkän elämänk.jatko

      Osa 2. Eikä siinä kaikki! Sisareni 7 v. vanhempi joka koko lapsuuden dominoinut minua kavalsi dementoituneen äitini varat, jouduin viemään asian poliisille, -kaikki niin raskasta, mutta pakko tehdä, tajusin kuinka sairas sisareni voikaan olla. Hän takavakaroi koko äitini omaisuuden omaan kämppäänsä salaa. Olen niin väsy, sitä sisareni tahtookin etten jaksa taistella. Sisareni asui koko ajan äitini kustannuksella ja kun sain äitini palveluasuntoon jatkoi sisareni elämäänsä äitini asunnossa 2 vuotta ilmaiseksi, häntä yritettiin häätää asunnosta (huom! hänellä oli oma asunto myös) myös edunvalvoja jonka jouduin hankkimaan sisareni kavalluksen takia oli ammattitaidoton joka ei osannut hoitaa asiaansa vaan sisareni pääsi tekemään myyrän työtänsä mielin määrin. Ei ihme että olen niin rikki ja tahtoisin päästä koko paskasta pois!!! Kuolema tuo vain helpotuksen kaikkeen paskaan!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1837
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1534
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1233
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1139
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe