Tässä sitä taas ollaan.. Ajatukset
monissa..asioissa..miehissä..vaikka varattu..
Mikä mua vaivaa.. Oma kulta on ihanista
ihanin..muuta silti..en tajua..olen
rakastunut..ja silti flirttailen sydämeni
kyllyydeltä.. Ei kultani mustis ole..vaikka
miunulle monet miehet soittaavatkin..hyvä
niin..enhän ole tehnyt väärää.. Toivon vain etten
teekkää.. Jotenkii tuntuu että tapaan vain upeita
ja ihania miehiä..koko ajan..kavereina ne minulla
vaa on..mutta
yksi...yksi..heistä..kiinnostaa..kenties
liikaakin..ja hän on ukkomies..ja
ihastunut..minuun.. En tiedä.. Voi tuska.. Miksi
kaiken pitää olla näin vaikeaa...
Huokaus
6
382
Vastaukset
- auringonkukka
ehkä vakiintuneessa suhteessa tuntuu siltä,että
maailma on täynnä mitä ihanampia miehiä jne...
mutta jos kerran mokaat,jäät kiinni ja vielä
yksin huomaat kyllä että se oma kulta oli
sittenkin se kaikista paras.näin kävi mun yhdelle
kaverille,vaikka yritin sille miljoona kertaa
sanoa,että järki käteen!
ja ukkomiehiin sekaantumisesta vielä sen
verran.haluatko pilata tämän miehen suhteen ja
omasi? ehkä tämä onkin miehelle jotain seikkailua
ja sinulle totta...harva mies jättää
vaimonsa,jonka kanssa on ollut pitkään naimisissa!
tsemppiä sulle ja hyvää kesää!!!- SummerCat
Nääh..en mie aio rikkoa ainuttakaa suhretta..ja
sitä paitsi..rakastan omaa kultaani sen verran et
tajuan mitä menetän jos aloitan suhteen toisen
kanssa.. Ehkä mun o vaa viel vähä vaikea..soputua
suhteeseen.. Ehkä tämä ajan kanssa..
Mutta..ainhan on mutta.. Tiedän kyllä ettei
kyseinen ukkomies edes
harrasta "syrjähyppyjä"..eikä meillä siihen
suuntaa es..jutteleminenka ol menny.. :)
Silti..hän on ajatuksissani..kenties liikaakin..
Kesää!!!
- Minä olen
Sanon vain ettei sen pitäisi olla noin vaikeaa
jos muka rakastat poikaystävääsi... Tosin jos
sinulla on ukkomieheen seksi-fantasioita, niissä
ei oo mitään outoo... Sitä tapahtuu, mutta
toivottavasti et sentään ukkoon oo rakastunu? Jos
oot jätä poikaystäväs, sen ei sun takii tarvii
kärsii enempää!- SummerCat
..minä rakastun sentä ole tuoho
ukkomieheen..vaikka hää o minuun tod ihastun..
No, en minä luovu nuin helpolla omasta kullasta..
Vaikka ajatukset ovatkin joskus yötä päivää
tuossa ukkomiehessä.. Tuskin koskaan kumpikaa
meistä ylittää rajaa, jonka jälkeen ei paluuta
nykyiseen ole. :)
Kesää kaikille!
Haaveilemisiin... ;)
- Baari mestari
Melkein kaikki naiset (hyvän näköiset) tuntee ja
ajattelee niin. Melkein kaikki naiset pettää ja
siitä olen varma. Se on hyvin pieni osa naisista
ja miehistä kun jättää varman tilaisuuden väliin.
Niin se vain on,eikä sille mitään voi.
En halua tähän kommentteja,että minä en ainakaan
petä jne.. - Anonyymi00006
Ylivieskan Gigantin Apple mies tekee Huokaus kohtaa , joka perustuu raamatun kirosana , lopeta kohtaan Työ.
alkaa sähköposti riitelyt ylennykset .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131053
- 1141046
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32643ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482