Huokaus

SummerCat

Tässä sitä taas ollaan.. Ajatukset
monissa..asioissa..miehissä..vaikka varattu..
Mikä mua vaivaa.. Oma kulta on ihanista
ihanin..muuta silti..en tajua..olen
rakastunut..ja silti flirttailen sydämeni
kyllyydeltä.. Ei kultani mustis ole..vaikka
miunulle monet miehet soittaavatkin..hyvä
niin..enhän ole tehnyt väärää.. Toivon vain etten
teekkää.. Jotenkii tuntuu että tapaan vain upeita
ja ihania miehiä..koko ajan..kavereina ne minulla
vaa on..mutta
yksi...yksi..heistä..kiinnostaa..kenties
liikaakin..ja hän on ukkomies..ja
ihastunut..minuun.. En tiedä.. Voi tuska.. Miksi
kaiken pitää olla näin vaikeaa...

6

382

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • auringonkukka

      ehkä vakiintuneessa suhteessa tuntuu siltä,että
      maailma on täynnä mitä ihanampia miehiä jne...
      mutta jos kerran mokaat,jäät kiinni ja vielä
      yksin huomaat kyllä että se oma kulta oli
      sittenkin se kaikista paras.näin kävi mun yhdelle
      kaverille,vaikka yritin sille miljoona kertaa
      sanoa,että järki käteen!

      ja ukkomiehiin sekaantumisesta vielä sen
      verran.haluatko pilata tämän miehen suhteen ja
      omasi? ehkä tämä onkin miehelle jotain seikkailua
      ja sinulle totta...harva mies jättää
      vaimonsa,jonka kanssa on ollut pitkään naimisissa!

      tsemppiä sulle ja hyvää kesää!!!

      • SummerCat

        Nääh..en mie aio rikkoa ainuttakaa suhretta..ja
        sitä paitsi..rakastan omaa kultaani sen verran et
        tajuan mitä menetän jos aloitan suhteen toisen
        kanssa.. Ehkä mun o vaa viel vähä vaikea..soputua
        suhteeseen.. Ehkä tämä ajan kanssa..
        Mutta..ainhan on mutta.. Tiedän kyllä ettei
        kyseinen ukkomies edes
        harrasta "syrjähyppyjä"..eikä meillä siihen
        suuntaa es..jutteleminenka ol menny.. :)
        Silti..hän on ajatuksissani..kenties liikaakin..

        Kesää!!!


    • Minä olen

      Sanon vain ettei sen pitäisi olla noin vaikeaa
      jos muka rakastat poikaystävääsi... Tosin jos
      sinulla on ukkomieheen seksi-fantasioita, niissä
      ei oo mitään outoo... Sitä tapahtuu, mutta
      toivottavasti et sentään ukkoon oo rakastunu? Jos
      oot jätä poikaystäväs, sen ei sun takii tarvii
      kärsii enempää!

      • SummerCat

        ..minä rakastun sentä ole tuoho
        ukkomieheen..vaikka hää o minuun tod ihastun..
        No, en minä luovu nuin helpolla omasta kullasta..
        Vaikka ajatukset ovatkin joskus yötä päivää
        tuossa ukkomiehessä.. Tuskin koskaan kumpikaa
        meistä ylittää rajaa, jonka jälkeen ei paluuta
        nykyiseen ole. :)

        Kesää kaikille!
        Haaveilemisiin... ;)


    • Baari mestari

      Melkein kaikki naiset (hyvän näköiset) tuntee ja
      ajattelee niin. Melkein kaikki naiset pettää ja
      siitä olen varma. Se on hyvin pieni osa naisista
      ja miehistä kun jättää varman tilaisuuden väliin.
      Niin se vain on,eikä sille mitään voi.

      En halua tähän kommentteja,että minä en ainakaan
      petä jne..

    • Anonyymi00006

      Ylivieskan Gigantin Apple mies tekee Huokaus kohtaa , joka perustuu raamatun kirosana , lopeta kohtaan Työ.
      alkaa sähköposti riitelyt ylennykset .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe