Lapsuus oli kärsimystä riitelevässä kodissa, olin arka enkä halunnut olla yhteydessä kehenkään, siskoni (7 v.vanhempi terrorisoi) en olisi halunnut käydä koulua, olin liian ujo,,-kärsin. Jotenkin pääsin peruskoulun läpi mutta huonoin arvosanoin. Olisin halunnut ammattikouluun mutta vanhemmat sanoi: -tehtaaseen töihin, -molemia ei kouluuteta, sisko oli päässyt oppikouluun. Lähdin maailmalle 14-vuotiaana, -tsupparina,-ei rahaa ruokaan ja viha pinnassa. Tulin raskaaksi 16-vuotiaana, vanhemmat pakotti avioon, 17-vuotiaana erosin. Koko ikäni olen hakenut rakkautta ja turvaa sitä löytämättä. Lopulta löysin elämäni rakkauden mutta oltuamme 3 vuotta yhdessä sairastui hän pääsyöpään ja ja kuoli. Sain perheläkkeen ja pärjäsin olosuhteisiin ottaen jokseenkin hyvin, ostin asunnon etelän mailta halvalla ja ajattelin asettua sinne, sitten alkoi vaivata ihmisen ikävä. Elämään astui paljon vanhempi mies joka halusi pitää minusta huolta, lupasi että kunhan jää eläkkeelle (max 3 v.) lähdemme sinne etelän asuntoon loppuiäksemme, -menimme naimisiin ja olimme onnellisia n. 1 kk. Menetin tietenkin perhe-eläkkeen mennessämme naimisiin mutta olinhan rakkauteni kukkuloilla. Meni vuosi-pari, hänelle syntyi lapsenlapsia eikä hän enää halunnutkaan etelän maille. Olimme käyneet vain 1-2 krt/vuosi etelän asunnossani. Välillemme tuli eripuraa ja oltuamme 13 vuotta naimisissa erosimme. Katkeruuteni kasvoi ja kasvoi. Olen nyt avoliitossa ollut 6 vuotta ihanan (despootin) kanssa joka määrää kaiken ja minä passaan ja valitan mutta en vieläkään pääse minnekään, aikaa siitä kun sain mahdollisuuden päästä etelän asuntooni on kulunut 22 vuotta enkä vieläkään ole päässyt, maksan kulut ja huollot mutta elän elämän orjana. Katkeruus on vuosien mittaan kasvanut äärimmilleeen ja nyt olisin valmis vaikka tappamaan päästäkseni ennen kuolemaani edes käymään etelän auringossa. Vieläkin yhteiskunta ja läheiset pitää minua otteessaan, olen 58 ja työkyvytön mutta en eläkkeellä, olen poikani pojan ilmainen päivähoitaja. Kuntoutuseläkkeellä n. 900 e/kk tuloilla maksan etelän asuntoni kulut ja elämisen Suomessa ikinä sinne etelään pääsemättä. Kysyn vaan, -OLISITTEKO TE KATKERIA SIJASSANI?
Vuosien mittaan olen sortunut alkoholiin koska se tuo hetkellistä huojennusta ja vaikka tiedän ettei se ole todellista mutta se on niin lohtua antavaa että siihen voisi kuolla.
Synkkä elämänkerta..
1
167
Vastaukset
- Synkän elämänk.jatko
Osa 2. Eikä siinä kaikki! Sisareni 7 v. vanhempi joka koko lapsuuden dominoinut minua kavalsi dementoituneen äitini varat, jouduin viemään asian poliisille, -kaikki niin raskasta, mutta pakko tehdä, tajusin kuinka sairas sisareni voikaan olla. Hän takavakaroi koko äitini omaisuuden omaan kämppäänsä salaa. Olen niin väsy, sitä sisareni tahtookin etten jaksa taistella. Sisareni asui koko ajan äitini kustannuksella ja kun sain äitini palveluasuntoon jatkoi sisareni elämäänsä äitini asunnossa 2 vuotta ilmaiseksi, häntä yritettiin häätää asunnosta (huom! hänellä oli oma asunto myös) myös edunvalvoja jonka jouduin hankkimaan sisareni kavalluksen takia oli ammattitaidoton joka ei osannut hoitaa asiaansa vaan sisareni pääsi tekemään myyrän työtänsä mielin määrin. Ei ihme että olen niin rikki ja tahtoisin päästä koko paskasta pois!!! Kuolema tuo vain helpotuksen kaikkeen paskaan!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2313038
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1252171Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2181726Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141705Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2921540Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita471277- 511243
- 1101065
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan58984- 92975