ei ole enää olemassa mulle ketää joka rakastais mua olen ihan hajalla tuntuu että minulla on kirous päällä.kukaan ei haluu rakastaa mua
oon jo yli 30 v mies
olen ihan normaali yksin asuva raitis
:(
kirousko?
6
1039
Vastaukset
- halinalle
Kyllä varmasti löydät jostain sen joka rakastuu sinuun. Jos olet raitis niin sehän on vain hyvä asia, nykyjään liian monelle maistuu viina vähän liikaakin. Itse ainakin arvoston miehessä sitä jos osaa nauttia elämästä myös ilman viinaa.
Elämän ilon aiheet löytyvät joskus pienistäkin asioista.
Ei muuta kuin hymyä huuleen koskaan ei tiedä kuka tulee vastaan "nurkan takaa"
Iloista loppu kesää sinulle ! - Ei hätiä mitiä
Häntä pystyyn mies! Itselläkin on samoja ajatuksia mielessä silloin tällöin, sen toki myönnän. Mut hei, kyl sitä mielummin odottaa vaikka eläkeikään saakka sitä oikeaa, ku roikkuu huonossa suhteessa ja saa lopuks lättyynsä oikeen kunnolla. PIDÄ SILMÄT AUKI, KAIKKI MAHDOLLISUUDET HUOMIOIDAAN!
- Susanna
Minä ainakin sinut haluaisin, raittiista ja ihan vaan tavallisesta miehestä olen elämäni unelmoinut. On vaan käynyt niin että tuli valittua toisin aikoinaan, siitä saan nyt maksaa. Ehkä löydän vielä jonkun kaltaisesi sitten kun omat asiani olen ensin selvittänyt.
- Melli
Olen 29-vuotias neitokainen ja myös seuraa vailla. Jos olet romanttisuuteen taipuvainen, raitis, koti-illoista ja luonnosta pitävä mies, niin laita yhteystiedot tänne, vaikka edes hotmailin osoite johon vastata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2485672Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki353231Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1332549"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2102013Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol641542- 641007
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77937Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni123813Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan8781- 39728